Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
InderdaadLukaku komt erin en gaat er nog wel 1 inknallen !
Ik heb T-Bird naar kantoor gepakt, lekker in het zonnetje, heerlijk![]()
SterkteZo! Naar Amsterdam toe. Ik pak de trein. 2e dag met OV, moet niet gekker worden. Morgen ook, ivm de vlucht. Meeste OV achter elkaar in 20 jaar.
Fijn!Ik heb T-Bird naar kantoor gepakt, lekker in het zonnetje, heerlijk![]()
Kun je geen korting krijgen bij Frits?Zo! Naar Amsterdam toe. Ik pak de trein. 2e dag met OV, moet niet gekker worden. Morgen ook, ivm de vlucht. Meeste OV achter elkaar in 20 jaar.
Hier ook.Wij hebben homeoffice vandaag; niet door de match van vannacht maar gewoon elke dinsdag. Scheelt al de verplaatsing naar de Koekenstad en dat komt vanochtend toch wel handig uit. Uiteindelijk nog 4h geslapen.
Vrijdag spelen we om 21h ideaal tegen Spanje, echt top icm het weer kunnen we buiten kijken na de BBQ.
Die kan hem nog steeds posten.Ik wilde hem voor carkiller laten om te posten
Carkiller kan nog steeds voor een Subaru gaan.Ik wilde hem voor carkiller laten om te posten
Kun je geen korting krijgen bij Frits?![]()
Nog eentje?Carkiller kan nog steeds voor een Subaru gaan.
Nooit genoeg Subaru’s op pagina 555.Nog eentje?
Voorlopig staat er nog geen enkele Subaru op pagina 555.Nooit genoeg Subaru’s op pagina 555.![]()
Ik had in de snelheid niet gezien dat daarboven een Camry stond!Voorlopig staat er nog geen enkele Subaru op pagina 555.
Ik ook niet. Tot ik goed keek...Ik had in de snelheid niet gezien dat daarboven een Camry stond!![]()
Gelukkig maar, wel pech voor de anderen die moeten vertrekken.Nou, vandaag te horen gekregen dat de afdeling waar ik werk teruggaat van 48 naar 20 mensen. Niet compleet een verrassing maar toch minder mensen over dan ik dacht en wat eerder dan ik dacht.
Met mijn leeftijd is 1 plus 1 wel 2 dus ergens maart-april volgend jaar is het over. Ach is dan maar 4 maanden voor het normale pensioen dus voor mij valt het wel mee. Nu nog een leuke regeling![]()
Dat is ook wel het dubbele, ik zie het zonnig in maar de 50-ers zijn (begrijpelijk) in mineur. En binnen die groep is natuurlijk veel onduidelijk wie het gaat raken.Gelukkig maar, wel pech voor de anderen die moeten vertrekken.
En altijd in periodes dat gezinnen op vakantie willen of vlak voor de feestdagen in december.Dat is ook wel het dubbele, ik zie het zonnig in maar de 50-ers zijn (begrijpelijk) in mineur. En binnen die groep is natuurlijk veel onduidelijk wie het gaat raken.
Het komt nooit uit natuurlijk, maar het is wel opvallend.Ze kunnen het ook niet doen, zit het hele bedrijf in April ofzo thuis, beter idee?
Ze doen het om te pesten idd, niet verder vertellen hoor.Het komt nooit uit natuurlijk, maar het is wel opvallend.![]()
Waar wil je heen hiermee? Of vind je het gewoon leuk om het laatste woord te hebben?Ze doen het om te pesten idd, niet verder vertellen hoor.
Ik snap wel dat dit nodig is, en 'een goed moment' voor zoiets is er niet. Eerst nog advies afwachten van de OR, mogelijk dan nog wat aanpassingen en pas dan worden de betrokkenen geïnformeerd. Vervolgens 6 maanden om het plan uit te voeren.Ze kunnen het ook niet doen, zit het hele bedrijf in April ofzo thuis, beter idee?
Ja, ik heb in een vergelijkbare sector gewerkt en zo verschillende reorganisaties gezien. Best cru, die vertrekregelingen: sommigen waren écht in zak en as, anderen vertrokken met een ruime ton netto en konden binnen een maand weer ergens anders aan de slag.Ik heb het zelf ook gezien (niet meegemaakt was al vertrokken) bij een oud-werkgever. Er moest vrij stevig gesnoeid worden, mensen vloeien af en krijgen een vergoeding in functie van hun loon / anciënniteit. Was de chemie sector, dit loopt al snel in de 10.000en Euro’s, voor managers een 0 extra. Spreek ik over netto bedragen.
Die waren al bij al nog relatief goed af… want het bedrijf krasselde verder en ging een tijd later failliet en voor de overblijvers was er… niks. Ze maken nu nog aanspraak op een deel van de opbrengsten van de inboedel, gebouw en grond etc maar veel zal dat netto niet zijn per persoon want gaat over honderden mensen.
Dat lijkt me ook een gekke situatie.Hier ook een reorganisatie gehad, mensen kregen een flink zak geld mee. Directrice weg en 6 maanden later konden ze weer aan het werk. De functie was toch wel nodig.