Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Weet je zeker dat je niet zelf je fiets hebt kwijtgeraakt dan? Omdat de fietstas zo dichtbij lag. Te diep in het glaasje gekeken misschien na de 5-1 op Sweden. Ik ben ook wel eens een moment 'kwijt', dat ik niet meer weet hoe ik afstand X heb afgelegd of in bed ben beland...Haha, leuk idee wel, ik vrees dat ze daar niet aan gaan beginnen!![]()
Hoe willen ze de dader pakken dan?Haha, leuk idee wel, ik vrees dat ze daar niet aan gaan beginnen!![]()
Weet je zeker dat je niet zelf je fiets hebt kwijtgeraakt dan? Omdat de fietstas zo dichtbij lag. Te diep in het glaasje gekeken misschien na de 5-1 op Sweden. Ik ben ook wel eens een moment 'kwijt', dat ik niet meer weet hoe ik afstand X heb afgelegd of in bed ben beland...
(grapje natuurlijk)
Dat zweten is ondanks de schaduw goed gelukt ja…voordat ik dat vocht aangevuld heb ben ik een half krat verderIkke gisteren; lekker in het zweet staan werken om de CLK weer te laten blinken
Lage productiekosten is wel de basis waarmee het staat of valt, eerder bizar dat het ondanks de transporten nog steeds loontHier ook vooral water uit het buitenland, Vittel en Perrier met een citrussmaakje. En met dit weer vliegen ook de bussen Alvalle (gazpacho) er gigantisch door. Als logistieker denk ik soms, waarom iets banaals als bronwater uit de Vogezen of nog erger gekoeld "tomatensap" uit Murcia (2.000 km) zover transporteren?
Maar ja, transport is te goedkoop zeker...
Ik ben gek op bruiswater.. altijd San Pellegrino of Acqua Panna. Zijn wat zachter.Hier ook vooral water uit het buitenland, Vittel en Perrier met een citrussmaakje. En met dit weer vliegen ook de bussen Alvalle (gazpacho) er gigantisch door. Als logistieker denk ik soms, waarom iets banaals als bronwater uit de Vogezen of nog erger gekoeld "tomatensap" uit Murcia (2.000 km) zover transporteren?
Maar ja, transport is te goedkoop zeker...
Geen Quooker kraan? Kan je zelf bubbels maken.Ik ben gek op bruiswater.. altijd San Pellegrino of Acqua Panna. Zijn wat zachter.
Verder zweer ik bij water uit de kraan. Lekkerste wat er is
Nee vind ik veel teveel ruimte in beslag nemen en prijs niet waardGeen Quooker kraan? Kan je zelf bubbels maken.
Wij hebben daarvoor een Sodastream. Gebruiken het niet heel veel, doen al jaren met een patroon. Werkt prima. Quooker is hier alleen kokendGeen Quooker kraan? Kan je zelf bubbels maken.
Misschien haal ik die dingen door elkaar...Wij hebben daarvoor een Sodastream. Gebruiken het niet heel veel, doen al jaren met een patroon. Werkt prima. Quooker is hier alleen kokend
Nee je hebt gelijk hoor, Qooker heeft ook bubbelsMisschien haal ik die dingen door elkaar...
Ja daar zit ik nog aan te denken idd. Maarja, weer een apparaat erbij in de keuken ..Wij hebben daarvoor een Sodastream. Gebruiken het niet heel veel, doen al jaren met een patroon. Werkt prima. Quooker is hier alleen kokend
Quooker kan ook met bubbels, mijn broertje heeft dat. Ik heb een los apparaat op het aanrecht. Fles vullen met water, zet je erin, paar keer op een knopje drukken en klaar.Misschien haal ik die dingen door elkaar...
Dat weet ik nog zo niet, ik denk voor die gazpacho uit Murcia eerder zwartwerk-illegalen / seizoensarbeid en veel automatisatie bij de productie.Lage productiekosten is wel de basis waarmee het staat of valt, eerder bizar dat het ondanks de transporten nog steeds loont
Internationaal is er geen Nederlander (of Belg?) meer te vinden. Want je bent echt lang van huis.Dat weet ik nog zo niet, ik denk voor die gazpacho uit Murcia eerder zwartwerk-illegalen / seizoensarbeid en veel automatisatie bij de productie.
Wat veel mensen niet weten of onderschatten is dat chauffeurs internationaal transport echt zeer goed geld verdienen, een heel stuk meer dan "modaal". Dat zijn echt heel andere lonen dan de PostNL pakjesbezorgers zonder die mensen te willen schofferen.
Maar je moet het wel willen doen. Op mijn vorig werk was er een chauffeur die elke week pendelde tussen onze plant in N-Portugal en het Europees DC in België H/T. Zondagavond-nacht op, zaterdagVM weer thuis.
