Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik zie alleen maar "Helaas kunnen wij deze content niet weergeven, omdat...." niks geen Jochem
Is jouw netwerk zo sterk beveiligd? :oops:

Een hoop dure woorden allemaal hier, de pulpo, tartufo, tikka masala… ;)
Een beetje Director weet wel wat dat is, toch? :unsure:

Pagina 512… :p
ferrari-512-bb.webp

Laatst bewerkt:
Mijn lever had het destijds best wel te verduren, 7 dagen in de week… je eigen lounge bar hebben heeft zo z’n voordelen en nadelen :ROFLMAO:

Haha! Wel wine tasting van te voren gedaan en uiteindelijk een exclusieve overeenkomst met een wijnleverancier gesloten. Als je 23 a 24 bent weet je natuurlijk ontzettend veel van wijnen… deel van de overeenkomst was dat we alleen maar Voss water mochten serveren :rolleyes::ROFLMAO:
Moest ik Googelen, maar wat is daar bijzonder aan?

Met LVMH ook een exclusiviteits overeenkomst destijds, de lading aan spullen die zij leveren voor een opening is Bisar. Locatie en uitzicht was gewoon top, ons budget destijds iets van 10.000 - 15.000 euries. Als je goed kan praten krijg je veel voor elkaar :ROFLMAO:

Een gezonde levensstijl was het niet, maar kan prima zonder alcohol, sterker nog ik heb er heel weinig behoefte aan momenteel.

Een gezonde levensstijl was het niet, maar kan prima zonder alcohol, sterker nog ik heb er heel weinig behoefte aan momenteel.
Klinkt gezond. Mijn maag en darmen kunnen er niet meer goed tegen dus voor mij is drinken ook een uitzondering geworden. En ik moet zeggen, die omslag was helemaal niet moeilijk.

Ik dronk al sporadisch alcohol, en door de medicatie nog minder, maar ik mis het ook niet echt eigenlijk. Dat betekent niet dat ik niet uitkijk naar mijn Whisky. :ROFLMAO:

Mijn REM slaap wordt teveel aangetast en ben al een slechte slaper, met mijn workload is dat gewoon geen goede combinatie.

Mijn REM slaap wordt teveel aangetast en ben al een slechte slaper, met mijn workload is dat gewoon geen goede combinatie.
Dan inderdaad alleen als je de volgende dag vrij bent wat drinken. Of op vakantie.
Ik zou met een klein kind in huis denk ik ook amper wat drinken, als er wat gebeurt wil je goed kunnen handelen.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Dat is inderdaad minder ja. Zelfs Monaco hielp niet?

Ondanks dat er twee kids op mn benen zaten met kijken ben ik tussen ronde 14 en pakweg 40 even out geweest voor een tukje. Heb dat nooit gehad overdag maar deze bank ligt zo donders lekker :)

Wij zijn ondertussen ook een lijstje aan het maken en spulletjes aan het verzamelen voor de vakantie.
Gisteren wat spulletjes in de frunk van EV6 gestopt i.p.v. kofferbak: verbanddoos, veiligheidshesjes, handschoenen, banden-oppompset, theedoek.
Bij de Action nog wat spinners gekocht om straks de lading achterin vast te zetten.

Vandaag spullen inpakken en dan morgen naar Italië :)
Veel plezier alvast. Deel gerust wat plaatjes van de omgeving. :p

Goedemorgen,

Na eerst 1,5 uur thuiswerken nu in ziekenhuis voor 2-jaarlijks cardio-onderzoek, m'n rikketik bekijken of die het nog doet. Wachtkamer zit alweer lekker vol, afspraken lopen weer uit zo tezien. :cautious:
Succes/sterkte. :confused: Is het een controle of onderzoek naar iets specifieks?

Goedemorgen.

Leuk weer, dat forum...

An exception occurred: [XF\Db\Exception] Too many connections in src/XF/Db/Mysqli/Adapter.php on line 165

1. XF\Db\Mysqli\Adapter->makeConnection() in src/XF/Db/Mysqli/Adapter.php at line 28
  2. XF\Db\Mysqli\Adapter->getConnection() in src/XF/Db/AbstractAdapter.php at line 62
  3. XF\Db\AbstractAdapter->connect() in src/XF/Db/AbstractAdapter.php at line 85
  4. XF\Db\AbstractAdapter->query() in src/XF/Db/AbstractAdapter.php at line 152
  5. XF\Db\AbstractAdapter->fetchOne() in src/XF/Session/DbStorage.php at line 24
  6. XF\Session\DbStorage->getSession() in src/XF/Session/Session.php at line 55
  7. XF\Session\Session->start() in src/XF/App.php at line 908
  8. XF\App->XF\{closure}() in src/XF/Container.php at line 31
  9. XF\Container->offsetGet() in src/XF/Pub/App.php at line 48
  10. XF\Pub\App->XF\Pub\{closure}() in src/XF/Container.php at line 31
  11. XF\Container->offsetGet() in src/XF/App.php at line 2833
  12. XF\App->session() in src/addons/DPGM/PIP/Listeners/AdjustSessionWhenPIPIsActive.php at line 25
  13. DPGM\PIP\Listeners\AdjustSessionWhenPIPIsActive::handle() in src/XF/Extension.php at line 81
  14. XF\Extension->fire() in src/XF/App.php at line 2994
  15. XF\App->fire() in src/XF/Pub/App.php at line 104
  16. XF\Pub\App->start() in src/XF/App.php at line 2483
  17. XF\App->run() in src/XF.php at line 524
  18. XF::runApp() in index.php at line 20

Zo, Schiedam gehad. Projectmanager gespeeld.

Nu in centrum Leiden, even broodje gehaald bij een ‘boulangerie’ (wist niet dat Leiden in Frankrijk zat)

Nog geen muziek geluisterd, telefoon roodgloeiend

Zo maar m’n sales-pet aan en een een pre-sales gesprek in.

Veel plezier alvast. Deel gerust wat plaatjes van de omgeving. :p

Succes/sterkte. :confused: Is het een controle of onderzoek naar iets specifieks?
Naast een stent in een kransslagader (aug 21) heb ik ook een geboren afwijking aan één van de hartklepjes. Een hartklepje bestaat uit 3 flapjes zoals de Mercedes-ster, die het bloedvat afsluiten bij een hartslag open en dicht gaan. Ik heb één hartklepje met slechts 2 flapjes, er zit een klein gaatje in de klep dus. Daardoor lekt die dus continu beetje bloed terug tijdens de hartslag (pompt bloed naar voren).
Daardoor kans op verkalking van het klepje bij ouderdom (60+). 2-jaarlijkse controle.
Bij verkalking volgt een hartoperatie met een kunstklep.

Dag voor de vakantie al vrij nemen een idee? ;)
Ik heb al vrij! Net nog ff wat dingen gekocht en geregeld. Eten ligt nu al in de auto. CH magneet sticker achterop en nog even vol getankt, met 80 liter moet ik een aardig eind komen morgen denk ik! Als de kleine vanavond gaat slapen, dan ff z’n speelgoed bij elkaar rapen en z’n fietsje achterin de auto gooien.

Terug
Bovenaan