S J 1001
Asfaltkampioen
Blauwe engel geëindigd. Nou. Dit wordt wat..
Omg hahahahahaha zuidas central
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blauwe engel geëindigd. Nou. Dit wordt wat..
Wat hertjes aanlijnenOmg hahahahahaha zuidas central
Ik wilde typen, dat kan in een kwartiertje gedaan zijn. Maar dat durf ik niet.Wat hertjes aanlijnen.
Nee hoor. Heb m’n streken wel afgeleerd. Zo maar even El Duderino happy maken met m’n aanwezigheid
HAHAHaWat hertjes aanlijnen.
Nee hoor. Heb m’n streken wel afgeleerd. Zo maar even El Duderino happy maken met m’n aanwezigheid
Zoveel schelen wij toch niet qua leeftijdHAHAHa
Man wat denk dat het echt 10+ jaar terug is dat ik daar voor het laatst was…
Zoveel schelen wij toch niet qua leeftijd![]()
We moeten elkaar sowieso zijn tegengekomen in een vorig leven. Al wisten we dat toen nog niet.nope maar zat op de VU dus ik kwam daar al.. uh.. veel te vroegmaatjes hadden al bijbanen in die torens
M’n kinderen zijn groot fan van Spider-Man
We moeten elkaar sowieso zijn tegengekomen in een vorig leven. Al wisten we dat toen nog niet.
Plus ik kwam er voor ‘t eerst denk rond 2013-2014 en piek in 2016-2018.
Hebben ze wel de leeftijd voor. Ik kan iets wat de meeste kinderen heel leuk vinden, ballon dieren maken.M’n kinderen zijn groot fan van Spider-Man
Zijn we elkaar sowieso tegengekomenwaarschijnlijk ja haha
Ik kwam daar in 2010 al meen ik, tot zo een 2015/2016?
Geloof mij maar. Juist wel een superkracht. M’n kinderen vinden dat echt fantastischHebben ze wel de leeftijd voor. Ik kan iets wat de meeste kinderen heel leuk vinden, ballon dieren maken.
Geen superkracht en zorg dat je genoeg ballonnen bij je hebt...
Ja, de meeste kinderen. Als je pech hebt tientallen tegelijk omdat je in een wachtkamer dacht, laat ik eens een ballon dier maken...Zijn we elkaar sowieso tegengekomen
Geloof mij maar. Juist wel een superkracht. M’n kinderen vinden dat echt fantastisch
Toen ik daar de leeftijd voor had woonde ik nog niet in Groningen
de batterij auto is overdag eigenlijk altijd wel weg.. laadt 80% ‘‘s nachts
Dan dus 's nachts laden vanaf het net, anders heb je verlies van je thuisbatterij laden en ontladen voor je auto.Moet de auto wel thuis zijn overdag…![]()
Dan dus 's nachts laden vanaf het net, anders heb je verlies van je thuisbatterij laden en ontladen voor je auto.
Kan wel, maar is niet heel efficiënt. En je accu moet groot genoeg zijn.
Laden batterij gaat gewoon dc, dus daar minimaal verlies, ac naar auto natuurlijk wel watDan dus 's nachts laden vanaf het net, anders heb je verlies van je thuisbatterij laden en ontladen voor je auto.
Kan wel, maar is niet heel efficiënt. En je accu moet groot genoeg zijn.
We hebben een vaste unit beneden. Boven kan er bouwtechnisch nog één komen tegen een hoge prijs, daarom niet gedaan. De leiding moet dan door/onder een dakpan door. De dakpannen zitten zo over elkaar heen vastgeschroefd (steile dakhelling), dat eerst tientallen dakpannen er afgeschroefd moet worden voordat je bij de plek door dak kan boren voor leiding. Daarna alle dakpannen weer terugleggen en vastschroeven. Dat zou dan een dakdekker moeten doen. Niet goedkoop en daarom toen niet gelijk gedaan met de airco beneden.Beter gewoon investeren in een vaste unit
Kan ook Verwarmen, veel zuiniger en neemt minder ruimte in beslag (en met app te bedienen als je wilt voorverkoelen of verwarmen)
Interessant stukje. Leest als een plek waar ik heel erg uit de toon zou vallen
Als je de batterij DC laadt scheelt dat zeker. Maar met een handelen met een batterij ga je niet de EV laden met de batterij.Laden batterij gaat gewoon dc, dus daar minimaal verlies, ac naar auto natuurlijk wel wat
Kan wel, maar is niet efficiënt. En daarnaast verdien je zo'n batterij veel minder snel terug.Maar wil toch juist van de zon gratis stroom in de auto stoppen? Dus met thuisbatterij van 60kwh kan dat ook?
Kan wel, maar is niet efficiënt. En daarnaast verdien je zo'n batterij veel minder snel terug.
Desbetreffende collega heeft nog geen ev. Wel een warmtepomp waarvoor hij goedkoop wil inkopen en bufferen.Als je de batterij DC laadt scheelt dat zeker. Maar met een handelen met een batterij ga je niet de EV laden met de batterij.
Die zitten er genoeg tussen ja. Ik zit er een mini beetje in qua kennis aan de productiekant, maar het is een enorm onoverzichtelijk gebeuren aan verschillende markten, kwartierprijzen, day ahead en tijdsblokkenIk vind die energiemarkt zo misselijk geworden dat ik het zelfs principieel zou doen om die aanbieders minder te gunnen. Heb nu zelfs klanten in die hoek en het zijn echt cowboys.
Waarom niet gewoon 1 door de overheid gereguleerde aanbieder (of van / via de overheid), meest gunstige voor je bewoners zonder allerhande tussenpartijen met weer een marge.
Het is een hele bijzondere tent. Na al die jaren blijf ik mij nog steeds verbazen.Interessant stukje. Leest als een plek waar ik heel erg uit de toon zou vallen![]()
Haha in huize De Dude zitten we daar net aan met z’n 2We hadden 440 gram tortellini, wellicht wat veel voor twee volwassenen en twee kinderen, maar ik dacht, beter een restje dan te weinig.
Haha in huize De Dude zitten we daar net aan met z’n 2. En beide keurige BMI.
Wel lekker recept
Glamping Next Level noemen we dat -> “Bring your own Private Michelin Star Chef”.Gister zijn vrouw, dochter en kleindochter naar de camping gegaan voor weekendje.
Ben maar gaan koken, toch nog nuttig bijgedragen. Daarna zelf weer naar huis.
Ik heb dr ook zo één in de familie, maar die is inmiddels tegen de 70 en dan komt er stiekem toch een batterij ongemakken om de hoek kijken die wel herleidbaar zijn naar jaren van flinke consumptieIk eet wat meer maar dat zie je ook wel
440g krijg ik in m’n eentje wel weg![]()
Nou, laten we het dan maar op een Nankang Star Chef houdenGlamping Next Level noemen we dat -> “Bring your own Private Michelin Star Chef”.
Noord-Nederland heeft vanaf vandaag zomervakantie, zou het daarmee te maken hebben?Zeker druk op de weg vandaag, ben ik niet meer gewend door mijn vakantie.
Voor voetbal hebben Nederlanders in ieder geval niks meer bij jullie te zoeken. Tenzij ze er nog een vakantie achteraan geplakt hebben.Nee, 4th of July. We bestaan 250 jaar!
We?...Voel je je ook (half) Amerikaan dan?Nee, 4th of July. We bestaan 250 jaar!