Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Dat is hier intussen verboden, gelukkig maar…
Ik rij niet vaak meer (en dan liefst op circuit), maar als ik dat doe is het met een soort “skeleton” van Dainese onder het pak en dat beweegt soepel mee als je voorovergebogen zit / standaard rijhouding maar is supersterk in de andere richting om je ruggengraat te beschermen bij een klap of val.
En het ziet er erg cool uit als je dat ding aan doet ;)

Mmmmm de Schwarzwald Hochstrasse afblaffen aan dik 200+ en GSXrs, R1s en Blades die je dan nog gewoon rond de oren vlogen, sweet memories.

Zou ik nooit meer doen en iedereen afraden trouwens. Maar ja, jong zijn en een veel te krachtige Honda V4 onder de bips… het doet wat met een twintiger.

Ik had een soes of aprilia v2

Man wat een tijde

[dat ik nog leef]

[bijna 300 aangetikt soms]

Gixxer of een TL1000 R of S? Beide echt geweldige machines, maar helaas niet meer van deze tijd @veel en veel te snel… idem Honda VTR 1000F Firestorm, ik voelde het geld in mijn zakken branden maar toch een Honda VFR gekocht.
Was toen in 1999 met opties 420.000 BEF (10.500€ of zo) maar een jonge hardwerkende expat verdient iets meer en ik wou dat ding gewoon zo graag. Ik heb em nog…
Mijn ouders waren de wanhoop nabij over mijn toekomst :ROFLMAO:

Gixxer of een TL1000 R of S? Beide echt geweldige machines, maar helaas niet meer van deze tijd @veel en veel te snel… idem Honda VTR 1000F Firestorm, ik voelde het geld in mijn zakken branden maar toch een Honda VFR gekocht.
Was toen in 1999 met opties 420.000 BEF (10.500€ of zo) maar een jonge hardwerkende expat verdient iets meer en ik wou dat ding gewoon zo graag. Ik heb em nog…

TLR gehad en RSv mille

Wat een machines, puuuuuur genieten

Ja maar we zijn #tegendraads ;)
Ocharme Roadracer morgenvroeg @vegen - Twix heb jij als IT goeroe geen prompt zoals “delete all comments from posters with status Startmotor in FP topics as of Friday”?

Was de BEF naar FL currency zo slecht??

Als kind woonde ik bij de NL grens en nu al jaren opnieuw. Wij gingen toen en gaan nu vaak naar NL, maar sinds er een schitterende Jumbo vlakbij huis is minder. Ik heb toen mijn zoon nog in een buggy zat uren rondgewandeld op de prachtige stadswallen van Hulst. Dat is een kleine 3,5 km en dan hadden we een wafel, ijsje, drankje etc wel verdiend.

HFL naar BEF of omgekeerd was vrij eenvoudig qua omrekenen, 1€ was 40 BEF, 1€ was 2,2 HFL dus met factor 20 kwam je toen al redelijk in de buurt (fossielmodus uit).

Dan kan je Instagram, TikTok, Snap en LinkedIn ook wel uitzetten
En soms Autoweek heb ik begrepen
Staat of valt wel met de manier van gebruiken vind ik. Ik ben op twitter vooral lezer en facebook fungeert als nieuwskanaal voor bepaalde hobbygroepen. Die andere kanalen waag ik me niet eens aan.

Vraag aan de groene vingers brigade hier, wat is dit voor een plant? Loop er regelmatig voorbij, groeit als kool! Is geen kool denk ik ;)

IMG-5826.jpg

Ik dacht in eerste instantie ook aan mais maar ik zag geen maïskolven groeien en met mijn -10 verstand er van dacht ik, ik vraag de experts hier even :p

De koetjes ook even “gevoerd” daar in de buurt! Hadden veel vliegen rondom de ogen…

Ik dacht in eerste instantie ook aan mais maar ik zag geen maïskolven groeien en met mijn -10 verstand er van dacht ik, ik vraag de experts hier even :p

De koetjes ook even “gevoerd” daar in de buurt! Hadden veel vliegen rondom de ogen…
Voor kolfzetting is het ook nog wat vroeg. Maïs schiet eerst de lucht in.

Ik zie meer naar het midden al wat pluim erin komen, dat betekent dat de plant ook kolf gaat maken.

Langs de buitenrand groeit meestal het sloomst en komt de kolf er ook pas laat danwel een stukje kleiner in

Ik ben naar het pluim aan het zoeken, maar ik kan nog tot de kerst blijven zoeken en het nog steeds niet vinden :ROFLMAO:

Dat sprietje in de cirkel, begin van de pluim. Maar je moet ook net weten dat dat het is, anders zoek je je een ongeluk ja :)

• Leuk
Waarderingen: JL86
Ogen zijn vochtig, daar willen de vliegen van drinken. Daarom hebben paarden soms/vaak een soort juten zak over de hoofd; zij kunnen er wel doorheen kijken, maar hebben geen last van de vliegen rondom de ogen.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Terug
Bovenaan