Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik kan op moment als nu (ben nog aan het werk) wel echt genieten van deze ram muziek. Maar kan ook hardstyle of techno zijn.

IMG-1854.jpg%0A
IMG-1853.jpg%0A

Met die gigantisch betrouwbare V8! :ninja:

Eens kijken welk deel van Nederland over anderhalf uur gesloopt gaat worden!

De eerste tien minuten waren wel aardig qua intensiteit, maar dat zal lastig 90 minuten vol te houden zijn in die benauwde Mexicaanse hitte

Is mij ook wel te heftig. En ik ben fan van the prodigy.
Niet heftig genoeg :LOL:

Op metal(core) gebied. As I Lay Dying, Killswitch Engage, Demon Hunter, Rammstein.
Powermetal. Powerwolf, Amaranthe, Battle Beast, Beast in Black. Sabaton, Brothers of Metal.
Rock/metal. Eclipse, Majesty, H.E.A.T., Dynazty, Thousand Foot Krutch.
Van alles wat. Bon Jovi, Meatloaf, Brian Adams, Anastacia, Avril Lavigne en meer golden oldies (voor mij dan)
En op andere momenten komt er ook wel Scooter, Cascada of als het echt serieus is Sefa voorbij knallen:cool:

Laatst bewerkt:
Ok ok

Ik heb van Rammstein gehoord

Avril lavigne ken ik uit mn jeugd

En Cascada is ook zoiets als avril en taylor Swift toch?

De rest nooit van gehoord :ROFLMAO:

Oh wacht Meatloaf ken ik 1nr van

Ok ok

Ik heb van Rammstein gehoord

Avril lavigne ken ik uit mn jeugd

En Cascada is ook zoiets als avril en taylor Swift toch?

De rest nooit van gehoord :ROFLMAO:

Oh wacht Meatloaf ken ik 1nr van
Oké jij bent af :ROFLMAO: De enige overeenkomst tussen cascada, avril en Taylor is dat het vrouwen zijn.

Nog geprobeerd wakker te worden, niet gelukt. Jammer want was zenuwslopende wedstrijd als ik zo lees en terugkijk. Marokko terecht. Mooier voetbal bovendien.

Niet heftig genoeg :LOL:

Op metal(core) gebied. As I Lay Dying, Killswitch Engage, Demon Hunter, Rammstein.
Powermetal. Powerwolf, Amaranthe, Battle Beast, Beast in Black. Sabaton, Brothers of Metal.
Rock/metal. Eclipse, Majesty, H.E.A.T., Dynazty, Thousand Foot Krutch.
Van alles wat. Bon Jovi, Meatloaf, Brian Adams, Anastacia, Avril Lavigne en meer golden oldies (voor mij dan)
En op andere momenten komt er ook wel Scooter, Cascada of als het echt serieus is Sefa voorbij knallen:cool:
Lekker lijstje. Zit genoeg bij wat ik ook luister.

Ah de treinen doen het niet vanaf Rotterdam. Top. Dan maar weer de zescilinder aanslingeren..

Wel irritant want ben m’n rijbewijs kwijt (hij is zoek) dus ongeldig laten verklaren, vrijdag nieuwe.

Maar dan mag je dus officieel niet meer autorijden… nooit geweten.

Ah de treinen doen het niet vanaf Rotterdam. Top. Dan maar weer de zescilinder aanslingeren..

Wel irritant want ben m’n rijbewijs kwijt (hij is zoek) dus ongeldig laten verklaren, vrijdag nieuwe.

Maar dan mag je dus officieel niet meer autorijden… nooit geweten.

Uhuh ‘zoek’

Ah die uitschakeling is zuur, ik lees het nu pas. Ga tijdens de lunchpauze straks nog naar een samenvatting kijken, ook al ken ik de afloop.
.
Altijd spijtig want als wij eruit vliegen (morgenavond dus tegen Senegal) is het een reflex bij velen om voor NL te supporteren. Bij de Walen zal dat eerder voor Frankrijk zijn. In de voormalige mijnstreek in de Limburg is dat voor Italië…

Ah die uitschakeling is zuur, ik lees het nu pas. Ga tijdens de lunchpauze straks nog naar een samenvatting kijken, ook al ken ik de afloop.
.
Altijd spijtig want als wij eruit vliegen (morgenavond dus tegen Senegal) is het een reflex bij velen om voor NL te supporteren. Bij de Walen zal dat eerder voor Frankrijk zijn. In de voormalige mijnstreek in de Limburg is dat voor Italië…
Ach, ze kunnen gezellig met onze oosterburen terug in hetzelfde vliegtuig :LOL: . van mensen met meer verstand van voetbal dan ik begreep ik dat de defensieve opstelling wellicht niet het meest verstandig was. Maar goed, zelf ook niets gezien, na de eerste helft DE-PAR vond ik het wel genoeg geweest.

