Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

We hebben het er wel eens over gehad vele pagina's terug...Maar iemand ervaring met mobiele airco's? Voor in de slaapkamer en dan zo'n slurf door het raam naar buiten?
Goede of slechte ervaringen welkom!
De House Manager wil nu ook zoiets aanschaffen namelijk.
Alvast dank!

We hebben het er wel eens over gehad vele pagina's terug...Maar iemand ervaring met mobiele airco's? Voor in de slaapkamer en dan zo'n slurf door het raam naar buiten?
Alvast dank!

Beter gewoon investeren in een vaste unit

Kan ook Verwarmen, veel zuiniger en neemt minder ruimte in beslag (en met app te bedienen als je wilt voorverkoelen of verwarmen)

Das echt bizar. Maar wel handig met auto opladen bijv. 8k is geen geld.

Goed, 10-20kwh zou voor mij al meer dan zat zijn om de meeste terugleverkosten te vermijden.
Auto opladen met je accu is zonde. Dat moet je direct met zonnestroom doen. Met zo'n grote accu kan je beter dynamisch laden en dan in de nacht je auto laden, als dat overdag niet kan.

Nee, @Robert 69, die dingen zijn erg efficiënt. Een ventilator - bijv. aan je plafond is meestal een betere optie.

Laatst las ik dat je een reguliere ventilator eigenlijk naar buiten zou moeten richten in de avond. Ik heb het gisteren eens getest en inderdaad, na anderhalf uur was de slaapkamer 5 graden Fahrenheit kouder. Dat werkte beter dan verwacht (en ik weet het, het komt niet enkel door de fan, maar toch).

Ja als je handig hebt en dat "durft" kan dat wel uit. Neem aan dat hij dan ook gaat handelen
Klopt, wil wat gaan spelen met die dingen.

Alvast dank!
Ik vind het ondingen, maar goed, wij hadden zo’n veel te zwaar ouderwets lomp rotding. Werkt in principe wel prima.

Er staat nog een mobiele in de schuur bedenk ik me net, de doos nog niet uit geweest

Ik zou naar Brouwhuys gaan maar gaat niet door. Kan m’n vrouw lief aankijken om alsnog naar centrum te gaan ;).
Ik heb een mantelzorg middagje en zou in de avond naar mijn moeder gaan. Maar mijn moeder heeft afgezegd dus vanaf eind van de middag vrij om te doen wat ik wil. Dus denk dat het centrum van Delft gaat worden...:unsure:

Ik heb een mantelzorg middagje en zou in de avond naar mijn moeder gaan. Maar mijn moeder heeft afgezegd dus vanaf eind van de middag vrij om te doen wat ik wil. Dus denk dat het centrum van Delft gaat worden...:unsure:
Heb verjaardag vanaf 13:00 dus denk het niet , maar als ik wel nog naar centrum ga PB ik je even

Terug
Bovenaan