Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Respect voor de zelfbeheersing van de Fransen ja, laten ze Paraguay in een rugby toernooi zetten..Slechtste beslissing van de dag is al gemaakt, opblijven voor Paraguay - Frankrijk. Wat een ongelofelijke draak van een wedstrijd; dat Mbappé niet minstens 4 van die sukkels in het ziekenhuis heeft geramd na aanslagen op zijn enkels, benen, natrappen en slagen uitdelen… het was gewoon niet om aan te zien, die scheidsrechter en VARs mogen ze permanent op non-actief zetten.
Kunststof planten? Tegenwoordig heb je nauwelijks van echt te onderscheiden planten/bomen.Moet eigenlijk iets hebben wat de Zwitserse winters overleefd.
Nee ik wil wel echte planten maar inmiddels al best wel veel geprobeerd en het lukt me nog niet echt om het in leven te houdenKunststof planten? Tegenwoordig heb je nauwelijks van echt te onderscheiden planten/bomen.
Kosten wel een paar stuiver.
Ik heb in een groot dorp hier niet zo ver vandaan ook wel een bedrijf gezien die daar in handelt. Met zelfs grote bomen en planten die in een grote hal van bedrijf niet misstaan.
Winter is al tijdje voorbij hoordie hebben het niet overleefd in de winter in de plantenbakken…
Ja ik weet hetWinter is al tijdje voorbij hoor![]()
Soms is 20 minuten al best lang...Ja ik weet het
Ik denk dat ik gewoon een tuinier ga inhuren, f*ck it, ben nu 20 min bezig en al geen zin meer![]()
Ik geef mij nu effe zelf een schop onder m'n kont en ga een stukje hardlopen in het bos.
Uiteindelijk knap ik daar altijd van op en denk ik "had het eerder gedaan joh!"
Tot zo!
Even wat croissantjes en broodjes in de oven afbakken, lunchen en dan weer naar buiten. Ik heb half werk in de tuin geleverd, maar het ziet er wel beter uit dus de vrouw is “semi” happy… daar kan ik mee leven![]()
De kunst van even niks doen kan heerlijk zijn. Je hoeft niet altijd alles te moetenSoms is 20 minuten al best lang...
Als ik soms denk aan bepaalde klussen, dan heb ik al meteen geen zin...binnen één minuut al.
Ik wil nog hardlopen vanmiddag, maar af en toe komt er al een kort buitje over, dat ik nu al geen zin meer heb.
En ik wil de auto ook nog wassen...
Enige wat ik gedaan heb zojuist is mijn hobby-/werkkamer gezogen en afgestoft.
Ik ben alleen met de kinderen en ook hier wat ‘moetjes’. Het huis aan kant zodat de schoonmaker goed z’n werk kan doen, gras maaien. daarna verstoppertje spelen met de walkietalkies
Even een sim starten op je mobiel?Nu ik alweer 4 dagen niet autorijd begint het zo ontiegelijk te kriebelen. Je bent liefhebber of niet, grrr
Nu ik alweer 4 dagen niet autorijd begint het zo ontiegelijk te kriebelen. Je bent liefhebber of niet, grrr
Zit je nu de Dude te stangen dat jij wel kan rijden?Zwembadje opgezet buiten dus de kleine is ook happy. Net ff een goede ronde gelopen en hij op z’n trapskelter maar vol in de zon toch nog best wel warm. Einde van de dag nog even een rondje om de kerk met de T-Bird. Ik pak hem dinsdag ook weer mee naar kantoor denk ik, bevalt goed!
Ik had nooit wat met tuinieren maar vanaf het moment dat we ons huis kochten ben ik er graag mee bezig.Maar met de tuin heb ik niks
Echt hè !!Zit je nu de Dude te stangen dat jij wel kan rijden?![]()
Ik had nooit wat met tuinieren maar vanaf het moment dat we ons huis kochten ben ik er graag mee bezig.
Ik ben de laatste twee weken bezig met de sfeerverlichting. Die heb ik aangesloten op een accu, die opgeladen wordt dmv een zonnepaneel. Dat was een 10 watt paneeltje. Maar dat was niet voldoende. Dus nu 2x 100 watt gekocht. Voorlopig denk ik dat ik er maar één aansluit....
Nee. Irriteert ook inmiddels
Dank maar alles al ondersteboven gekeerd en bovendien is die oude nu ongeldig dus kan er niks meer mee en juridisch hetzelfde als niks bij je hebben.Er zit een NFC chip in je rijbewijs, maar die heeft maar een bereik van 10 cm. Zou je kunnen zoeken met je telefoon, maar kleine kans dat je dichtbij genoeg komt.
Maar ik zou gewoon gaan rijden, boete voor het niet op de eerste vordering kunnen tonen van het rijbewijs is "slechts" 110 Euro.
Ik heb dr één in huis lopen die het niet rijden ook bepaald niet grappig vind idd. En dan is ze niet eens uitgesproken liefhebberNu ik alweer 4 dagen niet autorijd begint het zo ontiegelijk te kriebelen. Je bent liefhebber of niet, grrr
Ik heb geen idee!Is dat een EV?
Even volhouden nog. Dat onverzekerd rijden is inderdaad een te groot risico.Punt is niet zozeer dat ik bang ben voor een boete (kans en €), ik ben onverzekerd op dit moment. Daar wringt de schoen.
Lavendel kan prima de winter overleven, natte voeten is vooral killing...Nee ik wil wel echte planten maar inmiddels al best wel veel geprobeerd en het lukt me nog niet echt om het in leven te houden
Mandarijn en limoen boompjes had ik van te voren kunnen weten dat we daar het klimaat niet voor hebben… lavendel ook niet… de olijfboompjes hebben het toch een paar jaar volgehouden.
Afhankelijk van wat je wil/zoekt genoeg winterharde opties!Ik heb nog planten die staan op een verhoging en dus niet direct op de grond, die overleven het wel. Maar heb nu dus 4 planten bakken van zo’n 60x60 of 70x70 cm waar nog iets in kan.
Het enige wat ik niet zelf doe is gras maaien. Dat laat ik doen. Die mannen zijn met een half uurtje klaar. Inclusief hydration break.Ik denk dat ik gewoon een tuinier ga inhuren, f*ck it, ben nu 20 min bezig en al geen zin meer![]()