Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik heb nu al wat tegen elkaar open gezet. Er staat een lekker briesje, dus alles helpt.

Ik heb alleen zo’n fantastisch systeem genaamd Tado. Die meldt nu dat er een open raam is gedetecteerd en of ik de verwarming uit wil doen.:poop:

Zo, dat is mijn woning zo'n beetje!
Lekker hoor, zoveel ruimte. Gezonde jaloezie
Mijn woning is ex het zitje krap 100m2.

hier ook idd hahaha

Met zo een schuur had ik echt 5 auto’s erin staan waarschijnlijk. :ROFLMAO:

Wie weet ooit

We zijn ook ontiegelijk verwend, maar buitenaf ook altijd al ‘gewend’ aan oppervlaktes die voor int dorp gigantisch zijn. Thuis hadden we pakweg 800/900m2 aan schuren, en dat was een klein bedrijf in dieraantallen.

Mijn woning is ex het zitje krap 100m2.

We zijn ook ontiegelijk verwend, maar buitenaf ook altijd al ‘gewend’ aan oppervlaktes die voor int dorp gigantisch zijn. Thuis hadden we pakweg 800/900m2 aan schuren, en dat was een klein bedrijf in dieraantallen.
Lekker. Voor mij de betere verhouding. Groot huis boeit me niet, mooi stukje grond en ravotten des te meer

Ja lekker hoor

Ben zelf opgegroeid in een subsidieflatje in een achterbuurt in ams, zelfs zonder balkon :’)

Daarna hadden ze een huis met een voortuin, dat was gaaf! Denk dat die 3x1,5m was haha

Mijn definitie van een schuur is net wat anders hahahaha de taffes zeg

Mevr SJ is klaar met strijken en aankleden en weet ik wat allemaal. Conclusie is: bus gemist. Ik ga haar maar brengen en dan ‘lunchen’ de kleine en ik gewoon mee.
Ha, dat laatste is erg herkenbaar. 'Ik doe nog even dit...' (...) 'Oh damn, ik heb de bus gemist, kan je me ff brengen?'

Ja lekker hoor

Ben zelf opgegroeid in een subsidieflatje in een achterbuurt in ams, zelfs zonder balkon :’)

Daarna hadden ze een huis met een voortuin, dat was gaaf! Denk dat die 3x1,5m was haha
Dat is echt een andere wereld :rolleyes:
Mijn ouderlijk huis was ook niet groot, maar veel schuur/stallen en een huiskavel van 6 hectare. Dat hier de buren op 50 meter zitten is voor mij al ‘dichtbij’…ahum

Dat had ik kunnen weten, zet niet je brommer met ijzeren tank in de kleur donkerblauw de hele dag in de zon bij 35 graden, omdat je te lui bent om hem in de schuur te zetten. Wilde vandaag gaan rijden, benzinelampje meteen aan. Denk dat er zowat een liter benzine verdampt was afgelopen vrijdag.

Mijn vader was boswachter en we woonden daarom op een landgoed van ruim 200 hectare. Plaats genoeg. De buurman was in rechte lijn (liep een paadje) bijna een kilometer.

Zo achteraf zou ik niet meer willen wonen, ben blij met m'n 2 kapper met flinke tuin, garage, carport en oprit. Zo'n 500 meter van het centrum af.

Mijn vader was boswachter en we woonden daarom op een landgoed van ruim 200 hectare. Plaats genoeg. De buurman was in rechte lijn (liep een paadje) bijna een kilometer.

Zo achteraf zou ik niet meer willen wonen, ben blij met m'n 2 kapper met flinke tuin, garage, carport en oprit. Zo'n 500 meter van het centrum af.
Herkenbaar (niet het landgoed :D, wel de voorkeur); op vakantie vind ik die rustige huisjes altijd erg fijn, maar gewoon om te wonen wil ik binnen 10 minuten de belangrijkste zaken kunnen bereiken (supermarkt, een paar barretjes, een restaurant, wat speciaalzaken, ...). Die afgelegen huizen zien er altijd leuk uit, maar je bent toch altijd wel veel aan het reizen (of veel thuis :) ).

Ik zou wel (nog) meer buitenruimte willen, flinke kapschuur met ruimte voor het sleutelen aan een oude wagen, lijkt mij leuke nieuwe hobby.
Voor nu echt geen klagen, woonruimte is meer dan genoeg en om het huis ook zeker. Klein dorp, maar wel treinstation, praktisch in de achtertuin dus 2 minuten lopen. En dan ben je zo de stad in.

Vrienden in de US hun ouders hebben een eigendom van 160 acres, een kleine 70 hectare. Immens naar onze normen.
Er staat een leuk basic huisje aan de rand van die eigendom met een fenomenaal terras en uitzicht op natuur en bergen. OK, we nemen de fourwheeler wel naar daar, dat is een soort dikke quad met laadbak waar ook stuff mee kan vervoerd worden.

Kunnen we niet gewoon te voet gaan? Ja dat kan maar it is a 1 mile hike en bij dit weer… :oops:

De House Manager hier is heel stipt qua tijd. Afspraken met (haar) familie moet ook écht op de tijd zijn. Vanmorgen een verjaarfeestje van haar neefje (13) en af 11:00 uur ben je welkom! Dan ook om 11:00 uur daar zijn en geen minuut later. Alsof we een trein of boot moeten halen...duh! Kwart over 11 of half 12 is toch ook goed denk ik dan, maar ja...

Van zijn levensdagen niet, JL86 in een tent. Ik heb net even met de Subaru gereden, dankzij de regen van afgelopen nacht was er geen zout meer op de weg. Hij deed het weer goed. Ritje van 45 minuten, kostte me 2,8 liter benzine.

Airco van de Subaru is ook écht koud, moest hem uitzetten na 10 minuten. Maar met raampje open rijden is ook geen straf, hij klinkt leuk.

Laatst bewerkt:
De rest van het jaar om de week op maandag vrij. Start morgen. In de morgen met de Leapmotor naar de garage, stuur staat niet meer helemaal recht. In de middag feessie want kleindochter wordt 3. Blijkbaar moet ik dan ook een fietsje in elkaar zetten. Kijken of ik ook nog iets voor mezelf kan doen maar dat zal wel niet.

Erg mooi vooruitzicht Janneman, geniet ervan en sleutel ze @fiets (y)
Nog te jong voor kleinkinderen, maar je eigen kind voor het eerst zien fietsen, het was een zeer emotioneel moment.
Fijne dag gewenst voor je, en voor iedereen hier trouwens.

De rest van het jaar om de week op maandag vrij. Start morgen. In de morgen met de Leapmotor naar de garage, stuur staat niet meer helemaal recht. In de middag feessie want kleindochter wordt 3. Blijkbaar moet ik dan ook een fietsje in elkaar zetten. Kijken of ik ook nog iets voor mezelf kan doen maar dat zal wel niet.

Grappig om te zien dat er letterlijk een hele generatie tussen zit, gezien die van mij 3 is… mijn vader zal nooit op een forum zitten

En wat fijn is: het huis is goed afgekoeld naar 24 graden.

Ik had vannacht sinds tijden weer een Apple Watch om. Nu net melding Slaap score 98, prachtig.

Zijn er hier mensen die ook helemaal wild worden van zo iets als slaap scores ? Heb er een paar op m’n werk.. vermoeiend om zelfs je slaap te meten en vergelijken

Gutenmorgen. Relatief overzichtelijke dag en relaxte ochtend, maar wel weer zakelijk etentje waar ik 0 zin in heb.

Lucky bird

Zit van 830 tot 1630 in calls

Man man

Morgen ook eerst NB, dan Rotterdam, dan dordt dan Amsterdam..

Nu al klaar met deze week

Ik ga maar Ri kantoor

Een Apple Watch moet je minstens een keer per dag in de lader hangen. Dat doe ik dus meestal als ik naar bed ga.
En meestal doe ik m dan weer om als ik echt ga slapen.
Maar heel betrouwbaar is die slaapscore dus niet.

Ik had vannacht sinds tijden weer een Apple Watch om. Nu net melding Slaap score 98, prachtig.

Zijn er hier mensen die ook helemaal wild worden van zo iets als slaap scores ? Heb er een paar op m’n werk.. vermoeiend om zelfs je slaap te meten en vergelijken
Ja ik!! :ROFLMAO: Maar dat is vooral omdat ik mijn Watch op medisch advies vanwege slaapproblemen heb gekocht. Al vind ik wel dat mijn slaapscore niet altijd helemaal weergeeft hoe ik me daadwerkelijk voel. Er zijn dagen dat ik een score heb van 90+ en ik me behoorlijk brak kan voelen, dan vindt mijn Watch dat ik een goede nachtrust heb gehad, maar aan de andere kant kan ik soms een score hebben van 70+ of 80+ en me dan best uitgerust voelen voor het grootste deel van de dag en dan moet ik volgens mijn Watch eerder naar bed. Soms kan ik er geen touw aan vastknopen hoe het nou precies werkt… :unsure:

Ik draag alleen analoge horloges

Heb iets tegen die batterij dingen
Dus jij hebt een horloge zonder batterijtje? :p

Dus jij hebt een horloge zonder batterijtje? :p
Automaat.
Ik draag alleen analoge horloges
Ja ik vind het ook niks. Enkel met sporten. Ik heb m op mute staan en krijg ook geen berichtjes binnen

Een Apple Watch moet je minstens een keer per dag in de lader hangen
Ja vind het eigenlijk echt een onhandig ding tov bijv een Garmin.

Maar dat is vooral omdat ik mijn Watch op medisch advies vanwege slaapproblemen heb gekocht.
Ja oké dat snap ik wel

Al vind ik wel dat mijn slaapscore niet altijd helemaal weergeeft hoe ik me daadwerkelijk voel. Er zijn dagen dat ik een score heb van 90+ en ik me behoorlijk brak kan voelen, dan vindt mijn Watch dat ik een goede nachtrust heb gehad, maar aan de andere kant kan ik soms een score hebben van 70+ of 80+ en me dan best uitgerust voelen
Dit is voor mij idd reden om gewoon lekker op eigen gevoel af te gaan

Terug
Bovenaan