Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ach so, nee maar mijn team heeft nu de volledige verantwoording overgenomen vanwege hun (on)kunde. Maar toch kunnen ze het nog steeds niet laten de schuld op een ander te schuiven .

Voorbeeld, project bespreking eerder deze week, met 3 Engelse collega’s (management) en ik (CH), dus 3 tegen 1 eigenlijk. Ik wist al precies hoe dit ging aflopen.

Project duurt al 1.5 jaar, nu de eindsprint t/m einde dit jaar, maar onder aan de streep veel te lang! Streeftijd is 12 maanden!

Next steps bespreken, handover met een collega uit mijn team heeft een paar weken geleden plaatsgevonden. Geven ze haar nu de schuld omdat bepaalde dingen nog niet gebeurd zijn…

Heeft 1.5 jaar bij hun gelegen, maar nu het is de laatste 2-3 weken waar het fout gaat :ROFLMAO:

Ze hebben er een grote rotzooi van gemaakt en dat opruimen alleen al kost tijd.

Maar in zo’n gesprek houdt ik mij dan stil, omdat ik weet wat de waarheid is en tevens is de hoofdreden dat wij lokaal nú verantwoordelijk zijn omdat hun het verk***t hebben.

Choose your battles!

Ach so, nee maar mijn team heeft nu de volledige verantwoording overgenomen vanwege hun (on)kunde. Maar toch kunnen ze het nog steeds niet laten de schuld op een ander te schuiven .

Voorbeeld, project bespreking eerder deze week, met 3 Engelse collega’s (management) en ik (CH), dus 3 tegen 1 eigenlijk. Ik wist al precies hoe dit ging aflopen.

Project duurt al 1.5 jaar, nu de eindsprint t/m einde dit jaar, maar onder aan de streep veel te lang! Streeftijd is 12 maanden!

Next steps bespreken, handover met een collega uit mijn team heeft een paar weken geleden plaatsgevonden. Geven ze haar nu de schuld omdat bepaalde dingen nog niet gebeurd zijn…

Heeft 1.5 jaar bij hun gelegen, maar nu het is de laatste 2-3 weken waar het fout gaat :ROFLMAO:

Ze hebben er een grote rotzooi van gemaakt en dat opruimen alleen al kost tijd.

Maar in zo’n gesprek houdt ik mij dan stil, omdat ik weet wat de waarheid is en tevens is de hoofdreden dat wij lokaal nú verantwoordelijk zijn omdat hun het verk***t hebben.

Choose your battles!
Wise man!

Ik kan dan eigenlijk alleen op mn tong bijten als ik weet dat ik ze vier weken later figuurlijk gezien mag vierendelen.

Grappig genoeg zeggen collega’s wel weer tegen mij ‘hoe bozer je word, hoe netter je mails qua toon’ :rolleyes:

Ik had afgelopen donderdag voor het eerst last van de 'zombie'-mode bij de EV6.
Op het werk, einde werkdag, daar opgefrist en omgekleed om naar de bbq bij collega thuis te gaan. Iedereen al vertrokken.
Ik druk de startknop in en....niks!
Radio en navi aan. Op het scherm brandde een oranje auto-icoontje en geen "ready" wat normaal moet verschijnen.
Nog een keer starten...niks!
En nog een keer, weer niks.
Toen de auto uit gezet, uitgestapt en afgesloten. 10 minuten gewacht (nog maar ff naar binnen gegaan vanwege de warmte).
Daarna weer geprobeerd en toen wilde de EV6 wel starten.
Was vervelend maar niet erg. Wel als je op tijd ergens moet zijn, dan kun je die 10 minuten tot kwartier juist niet 'missen'.

Zuur! @Robert 69
Ik zag net een gezin knoeien met opladen. Wij zaten rustig een ijsje te eten, hoefden niet te laden. Ze waren echt lang bezig, was een shell punt dus geen vage paal lijkt mij.
Geen idee of het ze is gelukt. Stond al extra volk bij, dus heb mij er maar niet mee bemoeid. Tot nu toe gaat het echt super relaxed met de EV, maar wel klop klop...

Live in Schotland
70PcR5.gif

Nee ik drink amper. Maar de Tsjechen, allemachtig. Is nog een wonder dat iedereen de volgende dag nog leefde.
Om 22u moest het buiten stil zijn en mochten we binnen nog feesten. Dat werd 5u geloof ik. Ik ging om half 2 plat, maar slecht geslapen. 3u max. Dus komende nacht maar wat inhalen
Was ook maar grapje. ;) Hopelijk slaap je vannacht beter. Zelf ook al vakantie, of moet je nog dingen voor komend schooljaar regelen?

@De Dude, gisteren urenlang gitaar gespeeld, beetje jammen en liedjes spelen voor het publiek. Samen met een Tsjechische jongen, speelde/zong echt goed. Ik speelde op een spaanse, hij western, was leuke combi. Ik pakte de akkoorden hoger, barré. Mijn vingers wel echt lam aan het eind haha. Sommige nummers nog viool en piano erbij.

@De Dude, gisteren urenlang gitaar gespeeld, beetje jammen en liedjes spelen voor het publiek. Samen met een Tsjechische jongen, speelde/zong echt goed. Ik speelde op een spaanse, hij western, was leuke combi. Ik pakte de akkoorden hoger, barré. Mijn vingers wel echt lam aan het eind haha. Sommige nummers nog viool en piano erbij.
Wat leuk zeg ! Western en Spaans altijd leuke combi idd. Beetje jammen voor publiek is het mooiste wat er is. Mis het

Mmmmm de Schwarzwald Hochstrasse afblaffen aan dik 200+ en GSXrs, R1s en Blades die je dan nog gewoon rond de oren vlogen, sweet memories.

Zou ik nooit meer doen en iedereen afraden trouwens. Maar ja, jong zijn en een veel te krachtige Honda V4 onder de bips… het doet wat met een twintiger.
Ik werd vandaag paar keer goed ingehaald door motorfietsen die vér boven de legale snelheid reden danwel zigzaggend verkeer. Dr is er helaas weer één orgaandonor geworden vandaag in Nederland. :(

Ik werd vandaag paar keer goed ingehaald door motorfietsen die vér boven de legale snelheid reden danwel zigzaggend verkeer. Dr is er helaas weer één orgaandonor geworden vandaag in Nederland. :(
Zat vandaag een jongen op de motor, met een korte broek en een T-shirt, achter ons, glooiende wegen in Zuid-Duitsland. Tot 80 km/u hield hij ons bij, vaak ook veel te dicht op ons. Klein foutje en weg ben je, niet eens fatsoenlijke kleding...

Correctie, wellicht brommer, maar dan nog...

Terug
Bovenaan