S J 1001
Asfaltkampioen
Ik heb er mede voor getekend meen ik me te herinneren
En wat is dat zwarte gebouw ernaast?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er mede voor getekend meen ik me te herinneren
De schuur![]()
130m2 , en dat is omdat we al aan maximaal bebouwde meters kwamen zo.Mijn definitie van een schuur is net wat anders hahahaha de taffes zeg
Bij ons ook!Zo, dat is mijn woning zo'n beetje!130m2 , en dat is omdat we al aan maximaal bebouwde meters kwamen zo.![]()
Lekker hoor, zoveel ruimte. Gezonde jaloezie
Mijn woning is ex het zitje krap 100m2.Zo, dat is mijn woning zo'n beetje!
Lekker hoor, zoveel ruimte. Gezonde jaloezie
hier ook idd hahaha
Met zo een schuur had ik echt 5 auto’s erin staan waarschijnlijk.
Wie weet ooit
Lekker. Voor mij de betere verhouding. Groot huis boeit me niet, mooi stukje grond en ravotten des te meerMijn woning is ex het zitje krap 100m2.
We zijn ook ontiegelijk verwend, maar buitenaf ook altijd al ‘gewend’ aan oppervlaktes die voor int dorp gigantisch zijn. Thuis hadden we pakweg 800/900m2 aan schuren, en dat was een klein bedrijf in dieraantallen.
Ha, dat laatste is erg herkenbaar. 'Ik doe nog even dit...' (...) 'Oh damn, ik heb de bus gemist, kan je me ff brengen?'Mijn definitie van een schuur is net wat anders hahahaha de taffes zeg
Mevr SJ is klaar met strijken en aankleden en weet ik wat allemaal. Conclusie is: bus gemist. Ik ga haar maar brengen en dan ‘lunchen’ de kleine en ik gewoon mee.
Dat verklaart het.Ja lekker hoor
Ben zelf opgegroeid in een subsidieflatje in een achterbuurt in ams, zelfs zonder balkon :’)
Daarna hadden ze een huis met een voortuin, dat was gaaf! Denk dat die 3x1,5m was haha
Die van mij ook geen issues met op tijd komen, blijkbaar zeldzaam.Ik hoor het al, heb mazzel met mijn vrouw dus. Ze wil nog wel is wat last minute doen maar meestal wel echt van de tijd
Dat is echt een andere wereldJa lekker hoor
Ben zelf opgegroeid in een subsidieflatje in een achterbuurt in ams, zelfs zonder balkon :’)
Daarna hadden ze een huis met een voortuin, dat was gaaf! Denk dat die 3x1,5m was haha
Och, ik vertrek zelf ook meestal te laat. We vullen elkaar dus perfect aan.Die van mij ook geen issues met op tijd komen, blijkbaar zeldzaam.
Geen idee, ik schrijf maar wat.Dat verklaart wat![]()
Blijkbaar, zit een gaatje in de tankdop voor de ontluchting maar die dop is ook al 23 jaar oud... Blik in de volle zon, hoe heet zal dat worden...Gaat dat zo snel?
Herkenbaar (niet het landgoedMijn vader was boswachter en we woonden daarom op een landgoed van ruim 200 hectare. Plaats genoeg. De buurman was in rechte lijn (liep een paadje) bijna een kilometer.
Zo achteraf zou ik niet meer willen wonen, ben blij met m'n 2 kapper met flinke tuin, garage, carport en oprit. Zo'n 500 meter van het centrum af.
Moeten we nog raden?Raad eens wie er afgelopen nacht voor het eerst in jaren weer eens in een tent heeft gelegen… Ik dacht echt dat we met camping en al van de aardbodem zouden spoelen, de tandjes
Raad eens wie er afgelopen nacht voor het eerst in jaren weer eens in een tent heeft gelegen… Ik dacht echt dat we met camping en al van de aardbodem zouden spoelen, de tandjes
De rest van het jaar om de week op maandag vrij. Start morgen. In de morgen met de Leapmotor naar de garage, stuur staat niet meer helemaal recht. In de middag feessie want kleindochter wordt 3. Blijkbaar moet ik dan ook een fietsje in elkaar zetten. Kijken of ik ook nog iets voor mezelf kan doen maar dat zal wel niet.
Goedemorgen, bijna tijd voor de eerste koffiepauze
Maar een korte hoor, even de benen strekken na 1,5 uur zitten
Gutenmorgen. Relatief overzichtelijke dag en relaxte ochtend, maar wel weer zakelijk etentje waar ik 0 zin in heb.
Ja ik!!Ik had vannacht sinds tijden weer een Apple Watch om. Nu net melding Slaap score 98, prachtig.
Zijn er hier mensen die ook helemaal wild worden van zo iets als slaap scores ? Heb er een paar op m’n werk.. vermoeiend om zelfs je slaap te meten en vergelijken
Dus jij hebt een horloge zonder batterijtje?Ik draag alleen analoge horloges
Heb iets tegen die batterij dingen
Automaat.Dus jij hebt een horloge zonder batterijtje?![]()
Ja ik vind het ook niks. Enkel met sporten. Ik heb m op mute staan en krijg ook geen berichtjes binnenIk draag alleen analoge horloges
Ja vind het eigenlijk echt een onhandig ding tov bijv een Garmin.Een Apple Watch moet je minstens een keer per dag in de lader hangen
Ja oké dat snap ik welMaar dat is vooral omdat ik mijn Watch op medisch advies vanwege slaapproblemen heb gekocht.
Dit is voor mij idd reden om gewoon lekker op eigen gevoel af te gaanAl vind ik wel dat mijn slaapscore niet altijd helemaal weergeeft hoe ik me daadwerkelijk voel. Er zijn dagen dat ik een score heb van 90+ en ik me behoorlijk brak kan voelen, dan vindt mijn Watch dat ik een goede nachtrust heb gehad, maar aan de andere kant kan ik soms een score hebben van 70+ of 80+ en me dan best uitgerust voelen