Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, niet verwacht dat ik deze hier zou tegenkomen. Kan deze band heel goed hebben, heb zelfs het parapluutje van That's the Spirit getattooeerd. Zegt genoeg denk ik
Nieuwe release van Bring Me The Horizon bijvoorbeeld![]()
Ben nog naar de Master of Puppets-tour in Swolle geweest. Het eerste concert dat ze gaven na het busongeluk in Sweden...Metallica is geen herrie!![]()
Haha wat vet! That’s the spirit is voor mij samen met Sempiternal wel beste twee albums. Drown meest prachtige nummer. Empire , antivist en thrown lekkersteHahaha, niet verwacht dat ik deze hier zou tegenkomen. Kan deze band heel goed hebben, heb zelfs het parapluutje van That's the Spirit getattooeerd. Zegt genoeg denk ik![]()
Dat vind ik juist weer een mindere uit die periode van Iron Maiden. Vind album 1, 2 en 4 veel beter. En Caught Somewhere in Time ook goed.En van het oudere werk van Iron Maiden zoals "The number of the beast".

Je bent in Duitsland?Oh net getankt en de pomp sloeg steeds af en het was loeidruk, die blikken toen ik er druppel voor druppel 60 liter in gooide. Denk serieus meer dan 5 min over gedaan
Zeker niet heheJe bent in Duitsland?
Oh net getankt en de pomp sloeg steeds af en het was loeidruk, die blikken toen ik er druppel voor druppel 60 liter in gooide. Denk serieus meer dan 5 min over gedaan
Ik heb m 9 van de 10x niet eens bij me dus daar maak ik me niet zo druk om.Nee serieus, dat is vervelend. Hier bij ons kan je - tot op zekere hoogte terecht als ordehandhaving - te voet verder als je het papiertje niet kan voorleggen.
Een zeer grote mansion precies, eerder een royaal château -> laat je personeel zoeken!Hé even serieus voordat men weer iets denkt. Ik ben m kwijt. Hij ligt ergens in huis maar al 1.5wk aan het zoeken.
Haha nee het is echt ridicuul hoe dit is gegaan. M’n jongste zat met m’n pasjeshouder te spelen, zo een die je op je telefoon doet. M’n vrouw had het weggelegd en sindsdien is die in de Bermuda driehoek gevallen denk ik.Een zeer grote mansion precies, eerder een royaal château -> laat je personeel zoeken!
Je krijgt dan wel zo een vermaledijde "1" op je nummerplaat #recalcitrant, dat wist je toch mag ik hopen?
Dude...Hé even serieus voordat men weer iets denkt. Ik ben m kwijt. Hij ligt ergens in huis maar al 1.5wk aan het zoeken.
Over 3 weken ga ik op vakantie dus er zit niks anders op dan ongeldig verklaren en nieuwe aanvragen. Dan mag je dus niet meer autorijden en ben je overgeleverd aan de snelheid van het gemeentehuis
Echt te bizar voor woorden. Een simpel geautomatiseerde mail zodat je die aan de evt politie kan laten zien of in systeem ‘rijbewijs verloren’ kan niet. Dus dan maar voor de route je mag helemaal niet auto rijden
I knoooooooowDude...
Nog niet helemaal, bedacht me nav de muziektalk vandaag dat ik de versterker weer es tevoorschijn moet trekken. Kan zoonlief moeders gek maken met mn basgitaarIk zie dat jullie in je element zijn
Mijn hemel... ik zal nog eens een woord afstoffen.#recalcitrant
Zodra je je rijbewijs binnen hebt vind je alles weer.Haha nee het is echt ridicuul hoe dit is gegaan. M’n jongste zat met m’n pasjeshouder te spelen, zo een die je op je telefoon doet. M’n vrouw had het weggelegd en sindsdien is die in de Bermuda driehoek gevallen denk ik.
Daar zit m’n AMEX , rijbewijs en OV kaart in. Alle drie dus zoek.
- de AMEX had ik binnen 24u een nieuwe
- rijbewijs dus week
- m’n OV kaart kan ik niet eens de knop in het menu van NS vinden om een nieuwe aan te vragen
En dat 1tje is alleen bij je kentekenbewijs in NL, die heb ik wel gewoon.
Ja dat sowiesoZodra je je rijbewijs binnen hebt vind je alles weer.
Ja dat sowieso![]()
Ik weet wel een plekM’n vrouw is de tankpas van de Infiniti 3x kwijtgeraakt in 3 jaar. Terwijl die altijd op dezelfde plek in de auto hoort te zitten. Best een prestatie.
Kan iig zonder stress. Ik reed met de Golf 7 op P3 Schiphol aan een paar jaar geleden, had ik de cc alvast int midden klaargelegd om in te kunnen rijden, schuift die tussen het klepje door in de middenconsole. Met een 15/20 minuten kunstof 'demonteren' net weer tevoorschijn kunnen hengelen, maar dat was wel echt even een stress momentje zeg maarIk weet wel een plek.
Ik heb die van mij in de zonneklep gedaan, schiet dat klere ding tussen het spiegeltje en de klep. Moet m nog ff demonteren maar HOE DAN.
“Mijn hemel”, OK, we hebben met dank aan jou een bisnummer te pakken Twix!Mijn hemel... ik zal nog eens een woord afstoffen.
Ik weet wel een plek.
Ik heb die van mij in de zonneklep gedaan, schiet dat klere ding tussen het spiegeltje en de klep. Moet m nog ff demonteren maar HOE DAN.
Worden reizigers dan op de hoogte gebracht dat hun spullen zijn gevonden, en hebben ze een bepaalde tijd om het ergens op te halen?Sommige mensen raken een pasje kwijt. Maar je wilt niet weten wat ik allemaal vind op de trein. Tassen met tickets, paspoorten, geld en allerlei andere waardevolle spullen die je nodig hebt als je gaat vliegen.
Jij bent de eerste die mij recalcitrant noemt.Het probleem hiermee is wel dat er voorheen ook 0 handhaving was. Dus ik heb niet echt de illusie dat mensen nu ineens geen vuurwerk gaan afsteken. Waarschijnlijk dit jaar zelfs meer; mensen zijn nu graag recalcitrant van nature
Laten we hopen dat het hierdoor wel op de langere termijn het wat zoden aan de dijk zet. Voor onschuldige omstanders, maar zeker ook voor onze hulpdiensten.
Als ik iets vind maak ik er melding van bij de klantenservice. Ik kijk er altijd even in om A achter te komen wat het is, wat ik bij inleveren ook moet aangeven en B ik kijk dan ook of ik iets van een telefoonnummer vind om de mensen op te bellen.Worden reizigers dan op de hoogte gebracht dat hun spullen zijn gevonden, en hebben ze een bepaalde tijd om het ergens op te halen?
Ah, oké.Als ik iets vind maak ik er melding van bij de klantenservice. Ik kijk er altijd even in om A achter te komen wat het is, wat ik bij inleveren ook moet aangeven en B ik kijk dan ook of ik iets van een telefoonnummer vind om de mensen op te bellen.
Ik lever het dan netjes in en het liefst in de buurt van waar ik het gevonden heb, je hebt dan 5 werkdagen om het op de halen bij het inleverpunt en daarna gaat het naar Utrecht.
Ik ben blij dat je ik je op deze route van zelfreflectie heb kunnen helpenJij bent de eerste die mij recalcitrant noemt.![]()