Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Echt een kenner.... 1-0!Noorwegen heeft het moeilijk, al proberen ze het wel.
Hier wordt ook gekeken.De 1-1 is ook erg netjes.
Gelukkig geen penal!Als de penalty erin gaat is het definitief over voor Noorwegen.
Gelukkig geen penal!
Fraaie versie - een Luxury uitvoering van de Sky-X is degene die je m.i. moet hebben en die kom je niet zo vaak tegen en al helemaal niet als sedan
Ik heb de 2-1 nog net gezien, maar ben daarna ook in slaap getokkeld en werd om 2u weer wakker. Toen bed opgezocht en had vervolgens om 3u zoonlief aan bed staan omdat er een mug op zn kamer zat.. helpt ook niet meeIk ben tijdens Noorwegen - Engeland in slaap gevallen en had niet eens in de gaten dat Zwitserland ook moest spelen, ik dacht dat het deze avond was![]()
Had ook niet misstaan op een Porsche: ‘Nieuwe-911-Van Porsche’.En als bonus die nummerplaat haha
Ik denk dat je zoontje snel zijn zwemdiploma heeft zo.Net terug van het meer, ff lekker het water in en een stukje gewandeld. Wel fijn om dat zo om de hoek te hebben![]()
Adem in adem uitNee iemand probeert ruzie te zoeken met mij haha! Maar hij kan hem krijgen vandaag als ie wil… zondag dan is het tijd voor zondag middag voetbal (gestrekt been)![]()
In het offtopic ben je ook wel eens weg, maar dat hoeft nooit. Op de homepage ander verhaal...Ik ben in het echt ook gewoon heel direct hoor, maar weet ook wel wanneer ik stil moet zijn.
Komt 'ie naar Amerika?misschien zelfs import tarieven
Ik heb ook even gekeken. Weet ook meteen waarom ik daar bijna nooit kom en al helemaal geen reacties lees of plaats. Sterker nog, ik denk niet dat mijn VPN dat toestaat.Scrollend door de nieuwspagina was het niet bepaald lastig te vinden waar die onzindiscussie zou plaatsvinden.
Dat moet hij dan van je vrouw gehoord hebben.Wel gek dat hij de details over m’n sokken weet… m’n vrouw loopt er ook altijd over te klagen![]()
Ik heb wel een keer een indirect compliment gekregen. Ik zou zogenaamd een nep profiel hebben met een persfoto van een BMW bij ‘mijn auto’s’ Op de frontpage.Scrollend door de nieuwspagina was het niet bepaald lastig te vinden waar die onzindiscussie zou plaatsvinden.
Altijd lekker sterk als van die toetsenbordridders opeens iets over je persoonlijk leven gaan fantaseren. Dan ben ik ook altijd wel snel klaar. Vaak genoeg de gekste dingen over mij, m'n moeder, m'n sokken etc. etc. gehoord op Twitter. Och, wat een tijd was dat.![]()
Dat laatste zou soms tactisch handiger zijn, maar daar ben ik wat teveel recht door zee voor. Onkunde kan ik heel lang velen als er maar will to learn is. Onwil icm verantwoording afschuiven kan me op een slechte dag 0-100 krijgen.Ik ben in het echt ook gewoon heel direct hoor, maar weet ook wel wanneer ik stil moet zijn.