Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Sterkte! De wachtruimte is bij het zwembad hier onder normale omstandigheden al een voorportaal van de hel qua temperatuur. Ik vond het stiekem helemaal niet erg toen ze gistermiddag belden dat de lessen geschrapt werden :)
Haha ja herkenbaar. Mijn kinderen zwemmen nog bij zo’n ouderwets Sportfondsenbad dus alles open rondom het zwembad met dus overal dezelfde temperatuur.

Wel leuk want je zit echt aan het bad te kijken (weliswaar met een reling en vaste zitplekken) maar het is dus wel echt 45 min bloedheet.

Van mij gaat op woensdagochtend naar zwemles in het binnenbad

Wat dus minder heet was dan buiten van de week :rolleyes:

3 verjaardagen vandaag af te gaan

Ben nu al moe

Blij dat ik daar van af ben. Vier kinderen, allemaal A,B en C. Ik heb het zwembad vaak genoeg gezien. En dan natuurlijk zo vroeg mogelijk op de zaterdagochtend. :rolleyes:

Was het eindelijk voorbij, ging m’n jongste op waterpolo! :oops:
Training zondagochtend 8 uur!
Maar ook dat hebben we overleefd.

Nu alles qua clubjes (scouting etc) afgelast en heb je ze allemaal thuis. Of dat een verbetering is……..:p

Grappig, ik heb zoonlief zelf leren zwemmen - supersportief kind en zwom al snel easy 1.500 m maar kreeg geen enkel zwemdiploma want hij zwom zgn niet correct qua “synchronisatie”.

Dus op zwemles gestuurd (duur, want zijn moeder wou niet bijleggen “@hij kan zwemmen, doei”) om dat bij te schaven en nu is hij redder qua zwemdiploma. Maar redder betaalt niet goed, dus doet hij een andere studentenjob. Ondankbaar joenk :ROFLMAO:

Was het eindelijk voorbij, ging m’n jongste op waterpolo! :oops:
Wel echt leuke sport
maar kreeg geen enkel zwemdiploma
Toch blijft echt goede zwemles onbetaalbaar. Als je kijkt hoeveel verdrinkingen er nu ook weer zijn in Nederland met helaas veel vaker niet Nederlandse mensen (toeristen, seizoensarbeiders, statushouders etc)..

Tegelijkertijd verbaas ik mij er ook over hoeveel mensen in echt grote vaarten zwemmen, van bruggen blijven springen of bijvoorbeeld met luchtbedjes open water opgaan.

Hier gaat het zeker met de bruggen zo vaak mis omdat er van alles in de grachten ligt

Hier alleen de jongste nog op zwemles, die mag woensdagmiddag met de wederhelft. Oudste heeft A en B, C mocht ze zelf aangeven en ze was er klaar mee dus prima. Zit nu op paardrijden, zo'n bak is altijd wel koel. Buitenritten doet ze nog niet.

Maar ook hier flink benauwd als je moet kijken bij zwemles.
Morgen kinderfeestje van de oudste, gaan we ook zwemmen. Dan kan je lekker mee, dat scheelt. 'Ik houd ze wel in de gaten!' PLONS

Ik begrijp je punt, hier in BE ook een aantal tragische verdrinkingsdoden de voorbije dagen. Ging telkens over mensen die niet eens konden zwemmen. Zit nochtans in de eindtermen van het basisonderwijs..

Zoon zwemt als gezegd makkelijk 1,5 km maar hij is zeer goed ingeprent om nooit in zee te gaan bij eb (bij vloed word je terug op de kust gesmeten bij krampen so to say) en in onbekende wateren, temperatuurschok en onderwater stroming, kan verraderlijk zijn.

“Ik denk dat ik even de auto ga doen”

15 min later …
IMG-1800.jpg

Ik heb pas zwemles genomen toen ik 50 werd. Wilde op vakantie toch ook het water in. Er was ook 'les voor ouderen', kortom uit het oostblok en uit noord afrika. Was dus ook goed voor mijn engels. Alle diploma's plus reddend zwemmen geleerd en daarna nog een hele tijd eens in de week 's avonds gezwommen. Tot het zwembad verkocht werd en met andere abonnementen het zwemmen werd tussen de schreeuwende jeugd. Dus gestopt, mis het wel.

Ik heb pas zwemles genomen toen ik 50 werd. Wilde op vakantie toch ook het water in. Er was ook 'les voor ouderen', kortom uit het oostblok en uit noord afrika. Was dus ook goed voor mijn engels. Alle diploma's plus reddend zwemmen geleerd en daarna nog een hele tijd eens in de week 's avonds gezwommen. Tot het zwembad verkocht werd en met andere abonnementen het zwemmen werd tussen de schreeuwende jeugd. Dus gestopt, mis het wel.
Is er geen ander zwembad in de buurt waar je dan terecht kunt?

Zien die winkels er niet overal hetzelfde uit?

Hoe herken jij een IKEA van binnen?!
Heel eerlijk, ik keek maar half, maar ik had gelezen over auto en ik zag een blauw bord met showroom, dus mijn gesmolten brein deed de halfslachtige aanname dat Dude bij de dealer naar binnen gewandeld was.

*stiekem toch wel trots dat ik ikea niet herken, missie geslaagd*

Aan de foto te zien idd een IKEA en denk ook Delft..

Maar welke kant loopt ie op? Aan de andere kant van de foto zit in Delft het restaurant.
Nooit verkeerd voor een goedkoop, goed en lekker ontbijt..

Alleen die kuipjes met aarbeienjam zijn tegenwoordig een of andere rode vage half-transparante gel-achtig iets... wat naar aardbeien smaakt. Dat wel.

Dus ik heb een zonnescherm, de lucht begint donker te worden dus ik klap hem in. Kwartier later breekt de zon weer door, ik kijk het even aan maar fel en meteen weer een stuk warmer. Ik klap het zonnescherm weer uit.
Nog geen kwartier later, weer bewolkt en weer dreigend.
Heb het zonnescherm weer ingeklapt, als nu de zon weer doorbreekt jammer dan. Wat een gedoe.:poop:

Dus ik heb een zonnescherm, de lucht begint donker te worden dus ik klap hem in. Kwartier later breekt de zon weer door, ik kijk het even aan maar fel en meteen weer een stuk warmer. Ik klap het zonnescherm weer uit.
Nog geen kwartier later, weer bewolkt en weer dreigend.
Heb het zonnescherm weer ingeklapt, als nu de zon weer doorbreekt jammer dan. Wat een gedoe.:poop:
En daarom heb ik hier automatische schermen. Wel met vertraging anders zou het bij wisselende bewolking een dansvoorstelling worden...

Hebben alle vrouwen last van slechte time management?

Ik snap niet hoe dit zo kan. Ik doe echt m’n best om een keer haar te laten wachten maar het lukt niet

Ik snap niet hoe dit zo kan. Ik doe echt m’n best om een keer haar te laten wachten maar het lukt niet
Hahaha, moet eerlijk zeggen dat de mijne best meevalt in dat opzicht.

Je kunt proberen 5 proefritten in te plannen en dan te zeggen dat je een uurtje weg bent?

Die van mij is stipt op tijd in het algemeen. Vorige relatie was wel met een dwarrel die altijd te laat was. Geen idee wat je er tegen doet...

Terug
Bovenaan