Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die activiteit die je minimaal elke week onderneemt zodat de auto kan rijden.Wat is dat, tanken?
Wise man!Ach so, nee maar mijn team heeft nu de volledige verantwoording overgenomen vanwege hun (on)kunde. Maar toch kunnen ze het nog steeds niet laten de schuld op een ander te schuiven .
Voorbeeld, project bespreking eerder deze week, met 3 Engelse collega’s (management) en ik (CH), dus 3 tegen 1 eigenlijk. Ik wist al precies hoe dit ging aflopen.
Project duurt al 1.5 jaar, nu de eindsprint t/m einde dit jaar, maar onder aan de streep veel te lang! Streeftijd is 12 maanden!
Next steps bespreken, handover met een collega uit mijn team heeft een paar weken geleden plaatsgevonden. Geven ze haar nu de schuld omdat bepaalde dingen nog niet gebeurd zijn…
Heeft 1.5 jaar bij hun gelegen, maar nu het is de laatste 2-3 weken waar het fout gaat
Ze hebben er een grote rotzooi van gemaakt en dat opruimen alleen al kost tijd.
Maar in zo’n gesprek houdt ik mij dan stil, omdat ik weet wat de waarheid is en tevens is de hoofdreden dat wij lokaal nú verantwoordelijk zijn omdat hun het verk***t hebben.
Choose your battles!
ChatGPT is ook een hele goede uitvinding! Ik schrijf wel eens als prompt, how can I write them politely to F* offGrappig genoeg zeggen collega’s wel weer tegen mij ‘hoe bozer je word, hoe netter je mails qua toon’![]()
Van de drank?Godskolere ik ben lam
Van de drank?
Beide kan nu, wartaal.Nee van de schaapjes
Je lijkt nu inderdaad op 1 van mijn vrienden.
Ik ook. Vanaf mijn geboorte.Godskolere ik ben lam
En, welke heb je gekocht?Godskolere ik ben lam
En zonder katers. Wat een luxe.Ik ook. Vanaf mijn geboorte.![]()
Beetje zitten hele dag… ja joh!En zonder katers. Wat een luxe.![]()
Zo liepen ze er gisteren bij het bruiloftsfeest ook bij...Live in Schotland
![]()
‘Ze’ of ‘We’ ?Zo liepen ze er gisteren bij het bruiloftsfeest ook bij...
Op zich mooi op tijdGodskolere ik ben lam
Nee ik drink amper. Maar de Tsjechen, allemachtig. Is nog een wonder dat iedereen de volgende dag nog leefde.‘Ze’ of ‘We’ ?![]()
Was ook maar grapje.Nee ik drink amper. Maar de Tsjechen, allemachtig. Is nog een wonder dat iedereen de volgende dag nog leefde.
Om 22u moest het buiten stil zijn en mochten we binnen nog feesten. Dat werd 5u geloof ik. Ik ging om half 2 plat, maar slecht geslapen. 3u max. Dus komende nacht maar wat inhalen
Oké, ik heb vrienden daar! Zowel in Dresden als in Zwarte Woud.Dat laatste stel ik uit tot mijn laatste vakantieweek. Nu AirBnB vlakbij Dresden, morgen naar de camping bij het Zwarte Woud.
Mag je nog thuiskomen?Heb eea gekocht
Heb je foto van z'n vriendin al gezien...Mag je nog thuiskomen?![]()
Mmmmm de Schwarzwald Hochstrasse afblaffen aan dik 200+ en GSXrs, R1s en Blades die je dan nog gewoon rond de oren vlogen, sweet memories.morgen naar de camping bij het Zwarte Woud.
Mag je nog thuiskomen?![]()
Oké…Shipping
Ja, dat is ook wel weer waar…Heb je foto van z'n vriendin al gezien...
berg kleding
Islam?Godskolere ik ben lam
Islam?![]()
Of juist nietAls je genoeg drinkt kom je vanzelf dichter bij God.![]()
Als je genoeg drinkt kom je vanzelf dichter bij God.![]()
Wat leuk zeg ! Western en Spaans altijd leuke combi idd. Beetje jammen voor publiek is het mooiste wat er is. Mis het@De Dude, gisteren urenlang gitaar gespeeld, beetje jammen en liedjes spelen voor het publiek. Samen met een Tsjechische jongen, speelde/zong echt goed. Ik speelde op een spaanse, hij western, was leuke combi. Ik pakte de akkoorden hoger, barré. Mijn vingers wel echt lam aan het eind haha. Sommige nummers nog viool en piano erbij.
Ik bedoel meer richting de dood, maar dat staat zo naar. Maar je bent nog niet in coma dus gaat nog goed.Niet genoeg drank in de wereld om daar te komen
Ik werd vandaag paar keer goed ingehaald door motorfietsen die vér boven de legale snelheid reden danwel zigzaggend verkeer. Dr is er helaas weer één orgaandonor geworden vandaag in Nederland.Mmmmm de Schwarzwald Hochstrasse afblaffen aan dik 200+ en GSXrs, R1s en Blades die je dan nog gewoon rond de oren vlogen, sweet memories.
Zou ik nooit meer doen en iedereen afraden trouwens. Maar ja, jong zijn en een veel te krachtige Honda V4 onder de bips… het doet wat met een twintiger.
Zat vandaag een jongen op de motor, met een korte broek en een T-shirt, achter ons, glooiende wegen in Zuid-Duitsland. Tot 80 km/u hield hij ons bij, vaak ook veel te dicht op ons. Klein foutje en weg ben je, niet eens fatsoenlijke kleding...Ik werd vandaag paar keer goed ingehaald door motorfietsen die vér boven de legale snelheid reden danwel zigzaggend verkeer. Dr is er helaas weer één orgaandonor geworden vandaag in Nederland.![]()