Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Ik kom mobiel niet op het forum, laptop staat aan, dan lukt het wel. Jullie ook problemen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
M’n vrouw zegt ook vaak: je rijdt het liefst gewoon de hele dag beetje het land door hè ?
Klopt.
Klopt ik rij alleen voor NS en in Groningen en Friesland rijdt inderdaad Arriva op de treinen naar Zwolle na.Ik woon in Groningen, maar ik bedoelde dat jij enkel voor NS rijdt, niet?
Ik zit hier vooral in treinen van Arriva namelijk.
Chrome?Ik kom mobiel niet op het forum, laptop staat aan, dan lukt het wel. Jullie ook problemen?
Dacht eerst, zie het aan, maar dat loste niks op. Dit gedaan en nu werkt het. Benieuwd hoe lang. Gisteravond werkte het wel weer even, vanochtend niet.Chrome?
Cookies verwijderen werkt meestal.
Dat vermoedde ik al. Ik zit bijna nooit in de trein, hooguit richting Groningen vanuit het noorden, dat is dus Arriva.Klopt ik rij alleen voor NS en in Groningen en Friesland rijdt inderdaad Arriva op de treinen naar Zwolle na.
Ik verwijder ze alleen van AutoWeek, dat is mogelijk. Zo gredaan.Ik ga natuurlijk geen cookies verwijderen... autoweek zorgt maar dat ze hun sh^t op orde hebben.
Duur. Koop het spul van victron via Polen en laat het de installateur neerzettenWat denken we hier van een Plug-In batterij van 2,7kwh voor €1200? (HomeWizard)
Duur. Koop het spul van victron via Polen en laat het de installateur neerzetten
Je moet er dan ook niet voor gaan staan.Treinen zijn eng.
Zoiets. Collega heeft de boel zelf uitgezocht en min of meer rechtstreeks besteld. 4 packs van 16Kwh met omvormer en installatiemateriaal kwam hij op een 8K uit. Dat is niet duur
Zoiets. Collega heeft de boel zelf uitgezocht en min of meer rechtstreeks besteld. 4 packs van 16Kwh met omvormer en installatiemateriaal kwam hij op een 8K uit. Dat is niet duur
Dat is inderdaad prijzig, €444/kWh.Wat denken we hier van een Plug-In batterij van 2,7kwh voor €1200? (HomeWizard)
Nee, zonder gekheid 4x16. 60Kwh inzetbaar. Nogal de moeite16kwh totaal neem ik aan? Niet 4x16?
Ja als je handig hebt en dat "durft" kan dat wel uit. Neem aan dat hij dan ook gaat handelenNee, zonder gekheid 4x16. 60Kwh inzetbaar. Nogal de moeite
Nee, zonder gekheid 4x16. 60Kwh inzetbaar. Nogal de moeite
Geen zorgen, rails is ook eng.Je moet er dan ook niet voor gaan staan.
+1, ik vind spoorvorming ook eng!Geen zorgen, rails is ook eng.
We hebben het er wel eens over gehad vele pagina's terug...Maar iemand ervaring met mobiele airco's? Voor in de slaapkamer en dan zo'n slurf door het raam naar buiten?
Goede of slechte ervaringen welkom!
De House Manager wil nu ook zoiets aanschaffen namelijk.
Alvast dank!
Auto opladen met je accu is zonde. Dat moet je direct met zonnestroom doen. Met zo'n grote accu kan je beter dynamisch laden en dan in de nacht je auto laden, als dat overdag niet kan.Das echt bizar. Maar wel handig met auto opladen bijv. 8k is geen geld.
Goed, 10-20kwh zou voor mij al meer dan zat zijn om de meeste terugleverkosten te vermijden.
Klopt, wil wat gaan spelen met die dingen.Ja als je handig hebt en dat "durft" kan dat wel uit. Neem aan dat hij dan ook gaat handelen
Ik vind het ondingen, maar goed, wij hadden zo’n veel te zwaar ouderwets lomp rotding. Werkt in principe wel prima.We hebben het er wel eens over gehad vele pagina's terug...Maar iemand ervaring met mobiele airco's? Voor in de slaapkamer en dan zo'n slurf door het raam naar buiten?
Goede of slechte ervaringen welkom!
De House Manager wil nu ook zoiets aanschaffen namelijk.
Alvast dank!
Auto opladen met je accu is zonde. Dat moet je direct met zonnestroom doen. Met zo'n grote accu kan je beter dynamisch laden en dan in de nacht je auto laden, als dat overdag niet kan.
O, bij mij vroeger thuis ging de hele stapel tussen 2 borden. Als alles klaar was gingen we pas eten.Nadeel van pannenkoeken bakken: de rest is klaar met eten en ik moet nog beginnen……
Maar heb wel een heel stapeltje voor mezelf.![]()
Moet de auto wel thuis zijn overdag…Auto opladen met je accu is zonde. Dat moet je direct met zonnestroom doen. Met zo'n grote accu kan je beter dynamisch laden en dan in de nacht je auto laden, als dat overdag niet kan.
Ik zou naar Brouwhuys gaan maar gaat niet door. Kan m’n vrouw lief aankijken om alsnog naar centrum te gaan
Ja dit is zo waar !! Altijd met pannenkoeken bakkenNadeel van pannenkoeken bakken: de rest is klaar met eten en ik moet nog beginnen……
Maar heb wel een heel stapeltje voor mezelf.![]()
Whahaha proostGesneuveld in Amsterdam. 5 baco’s verder. *hik*
Deed ik ook. Maar ze waren wat ongeduldig.O, bij mij vroeger thuis ging de hele stapel tussen 2 borden. Als alles klaar was gingen we pas eten.
Ik heb een mantelzorg middagje en zou in de avond naar mijn moeder gaan. Maar mijn moeder heeft afgezegd dus vanaf eind van de middag vrij om te doen wat ik wil. Dus denk dat het centrum van Delft gaat worden...Ik zou naar Brouwhuys gaan maar gaat niet door. Kan m’n vrouw lief aankijken om alsnog naar centrum te gaan.
Je was te lief.Deed ik ook. Maar ze waren wat ongeduldig.![]()
Moet je ook niet op gaan staan.Geen zorgen, rails is ook eng.
Dat hoor ik niet vaak.Je was te lief.
En dan hoor je het nu van een vaag figuur op een forum... Het is iets.Dat hoor ik niet vaak.![]()
En dan hoor je het nu van een vaag figuur op een forum... Het is iets.![]()
Blauwe engel geëindigd. Nou. Dit wordt wat..Whahaha proost
Heb verjaardag vanaf 13:00 dus denk het niet , maar als ik wel nog naar centrum ga PB ik je evenIk heb een mantelzorg middagje en zou in de avond naar mijn moeder gaan. Maar mijn moeder heeft afgezegd dus vanaf eind van de middag vrij om te doen wat ik wil. Dus denk dat het centrum van Delft gaat worden...![]()
Ik trakteer.Heb verjaardag vanaf 13:00 dus denk het niet , maar als ik wel nog naar centrum ga PB ik je even
Zonder ook hoor, heb ik geen Subaru voor nodig.Vaag figuur met Subaru
Nou durf er bijna niet voor uit te komen , want 2 van de 3 dagen waren zakelijkJij hebt een prima week, Dude, zo te zien.![]()