Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar had je ook genoeg daarna?
Hele beleving is waar ik ook het geld voor over heb inderdaad. Kan genieten van hoe een restaurant of hotel details in de hele beleving weet aan te brengen.Kan wel echt genieten van zo een avond dus ik vind het het prima waardde kwaliteit van het eten en de service was echt goed, mooie ambiance en uitzicht. Plaatje klopt.
Laatst bij zo een ‘hip’ restaurant gegeten in Rotterdam voor 150pp en dat vond ik wel zonde - kwaliteit was niet op het prijsniveau
Lekker ramen, pho of nasi moksi voor 20,- is ook genieten, maar anders
Een GLA brengt je ook op je bestemming maar een GLE AMG is toch lekkerder)))
Maar had je ook genoeg daarna?Van die 700 euro ga ik 10x uit eten.
![]()
Ach een dagkaart 9 euro is wel te overzien.Ik kom 1 keer per jaar in België (in januari voor het Salon in Brussel).
Wellicht dan in het vervolg met de trein.![]()
In 2019 heb ik 10-12 personen meegenomen naar een pizzeria, was toen 200 euro kwijt.Keertje iets speciaals doen moet kunnen, maar 350 pp aftikken pp is wel heel speciaal.
Maar als je je te pletter werkt en goed verdiend, waarom ook niet...
Zeker mooi!Lekker autootje wel hoor
![]()
En dat het geen Mercedes-Benz 300JL is.Zeker mooi!
Beetje jammer dat er geen 86 op staat...
Dat valt nog maar te bezien, althans in de huidig geplande vorm. Zoals bedacht om de eigen inwoners te compenseren, loopt het tegen dezelfde problemen aan als waarom het in DE destijds niet is doorgegaan. Vind 100-125e/jr ook nogal flink eigenlijk, al snap ik wel dat jullie veel geld nodig hebben om de wegen weer een beetje bij te halen.Benieuwd wanneer de redactie het oppikt maar er komt een wegenvignet in BE volgend jaar.
Uiteraard weer een gigantisch kluwen waarvoor dus een nieuw ministerie, een denktank, een controledienst en een auditoraat moet worden opgericht in elk van de 3 gewesten, maar goed.
2 conclusies :
- jullie gaan OOK betalen om over onze heirbanen te tuffen!
- Diesels gaan minder betalen en EVs & PHEVs meer
(nee, dat laatste is echt geen grap)
Ja en nee. Het is de open versie van de 812 Superfast, de 812 GTS.Is dit een Superfast? Ik heb moeite met al de modelnamen bij Ferrari
(…)
Alleen de geplande verbetering van de ring Antwerpen kost al vele miljarden, dus voorlopig kunnen we betalen. Tevens duurt die verbetering heel wat jaren, dus voor die 100 euro mag je ook nog extra in de file aanschuiven...Dat valt nog maar te bezien, althans in de huidig geplande vorm. Zoals bedacht om de eigen inwoners te compenseren, loopt het tegen dezelfde problemen aan als waarom het in DE destijds niet is doorgegaan. Vind 100-125e/jr ook nogal flink eigenlijk, al snap ik wel dat jullie veel geld nodig hebben om de wegen weer een beetje bij te halen.
Nikes?Zo naar concert. Iets met Nikes…
Ik ben wel Nike liefhebber.. vooral Air Jordan.Nikes?
Nee, doe mij maar Asics!
De Nimbus dan, mooie neutrale hardloopschoen.
Veel plezier met de Nikes!![]()
Je liep over straat met je Nikes aan?Zo naar concert. Iets met Nikes…
Dat is gewoon een pleonasme toch?Kon geen Zwitserse vinden…
![]()
Zonder Cucurella dan wel, vind dat een bijzonder irritant mennekeIk ben voor Spanje![]()
Geen idee…?Dat is gewoon een pleonasme toch?
Was leuk?The Opposites was het in Zuiderpark. Portie moshpits wel weer gehad.
Waar het hart vol van is...Het is laat, krijg je dat.
Ja ging helemaal los. Zuiderpark blijft zo’n top locatie qua sfeer. Het weer is natuurlijk genieten.Was leuk?