Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kreeg van Amex toevallig vorige week de eerste uitnodiging in het Centurion proces. Wel aangemeld want nieuwsgierig waar dit toe leidt, Die conciërge optie benieuwd hoe dat in de praktijk zou werken.Je hebt toch een Visa Infinite kaart mag ik hopen? Vraag dat dan gewoon aan je persoonlijke conciërge?
Zo een kaart kost wel wat maar ik laat me vertellen dat je ermee zowat alles geregeld krijgt.
Met het “gat in haar hand” koopgedrag van je vrouw en al jouw luxe horloge gesjacher kom je dit jaar al in aanmerking voor Visa Platinum, ook al niet te versmadenNee die van mij is niet infinite maar finite…
Met het “gat in haar hand” koopgedrag van je vrouw en al jouw luxe horloge gesjacher kom je dit jaar al in aanmerking voor Visa Platinum, ook al niet te versmaden![]()
5.6 V8. De W140 600 SEL (opvolger van de W126) had wel een (6.0) V12.12 cilinder?
Je melk is niet meteen geklopt als je thuis bent?Net even boodschappen gedaan met de T-Bird, fijne boodschappen auto![]()
Een collega van mij heeft dat maar die loopt alleen maar te klagen over de conciërgeIk kreeg van Amex toevallig vorige week de eerste uitnodiging in het Centurion proces. Wel aangemeld want nieuwsgierig waar dit toe leidt, Die conciërge optie benieuwd hoe dat in de praktijk zou werken.
Maar jongens 4,000 euro per jaar voor een creditcard. Volledig gestoord. Dat ga ik met mijn loontje niet betalen kan ik je zeggen
En je hebt dan ook een lowrider als de T-Bird zwaar bepakt is.Nee valt wel mee! Het liefst ga ik lopend eerlijk gezegd (5 min lopen), alleen als je veel zware dingen mee moet schouwen dan is dat niet optimaal, zeker niet bij deze temperaturen.
Moet zeggen dan is een EV wel de uitkomst, voel me toch een beetje een eikel om een 6 cilinder of 8 cilinder aan te slingeren om even boodschappen te doen, maar ik heb geen andere optie![]()
Zoveel koop ik nu ook weer niet in haha! Maar de kofferbak is overigens wel grootEn je hebt dan ook een lowrider als de T-Bird zwaar bepakt is.![]()
Ja muv de conciërge zijn de extra’s tov de Platinum beperkt.Een collega van mij heeft dat maar die loopt alleen maar te klagen over de conciërge. Houdt die 4 mille idd lekker in de pocket, al die “extra’s” heb je weinig aan.
Daar blijft de kleine helaas niet inzitten, die is veel te actief om stil te zitten![]()
Leuk voor de kleine en handig voor de zware boodschappen.
Dan mag er nog zo’n 20 kilo aan boodschappen meeGoeike, maar let dan wel even op het maximum draaggewicht van die kar. Vaak is dat beperkt tot 100 kg droog aan de haak![]()
Meestal rijdt ik wel een klein stukje om inderdaad, alleen als ik melk pakken, yoghurt, aardappels, pakken sap noem het allemaal maar op als een pakezel te voet moet gaan lopen sjouwen doe ik dat niet natuurlijkDan op zijn loopfietsje er naast, denk in oplossingen JL86.
Dat je naar de supermarkt rijdt is natuurlijk prima, maar als het 5 minuten lopen is sloop je je auto's met zo'n kort stukje rijden. En we zijn hier autoliefhebbers.
Maar misschien rijd je wel om of zo...
In Schotland hebben ze goeie Whiskey in Portugal ben ik er niet mee bekend.Papa is in Schotland in de regen en mama en dochter zitten in Portugal massages te krijgen en naar het strand te gaan
Ergens gaat iets niet goed
Dan is het ook nodig.Veel plezier @Dude.
Mijn werkweek was zo zwaar dat ik vandaag even mijn rust pak. Is zo te voelen even nodig...
Dat is de Temu versieEn ik denk, eet een keer makkelijk.
Zo ziet het er uit volgens de verpakking.
![]()
En zo op mijn bord.
![]()
Is toch wel anders.![]()
Aldi, maar zal niet veel schelen.Dat is de Temu versie![]()
Moest even opzoeken wat het was.Hmmm, “cuisses de grenouilles dans l’ail”, een echte niet zo diervriendelijke Franse delicatesse
Ik eet het niet meer om eerlijk te zijn omwille van die laatste reden.
Weer terug in dor en warm NL na even een weekje in de bergen in AT te zijn geweest. Daar was het aanmerkelijk aangenamer, zeker op hoogte, en nog zo groen dat het bijna pijn deed aan de ogen.
Eerste keer met de E op reis geweest en dat is een uitstekende reiswagen. Comfortabel, stil, knap snel als het moet en kan ook relatief zuinig zijn. Als ik niet te gek doe, zou het zelfs op 1 tank lukken denk ik, net. Blij mee![]()
Ik zou toch liever in The Highlands zijn, veel mooier daarPapa is in Schotland in de regen en mama en dochter zitten in Portugal massages te krijgen en naar het strand te gaan
Ergens gaat iets niet goed
En niet zo heet...Ik zou toch liever in The Highlands zijn, veel mooier daar
Hier ook.Voetbal staat aan, ben benieuwd.