Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Op het werk is Engels inmiddels de voertaal dus dat spreek ik goed. Eigenlijk ken ik ook goed Duits maar dat doe ik te weinig dus het kost wel een dag om er weer in te komen. Voor de vakanties heb ik een avondschool Frans gevolgt maar ik ben niet zo goed dat ik er een gesprek in kan voeren. Maar ja de Fransen (en Duitsers dito) kunnen ineens wel Engels mits je het eerst in hun eigen taal probeert.

Maar geen Minions te zien.
latest

BANANAAAA! :ROFLMAO:

Hier huisgemaakte limoncello en huisgemaakte tiramisu gehad bij een Italiaan(s restaurant) in de Cocksdorp.

Verder ook fantastisch gegeten trouwens.

Gisteravond bij een "all you can eat/buffetrestaurant" gegeten. Oudste was jarig en die mocht kiezen. Dit had ze gehoord van klasgenoten dus daarheen. Ik vind het niks, maar goed, voor een keer. Eenmaal thuis gevraagd wat ze vond, ze kon mooi reflecteren. Fijn dat je snel eten hebt, maar het is wel druk, vooral de speelplek was kinderachtig en druk.
Denk dat ik haar wel kan overtuigen dat een regulier restaurant leuker is.
Wederhelft denkt er net zo over.
En als je een niet (te) duur restaurant uitkiest, scheelt het niet eens veel in prijs denk ik!

Ik duik even in de voortuin. De buxus moet effe weer in model gebracht worden. Bij boompje idem dito de lange uitopers afknippen.
House Manager speelt een potje tennis en daarna napraten op het terras...
Verschil moet er zijn!
Zoonlief kwam effe zijn spullen dumpen voor nachtje slapen hier. Is weer met vrienden door naar het strand in Den Haag. Zien we hem morgenochtend wel weer eens beneden ;)

Hier ook tuinman! Zei laatst al dat ik ging snoeien, maar toen ging het regenen. Nu al een mooi begin gemaakt, maar nog vele meters heg te gaan... en een Taxus in vorm snoeien.
Geen last van mot in de Buxus?

Gisteravond bij een "all you can eat/buffetrestaurant" gegeten. Oudste was jarig en die mocht kiezen. Dit had ze gehoord van klasgenoten dus daarheen. Ik vind het niks, maar goed, voor een keer. Eenmaal thuis gevraagd wat ze vond, ze kon mooi reflecteren. Fijn dat je snel eten hebt, maar het is wel druk, vooral de speelplek was kinderachtig en druk.
En als je een niet (te) duur restaurant uitkiest, scheelt het niet eens veel in prijs denk ik!
Als we dan toch gaan reviewen: de Italiaan in de Cocksdorp (Laguna) is voor herhaling vatbaar. Fantastisch eten (Pasta al Nero) en goed toegankelijk sanitair ook. Klinkt stom, maar voor mij belangrijk. Zie ik ook wel eens anders. :ROFLMAO:

Kwam zelfs nog een Duitser met een gave M3 Touring in Sao Paolo Yellow…
2146944115.jpg

Laatst bewerkt:
Vroegr vond ik zoiets wel leuk. Toen ging ik 6 keer opscheppen. Tegenwoordig is een 2e keer eigenlijk al te veel.

Hier ook tuinman! Zei laatst al dat ik ging snoeien, maar toen ging het regenen. Nu al een mooi begin gemaakt, maar nog vele meters heg te gaan... en een Taxus in vorm snoeien.
Geen last van mot in de Buxus?
Nee geen motten gelukkig.
Het is ook een buxus-soort, familie van zeg maar...
In het vorige huis hadden we 3 buxusstruiken staan en (helaas) zag je die op gegeven moment gewoon opgegeten worden beetje bij beetje...boehoe! Toen maar uitgegraven en weg ermee. Nog wel een lading mottengif er overheen en in de grond ook, daar zitten de larven.
Heb ooit ook engerlingen gehad in het gazon, ook niet best voor gazon én je stemming...

Gisteravond bij een "all you can eat/buffetrestaurant" gegeten.Fijn dat je snel eten hebt, maar het is wel druk, vooral de speelplek was kinderachtig en druk.

Ik kom meerder keren per jaar in Barcelona, steevast een bezoek aan de Spaanse "all you can eat" keten Muerde La Pasta. Spijtig dat ze in het Centro Commercial Splau (waar trouwens de 2de ploeg van BCL, Espanyol, speelt) gesloten zijn, dus moeten we wat verder rijden.

Je moet de formule wat kennen. Bij de schotel rijst met zeevruchten gingen wij om de 10' bvb altijd de mosseltjes, scampi's, langoustines etc eruit vissen - ook bij het vleesbuffet halen we de krenten uit de pap.
Aan de kinderen verdienen ze dik, aan ons niet - en al helemaal niet qua drank als 1 van de vrouwen rijdt :LOL:

Een goede wok sla ik eerlijk gezegd niet af, maar dat is met name om van veel dingen een kleine (en dan écht klein voor mijn doen) portie te kunnen genieten. De tijd dat ik me er volstouwde is wel goed voorbij.
Hier ook! Na jarenlang vuilnisvat en streng dieet ben ik daarmee gestopt. Nu is het vol is vol en behoefte aan tussendoortjes heb ik eigenlijk niet. Ik ben ook niet van het type Sixpack of Bodybuilder, maar probeer gewoon gezonder en bewuster met mijn lijf om te gaan.

Ik kom meerder keren per jaar in Barcelona, steevast een bezoek aan de Spaanse "all you can eat" keten Muerde La Pasta. Spijtig dat ze in het Centro Commercial Splau (waar trouwens de 2de ploeg van BCL, Espanyol, speelt) gesloten zijn, dus moeten we wat verder rijden.

Je moet de formule wat kennen. Bij de schotel rijst met zeevruchten gingen wij om de 10' bvb altijd de mosseltjes, scampi's, langoustines etc eruit vissen - ook bij het vleesbuffet halen we de krenten uit de pap.
Aan de kinderen verdienen ze dik, aan ons niet - en al helemaal niet qua drank als 1 van de vrouwen rijdt :LOL:
Is dat in Barcelona, met van die stokjes? Meen dat het anders heet, daar betaal je voor elk hapje (Tapas) afhankelijk van het stokje. Leuk concept en erg lekker. Alleen lang geleden dat ik daar was, toch zeker een jaar of 10 (is dat niet dat ene liedje)

Terug
Bovenaan