Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij maakt vrienden.@De Dude sorrry he
Jij maakt vrienden.
Carkiller: Subaru Impreza WRX Prodrive 2004, Suzuki Swift Hybrid 2021, Suzuki Alto 2011.
Al 10 jaar rijd ik met veel plezier rond in mijn blauwe Sub, welke ik gekocht heb met slechts 20.000 km op de teller. (km stand nu 68.000 december, 2020) Auto was als nieuw, (en is dat nog steeds) alleen 11.000 euro minder dan de vorige eigenaar ervoor betaald heeft. Verder was hij geheel...www.autoweek.nl
Is dat goed?Jij bent m’n nieuwe vriend
Goed idee. Nico kent mij persoonlijk, kan je ook gebruik van maken.Ik vraag JL wel om tips
Ik mis hem ook, hij was vandaag wel actief in zijn "mijn auto" topic.Waar is JL? Al een paar pagina's nix vernomen. Of is hij sinds z'n promotie nu te goed voor dit forum
Wil die niet meer met het 'klootjesvolk' omgaan.
Klootjesvolk is natuurlijk ook maar een grapje. We hebben het toch leuk hier? Met een grap en af en toe iets serieus of een vraag stellend...Ik weet ook niet of hij opmerkingen als omgaan met klootjesvolk wel kan waarderen, maar ik zie overal spoken als iemand langer weg is...
Het zou zomaar kunnen dat hij een hele andere reden heeft om stil te zijn.Klootjesvolk is natuurlijk ook maar een grapje. We hebben het toch leuk hier? Met een grap en af en toe iets serieus of een vraag stellend...
Idem. Onze H-RV heeft ook een CVT. Het past wel bij de auto: lekker suf.Ik vind CVT ook prima rijden.
Goed idee. Nico kent mij persoonlijk, kan je ook gebruik van maken.
Ik zie ruimte voor verbeteringGemeen…
Wel een afschuwelijke foto, ‘t is zo net een afgetrapt hok![]()
Durf niet meerIk zie ruimte voor verbetering![]()
Gemeen…
Wel een afschuwelijke foto, ‘t is zo net een afgetrapt hok![]()
Het is nu wel echt warm in huis - waar koelen ‘s nachts en ‘s ochtends nog wel hielp is dat nu onmogelijk.
Maar rustig aan doen deze dagen ! OV ligt eruit , A44 dicht dus het is topdrukte hier…
En alsnog durf je vol te houden dat je jong bent? Bejaarde...Bizar! 2008 begon ik met mn studie haha
En alsnog durf je vol te houden dat je jong bent? Bejaarde...![]()
Dan ik ook.En alsnog durf je vol te houden dat je jong bent? Bejaarde...![]()
Weet niet of ik het goed zeg, maar met een agrarische achtergrond begin je volgens mij vaak al eerder met meewerken op een boerderij. Of was dat je schoonfamilie?stel jeugdigen...2008 was de wisseling van school en werk naar fulltime werken. klinkt alweer als een ver verleden![]()
stel jeugdigen...2008 was de wisseling van school en werk naar fulltime werken. klinkt alweer als een ver verleden![]()
Dat eerste heb je goed onthouden, maar dat was pakweg 30u/week meewerken/bij een werkgever zolang ik de schoolbanken warm hield. de bijbaantjes zeg maar.Weet niet of ik het goed zeg, maar met een agrarische achtergrond begin je volgens mij vaak al eerder met meewerken op een boerderij. Of was dat je schoonfamilie?![]()
Italië hèWat een mini parkeerplaats.
Nice. Ik officieel 2016. Maar vanaf 2009 altijd 3 dagen in horeca gewerkt dan wel vastgoed naast m’n middelbare school en later studie.net even mn cv gecheckt, maar ben letterlijk jan 2009 begonnen met 'officieel' fulltime werk.
Wij ook. Uit de kraan in een kan en fles en dan de koelkast in. Flessen water kopen alleen in een buitenland waar ik het kraanwater niet vertrouw.Goedemorgen. Ochtend afspraak klaar, boodschappen binnen...
Zijn vrouwen altijd zo? Mijn vriendin was mee met boodschappen doen, ze wilde flesjes water kopen.
"Alles is op" zegt ze.
Ik zeg nee hoor, daar is nog Evian water.
"Maar dat koop ik nooit"
Nou, nu wel.
We hebben dus water.
Wat een mini parkeerplaats.
Nice. Ik officieel 2016. Maar vanaf 2009 altijd 3 dagen in horeca gewerkt dan wel vastgoed naast m’n middelbare school en later studie.
Italië hè![]()
Reed gister achter de nieuwe m5. Voelde me echt klein. Vooral de hoogte valt opOf een asociaal grote wagen.
Wat is er nou mis met een polo of Yaris?? Past ook alles in.
Ik drink ook kraanwater, maar als ze flessenwater wil moet ze dat vooral zelf weten.Wij ook. Uit de kraan in een kan en fles en dan de koelkast in. Flessen water kopen alleen in een buitenland waar ik het kraanwater niet vertrouw.
Went ze wel aan.Ik drink ook kraanwater, maar als ze flessenwater wil moet ze dat vooral zelf weten.
Evian is duur, maar die 80 cent meer voor 6 flesjes dan het huismerk en dan klaar met boodschappen doen is mij meer waard dan gaan kijken bij een andere supermarkt in deze hitte.
Ik heb betaald, dus ook dat kan geen issue zijn.
Aldus degene met een iX3Oh! Alles groter dan een Panda is overkill.
De JXF-36-T?Reed gister achter de nieuwe m5. Voelde me echt klein. Vooral de hoogte valt op
Was regio Rotterdam ! Kan wellicht hoor maar denk het nietDe JXF-36-T?
Waar ik af München achter reed op de cruise rustig 120 rechts.
Zag gisteren een i5 Touring tijdens etentje met H.M. "Wat is dat een mooie wagen" zei ze, " mooie kleur ook!".
Ikke gisteren; lekker in het zweet staan werken om de CLK weer te laten blinkenWie is er zo gek om met dit weer zn auto te gaan wassen?
Politie nog gebeld voor vingerafdrukken?Ha, ik vond m'n fietstas zojuist terug op de grond in een zijstraat van waar ik woon.
Haha, leuk idee wel, ik vrees dat ze daar niet aan gaan beginnen!Politie nog gebeld voor vingerafdrukken?