Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Waar is JL? Al een paar pagina's nix vernomen. Of is hij sinds z'n promotie nu te goed voor dit forum :unsure:
Wil die niet meer met het 'klootjesvolk' omgaan.

Waar is JL? Al een paar pagina's nix vernomen. Of is hij sinds z'n promotie nu te goed voor dit forum :unsure:
Wil die niet meer met het 'klootjesvolk' omgaan.
Ik mis hem ook, hij was vandaag wel actief in zijn "mijn auto" topic.
Komt denk ik vanzelf wel weer terug. Ik weet ook niet of hij opmerkingen als omgaan met klootjesvolk wel kan waarderen, maar ik zie overal spoken als iemand langer weg is...

Al een paar pagina’s - dat is dus sedert 16h deze middag of zo :p ?

Denk dat voor veel mensen geldt dat - bloedheet of niet - er nog wel wat moet afgewerkt worden voor de “Summer Doldrums” beginnen en de zaken dan wat meer gaan kabbelen.

Ik weet ook niet of hij opmerkingen als omgaan met klootjesvolk wel kan waarderen, maar ik zie overal spoken als iemand langer weg is...
Klootjesvolk is natuurlijk ook maar een grapje. We hebben het toch leuk hier? Met een grap en af en toe iets serieus of een vraag stellend...

Het is nu wel echt warm in huis - waar koelen ‘s nachts en ‘s ochtends nog wel hielp is dat nu onmogelijk.

Maar rustig aan doen deze dagen ! OV ligt eruit , A44 dicht dus het is topdrukte hier…

Eigenlijk geen zin om naar kantoor te gaan maar moet weer ergens opdraven om te presenteren

Het is nu wel echt warm in huis - waar koelen ‘s nachts en ‘s ochtends nog wel hielp is dat nu onmogelijk.

Maar rustig aan doen deze dagen ! OV ligt eruit , A44 dicht dus het is topdrukte hier…

Airco de hele nacht lekker laten koelen hier! Heerlijk!

Was wel om 4.30 wakker maar dat kwam door een schop in mn gezicht van de kleine die graag bij ons wilde slapen

stel jeugdigen...2008 was de wisseling van school en werk naar fulltime werken. klinkt alweer als een ver verleden:(
Weet niet of ik het goed zeg, maar met een agrarische achtergrond begin je volgens mij vaak al eerder met meewerken op een boerderij. Of was dat je schoonfamilie? ;)

Maar nog steeds geen fatsoenlijke 535 hier? Het posten van zijn eigen auto laat ik aan @De Dude zelf over… :p
recc31023-1_2.jpg

Weet niet of ik het goed zeg, maar met een agrarische achtergrond begin je volgens mij vaak al eerder met meewerken op een boerderij. Of was dat je schoonfamilie? ;)
Dat eerste heb je goed onthouden, maar dat was pakweg 30u/week meewerken/bij een werkgever zolang ik de schoolbanken warm hield. de bijbaantjes zeg maar.

net even mn cv gecheckt, maar ben letterlijk jan 2009 begonnen met 'officieel' fulltime werk.

Goedemorgen. Ochtend afspraak klaar, boodschappen binnen...

Zijn vrouwen altijd zo? Mijn vriendin was mee met boodschappen doen, ze wilde flesjes water kopen.
"Alles is op" zegt ze.
Ik zeg nee hoor, daar is nog Evian water.
"Maar dat koop ik nooit"
Nou, nu wel.

We hebben dus water.

Goedemorgen. Ochtend afspraak klaar, boodschappen binnen...

Zijn vrouwen altijd zo? Mijn vriendin was mee met boodschappen doen, ze wilde flesjes water kopen.
"Alles is op" zegt ze.
Ik zeg nee hoor, daar is nog Evian water.
"Maar dat koop ik nooit"
Nou, nu wel.

We hebben dus water.
Wij ook. Uit de kraan in een kan en fles en dan de koelkast in. Flessen water kopen alleen in een buitenland waar ik het kraanwater niet vertrouw.

Wij ook. Uit de kraan in een kan en fles en dan de koelkast in. Flessen water kopen alleen in een buitenland waar ik het kraanwater niet vertrouw.
Ik drink ook kraanwater, maar als ze flessenwater wil moet ze dat vooral zelf weten.
Evian is duur, maar die 80 cent meer voor 6 flesjes dan het huismerk en dan klaar met boodschappen doen is mij meer waard dan gaan kijken bij een andere supermarkt in deze hitte.

Ik heb betaald, dus ook dat kan geen issue zijn.

Ik drink ook kraanwater, maar als ze flessenwater wil moet ze dat vooral zelf weten.
Evian is duur, maar die 80 cent meer voor 6 flesjes dan het huismerk en dan klaar met boodschappen doen is mij meer waard dan gaan kijken bij een andere supermarkt in deze hitte.

Ik heb betaald, dus ook dat kan geen issue zijn.
Went ze wel aan. :p

Reed gister achter de nieuwe m5. Voelde me echt klein. Vooral de hoogte valt op
De JXF-36-T?
Waar ik af München achter reed op de cruise rustig 120 rechts.
Zag gisteren een i5 Touring tijdens etentje met H.M. "Wat is dat een mooie wagen" zei ze, " mooie kleur ook!".

Ha, ik vond m'n fietstas zojuist terug op de grond in een zijstraat van waar ik woon. Fascinerend.

Goed, nog geen fiets natuurlijk, maar ergens wordt het net kleiner!

...
Dat net met die gigantische gaten, dat wel. :)

Terug
Bovenaan