Heb dr twee in de familie rijden, maar de nederlanders zitten meer in de takken als zwaar transport, bulk (veevoer/melkpoeder) danwel allerhande losgestort. Andere sporten wellicht ook, maar dat zijn takken waar ik bekend mee ben.Internationaal is er geen Nederlander (of Belg?) meer te vinden. Want je bent echt lang van huis.
Is inderdaad echt een goed salaris
Geef dan toch niet zo veel gas.
50 gemiddeldGeef dan toch niet zo veel gas.![]()
Shit als je het zo zegt … hahaha niet teveel aan denken€30 per 100km aan directe variabele kosten![]()
BMW staat op 58kmh over de afgelopen 950km50 gemiddeld is nog niet zo heel snel. De Megane staat op 70 km/h gemiddeld over de afgelopen 3500 km.
Oh dat wist ik nog niet50 gemiddeld zegt niet veel, half uur in de file en laatste stukje 200 rijden kan je ook op 50 gemiddeld komen.![]()
Veevoer en melkpoeder , weet ik wel voor wieHeb dr twee in de familie rijden, maar de nederlanders zitten meer in de takken als zwaar transport, bulk (veevoer/melkpoeder) danwel allerhande losgestort. Andere sporten wellicht ook, maar dat zijn takken waar ik bekend mee ben.
Het ‘gewone’ stukgoed is idd behoorlijk overgenomen.
Toen ik vanmiddag in de Capri stapte meende hij nog 432 km te kunnen rijden op 66%. Dat werd al snel 360 km. Nu 60% en 350 km. Vanochtend veel koeler, dus zo'n 12 kWh/100. Vanmiddag 14, airco flink aan het werk. Verbruik toen ik thuis stond geparkeerd, was nog 2 kWh/100. Normaliter is dat 0,7 meen ik. Tenminste, geloof dat het in kWh, wellicht ook kW

Zeker netjes. Maar ik heb destijds niet goed genoeg gekeken naar het verbruik. Daar heb ik mijn wel op verkeken. Nogmaals, 13,8 kWh jaarrond is niet realistisch. Bij een auto met een WLTP van 500 is het verbruik wellicht realistischer.Ah, dat is een hele nette WLTP. Niet gedacht eigenlijk. Zie nog steeds veel nieuwe auto rond de 500 zitten.
Vakantie zal ongetwijfeld ook prima gaan. Afgelopen winter haalde ik met een verbruik van 20 á 23 kWh alsnog een bereik van ~350km, wat betekent dat je bijna 3 uur lang onafgebroken 120 km/u kan rijden. Zeker met jonge kinderen lijkt het me dat om de 3 uur stoppen gewoon lekker is?Zeker netjes. Maar ik heb destijds niet goed genoeg gekeken naar het verbruik. Daar heb ik mijn wel op verkeken. Nogmaals, 13,8 kWh jaarrond is niet realistisch. Bij een auto met een WLTP van 500 is het verbruik wellicht realistischer.
Maar goed, we redden ons meer dan prima. Grote test zal de vakantie zijn, maar dat is meer je instelling lijkt mij.
14/15 valt me stiekem toch wel een beetje tegen.Mwah dat weet ik eigenlijk niet, denk dat ze allemaal wel zo een 20% afwijken.
De bmw moet 16.1 WLTP doen en zit tot nu toe wel rond de 18/19 gemiddeld. Heb ook wel eens 14/15 gehaald

Ik zit vooral te wachten wanneer de EV praat weer voorbij is...
Zeker, denk dat we elke 2u wel stoppen. Eerder reden er 's nachts weg en dan reed ik weleens 4-5u achter elkaar, maar dat is ook niet heel verantwoord. Hoeft nu ook niet, langste rit is zo'n 800 km.Vakantie zal ongetwijfeld ook prima gaan. Afgelopen winter haalde ik met een verbruik van 20 á 23 kWh alsnog een bereik van ~350km, wat betekent dat je bijna 3 uur lang onafgebroken 120 km/u kan rijden. Zeker met jonge kinderen lijkt het me dat om de 3 uur stoppen gewoon lekker is?
Ja.Vriend
Vroem vroem
Zal ik een zescilinder kopen? Mis t wel al
Dr zijn er wel wat meer die brok heen en weer sleuren, maar melkpoeder internationaal doelde ik op de blauw witte auto’s uit UddelVeevoer en melkpoeder , weet ik wel voor wie.
Vind het wel mooi beroep. Als ik ver in het buitenland ben sein ik ook altijd ff als ik een trekker zie met NL kenteken.
Ja! Elke keer die lijst met minpunten als iedereen kleine funwagentjes als suggestie aan draagt…je wilt gewoon alles uitsluiten zodat je mevr SJ kunt zeggen dat je het goed onderzocht hebt, maar er niet aan een dik blok te ontkomen isVriend
Vroem vroem
Zal ik een zescilinder kopen? Mis t wel al