Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Haha rustaag. Drink niet doordeweeks ;) ! Al is het best verleidelijk met deze temperaturen. En ik was verdorie in Belgie en gewoon vergeten te tanken..! Ik had zowaar GEEN file op de ring van Antwerpen. Ok Ok klein beetje bij de oprit maar dat was het.

collega van me om 17u aan de lijn die nog langs Antwerpen moest

Die had nog wel een reisje tegemoet..

Ah, well played, de infinity weg, en ‘gesplitst’ in de brave daagse Camry en wat leuks voor af en toe.

Maar..nu word ik toch een beetje team @De Dude …hup, aanschaffen die Maserati!

50k is wel echt 'stretching the budget'hahaha en dan zou ik de grancabrio willen!!

Mijn Mondeo 2.5T blijkt ook minder zuinig dan de E op exact dezelfde dagelijkse route. Nou maakt de E ook wel heel weinig toeren maar is ook 400kg zwaarder.

mijn w212 e250 haalde ik gemiddeld zo een 6.5-7.5L/100km mee. 8.5L met veel korte stukken. Bijzonder zuinig voor zo een oude en grote wagen!

camry is wel echt bizar zuinig met z'n 1:20

collega van me om 17u aan de lijn die nog langs Antwerpen moest

Die had nog wel een reisje tegemoet..

50k is wel echt 'stretching the budget'hahaha en dan zou ik de grancabrio willen!!

mijn w212 e250 haalde ik gemiddeld zo een 6.5-7.5L/100km mee. 8.5L met veel korte stukken. Bijzonder zuinig voor zo een oude en grote wagen!

camry is wel echt bizar zuinig met z'n 1:20
Camry is hybride toch?

En ik was verdorie in Belgie en gewoon vergeten te tanken..! Ik had zowaar GEEN file op de ring van Antwerpen. Ok Ok klein beetje bij de oprit maar dat was het.
Dinsdag is voor veel kantoormensen een thuiswerkdag. Of er was iets gebeurd voor of in de Kennedy tunnel ri NL, dan heb je ook vrij baan. Grappig is wel dat mensen die op een appartement wonen die dag toch gewoon naar kantoor komen @airco.
Zelf vanochtend thuis gestart 6h45, ik was om 6h toch al wakker.

Dit is een s212 350 en dan vind ik ong 1:11 niet gek voor een 15jr oude, bijna 1800kg zware en 300pk sterke 6cil. Is ook nog eens niet meteen de meest zuinige route dagelijks. Positief verrast, binnenkort eens zien hoe dat op vakantie gaat (y)

Dit is een s212 350 en dan vind ik ong 1:11 niet gek voor een 15jr oude, bijna 1800kg zware en 300pk sterke 6cil. Is ook nog eens niet meteen de meest zuinige route dagelijks. Positief verrast, binnenkort eens zien hoe dat op vakantie gaat (y)

echte kwaliteit was dat, die w212

dat is een auto waar ik echt zo blij mee was

Ik vraag mij trouwens al tijden af of de keeper van het Engelse nationale voetbal elftal inmiddels zijn Ford al gekozen heeft...

Ik vind het wel knap hoe de techniek zich houd met dat ding. Heb bijvoorbeeld nog de originele gaskabel. 23 jaar oud,
Brommer heeft 25.000 km op de teller staan. Wel wat aan gedaan, maar motorisch nog goed. Dat deel is ook nog nooit open geweest.

Ik vind het wel knap hoe de techniek zich houd met dat ding. Heb bijvoorbeeld nog de originele gaskabel. 23 jaar oud,
Brommer heeft 25.000 km op de teller staan. Wel wat aan gedaan, maar motorisch nog goed. Dat deel is ook nog nooit open geweest.

simpele techniek

heerlijk

duurzaam

Mooi! Best wat voor een brommertje lijkt me.

Terug
Bovenaan