In een naburig dorpje waar ik vanmorgen rond 07.15 uur doorheen reed was een van de bewoonsters al bezig de oranje vlaggetjes uit de tuin weer op te rollen om op te ruimen...

Ach, ze kunnen gezellig met onze oosterburen terug in hetzelfde vliegtuig :LOL: . van mensen met meer verstand van voetbal dan ik begreep ik dat de defensieve opstelling wellicht niet het meest verstandig was. Maar goed, zelf ook niets gezien, na de eerste helft DE-PAR vond ik het wel genoeg geweest.
Aanval is de beste verdediging zei een wijs man ooit..

Ruime samenvatting gekeken tijdens de lunch. Het is niet dat Marokko het nu gestolen heeft (balbezit was 30% / 70%). Zonder 2 gigaknappe saves van Verbruggen kwamen er geen penalty's en zelfs geen verlengingen aan te pas...

Extra zonde dat hij dan die slechtgenomen penalty met zijn hak onder zich in eigen doel duwt. Zonder dat en de trap van Kluivert die 5 mm meer naar rechts gaat en jullie gaan door en het zijn ipv een stelletje sukkels zoals ze nu worden afgeschilderd in de media echte volkshelden. Tja, dat is voetbal...

Goedemiddag. Vandaag een nieuw paspoort aangevraagd, een fietspomp laten repareren, 2-takt olie gekocht voor de brommer en 2 nieuwe lakstiftjes afgehaald die ik besteld had, voor zowel de Subaru als de Swift. Geen schades maar oude waren kwijt en uitgedroogd.

Voor een vrije dag vind ik het wel weer mooi geweest zo.:whistle:

Fietspomp was de slang van afgebroken, voor 7 Euro zit er een nieuwe op.

Nog geprobeerd wakker te worden, niet gelukt. Jammer want was zenuwslopende wedstrijd als ik zo lees en terugkijk. Marokko terecht. Mooier voetbal bovendien.
Dat zenuwslopende viel mee. Ik heb zowaar gekeken - voor het eerst sinds Nederland-Spanje in 2010, maar ik heb een flink stuk in mijn nieuwe boek kunnen lezen.
Erg terechte winst voor Marokko; wat een bang spel van Nederland zeg.

Laatst bewerkt:
Geen idee, zelf nooit gezien.
Voor mij was het alleen bekend als locatie van het CBR; het theorie- en praktijkexamen voor mijn taxipas daar ooit nog gehaald.

Ik weet niet hoeveel wij in leeftijd verschillen, maar ik heb hem gehaald in 2009. En dat liep via het CBR, wel met een auto van de zaak.

Ik wilde vandaag de doorgaande weg opdraaien, komt er een motorrijder aan die zijn knipperlicht aanhad. Dan verwacht je dat die afslaat maar op het laatst merkte ik dat hij geen snelheid minderde. Ging net goed.

Stukje verder staat hij voor stoplicht rechtsaf en ik ging er langs staan voor linksaf. Hij gebaart dat ik mijn raam open moet doen. "Beter uirkijken man" roept hij. Ik zeg hem dat hij zelf zijn eigen ongeluk uitlokt met zijn knipperlicht. "Had ik dat aan? O dan sorry man"

Zo snel kan het dus gebeuren.
Vandaag wilde ik de rotonde op rijden, maar op de rotonde reed een motorrijder met zijn richtingaanwijzer naar rechts aan. Moest aan jouw verhaal denken, heb toch maar even gewacht tot hij echt af sloeg.

Vanmorgen om kwart over 6 de snelweg op naar mijn werk. Nog nooit zoveel agressief gedrag gemerkt, hoop slechte verliezers.

Pff, 31 graden hier op m'n kantoor. Ik kan goed tegen warmte, op zich, maar blijkbaar stopt het voor mij boven de 29.

...
Goed, de airo toch maar aangezet. :D

Vanmorgen om kwart over 6 de snelweg op naar mijn werk. Nog nooit zoveel agressief gedrag gemerkt, hoop slechte verliezers.
Niets van gemerkt, het was hier zelfs rustiger. Ik zou bijna denken dat er een hoop volk maar eerder naar het werk gegaan is vanmorgen

Terug
Bovenaan