Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik had ChatGPT een paar weken geleden gevraagd of ie voor mij kan tracken wat voor een investeringen Donaldus en Baron Trump doen, ik dacht kan ik mooi mee liften alleen zijn die niet openbaar dus ik kan het helaas niet tracken... :ROFLMAO:
Misschien aan Grok vragen, is van Elon Musk. :p

• Haha
Waarderingen: JL86
Ik heb net tetris gedaan. Dit jaar huisjes ipv kamperen. Allemachtig wat scheelt dat veel. Ik haal de afdekhoes niet eens. Dus nog even naar de winkel voor drop, hagelslag en stroopwafels :ROFLMAO:

Ik heb eigenlijk een vrij rustige dag met thuis werken. Ik moet nu alleen nog 2 sessies in tm 19:30 en dan ben ik klaar...!

Zo na het werk meteen naar buiten gegaan met de kleine, uiteraard weer het meer in, nu ff eten, kleine zo naar bed en dan maar eens voetbal kijken!

Ai ai ai krijg net een boete binnen van Sixt. Met de Guurauto (autocorrect, what the f is een guurauto? = huurauto) vorige maand. Door rood licht gereden… met een notitie dat het rode licht 0.9 seconde op rood stond :rolleyes:

Ik kom net thuis van de BBQ van m'n werk en ligt er ook een mooie brief op tafel. Uit Duitsland, met een mooie zwart-wit foto van mijn achter het stuur van de EV6...
15km/u te hard op de A3 bij Lohmar, waar je 100km/u mocht. €40,- euries!
Gauw betalen.

Pff kerel, jouw geld maar dat zou ik never nooit niet aan eten kunnen uitgeven ;)

Kan wel echt genieten van zo een avond dus ik vind het het prima waard :) de kwaliteit van het eten en de service was echt goed, mooie ambiance en uitzicht. Plaatje klopt.

Laatst bij zo een ‘hip’ restaurant gegeten in Rotterdam voor 150pp en dat vond ik wel zonde - kwaliteit was niet op het prijsniveau

Lekker ramen, pho of nasi moksi voor 20,- is ook genieten, maar anders

Een GLA brengt je ook op je bestemming maar een GLE AMG is toch lekkerder :))))

Terug
Bovenaan