Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha rustaag. Drink niet doordeweeks! Al is het best verleidelijk met deze temperaturen. En ik was verdorie in Belgie en gewoon vergeten te tanken..! Ik had zowaar GEEN file op de ring van Antwerpen. Ok Ok klein beetje bij de oprit maar dat was het.
Ah, well played, de infinity weg, en ‘gesplitst’ in de brave daagse Camry en wat leuks voor af en toe.
Maar..nu word ik toch een beetje team @De Dude …hup, aanschaffen die Maserati!
Mijn Mondeo 2.5T blijkt ook minder zuinig dan de E op exact dezelfde dagelijkse route. Nou maakt de E ook wel heel weinig toeren maar is ook 400kg zwaarder.
Ja was gister voor mijDie had nog wel een reisje tegemoet..
Camry is hybride toch?collega van me om 17u aan de lijn die nog langs Antwerpen moest
Die had nog wel een reisje tegemoet..
50k is wel echt 'stretching the budget'hahaha en dan zou ik de grancabrio willen!!
mijn w212 e250 haalde ik gemiddeld zo een 6.5-7.5L/100km mee. 8.5L met veel korte stukken. Bijzonder zuinig voor zo een oude en grote wagen!
camry is wel echt bizar zuinig met z'n 1:20
Waarom heb je dan überhaupt een thuis?Ik drink geen koffie thuis
Dinsdag is voor veel kantoormensen een thuiswerkdag. Of er was iets gebeurd voor of in de Kennedy tunnel ri NL, dan heb je ook vrij baan. Grappig is wel dat mensen die op een appartement wonen die dag toch gewoon naar kantoor komen @airco.En ik was verdorie in Belgie en gewoon vergeten te tanken..! Ik had zowaar GEEN file op de ring van Antwerpen. Ok Ok klein beetje bij de oprit maar dat was het.
Dit is een s212 350 en dan vind ik ong 1:11 niet gek voor een 15jr oude, bijna 1800kg zware en 300pk sterke 6cil. Is ook nog eens niet meteen de meest zuinige route dagelijks. Positief verrast, binnenkort eens zien hoe dat op vakantie gaatmijn w212 e250 haalde ik gemiddeld zo een 6.5-7.5L/100km mee. 8.5L met veel korte stukken. Bijzonder zuinig voor zo een oude en grote wagen!
Camry is hybride toch?
Waarom heb je dan überhaupt een thuis?
Oeh bijna pagina 535…
Dit is een s212 350 en dan vind ik ong 1:11 niet gek voor een 15jr oude, bijna 1800kg zware en 300pk sterke 6cil. Is ook nog eens niet meteen de meest zuinige route dagelijks. Positief verrast, binnenkort eens zien hoe dat op vakantie gaat![]()
Brrrrrik ben een van de weinige pro CVT mensen in de wereld volgens mij)
Brrrrr
Ik vind CVT ook prima rijden.
Al mijn auto's zijn handgeschakeld, maar een maat van me heeft een Mitsubishi Eclips Cross met CVT. Rijdt best.vriend
Kwartiertje en we zijn er?duurt nog ff hoor met dit tempo
35 posts
Al mijn auto's zijn handgeschakeld, maar een maat van me heeft een Mitsubishi Eclips Cross met CVT. Rijdt best.
Mijn brommertje heeft trouwens CVT, rijdt een stuk beter dan maar één versnelling.
Ik heb de standaard uitlaat, alleen de proppen zijn er uit. Herrie maakt hij niet echt.Lexussen.. Lexi?
dat geluid is alleen vreselijk van die brommers, maak ze maar snel allemaal elektrisch
Heb wel wat tijd op Fendt vario’s verstookt. Daar ligt een echte cvt in, maar doe mij maar een full powershift. En in auto’s wil ik flippers achter het stuur. Niet onderhandelbaar(ik ben een van de weinige pro CVT mensen in de wereld volgens mij)
Ik vind het wel knap hoe de techniek zich houd met dat ding. Heb bijvoorbeeld nog de originele gaskabel. 23 jaar oud,
Brommer heeft 25.000 km op de teller staan. Wel wat aan gedaan, maar motorisch nog goed. Dat deel is ook nog nooit open geweest.
Ik ga maar een biertje pakken, hier is het toch stil...
Heb wel wat tijd op Fendt vario’s verstookt. Daar ligt een echte cvt in, maar doe mij maar een full powershift. En in auto’s wil ik flippers achter het stuur. Niet onderhandelbaar
Mooi! Best wat voor een brommertje lijkt me.Ik vind het wel knap hoe de techniek zich houd met dat ding. Heb bijvoorbeeld nog de originele gaskabel. 23 jaar oud,
Brommer heeft 25.000 km op de teller staan. Wel wat aan gedaan, maar motorisch nog goed. Dat deel is ook nog nooit open geweest.
Hij zou zo'n 40.000 km mee moeten kunnen gaan. Ik gebruik Kroon olie, dat is blijkbaar goed.Mooi! Best wat voor een brommertje lijkt me.
Hij zou zo'n 40.000 km mee moeten kunnen gaan. Ik gebruik Kroon olie, dat is blijkbaar goed.
Ervaring. Meerdere mensen spreken daar over. Dan krijg je bijvoorbeeld een krukas revisie, moeten de cilinder en zuiger ook vervangen worden.waarom zo specifiek 40k?
Ervaring. Meerdere mensen spreken daar over. Dan krijg je bijvoorbeeld een krukas revisie, moeten de cilinder en zuiger ook vervangen worden.
En hoeveel km doe je per jaar?Hij zou zo'n 40.000 km mee moeten kunnen gaan. Ik gebruik Kroon olie, dat is blijkbaar goed.
En hoeveel km doe je per jaar?
Oei, heb hem sinds 2016 en toen stond er 70km op...En hoeveel km doe je per jaar?
Oei, heb hem sinds 2016 en toen stond er 70km op...
Iets van 2500 dus.
Ik heb mijn Subaru sinds 2008...Wow 2016??
10 jaar
Loyaal zeg
Ik heb mijn Subaru sinds 2008...
![]()
Kenteken Check 59-PF-JD - SUBARU IMPREZA
Voertuiggegevens van de SUBARU IMPREZA van bouwjaar 2004 met...www.autoweek.nl
De IMPREZA is 6.489 dagen in bezit van de huidige eigenaar
Ik ben de 2e eigenaar. Heb zelfs nog de oude papieren, geen kenteken pasje.
Hij heeft tuning van Prodrive, inclusief certificaat. 40 pk meer dan standaard. 265 pk, 350 Nm.1345kg is niet veel!
Heeft ie een schuifdak?
Gok dat ie niet veel is afgeschreven in die tijd
6,2 sec is goed rap
O, ik ook hoor. 2 of 3 tegelijk...Ik heb in ongeveer dezelfde periode dus zo een 50 auto’s gehad (3m+)![]()
Hij heeft tuning van Prodrive, inclusief certificaat. 40 pk meer dan standaard. 265 pk, 350 Nm.
0-100 net onder de 6 seconden.
O, ik ook hoor. 2 of 3 tegelijk...
Niet nodig, dit is puur de technieken. Hoe je het apparaat er omheen bediend laat maar aan mij overHeb al helemaal geen kennis van agricultuur xD
Jazeker.Meestal wel idd
Heb je ook een mijn auto topic?