Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik kijk in de ochtend de hoogtepunten via nos op joeptjoep.
Komt vandaag een monteur langs voor de cv, onderhoudsbeurt. Tussen 8 en 13. Dus ik braaf op tijd uit bed. Ik zou het toch fijn als je een berichtje krijgt, de monteur is er met een half uur. Nu heb ik vanochtend de ruimte om thuis te blijven, maar 5 uur "wachten" vind ik nogal wat.

Ja het Trump debacle helpt zeker niet mee en gisteren de tweede helft van VARgentinie - Egypte gekeken en dat levert ook een nare nasmaak op dus het is mij inmiddels ook wel worst wie er kampioen wordt...

Ja het Trump debacle helpt zeker niet mee en gisteren de tweede helft van VARgentinie - Egypte gekeken en dat levert ook een nare nasmaak op dus het is mij inmiddels ook wel worst wie er kampioen wordt...
Ja wat een gehannes was dat ook...
Sowieso vind ik het overtreding/schwalbe/zeuren bij de scheidsrechter voetbal verpesten.
Ik zie het ook bij leerlingen, voetbal lijkt steeds meer op rugby en maar klagen!

Ik kijk echt amper. Spanje Portugal wel gekeken en denk komend weekend ook wel wat, maar de lol is er voor mij ook nu weer met het Trump debacle volledig af..
Ik vind het juist wel leuk dat meneer bemoeial nu een flinke tik op de vingers heeft dankzij de zuiderburen.

Ben stiekem toch wel benieuwd maar de komende matches, maar ik hoop echt dat ik zondagmorgen wakker word en de Zwitsers Messi naar huis gestuurd hebben :)

Ik laat mijn pret niet bederven door een zakenman die denkt dat de hele wereld van hem is.
Nou ja het gaat wat verder natuurlijk dan alleen Trump - dat is enkel het zoveelste druppeltje rondom de FIFA.

Zijn zat andere sporten waar ik persoonlijk liever mijn tijd aan spendeer.

Tour de France of vanaf dit weekend Nations Championship Rugby

Ik kijk echt amper. Spanje Portugal wel gekeken en denk komend weekend ook wel wat, maar de lol is er voor mij ook nu weer met het Trump debacle volledig af..
Hoorde dit gister van een collega

Volledige credibility (wat er nog was) van de FIFA is weg.

Volgend WK gewoon door een andere instelling laten organiseren.. in een Europees land waar we normaal voetballen.

(Heb letterlijk geen enkele wedstrijd gezien dit WK)

"Privéjets, penthouse in Zwitserland en miljoenen per jaar: zo luxueus leeft Gianni Infantino op kosten van het voetbal" was vandaag een artikel in de krant. Zorgt precies wel prima voor zichzelf.

"Sinds de Italiaanse Zwitser in 2016 Sepp Blatter opvolgde, is zijn totale verloning bijna verviervoudigd. Dat blijkt uit FIFA-jaarverslagen en Amerikaanse belastingdocumenten die, in tegenstelling tot veel andere FIFA-dossiers, nog publiek beschikbaar zijn.
Vorig jaar verdiende Infantino meer dan 5 miljoen euro. Zijn basissalaris bedroeg volgens de recentste FIFA-documenten exact 2,6 miljoen Zwitserse frank, omgerekend ruim 2,8 miljoen euro. Daarbovenop kwam een bonus van liefst 2,2 miljoen Zwitserse frank, goed voor ongeveer 2,4 miljoen euro. Inclusief onkostenvergoedingen liep zijn totaalpakket op tot circa 5,3 miljoen euro."

Daarmee is "Mr. Rolex" Blatter een kleine verdiener in vergelijking.

Ja, het is wel een 'interessant' experiment hoe ver je kunt gaan alvorens de hele organisatie in elkaar stort.

Best wel enorm ver, zo blijkt.

Het lijkt ook steeds erger te worden ipv beter…
Of men waant zich steeds onaantastbaarder waardoor het minder verborgen blijft. Macht en corruptie/belangenverstrengeling is door de eeuwen heen zo aan elkaar verbonden geweest dat ik me geen illusies maak :)

Over de FIFA: alleen de Europese landen maken zich daar druk om. De rest van de wereld interesseert het geen lor.

