Nico GTR
Asfaltkampioen
Ik doe niet meeHadden we de vorige pagina alcohol niet collectief afgezworen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe niet meeHadden we de vorige pagina alcohol niet collectief afgezworen?
Ik had water van 15 dH, nu 0 dHKraanwater is niet puur, zitten ook andere stoffen in die het beïnvloeden. Licht basis lijkt mij, want kalk. Veelal achter de komma waarschijnlijk, misschien in het zuiden meer. Hard water door het type grond.
Niet goed om te drinken, maar je systeem doet er mineralen bij?Ik had water van 15 dH, nu 0 dH
Wie het kleine niet eert...Vanmorgen mijn iPhone SE 2 ingeruild bij MediaMarkt. 25 Euro!!![]()
Precies. Beter dan niks.Wie het kleine niet eert...
Vanmorgen mijn iPhone SE 2 ingeruild bij MediaMarkt. 25 Euro!!![]()
Airco draait hier perfect op kantoor. Auto dacht ik op strategische plek gezet maar staat nu vol in de zon.. dak maar op kiepstand. Gelukkig is de auto snel koud #miswelhetvoorverkoelenvandetesla
Ja dat is wel zwaar argument voor een EV of PHEV.. haha .De ix3 is nu wel echt top haha
Dat voorkoelen is fantastisch
Lekker een ijsje eten in de stad met de kleine
Italiaans resto met airco gevonden voor zometeen xD
Dus jouw saldo is nu 5+25?Vanmorgen mijn iPhone SE 2 ingeruild bij MediaMarkt. 25 Euro!!![]()
#Lekkervoorverkoelenvandeev6vanuitdegondelbergafnaarbenedenGelukkig is de auto snel koud #miswelhetvoorverkoelenvandetesla
Nieuw toestel voor mijn vader. We zijn nu alledrie over van SE 2 naar 16e. Alleen doet deze 16e een beetje moeilijk met overzetten van gegevens. Op een rustig moment maar eens voor zitten.Voor een?
Staat nog wel wat op nu, maar dat gaat allemaal op aan vaste lasten. Vakantie is ook betaald, dus ik ben zeker niet zielig.Dus jouw saldo is nu 5+25?
Of heb je al gecashed?
Krijg je nu, mijn brommertje heeft een elektrische choke op de carburateur. Ik start hem vandaag, choke blijft uit.De hele week overdag op het werk de ramen op een kiertje gezet. Uitgerekend vandaag vergeten... Gelukkig goede airco.
Ook grappig, normaal rij ik een stukje en dan schakelt de auto over op lpg, in de winter duurt dat wat langer dan in de zomer. Vanmiddag begon de temperatuurmeter niet eens in de hoek en schakelde hij direct over.
Mij viel ook echt op dat ik na de auto ruim 9u niet te hebben gebruikt, ik een hele brave start had tov het normale sacherijnige gebromOok grappig, normaal rij ik een stukje en dan schakelt de auto over op lpg, in de winter duurt dat wat langer dan in de zomer. Vanmiddag begon de temperatuurmeter niet eens in de hoek en schakelde hij direct over.
Da's je airco.Ik heb de audi vandaag niet gestart, maar gister ging de ventilator nog bijna eerder aan dan de motor…
Dit keer niet, ik startte met het raam open vanwege de warmte in die zwarte postkoets en de airco stond nog uit.Da's je airco.![]()
Ik zie niet in hoe dat gaat helpen, maar bij deze.Leven & laten leven![]()
Ik zie dat JL86 er weer is, misschien moeten we het Zwitserse volkslied afspelen hier om hem terug te halen.![]()
Je hebt je bff niet meer nodig
Wij zijn nu vrienden
Mijn energiecontract vervalt binnenkort, dus ze stuurden me het verzoek eens te bellen zodat ik mooi klant kon blijven. Prima, wel zo makkelijk. Maar: ze gaan van $0.13/kWh naar bijna $.19/kWh. Leuk, die datacenters. Nou ja, ik heb al een andere groene provider gevonden voor nog steeds rond de 13, dus komt goed. Maarre, de prijzen zijn in Nederland fors hoger, niet?
Ik heb maar een drankje genomen, op nieuwe vrienden zullen we maar zeggen.
Ik ken alleen kaas die zo heet...Proost!
Heb bij Dinner al een paar pecorino’s achterover geslagen
Lekker. Heb nog flesje staan. Cadeau gekregen van Italiaanse vrienden. Echt ondergewaardeerd wijntjeProost!
Heb bij Dinner al een paar pecorino’s achterover geslagen
Maffia? Kijk je wel uit?Lekker. Heb nog flesje staan. Cadeau gekregen van Italiaanse vrienden. Echt ondergewaardeerd wijntje
Haha nou dit zijn de liefste mensen ever. Italiaanse gastvrijheid gaat zo diepMaffia? Kijk je wel uit?![]()
Ja, dat zou ik ook zeggen.Haha nou dit zijn de liefste mensen ever. Italiaanse gastvrijheid gaat zo diep
Confirmed. Ken dr wat persoonlijk via de miniaturenwereld. Leuk volkHaha nou dit zijn de liefste mensen ever. Italiaanse gastvrijheid gaat zo diep
Van Sicilië en de man noemen ze Don?Confirmed. Ken dr wat persoonlijk via de miniaturenwereld. Leuk volk
Dan zit je goed.Nee, richting noordoost, tussen Venetie en het Gardameer in
In Italië is de opvoeding over het algemeen wel wat harder. Maar in dit geval zal het meer met de tijdsgeest te maken hebben.Nou, eerlijk… ik heb dan nu de films gezien over Enzo Ferrari en Ferruccio Lamborghini, maar die zou ik beide niet als vader willen hebben als het beeld klopt wat wordt geschetst…![]()
![]()
Sterkte! De wachtruimte is bij het zwembad hier onder normale omstandigheden al een voorportaal van de hel qua temperatuur. Ik vond het stiekem helemaal niet erg toen ze gistermiddag belden dat de lessen geschrapt werdenZwemles met deze temperaturen is vooral: hoe blijf ik zo stil mogelijk zitten zonder de onweerstaanbare drang te hebben om zélf in dat zwembad te springen![]()