Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Hahaha, moet eerlijk zeggen dat de mijne best meevalt in dat opzicht.

Je kunt proberen 5 proefritten in te plannen en dan te zeggen dat je een uurtje weg bent?

Om 1830 is dat lastig xD

We zouden 18u weer weg gaan en ze bedenkt om 1805 dat ze de was moet vouwen?

Dus we zijn nu aan het knutselen

Ze heeft gewoon niet zo'n zin om te gaan haasten voor 3 verjaardagen. Het zijn geen afspraken waarvoor je stipt op tijd moet zijn toch?

Ik zeg meestal tegen mijn vriendin, hoe laat wil je dat ik je ophaal? Niet ik haal je om 19:00 op.
Dan staat ze gewoon klaar, ze heeft zelf aangegeven wanneer dus heeft ook zelf de volledige controle.

Mijn wederhelft houdt niet van te laat komen, dus dat is hier nooit een probleem. Ik ben meestal precies op tijd of net iets te vroeg, als het aan haar ligt een kwartier. Dus hier is het eerder andersom :ROFLMAO:

Ze heeft gewoon niet zo'n zin om te gaan haasten voor 3 verjaardagen. Het zijn geen afspraken waarvoor je stipt op tijd moet zijn toch?
Klopt, maar als je samen ‘afspreekt’ om 18u te gaan, en dr dan nog achterkomt dat de was echt niet kan wachten zou mijn humeur knap onder lijden eerlijk gezegd. Niet dat het halen vd planning zo super belangrijk is, maar wel dat wat je samen afspreekt er niet toe doet. Zo voelt zoiets iig voor mij, en mss sla ik daar wat eerder op aan, maar zou dr knap slecht tegen kunnen.

Klopt, maar als je samen ‘afspreekt’ om 18u te gaan, en dr dan nog achterkomt dat de was echt niet kan wachten zou mijn humeur knap onder lijden eerlijk gezegd. Niet dat het halen vd planning zo super belangrijk is, maar wel dat wat je samen afspreekt er niet toe doet. Zo voelt zoiets iig voor mij, en mss sla ik daar wat eerder op aan, maar zou dr knap slecht tegen kunnen.
Ik zou helpen met de was opvouwen, scheelt weer tijd...

Afspreken dan dat jullie rond een uur of 6 gaan. Je maakt het veel te zwaar imo.

Ik heb eens gehad dat ik nog een was wilde ophangen, maar de wasmachine was later klaar dan ik had verwacht; zit een timer op, maar die deed rustig aan. Waarschijnlijk zwaar beladen.
Anyway, toen was het krap, maar het lukte wel. Dan staat de rest klaar en kan je snel door. Maar was opvouwen, dat kan toch prima wachten:unsure:

Potverdrie nog an toe, sinds gister zijn ze dikke regenbuien aant voorspellen en zodra puntje bij paaltje komt is dr niets te bekennen. Zo raken we de warmte nog niet kwijt..ga de inwendige mens maar even afkoelen met een blonde Leffe
Ik wacht ook op regen, tuin nog niet beregend, enkel de potten met de gieter. En het gras krijgt wel water van het zwembad(je) hèhè. Maar vooralsnog geen regen hier, net een paar druppen. Nu is het grillig, dus kan best wat vallen, maar moet het nog maar zien. Lange regenbui zou fijn voor de tuin, zo'n korte plensbui heb je niks aan...

Wel mooie lucht...
20260627-212734.jpg

We zijn weer thuis uit Oostenrijk...
Ik ben kapot...gesloopt!!
13 uren over gedaan over 960km...duh!
Flinke files, auto's op 3 wielen, klapbanden zien gebeuren, oververhitte auto's. Snelladers die het niet doen. Zelfs 20km terug moeten rijden richting A om een wel werkende snellader te krijgen...pfff.

Maar we zijn veilig thuis, dat is het belangrijkste. Wasmachine draait. Biertje achter de kiezen. Straks lekker douchen en dan dikke planken zagen...

Alsof er iemamd met een stroboscoop staat! En net een knal, die deed gewoon zeer aan de oren.
En een partij regen, niet te geloven. Nu begint het te hagelen. Kan er ook nog bij…

Dit

Als ze had gezegd 19u

Of ik weet het niet

Allemaal prima ..

Ben zelf extreem punctueel dus dat helpt ook niet. Heb echt geduld moeten leren hebben de afgelopen 10 jaar :ROFLMAO:

Neuh dat klopt maar geef iets aan.. als ik dan om 1815 vraag hoe laat gaan we? Dan hoor ik: ben de was aan het vouwen

o_O

Ik zit al sinds 1755 klaar met de kleine te wachten. Anders waren we wel nog even buiten gaan spelen ofzo..

Ik heb eens gehad dat ik nog een was wilde ophangen, maar de wasmachine was later klaar dan ik had verwacht; zit een timer op, maar die deed rustig aan. Waarschijnlijk zwaar beladen.
Anyway, toen was het krap, maar het lukte wel. Dan staat de rest klaar en kan je snel door. Maar was opvouwen, dat kan toch prima wachten:unsure:

Ja.. ik zou zeggen doen we morgenochtend wel even. Maar iets vooruit plannen.. zit er niet in. Alles moet op het moment dat ze het bedenkt..

Mag mijn eigen was alleen vouwen trouwens, dat is altijd wel bij. Haar was en van de kleine doe ik niet ‘goed’. :’)

Ze is echt mega slim maar dit is echt dramatisch haha. Ach ja, kan er inmiddels redelijk goed mee om gaan. Alleen als ik honger krijg word ik hangry :censored:

Oké bedtijd

Waarom heeft niemand airco’s

zo blij om weer thuis te zijn pff had ze lekker de hele dag aangelaten (naja staan al sinds begin van de week eig aan)

Terug
Bovenaan