Euhm, hoeveel Europese landen zijn er bij de laatste 8 toevallig?

Kunnen ze beter met zijn allen dat corrupt WK skippen - dat bij de volgende editie allicht 90 deelnemende landen zal hebben - en gewoon een EK organiseren om de 4 jaar en tussenin een competitie voor Europese topclubs ook om de 4 jaar.

Niks dan voordelen: minder verre verplaatsingen, makkelijker voor de supporters die live willen gaan, geen gekke tijdsverschillen @kijkcijfers, geen onnozele affiches waar toch niemand naar kijkt etc.

Euhm, hoeveel Europese landen zijn er bij de laatste 8 toevallig?

Kunnen ze beter met zijn allen dat corrupt WK skippen - dat bij de volgende editie allicht 90 deelnemende landen zal hebben - en gewoon een EK organiseren om de 4 jaar en tussenin een competitie voor Europese topclubs ook om de 4 jaar.

Niks dan voordelen: minder verre verplaatsingen, makkelijker voor de supporters die live willen gaan, geen gekke tijdsverschillen @kijkcijfers, geen onnozele affiches waar toch niemand naar kijkt etc.
Vo voor Niseko

Dus geen NL kwaliteit maar wel te doen, toch vaak dat ik bij de VS denk dat het voor ‘het publiek’ niet zo goed geregeld is. Maar heb geen idee, ben er maar een paar keer als toerist geweest (Florida, Boston)

Je kunt hier ook gewoon uit de kraan drinken, maar het kan wel hard (hoog kalk gehalte) zijn, dus wij hebben wel filters in de kranen gebouwd.

In NL wisselt de kwaliteit ook nog wel per regio. In de basis is het wel prima, maar wel grappig dat uit het net relatief kalkhoudend is, terwijl de bron juist weer ijzer geeft (veluwe he:giggle:)

De vrouw is de hele ochtend al in het huis bezig, poetsen etc. omdat zo een potentielle poetsvrouw komt kijken. Ik snap de logica van vrouwen niet, je wilt toch juist een vies huis laten zien? Nu denkt ze jullie hebben mij helemaal niet nodig! :ROFLMAO:

Wat ik veel belangrijker vind is wat gaat dit grapje mij kosten :p

De vrouw is de hele ochtend al in het huis bezig, poetsen etc. omdat zo een potentielle poetsvrouw komt kijken. Ik snap de logica van vrouwen niet, je wilt toch juist een vies huis laten zien? Nu denkt ze jullie hebben mij helemaal niet nodig! :ROFLMAO:

Wat ik veel belangrijker vind is wat gaat dit grapje mij kosten :p
of ze wil laten zien hoe schoon ze het wil hebben;)

maar ik hoor dit ook van vrienden inderdaad. Ken dr een paar die van vrouwlief de mededeling krijgen dat ze eea schoon moeten maken 'want de hulp komt morgen'

Ja haha! Ik zit op mijn werkkamer en ik hoor na 5 minuten mijn vrouw zeggen je mag vandaag al beginnen... :ROFLMAO: Hallo gaan we nog even overleggen? En ik heb nog steeds geen idee wat dit kost, ik zal maar alvast naar de bank gaan :cautious:
Dit bespaart je juist! Tijd! Ik denk dat jouw vrouw ook denkt. Die vent van mij koopt een of andere pooierbak. Dan kan die vast wel een hulp betalen.

Ja haha! Ik zit op mijn werkkamer en ik hoor na 5 minuten mijn vrouw zeggen je mag vandaag al beginnen... :ROFLMAO: Hallo gaan we nog even overleggen? En ik heb nog steeds geen idee wat dit kost, ik zal maar alvast naar de bank gaan :cautious:
Gezien jou omschrijving van Jan Modaal verder naar boven op deze pagina word dat een bedrag met minstens 4 nullen voor de komma ja

Ja maar ik ben ook de Finance Manager thuis en dat is hard nodig want mijn vrouw heeft een groot gat in dr hand....

We kwamen terug van de zomervakantie en in de week dat we thuis zijn heeft ze al weer 600 euro aan online shopping uitgegeven. Dan moet ik wel ff aan de handrem trekken :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan