Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik zweer toch bij m'n snoer. Geen gedoe met accu, betere zuigkracht, hele huis in één keer. Robot kan alleen beneden en komt bijvoorbeeld niet achter mijn gitaar. Kan je nog de helft zelf doen.

Moet ook zeggen dat de gewone met snoer echt dikke prima is.
Philips ding, nooit kapot, geen zak, niet zwaar, zuigkracht waar je u tegen zegt.

Niet dat ik m vaak gebruik, maar voor de huishoudster is het prima

Ja dat is het probleem hier ook, moet het halve huis verbouwen voordat dat ding een beetje kan gaan poetsen.

Onze begane grond is gewoon glad pvc en op het speelhoekje na gewoon overal goed bereikbaar..

En de 1e trouwens ook

2e verd moet wel met de hand :ROFLMAO:

Toch nog een nadeel van die dingen: Eufy heeft een nieuwe app en vind vervolgens dat onze oudere robotstofzuiger niet meer ondersteund wordt. :mad:
Die kun je nu dus niet meer via de app bedienen. Gelukkig zit hier nog een afstandsbediening bij. En hij wordt alleen nog voor de domme klusjes gebruikt (heeft geen lidar, dus gaat gewoon door tot ie leeg is).

Ik zweer toch bij m'n snoer. Geen gedoe met accu, betere zuigkracht, hele huis in één keer. Robot kan alleen beneden en komt bijvoorbeeld niet achter mijn gitaar. Kan je nog de helft zelf doen.
Ik ben ook fan van een ouderwets snoer. Hebben een Mielle voor 1e en 2e verdieping...top! Kan net overal beter bij dan die nep-Dyson van beneden. Vaak neem ik de Mielle naar beneden en doe ik de kamer nog eens over als de H.M. er niet is; vooral in de hoekjes en achter de stoelpoten etc.

Jongens, een samenzweringstheorie op zaterdagochtend : achter De Dude gaat volgens mij eigenlijk Jan Lemkes schuil :ROFLMAO:
Je moet Jan zijn fraai samengestelde BMW 740 eens zien in de leuke wekelijkse rubriek “Back to Basics” en die vgl met de De Dude spec van die X5 enkele pagina’s geleden!
Grote BMW check, donkergroen check, voorkeur voor Tartufo check.

Jongens, een samenzweringstheorie op zaterdagochtend : achter De Dude gaat volgens mij eigenlijk Jan Lemkes schuil :ROFLMAO:
Je moet Jan zijn fraai samengestelde BMW 740 eens zien in de leuke wekelijkse rubriek “Back to Basics” en die vgl met de De Dude spec van die X5 enkele pagina’s geleden!
Grote BMW check, donkergroen check, voorkeur voor Tartufo check.
Hahaha nog niet gezien! Jan woont wel relatief dichtbij trouwens

Laatst bewerkt:
IMG-1513.jpg

Beetje tegengewicht wbt huishoud apparatuur (waar ik zelf ook aan mee deed) ;)

Durfde het weer aan om na mijn coating debacle de auto te wassen. Wel gekozen voor grondig zelf in wasbox afspoelen en erna volledig programma in een wasstraat ipv zelf met de hand.

Coating is er af en auto glimt als een spiegel zonder op het oog krassen, bijv omdat vuil icm de coating is blijven hangen. Iets waar ik wel bang voor was als ik het zelf met de hand zou doen.

Laatst bewerkt:
IMG-1513.jpg

Durfde het weer aan om na mijn coating debacle de auto te wassen. Wel gekozen voor grondig zelf in wasbox afspoelen en erna volledig programma in een wasstraat ipv zelf met de hand.

Coating is er af en auto glimt als een spiegel zonder op het oog krassen, bijv omdat vuil icm de coating is blijven hangen. Iets waar ik wel bang voor was als ik het zelf met de hand zou doen.
Kleur blijft geweldig!

Had zelf ook de 5 willen wassen vandaag, genoeg rode spikkels voorop om de huisarts mazelen te laten concluderen, maar rugspieren zijn nog niet helemaal jofel. Volgende week dan maar

Ik geloof niet in coatings, mijn Subaru ooit in een nano coating laten zetten, zou 10 jaar moeten blijven zitten.
Na 2 jaar was het er volledig af.

Gewoon zelf goed bijhouden, speedwax en af en toe een wax met polish.

Ik geloof niet in coatings, mijn Subaru ooit in een nano coating laten zetten, zou 10 jaar moeten blijven zitten.
Na 2 jaar was het er volledig af.

Gewoon zelf goed bijhouden, speedwax en af en toe een wax met polish.
Ja sorry ik bedoelde zo’n spray. Ik heb hiervoor wel een glascoating gehad en die beviel wel echt goed. 2j plezier van gehad (inderdaad geen 10 maar dat gaven ze bij mij ook niet aan)

Ik heb nu zo’n spuitbus wash en wax van de Action achterin liggen, met zo’n doos doekjes. En dat werkt verrassend goed om zo nu en dan wat plekken bij te werken. Vooral de motorkap….

IMG-1513.jpg

Die kleurencombinatie met die velgen en Touring en dikke zescilinder is wel

Heerlijk

Ik heb nu zo’n spuitbus wash en wax van de Action achterin liggen, met zo’n doos doekjes. En dat werkt verrassend goed om zo nu en dan wat plekken bij te werken. Vooral de motorkap….
Ja zoiets had ik dus ook maar dan van Poorguys, maar ik kreeg het gewoon niet goed uitgesmeerd (misschien teveel?) met als gevolg constant veel meer vuil wat aan de auto bleef hangen.

De Volvo en Leap om de 2-3 maanden doir de wasstraat. De cabrio en de camper helaas met het handje. Iets van gebruiksvoorwerp.

Vrouw beneden met projectje bezig. Kinderen op bed want moe en ik boven met 5 wasmanden.. Life’s good.

Alice in Chains op en gaan met die banaan

Machiner op z’n landgoed having fun
Dat doet mn zoontje nu met zn quad, als de straat nat is mikt hij em volgas 180 om. Enerzijds ben ik er machtig trots op dat hij het durft ( was tot voor kort bepaald geen durfal) en anderzijds ga ik me serieus zorgen maken dat ik em nog een keer onder dat ding vandaan moet trekken

Vrouw beneden met projectje bezig. Kinderen op bed want moe en ik boven met 5 wasmanden.. Life’s good.

Alice in Chains op en gaan met die banaan
Hier liepen ze vanmorgen al continue op mekaar te bekken van vermoeidheid. Samen speelgoed opgeruimd om naar de speelgoedbank te brengen (wat een ontiegelijke lading meuk komt er je huis binnen in 6 jaar tijd trouwens) maar na een uurtje kwali en over papa die languit lag heen stuiteren hebben ze zichzelf weer herpakt in goed humeur blijkbaar….helaas

Tja je moet ze ook gewoon hun gang laten gaan, teveel erop zitten en dan krijg je weer een nieuwe Gen Z generatie :p

Tja je moet ze ook gewoon hun gang laten gaan, teveel erop zitten en dan krijg je weer een nieuwe Gen Z generatie :p
Ik spreek jou over een paar jaar wel weer als je zoon motorisch alles kan en de upgrade naar 1,30 hoge puber heeft :)

Gen Z ben ik bij deze twee niet huiverig voor, die gaan op de bek, staan op en schatten eerst in of het tactisch zin heeft alarm te slaan of gewoon door te gaan

• Leuk
Waarderingen: JL86
Mijn dochter is al voorbij de 1,30 meter, gelukkig val het puberen nog mee, maar ze wordt ook pas 8 deze zomer haha.

En inderdaad, vallen, opstaan en door. Niet teveel mekkeren. Vooral onze jongste is zo'n lopende blauwe plek, af en toe vraag je je af of ze op school niet bepaalde verdenkingen hebben. Maar daar zien ze ook wel dat ze veel struikelt, valt en raust. Wordt nog wat over x jaar met een rijbewijs :ROFLMAO:

Vanmorgen naar zo een monkey town achtig iets geweest

Wel eentje hier in de buurt, veel kleinschalig en rustiger.

Met kids van een vriendin van m’n vrouw

Kleine was uitgeteld en heeft net een dutje gedaan

Even kijken wat we vanmiddag nog gaan doen

Vanmorgen waren we bij toeval in de buurt.. en een keer bij een Marokkanse bakker broodjes gehaald.
Soort witte puntjes maar dan iets groter en beetje krokanter... en maar 0,25 per stuk.
Bro.. watwatwat waren die lekker. Nooit geweten maar die gaan we vaker halen!

Jij ook doen, die zijn echt chill. Ik zeg, jij weet tog?

Kortom, een aanrader!

haha ja wij halen vaker bij de turkse bakker brood/vlees/groente. De taugé is daar bijv ook veel beter en goedkoper (en de kip ook)

Turks brood, zo'n mega platbrood, met olie, zout en rozemarijn uit de oven... hemels!

Net wat gesnoeid, door de hakselaar, paar emmers (nou ja, meer formaat kuip) onkruid uit de tuin getrokken en nu aan de amandelen met knoflook en rozemarijn. Ze hebben er vrij veel knoflook op gegooid, maar lekker is het wel. Lekker scherp en het houdt de vampieren buiten.
Maar ik zie geen vampieren? Nee, dus het werkt :LOL:

Turks brood, zo'n mega platbrood, met olie, zout en rozemarijn uit de oven... hemels!

Net wat gesnoeid, door de hakselaar, paar emmers (nou ja, meer formaat kuip) onkruid uit de tuin getrokken en nu aan de amandelen met knoflook en rozemarijn. Ze hebben er vrij veel knoflook op gegooid, maar lekker is het wel. Lekker scherp en het houdt de vampieren buiten.
Maar ik zie geen vampieren? Nee, dus het werkt :LOL:
Die zie je ook niet overdag.:p

Tsja het is beetje wat je als gek ervoor doet hè wat betreft preventief onderhoud. Strikt gezien hoeven de reactiestangen niet. Maarja. Ik wil een strak rijdende BMW blijven rijden.

Oliefilterhuis pakking moet wel echt gebeuren , maar das €200 ofzo dus geld niet. Inlaat moet er stukje uit dus kost 2 uurtjes daar zit het vooral in.

Een valpolicella ripasso uit 2018 geopend die al heel lang ligt te wachten. Claude zei dat ik m nu echt moet gaan drinken.

Wat een beuker. Niet normaal lekker.

Bijna roestbruin maar geníeten.

#enwehebbenhetweeroveralcohol

Tsja het is beetje wat je als gek ervoor doet hè wat betreft preventief onderhoud. Strikt gezien hoeven de reactiestangen niet. Maarja. Ik wil een strak rijdende BMW blijven rijden.

Oliefilterhuis pakking moet wel echt gebeuren , maar das €200 ofzo dus geld niet. Inlaat moet er stukje uit dus kost 2 uurtjes daar zit het vooral in.

Jup hier ook

Atf verversen laat ik std doen bij een nieuwe auto en bij BMW’s eigenlijk ook bijna altijd draagarmen (bij de Infiniti bij aanschaf ook) en dan gaat het hard natuurlijk

Laat staan als er iets stuk is

Een valpolicella ripasso uit 2018 geopend die al heel lang ligt te wachten. Claude zei dat ik m nu echt moet gaan drinken.

Wat een beuker. Niet normaal lekker.

Bijna roestbruin maar geníeten.

#enwehebbenhetweeroveralcohol

M’n vrouw kwam vanmiddag thuis met een doos (…) wijn en wat losse flessen brut

Zo maar eens kijken wat de buit was

Weinig gedaan vandaag, althans zo voelt why. Vakantie voorbereidingen, zomer spulletje pakken voor de klein, even naar de bank om de waardevolle spullen te droppen, wat boodschappen alvast gedaan (zonnebrand etc. je weet wel)…

Terug
Bovenaan