Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Heb er weer 1 gevonden, alleen wel een hoge kilometerstand.
Mazda 3
178010378.jpg

Heb er weer 1 gevonden, alleen wel een hoge kilometerstand.
Mazda 3
178010378.jpg
Fraaie versie - een Luxury uitvoering van de Sky-X is degene die je m.i. moet hebben en die kom je niet zo vaak tegen en al helemaal niet als sedan ;)

Km stand zou me niet afschrikken hoor; foto 11 / 12 / 13 zijn wat slordig. Foto 11 lijkt alsof enkel een kleuter achterin deftig kan zitten, 4 personen van 2m passen niet, logisch in dit soort auto, maar 4 volwassenen ca. 180 cm passen perfect. Foto 12 toont mooi wat iedereen zo haat aan pianolak (je ontkomt er niet aan, maar fotografeer dat niet met die lichtinval) en bij foto 13 : de knop van de lendesteun mocht ook wel even afgestoft worden.

Laat ons zeggen dat ik de Mazda 3 / CX-3 / CX-30 markt wel een beetje ken, een koopje is het niet als je naar prijs en kilometerstand kijkt maar ik zou het aandurven. Erg keurige advertentie trouwens!

En als bonus die nummerplaat haha

Laatst bewerkt:
Ik ben tijdens Noorwegen - Engeland in slaap gevallen en had niet eens in de gaten dat Zwitserland ook moest spelen, ik dacht dat het deze avond was :ROFLMAO:

Ik ben tijdens Noorwegen - Engeland in slaap gevallen en had niet eens in de gaten dat Zwitserland ook moest spelen, ik dacht dat het deze avond was :ROFLMAO:
Ik heb de 2-1 nog net gezien, maar ben daarna ook in slaap getokkeld en werd om 2u weer wakker. Toen bed opgezocht en had vervolgens om 3u zoonlief aan bed staan omdat er een mug op zn kamer zat.. helpt ook niet mee :rolleyes:

Ik lag te slapen dus geen idee, maar wat ik gelezen heb is dat Vargentinie gewoon terecht gewonnen heeft. Schwalbe van Embolo was gewoon dom en dan sta je nog maar met 10 man… Verder volgens mij geen rellen hier, valt normaal gesproken ook altijd wel mee hoor.

Het enige wat ik hier lees is dat het over die Schwalbe gaat en dat veel mensen het onterecht vinden, maar een Schwalbe mag niet en daar kun (moet) je geel voor krijgen. Dus dat was een juiste beslissing van de scheidsrechter.

in ieder geval wel een leuke halve finale line-up, met Frankrijk, Spanje, Engeland en Vargentinie.

M’n gevoel zegt dat Spanje of Frankrijk kampioen wordt, maar we gaan het mee maken.

@JL86 zie uitslag vorige AI wedstrijd, heb je al eens nagedacht over de nieuwe “der Magistratale” wisselbeker? ;)
Er zullen - zoals het er nu voorstaat - wel wat shipping costs aan te pas komen en misschien zelfs import tarieven :oops:

Ik moest nog even tanken en een paar boodschappen doen bij de plaatselijke Vomar supermarkt. Wat een drukte, alsof ze het gratis weg gaven...

Vrees voor de zaak. Ik heb mijn zoon zelf leren zwemmen rond zijn 6. Nu zwemt die makkelijk 1.500m terwijl ik er 800 afmaal, maar hij heeft dus 0 zwemdiploma's gehaald.
Redders die de diploma's uitreiken, geven zelf (in het zwart uiteraard) zweminitiatie en die zien mensen die het zelf aanleren dan ook niet graag komen en zitten dan te zaniken over de zwemstijl.

Dat kind was er toen 10 jr geleden zo het hart van in dat we zelf in PPT zwemdiploma's hebben gemaakt, geprint en in zijn slaapkamer gehangen :LOL:

Onwillekeurig vraag ik me met zulke reacties als op de FP vaak af of die mensen in real life net zo uit hun plaat gaan of alleen dapper achter een scherm. Ben zelf online nog wel een paar slagen voorzichtiger dan int echie.

Scrollend door de nieuwspagina was het niet bepaald lastig te vinden waar die onzindiscussie zou plaatsvinden.
Altijd lekker sterk als van die toetsenbordridders opeens iets over je persoonlijk leven gaan fantaseren. Dan ben ik ook altijd wel snel klaar. Vaak genoeg de gekste dingen over mij, m'n moeder, m'n sokken etc. etc. gehoord op Twitter. Och, wat een tijd was dat. :)

I. USA, 4 Juli 1776:

Declaration of Independance. Frankrijk had net de US verlaten (Paris Treaty), de Britten 'pakten' hun deel.

II. USA, 4 Juli 2026:

Vorige week vierde Donnie T. het 250 jarig bestaan van de USA met de Militaire Kapel.
Artiesten weigerden voor die dwaas op te treden, Melania zat met haar minnaar in Miami.

III. USA, 19 Juli 2026:

WK Finale Engeland - Frankrijk. De 3 Franse spitsen halen genadeloos uit, de Fransen 'pakken' de winst.
Donnie T. komt naar voren zoals alleen Donnie T. dat kan: reikt ZICHZELF de gouden beker uit!
Fransen razend.

IV. Frankrijk, 20 Juli 2026:

Macron daagt Donnie T. uit voor een duel, Melania zit met haar minnaar op de Malediven, Roadracer kuist AW op.

Laatst bewerkt:
Scrollend door de nieuwspagina was het niet bepaald lastig te vinden waar die onzindiscussie zou plaatsvinden.
Ik heb ook even gekeken. Weet ook meteen waarom ik daar bijna nooit kom en al helemaal geen reacties lees of plaats. Sterker nog, ik denk niet dat mijn VPN dat toestaat.

Altijd lekker sterk als van die toetsenbordridders opeens iets over je persoonlijk leven gaan fantaseren. Dan ben ik ook altijd wel snel klaar. Vaak genoeg de gekste dingen over mij, m'n moeder, m'n sokken etc. etc. gehoord op Twitter. Och, wat een tijd was dat. :)
Ik heb wel een keer een indirect compliment gekregen. Ik zou zogenaamd een nep profiel hebben met een persfoto van een BMW bij ‘mijn auto’s’ Op de frontpage.

Laatst bewerkt:
Ik ben in het echt ook gewoon heel direct hoor, maar weet ook wel wanneer ik stil moet zijn.
Dat laatste zou soms tactisch handiger zijn, maar daar ben ik wat teveel recht door zee voor. Onkunde kan ik heel lang velen als er maar will to learn is. Onwil icm verantwoording afschuiven kan me op een slechte dag 0-100 krijgen. :)

Ja en dat laatste heb/had ik veel op het werk mee te maken met m’n Engelse collega’s. Man man man, het is echt nooit hun schuld :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan