Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Kan wel echt genieten van zo een avond dus ik vind het het prima waard :) de kwaliteit van het eten en de service was echt goed, mooie ambiance en uitzicht. Plaatje klopt.

Laatst bij zo een ‘hip’ restaurant gegeten in Rotterdam voor 150pp en dat vond ik wel zonde - kwaliteit was niet op het prijsniveau

Lekker ramen, pho of nasi moksi voor 20,- is ook genieten, maar anders

Een GLA brengt je ook op je bestemming maar een GLE AMG is toch lekkerder :))))
Hele beleving is waar ik ook het geld voor over heb inderdaad. Kan genieten van hoe een restaurant of hotel details in de hele beleving weet aan te brengen.

Wij doen dat ook 2x per jaar en dat mag wat kosten dan. Tenminste, als je je wat inhoudt op de wijnkaart valt het relatief (!) gezien nog mee. Liefst naar een restaurant dat net een ster heeft behaald en ambitie heeft voor meer of er net 1 heeft verloren en zich weer moet bewijzen.
Een aantal keer neem ik zelf een fles mee uit mijn gekoesterde Bourgogne kelder Est. 1996, maar niet alle restaurants laten dat toe. Waar het wel kan rekenen ze dan logisch een ”kurkrecht” voor de glazen, het inschenken etc.

Een beleving mag wat kosten maar mag van mij ook wel wat langer duren dan een avondje eten dat was meer m’n punt.

Ik ga straks ook ff goed lunchen op een mooie plek maar dan swipe ik wel ff de company credit card :ROFLMAO:

Maar had je ook genoeg daarna? ;) Van die 700 euro ga ik 10x uit eten. :p

zeker :) 10 gangen en ze stemmen dat ook goed af qua timings en hoeveelheden

Zit bij dergelijke restaurants ook niet té vol, maar gewoon goed.

@jl waar het kan doe ik dit ook zakelijk natuurlijk maar 2x per jaar met deze jongens op stap en dan gaan we wel los :) in maart onze 25 jaar vriendschap gevierd bij een ** resto in Lissabon. Daar was gister niks bij. Librije / spectrum / ciel blue zijn ook plekken waar ik zakelijk ben geweest bijv

Eens, mag wat kosten. Een avondje uit met de wederhelft, wij pakken weleens een dinershow (live muziek), liefst beetje jazz/blues. Dat is meestal zo'n 200-300 met z'n tweeën. Vind ik echt geen gekke prijs. Ben niet hoger gegaan dan €200 pp geloof ik, was met familie.
Ik kan ook echt genieten van zo'n avond. Is voor mij wat anders dan even uit eten. Maar ik ga liever minder vaak en dan uitgebreid/goed dan een snelle hap afhalen bijvoorbeeld.

Eerste week van de schoolvakantie wordt het hier veel buiten de deur eten.
Al een paar afspraken met vrienden. Dan is uit eten wel zo leuk.
Kinderen zijn uitgeleend (kampjes) dus we gaan lekker met z’n tweeën weg (en dus ook niet koken…. ;) ) en ik ben nog jarig die week, wat natuurlijk ook vraagt om een etentje.
Ik tel er zo al 5 op een 8-tal dagen. :cool:

Ik eet misschien 3 keer per jaar buiten de deur. Soms is er een feestje en dan keertje extra. Heb het geld wel, maar vind het beter om het bijvoorbeeld in mijn huis te stoppen. Ik geniet ook meer van een barbecue in mijn tuin met vrienden dan van uit eten gaan. Mijn vriendin heeft dus pech, maar lijkt het geen probleem te vinden. We zien elkaar 1 a 2 keer per week, vooral zij heeft het erg druk. Dan is ze al blij dat ze bij mij op de bank neer kan ploffen en er voor haar gekookt wordt,

Benieuwd wanneer de redactie het oppikt maar er komt een wegenvignet in BE volgend jaar.
Uiteraard weer een gigantisch kluwen waarvoor dus een nieuw ministerie, een denktank, een controledienst en een auditoraat moet worden opgericht in elk van de 3 gewesten, maar goed.

2 conclusies :
- jullie gaan OOK betalen om over onze heirbanen te tuffen!
- Diesels gaan minder betalen en EVs & PHEVs meer :LOL:
(nee, dat laatste is echt geen grap)

Lekker autootje wel hoor :p

IMG-5778.jpg

De auto is schijnbaar van een klant die de auto uitleent aan de winkel. Ik zei je mag m’n Thunderbird ook wel lenen maar die “zweet” wel wat olie :ROFLMAO:

Benieuwd wanneer de redactie het oppikt maar er komt een wegenvignet in BE volgend jaar.
Uiteraard weer een gigantisch kluwen waarvoor dus een nieuw ministerie, een denktank, een controledienst en een auditoraat moet worden opgericht in elk van de 3 gewesten, maar goed.

2 conclusies :
- jullie gaan OOK betalen om over onze heirbanen te tuffen!
- Diesels gaan minder betalen en EVs & PHEVs meer :LOL:
(nee, dat laatste is echt geen grap)
Dat valt nog maar te bezien, althans in de huidig geplande vorm. Zoals bedacht om de eigen inwoners te compenseren, loopt het tegen dezelfde problemen aan als waarom het in DE destijds niet is doorgegaan. Vind 100-125e/jr ook nogal flink eigenlijk, al snap ik wel dat jullie veel geld nodig hebben om de wegen weer een beetje bij te halen.

Dat valt nog maar te bezien, althans in de huidig geplande vorm. Zoals bedacht om de eigen inwoners te compenseren, loopt het tegen dezelfde problemen aan als waarom het in DE destijds niet is doorgegaan. Vind 100-125e/jr ook nogal flink eigenlijk, al snap ik wel dat jullie veel geld nodig hebben om de wegen weer een beetje bij te halen.
Alleen de geplande verbetering van de ring Antwerpen kost al vele miljarden, dus voorlopig kunnen we betalen. Tevens duurt die verbetering heel wat jaren, dus voor die 100 euro mag je ook nog extra in de file aanschuiven...

Dat is wel lekker!

Moet nog ff nodig een weekendje weg boeken maar tijdens het hoogseizoen is dat nog niet zo makkelijk blijkt wel!

Terug
Bovenaan