Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mmmmm de Schwarzwald Hochstrasse afblaffen aan dik 200+ en GSXrs, R1s en Blades die je dan nog gewoon rond de oren vlogen, sweet memories.
Zou ik nooit meer doen en iedereen afraden trouwens. Maar ja, jong zijn en een veel te krachtige Honda V4 onder de bips… het doet wat met een twintiger.
Gixxer of een TL1000 R of S? Beide echt geweldige machines, maar helaas niet meer van deze tijd @veel en veel te snel… idem Honda VTR 1000F Firestorm, ik voelde het geld in mijn zakken branden maar toch een Honda VFR gekocht.
Was toen in 1999 met opties 420.000 BEF (10.500€ of zo) maar een jonge hardwerkende expat verdient iets meer en ik wou dat ding gewoon zo graag. Ik heb em nog…
Mijn ouders waren de wanhoop nabij over mijn toekomst![]()
Ja, onderwerpen aansnijden in een openbaar Offtopic waar sommigen niet over mee kunnen praten is leuk, zeker?Party poooper
Ja, onderwerpen aansnijden in een openbaar Offtopic waar sommigen niet over mee kunnen praten is leuk, zeker?Ik kom op het AutoWeek Forum voor auto’s en wat gezellig geouwehoer in het Offtopic…
![]()
No offence verder hoor.
![]()
Maar er is een motorentopic, dus mag je hier niet over motoren praten. Dat is namelijk on-topic.Autoweek offtopic is
M.i voor alles buiten auto’s
Vroem vroem
IT goeroe? Ik weet niet eens waar IT voor staat. Mij niet bellenTwix heb jij als IT goeroe
Gixxer of een TL1000 R of S? Beide echt geweldige machines, maar helaas niet meer van deze tijd @veel en veel te snel… idem Honda VTR 1000F Firestorm, ik voelde het geld in mijn zakken branden maar toch een Honda VFR gekocht.
Was toen in 1999 met opties 420.000 BEF (10.500€ of zo) maar een jonge hardwerkende expat verdient iets meer en ik wou dat ding gewoon zo graag. Ik heb em nog…
Mijn ouders waren de wanhoop nabij over mijn toekomst![]()
200 pk komt er in?KTM 1290 superduke R wil ik nog wel eens. Maar eerst zorgen dat de Striker levensgevaarlijk is.
Ik ook mog maar 98 dagenLaatste loodjes voor de vakantie. Poe hè
Laatste loodjes voor de vakantie. Poe hè
Wie zegt dat?Klinkt alsof ik nog iets moet gaan boeken
Daarom heb ik ook geen Facebook. Dat hele ‘Kijk mij eens…’ heb ik helemaal niks mee.Wat moet je anders op Facebook zetten?
Dan kan je Instagram, TikTok, Snap en LinkedIn ook wel uitzettenDaarom heb ik ook geen Facebook. Dat hele ‘Kijk mij eens…’ heb ik helemaal niks mee.![]()
Die eerste drie heb ik niet. Maar LinkedIn is tegenwoordig nog erger dan Facebook.Dan kan je Instagram, TikTok, Snap en LinkedIn ook wel uitzetten
En soms Autoweek heb ik begrepen
Staat of valt wel met de manier van gebruiken vind ik. Ik ben op twitter vooral lezer en facebook fungeert als nieuwskanaal voor bepaalde hobbygroepen. Die andere kanalen waag ik me niet eens aan.Dan kan je Instagram, TikTok, Snap en LinkedIn ook wel uitzetten
Heb alleen Instagram, maar daar doe ik weinig meer mee.Dan kan je Instagram, TikTok, Snap en LinkedIn ook wel uitzetten
Nee, deed ik ook. Goede beschermlaag voor vertrek na het wassen. En nu... een groot kerkhof... insectenLekker om weer een dagje te sturen met de Bimmer. Wil m wel nog ff wassen voordat we op vakantie gaan. Of is dat raar ?
MaïsVraag aan de groene vingers brigade hier, wat is dit voor een plant? Loop er regelmatig voorbij, groeit als kool! Is geen kool denk ik
![]()
Snijmaïs. Geven de koetjes goed melk vanVraag aan de groene vingers brigade hier, wat is dit voor een plant? Loop er regelmatig voorbij, groeit als kool! Is geen kool denk ik
![]()
Wie zegt dat?Blijf vooral dicht bij jezelf. Iets doen omdat een ander het ook doet lijkt me geen gezonde motivatie.
![]()
Dan kan je Instagram, TikTok, Snap en LinkedIn ook wel uitzetten
Voor kolfzetting is het ook nog wat vroeg. Maïs schiet eerst de lucht in.Ik dacht in eerste instantie ook aan mais maar ik zag geen maïskolven groeien en met mijn -10 verstand er van dacht ik, ik vraag de experts hier even
De koetjes ook even “gevoerd” daar in de buurt! Hadden veel vliegen rondom de ogen…
Oké, ik zal voortaan niet meer zeggen dat ik op vakantie ga. Ik wil anderen niet tot struikelen brengen.Nee nee je ziet het verkeerd, ik wil altijd op vakantie zijn. Dit triggert mij weer om de volgende te boeken. Dit was pas de 4e vakantie dit jaar.
Oké, ik zal voortaan niet meer zeggen dat ik op vakantie ga. Ik wil anderen niet tot struikelen brengen.![]()
Ogen zijn vochtig, daar willen de vliegen van drinken. Daarom hebben paarden soms/vaak een soort juten zak over de hoofd; zij kunnen er wel doorheen kijken, maar hebben geen last van de vliegen rondom de ogen.De koetjes ook even “gevoerd” daar in de buurt! Hadden veel vliegen rondom de ogen…