Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Airco draait hier perfect op kantoor. Auto dacht ik op strategische plek gezet maar staat nu vol in de zon.. dak maar op kiepstand. Gelukkig is de auto snel koud #miswelhetvoorverkoelenvandetesla

De ix3 is nu wel echt top haha

Dat voorkoelen is fantastisch

Lekker een ijsje eten in de stad met de kleine

Italiaans resto met airco gevonden voor zometeen xD

De ix3 is nu wel echt top haha

Dat voorkoelen is fantastisch

Lekker een ijsje eten in de stad met de kleine

Italiaans resto met airco gevonden voor zometeen xD
Ja dat is wel zwaar argument voor een EV of PHEV.. haha .

Ach ding koelt snel dus zo erg is het ook weer niet. Wel merk ik dat die minder snel koelt door nieuwe vulmiddel

Nieuw toestel voor mijn vader. We zijn nu alledrie over van SE 2 naar 16e. Alleen doet deze 16e een beetje moeilijk met overzetten van gegevens. Op een rustig moment maar eens voor zitten.

Dus jouw saldo is nu 5+25? :unsure:
Of heb je al gecashed?
Staat nog wel wat op nu, maar dat gaat allemaal op aan vaste lasten. Vakantie is ook betaald, dus ik ben zeker niet zielig. :p

Auto was eigenlijk hartstikke koel. In de schaduw en met het dakraam open scheelt enorm.

Vlot thuis, bijna niemand op de weg.

Behalve natuurlijk zo’n verdwaalde Seat @S J 1001 ..

De hele week overdag op het werk de ramen op een kiertje gezet. Uitgerekend vandaag vergeten... Gelukkig goede airco.

Ook grappig, normaal rij ik een stukje en dan schakelt de auto over op lpg, in de winter duurt dat wat langer dan in de zomer. Vanmiddag begon de temperatuurmeter niet eens in de hoek en schakelde hij direct over.

De hele week overdag op het werk de ramen op een kiertje gezet. Uitgerekend vandaag vergeten... Gelukkig goede airco.

Ook grappig, normaal rij ik een stukje en dan schakelt de auto over op lpg, in de winter duurt dat wat langer dan in de zomer. Vanmiddag begon de temperatuurmeter niet eens in de hoek en schakelde hij direct over.
Krijg je nu, mijn brommertje heeft een elektrische choke op de carburateur. Ik start hem vandaag, choke blijft uit.

Laatst bewerkt:
Mij viel ook echt op dat ik na de auto ruim 9u niet te hebben gebruikt, ik een hele brave start had tov het normale sacherijnige gebrom

M’n vrouw en ik zaten even te filosoferen over de mooiste avonden.

Los van ons huwelijk… met stipt Vrijdag 13 Juni 2014.

Wat. Een. Avond.

Wij hadden toen vrienden over uit de VS , keken de wedstrijd op de Beestenmarkt in Delft. Chaos.

Een goede tweede: paar dagen ervoor Maandag 09/06 Metallica @ Pinkpop. Chaos. Onweer. Wat een show

Mijn energiecontract vervalt binnenkort, dus ze stuurden me het verzoek eens te bellen zodat ik mooi klant kon blijven. Prima, wel zo makkelijk. Maar: ze gaan van $0.13/kWh naar bijna $.19/kWh. Leuk, die datacenters. Nou ja, ik heb al een andere groene provider gevonden voor nog steeds rond de 13, dus komt goed. Maarre, de prijzen zijn in Nederland fors hoger, niet?

Mijn energiecontract vervalt binnenkort, dus ze stuurden me het verzoek eens te bellen zodat ik mooi klant kon blijven. Prima, wel zo makkelijk. Maar: ze gaan van $0.13/kWh naar bijna $.19/kWh. Leuk, die datacenters. Nou ja, ik heb al een andere groene provider gevonden voor nog steeds rond de 13, dus komt goed. Maarre, de prijzen zijn in Nederland fors hoger, niet?

Vgm rond de 25-30ct de kWh + allerlei extra kosten eromheen

Nou, eerlijk… ik heb dan nu de films gezien over Enzo Ferrari en Ferruccio Lamborghini, maar die zou ik beide niet als vader willen hebben als het beeld klopt wat wordt geschetst… :rolleyes: :(

Yes, het was de moeite waard om al om 4h45 op te staan. Het dapper spelende team van NZ flink wat pletsen gegeven en wij zijn op de valreep groepswinnaar. Dat had bij aanvang van het tornooi iedereen verwacht, maar vanochtendvroeg niemand. Beetje op een diefje dus. A la Belge quoi.

Het pleit enorm voor NZ dat ze bleven gaan en niet gewoon zoals Iran met 11 man voor de eigen goal blijven camperen. Zonde dat ze uitgeschakeld zijn en die gasten wel doorgaan

Nou, eerlijk… ik heb dan nu de films gezien over Enzo Ferrari en Ferruccio Lamborghini, maar die zou ik beide niet als vader willen hebben als het beeld klopt wat wordt geschetst… :rolleyes: :(
In Italië is de opvoeding over het algemeen wel wat harder. Maar in dit geval zal het meer met de tijdsgeest te maken hebben.

Heb de films niet gezien overigens

Enig voordeel van dat warme weer in dat ik voor de wekker wakker werd. Maar goed, slaapkamerdeuren allemaal los en airco zachtjes aan het het hele gezin goed laten maffen. Was wel weer ff tijd want de kleine turfjes waren goed ‘op’ gisteravond.

Zwemles met deze temperaturen is vooral: hoe blijf ik zo stil mogelijk zitten zonder de onweerstaanbare drang te hebben om zélf in dat zwembad te springen :ninja:
Sterkte! De wachtruimte is bij het zwembad hier onder normale omstandigheden al een voorportaal van de hel qua temperatuur. Ik vond het stiekem helemaal niet erg toen ze gistermiddag belden dat de lessen geschrapt werden :)

Terug
Bovenaan