Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Zwitserse wiet?

Nee, gewoon maïs dus. Met de droogte en hitte loopt het allemaal wat achter.
Moment van zaaien maakt ook nogal uit. Wat vroeg de grond in gegaan is heeft nog iets nattigheid gehad, wat de weken daarna gezaaid is brult de grond uit

Er zijn wel andere mensen maar het is een rustige omgeving, maar ik vind het ook niet netjes om andere mensen op de foto te zetten eerlijk gezegd ;)

Op de achtergrond is ook niet zo erg, maar hier heb je kleine stukjes waar je het water in kunt en daar zitten dan vaak mensen in badkleding ook te zonnen en dan vind ik zelf privacy ook wel fijn eerlijk gezegd.

Ik heb hier gelezen dat een forummer liefst eet in zijn onderbroek, gelukkig blijven plaatjes daarvan ons ook bespaard ;)
Ik snap het wel, mbt derden / partners / kinderen.

Vraag aan de groene vingers brigade hier, wat is dit voor een plant? Loop er regelmatig voorbij, groeit als kool! Is geen kool denk ik ;)

IMG-5826.jpg
Gozer .. :ROFLMAO: dit is niet groene vingers hebben, maar gewoon niet opgelet vroeger met biologie haha

Die eerste drie heb ik niet. Maar LinkedIn is tegenwoordig nog erger dan Facebook.
En blijkbaar 40% AI. :ROFLMAO:
Ik vind LinkedIn echt afgrijselijk geworden.

“ik ging naar de wc en het wc papier was op. Dit leverde mij een geweldige levensles op; When shit hits the fan, moet ik met m’n eigen handen het oplossen.”

Wat ik vooral irritant vindt aan LinkedIn iedereen die je een PM stuurt, ofwel om iets te verkopen of ze willen voor je werken en een afspraak maken of we tijd kunnen nemen om dat te bespreken.

Dat maat hoe kan je nou uit Brabant komen en nog nooit mais gezien of van gehoord hebben?
Haha ik heb natuurlijk wel mais gezien lol! Maar ik zag de afgelopen weken maar geen kolven groeien dus dacht dan moet het iets anders zijn :p #durftevragen

Wat ik vooral irritant vindt aan LinkedIn iedereen die je een PM stuurt, ofwel om iets te verkopen of ze willen voor je werken en een afspraak maken of we tijd kunnen nemen om dat te bespreken.

Heb een regel met connecties: minimaal eens in het echt gezien / gesproken hebben, anders niet

Berichten open ik nooit :ROFLMAO: als iemand mij moet hebben bellen ze wel, als je m’n nr niet hebt dan wil ik waarschijnlijk ook niet gebeld worden door je :p

Soms wil ik mensen nog wel helpen of terug schrijven maar krijg 20-30 berichten per maand en ik ben geen HR medewerker.

Claude en ik zijn even aan het stoeien wat het optimum wordt qua reistijd. Zaterdag na de koffie vertrekken we, ergens tussen Wurzburg en Ingolstadt stoppen overnachting en zondagochtend vroeg door.

Ben je verstandiger door op zaterdag wat verder te rijden, of juist zondag eerder en optimaal gebruik maken van een rustigere snelweg, maar risico lopen toch iets tegen te hebben waardoor je te laat bij de brenner bent :p.

Claude en ik zijn even aan het stoeien wat het optimum wordt qua reistijd. Zaterdag na de koffie vertrekken we, ergens tussen Wurzburg en Ingolstadt stoppen overnachting en zondagochtend vroeg door.

Ben je verstandiger door op zaterdag wat verder te rijden, of juist zondag eerder en optimaal gebruik maken van een rustigere snelweg, maar risico lopen toch iets tegen te hebben waardoor je te laat bij de brenner bent :p.
Ik denk dat het hoe dan ook druk zal zijn, zaterdag of zondag maakt niet zoveel uit denk ik! Half Europa is nu namelijk vrij dus gewoon rekening mee houden dat het wat langer duurt.

En even het nieuwe tolkastje geplaatst. Nieuwe veel dunner joh.

Oude kapte er mee in Frankrijk, kom je natuurlijk pas achter als je voor een tolpoortje staat ;)
Die Fulli-badges werken wel top, die gebruik ik ook richting Portugal.

Het dashboard van de Polestar heeft een klein 'kuiltje', waar hij precies in blijft liggen (ook in bochten). Hoef ik ook niet dat lelijke voetje aan de ruit te plakken, beter!

En even het nieuwe tolkastje geplaatst. Nieuwe veel dunner joh.

Oude kapte er mee in Frankrijk, kom je natuurlijk pas achter als je voor een tolpoortje staat ;)

IMG-2224.jpg%0A
IMG-2225.jpg%0A
Ik heb hem achter de spiegel geplakt i.p.v. zo in het midden :) maar het werkt wel prima.

Mensen die je met 0,5 km/h inhalen en dan een kwartier na de péage weer.

Ik kan je Hotel Günter in Lenting aanraden voor overnachting. Ligt praktisch aan de A9, 10km boven Ingolstadt.

Zou iig zorgen dat je of heel vroeg bij de Brenner bent of laat in de middag of s avonds. Een deel is vanwege werkzaamheden 1 of met wat geluk 2 baans en dat gaat ongetwijfeld enorme puinhoop geven in de zwarte weekends. Daarnaast zijn de inwoners van de omliggende dorpen het vele verkeer spuugzat en beginnen ze in opstand te komen, dat heeft al eens tot een afsluiting van de Brenner geleid en ze waren meer van plan. Heel goed de actuele situatie checken dus.
Alternatief zou Fernpass en Reschenpass kunnen zijn, al zal zeker die eerste ook heel druk zijn en wel een uurtje vertraging opleveren overdag en ook daar zijn de omwonenden opstandig.

Ik kan je Hotel Günter in Lenting aanraden voor overnachting. Ligt praktisch aan de A9, 10km boven Ingolstadt.
Shit net geboekt !

Zou iig zorgen dat je of heel vroeg bij de Brenner bent of laat in de middag of s avonds. Een deel is vanwege werkzaamheden 1 of met wat geluk 2 baans en dat gaat ongetwijfeld enorme puinhoop geven in de zwarte weekends. Daarnaast zijn de inwoners van de omliggende dorpen het vele verkeer spuugzat en beginnen ze in opstand te komen, dat heeft al eens tot een afsluiting van de Brenner geleid en ze waren meer van plan. Heel goed de actuele situatie checken dus.
Alternatief zou Fernpass en Reschenpass kunnen zijn, al zal zeker die eerste ook heel druk zijn en wel een uurtje vertraging opleveren overdag en ook daar zijn de omwonenden opstandig.
Ja Dankje ! Idee is om daar zondag 08:00 te zijn

Terug
Bovenaan