Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hahaha, goeikeHeftig? Ik denk bij Metallica aan van alles.maar heftig nee niet echt.
‘s Ochtends even lekker op goed volume Schranzen in de auto om een beetje wakker te wordenIk kan op moment als nu (ben nog aan het werk) wel echt genieten van deze ram muziek. Maar kan ook hardstyle of techno zijn.
hahaha, goeike
Haha dit is wel pittig idd en referentie naar hun eerste werk. Maar alles na Sempiternal vond ik juist wel echt goed en vernieuwend.Mijn hemel, Sempiternal vond ik goed maar de rest...
Ja, klote tijd.Klaar met werken. Vraag is ga ik nu nog slapen en wakker worden voor oranje of niet..
Ben niet zo van de Metalcore.
Nieuwe release van Bring Me The Horizon bijvoorbeeld![]()
Niet heftig genoegIs mij ook wel te heftig. En ik ben fan van the prodigy.
Oké jij bent afOk ok
Ik heb van Rammstein gehoord
Avril lavigne ken ik uit mn jeugd
En Cascada is ook zoiets als avril en taylor Swift toch?
De rest nooit van gehoord
Oh wacht Meatloaf ken ik 1nr van
Lekker lijstje. Zit genoeg bij wat ik ook luister.Niet heftig genoeg
Op metal(core) gebied. As I Lay Dying, Killswitch Engage, Demon Hunter, Rammstein.
Powermetal. Powerwolf, Amaranthe, Battle Beast, Beast in Black. Sabaton, Brothers of Metal.
Rock/metal. Eclipse, Majesty, H.E.A.T., Dynazty, Thousand Foot Krutch.
Van alles wat. Bon Jovi, Meatloaf, Brian Adams, Anastacia, Avril Lavigne en meer golden oldies (voor mij dan)
En op andere momenten komt er ook wel Scooter, Cascada of als het echt serieus is Sefa voorbij knallen![]()
Ah de treinen doen het niet vanaf Rotterdam. Top. Dan maar weer de zescilinder aanslingeren..
Wel irritant want ben m’n rijbewijs kwijt (hij is zoek) dus ongeldig laten verklaren, vrijdag nieuwe.
Maar dan mag je dus officieel niet meer autorijden… nooit geweten.
Haha jaja. Dit al 5x gehoordUhuh ‘zoek’
Oké jij bent afDe enige overeenkomst tussen cascada, avril en Taylor is dat het vrouwen zijn.
Ach, ze kunnen gezellig met onze oosterburen terug in hetzelfde vliegtuigAh die uitschakeling is zuur, ik lees het nu pas. Ga tijdens de lunchpauze straks nog naar een samenvatting kijken, ook al ken ik de afloop.
.
Altijd spijtig want als wij eruit vliegen (morgenavond dus tegen Senegal) is het een reflex bij velen om voor NL te supporteren. Bij de Walen zal dat eerder voor Frankrijk zijn. In de voormalige mijnstreek in de Limburg is dat voor Italië…
Aanval is de beste verdediging zei een wijs man ooit..Ach, ze kunnen gezellig met onze oosterburen terug in hetzelfde vliegtuig. van mensen met meer verstand van voetbal dan ik begreep ik dat de defensieve opstelling wellicht niet het meest verstandig was. Maar goed, zelf ook niets gezien, na de eerste helft DE-PAR vond ik het wel genoeg geweest.
Wat moet je in vredesnaam in Berkel Enschot? Daar is echt niets te doenZit nu in Berkel enschot
Wat moet je in vredesnaam in Berkel Enschot? Daar is echt niets te doen![]()
Flink wat meters maken dan, succes nog!Haha klant bezoeken
Nu Dordrecht.. vanmiddag nog Rotterdam.
Dat zenuwslopende viel mee. Ik heb zowaar gekeken - voor het eerst sinds Nederland-Spanje in 2010, maar ik heb een flink stuk in mijn nieuwe boek kunnen lezen.Nog geprobeerd wakker te worden, niet gelukt. Jammer want was zenuwslopende wedstrijd als ik zo lees en terugkijk. Marokko terecht. Mooier voetbal bovendien.
Hier is toch een serie over geweest ? Die naam komt me bekend voorhotel de Druiventros
In mijn tijd deed het taxi-bedrijf dat gewoon zelf (voor zover ik me herinner.....Geen idee, zelf nooit gezien.
Voor mij was het alleen bekend als locatie van het CBR; het theorie- en praktijkexamen voor mijn taxipas daar ooit nog gehaald.
Vandaag wilde ik de rotonde op rijden, maar op de rotonde reed een motorrijder met zijn richtingaanwijzer naar rechts aan. Moest aan jouw verhaal denken, heb toch maar even gewacht tot hij echt af sloeg.Ik wilde vandaag de doorgaande weg opdraaien, komt er een motorrijder aan die zijn knipperlicht aanhad. Dan verwacht je dat die afslaat maar op het laatst merkte ik dat hij geen snelheid minderde. Ging net goed.
Stukje verder staat hij voor stoplicht rechtsaf en ik ging er langs staan voor linksaf. Hij gebaart dat ik mijn raam open moet doen. "Beter uirkijken man" roept hij. Ik zeg hem dat hij zelf zijn eigen ongeluk uitlokt met zijn knipperlicht. "Had ik dat aan? O dan sorry man"
Zo snel kan het dus gebeuren.
Het lijkt wel drukker dan ooit de afgelopen dagen.Vanmorgen om kwart over 6 de snelweg op naar mijn werk. Nog nooit zoveel agressief gedrag gemerkt, hoop slechte verliezers.
Dit viel mij ook echt op…!Vanmorgen om kwart over 6 de snelweg op naar mijn werk. Nog nooit zoveel agressief gedrag gemerkt, hoop slechte verliezers.
Het lijkt wel drukker dan ooit de afgelopen dagen.
Niets van gemerkt, het was hier zelfs rustiger. Ik zou bijna denken dat er een hoop volk maar eerder naar het werk gegaan is vanmorgenVanmorgen om kwart over 6 de snelweg op naar mijn werk. Nog nooit zoveel agressief gedrag gemerkt, hoop slechte verliezers.
Te weinig nachtrust na het kijken van de match bij best wat mensen vrees ik eerder…Vanmorgen om kwart over 6 de snelweg op naar mijn werk. Nog nooit zoveel agressief gedrag gemerkt, hoop slechte verliezers.