De Dude
Petrolhead
Wil nog altijd een keer een V8 rijden.. maar dan wordt het wel eentje uit Stuttgart of uit Buchloe..Niet luisteren naar Niseko, dude. Een 550i is een goede volgende stap.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wil nog altijd een keer een V8 rijden.. maar dan wordt het wel eentje uit Stuttgart of uit Buchloe..Niet luisteren naar Niseko, dude. Een 550i is een goede volgende stap.
Klopt Aalsmeer is al jaar en dag de bloemen / planten draaischijf van Europa en daarbuiten - is ook allesbehalve eenvoudige logistiek. De uitdrukking een teer kasplantje komt daar vandaan, moet echt met grote zorg worden vervoerd.Nu ik er verder over denk, de bloemenrijders uit het westland trekken ook heel europa in.
Wil nog altijd een keer een V8 rijden.. maar dan wordt het wel eentje uit Stuttgart of uit Buchloe..
Ja! Elke keer die lijst met minpunten als iedereen kleine funwagentjes als suggestie aan draagt…je wilt gewoon alles uitsluiten zodat je mevr SJ kunt zeggen dat je het goed onderzocht hebt, maar er niet aan een dik blok te ontkomen is![]()
En zij mocht dan wel in die 3.7 V6, en claimt nu de iX3 ook al. Mooie boel!Hahah het zal haar een worst wezen, ze reed zelf in die zuiplap (met een tankpas gekoppeld aan mijn rekening).
[disclaimer: halve ton aan een Maserati zal zeker wel worst wezen]
Dat is weer half bakken gaan dan voor het echte werk en koop een Alpina B5Niet luisteren naar Niseko, dude. Een 550i is een goede volgende stap.
En zij mocht dan wel in die 3.7 V6, en claimt nu de iX3 ook al. Mooie boel!![]()
Zoals jullie zeggen in NL 'de broek dragen' en wij in VL 'onder de sloef liggen'.
M.a.w. de vrouw is de baas en S J 1001 mag braafjes de rekeningen betalen![]()
Hier hetzelfde. Nog wel wat aan het doen maar thuisPff even klaar met corporate
Ga mn kind ophalen bij de opvang en even een ijsje halen
Tis warm
Inslaan nu het nog kan heren
![]()
Gaat alcohol het roken achterna? Gezondheidsraad wil dat overheid ingrijpt
Er is geen veilige ondergrens voor alcohol en de overheid moet drinken ontmoedigen, stelt de Gezondheidsraad.nos.nl
Deze is top!! Die heb ik ook vaak maar kwam niet op de naam. Die is bij de Lidl toch?Ik drink de laatste dagen vooral deze…
![]()
Ja.Deze is top!! Die heb ik ook vaak maar kwam niet op de naam. Die is bij de Lidl toch?
Wat een vreselijk artikel. 6 glazen alcohol per week maakt je een zware drinker.Inslaan nu het nog kan heren
![]()
Gaat alcohol het roken achterna? Gezondheidsraad wil dat overheid ingrijpt
Er is geen veilige ondergrens voor alcohol en de overheid moet drinken ontmoedigen, stelt de Gezondheidsraad.nos.nl
Zou 't?Wat een vreselijk artikel. 6 glazen alcohol per week maakt je een zware drinker.
Wat voor alcohol, biertje van 5% of biertje van 10%? Dat maakt nogal verschil. En hoe groot is het glas...
En als je elke dag een glaasje drinkt is dat ook heel wat anders dan 6 glazen op 1 dag en de rest van de week niks.
Wat een vreselijk artikel. 6 glazen alcohol per week maakt je een zware drinker.
Wat voor alcohol, biertje van 5% of biertje van 10%? Dat maakt nogal verschil. En hoe groot is het glas...
En als je elke dag een glaasje drinkt is dat ook heel wat anders dan 6 glazen op 1 dag en de rest van de week niks.
Het lastige met zo’n ziekte als kanker is dat je zo veel vormen hebt en dat bijna alles in overvloed een vorm van kanker dus veroorzaakt.. en we weten steeds meer, kunnen steeds meer dus is het telkens weer schrikken.Dat het nu steeds meer gerelateerd wordt aan kanker is wel zorgwekkend
En dat geldt wat mij betreft ook voor chocola!Maar dat het ook een positief effect kan hebben op geluk, samenleving en verbinding dat vergeten we wel eens.
Dan ligt het misschien toch aan welke vrienden je kiest, en daar is iedereen vrij in natuurlijk.Het sociale van alcohol en effect er van vergeten we. Ik heb vrijdag echt een heerlijke avond gehad met m’n twee beste vrienden van vroeger omdat het een klein beetje uit de hand liep. Lachen gieren brullen wat 100% niet was ontstaan als we water hadden gedronken.
Dat tomatensap komt in hoge concentraat hierheen. Dat is té puur (en duur) om zo te drinken. Hier (ergens in de Benelux) zal ergens een fabriek staan, die het concentraat verdund met water en dan bottled in een fles of pak. Hetzelfde voor sinasappelsap, ook hoge concentraat hier heen uit Spanje.Lage productiekosten is wel de basis waarmee het staat of valt, eerder bizar dat het ondanks de transporten nog steeds loont
Man...man...man!€30 per 100km aan directe variabele kosten![]()
Ik heb gisteren alhier in A nog een heuse zwart/witte i8 zien rijden. Dat vind ik nou eens een mooie wagen. Alleen het bereik schijnt niet geweldig te zijn.Verkoop je huis en koop een Z8…
![]()
Een i8 is ook zeker mooi. Het is ‘maar’ een 1.5-je, maar het ziet er wel flitsend uit! Vooral de Roadster vind ik wel wat…Ik heb gisteren alhier in A nog een heuse zwart/witte i8 zien rijden. Dat vind ik nou eens een mooie wagen. Alleen het bereik schijnt niet geweldig te zijn.
Bij drinken en zwanger denk ik dan wel, waar gaat het mis, want dat werd ons bij bio op de middelbaar al ingeprentZou 't?
Kijk, dat alcohol slecht voor je is, lijkt me duidelijk. Ik vind dan "Drink met mate" wel een goeie. Verder moet je het vooral zelf weten.
Dat het nu steeds meer gerelateerd wordt aan kanker is wel zorgwekkend. En ook drinken tijdens de zwangerschap mag wel wat meer ontmoedigd zoniet verboden worden. Kan zeggen dat ik daar ongeveer dagelijks de gevolgen van zie.......![]()
Nope… Alvalle wordt daar echt wel - nou ja - gebotteld of hoe je het wil noemen. Ik ben er al geweest op vakantie, ze willen niks het minste risico lopen qua contaminatie en alles qua kwaliteit zelf in handen houden. Het is een schitterend Familiebedrijf met hoge kwaliteitsstandaarden, dus dat product kost wat meer.Dat tomatensap komt in hoge concentraat hierheen. Dat is té puur (en duur) om zo te drinken. Hier (ergens in de Benelux) zal ergens een fabriek staan, die het concentraat verdund met water en dan bottled in een fles of pak. Hetzelfde voor sinasappelsap, ook hoge concentraat hier heen uit Spanje.
Nu moet ik even ingrijpen, de zuurtegraad is gelijk of hij nu verdund of onverdund is. Dat het te geconcentreerd is om te drinken is zeker waar, maar de pH is niet het probleem.Nope… Alvalle wordt daar echt wel - nou ja - gebotteld of hoe je het wil noemen. Ik ben er al geweest op vakantie, ze willen niks het minste risico lopen qua contaminatie en alles qua kwaliteit zelf in handen houden. Het is een schitterend Familiebedrijf met hoge kwaliteitsstandaarden, dus dat product kost wat meer.
Bij Tropicana (Zeebrugge) is dat wat je beschrijft wel zo, fruitsap in bulk komt per schip toe, gekoeld en met een zuurtegraad die niet goed is voor je maag. Dat wordt vervolgens aangelengd.
Hier hetzelfde. Nog wel wat aan het doen maar thuis
Mwah, vanaf 1 glas gaat er al van alles (negatief) in werking: lever, hersenen, hart, huid.Wat een vreselijk artikel. 6 glazen alcohol per week maakt je een zware drinker.
Ik vind dit erg suggestief wat betreft mij vrienden of mijzelf en zou ikzelf over iemand anders niet zo snel zeggen.Dan ligt het misschien toch aan welke vrienden je kiest, en daar is iedereen vrij in natuurlijk.![]()
Excuus, zo was het niet bedoeld.Ik vind dit erg suggestief wat betreft mij vrienden of mijzelf en zou ikzelf over iemand anders niet zo snel zeggen.
Maar daar is iedereen vrij in natuurlijk.
Je weet dat het menselijk lichaam zelf ook alcohol aanmaakt? Het is echt de hoeveelheid, met 1 glas af en toe wordt je gewoon 100.Mwah, vanaf 1 glas gaat er al van alles (negatief) in werking: lever, hersenen, hart, huid.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind (of vond?) een glaasje ook wel leuk, maar het is gewoon wel echt toxisch. Dat is roken ook. Dus je kunt het doen, een beetje zoals De Dude zegt: je kan die afweging maken en dat is natuurlijk prima, maar we (maatschappelijk gezien dan) verkleinen de gevolgen van alcohol nogal.
Sure, er is (lucht-) vervuiling, we zitten te veel, we weten niet wat sommige ingrediënten doen, etc., etc., dus we komen sowieso wel in de problemen op hogere leeftijd, maar het staat m.i. wel buiten kijf dat alcohol slecht is.
Cheers.![]()
Alle interessante praat over alcohol ten spijt, zolang ik in de super 6m2 energiedrank zie staan en drie gangpaden met niets anders dan koek, snoep en chips denk ik dat daar op dit moment toch een grotere gezondheidswinst te halen valt
Je weet dat het menselijk lichaam zelf ook alcohol aanmaakt? Het is echt de hoeveelheid, met 1 glas af en toe wordt je gewoon 100.
Heb t gevoel dat 90% van de spullen in de supermarkt niet gezond zijn
En toch worden we allemaal steeds ouder.
En dan kunnen ze daar porties van verorberen waarvan ik denk ‘met een kwart zit ik al nokkievol’En dan is dat nog in Nederland.
Als ik hier de lokale folders zie, lieve help zeg: chips, frisdrank, ijs, sauzen, koekjes, zoete yoghurt, snacks, snoep, slechte chocola, energiedrank, ... En een klein beetje fruit en groenten, maar de echte 'korting' krijg je op al die andere troep.