Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Je hebt toch een Visa Infinite kaart mag ik hopen? Vraag dat dan gewoon aan je persoonlijke conciërge? :)
Zo een kaart kost wel wat maar ik laat me vertellen dat je ermee zowat alles geregeld krijgt.

Laatste haag aan het snoeien. Normaal deed de buurman dat, maar tegenwoordig staat mijn auto daar. ;)
Ik heb ook maar meteen de sproeiers aangezet. Het is nu nog niet zo warm.

Onze goede vriend Jay is laat met zijn plaatje voor pagina “560”, benieuwd welk model hij zal uitkiezen.
Gezien het weer gok ik op een R107 560SL.

Je hebt toch een Visa Infinite kaart mag ik hopen? Vraag dat dan gewoon aan je persoonlijke conciërge? :)
Zo een kaart kost wel wat maar ik laat me vertellen dat je ermee zowat alles geregeld krijgt.
Ik kreeg van Amex toevallig vorige week de eerste uitnodiging in het Centurion proces. Wel aangemeld want nieuwsgierig waar dit toe leidt, Die conciërge optie benieuwd hoe dat in de praktijk zou werken.

Maar jongens 4,000 euro per jaar voor een creditcard. Volledig gestoord. Dat ga ik met mijn loontje niet betalen kan ik je zeggen

De 560 kwam toch nog sneller dan ik nu dacht… :ROFLMAO:
IMG-1236.jpg

Nee valt wel mee! Het liefst ga ik lopend eerlijk gezegd (5 min lopen), alleen als je veel zware dingen mee moet schouwen dan is dat niet optimaal, zeker niet bij deze temperaturen.

Moet zeggen dan is een EV wel de uitkomst, voel me toch een beetje een eikel om een 6 cilinder of 8 cilinder aan te slingeren om even boodschappen te doen, maar ik heb geen andere optie :rolleyes:

Ik kreeg van Amex toevallig vorige week de eerste uitnodiging in het Centurion proces. Wel aangemeld want nieuwsgierig waar dit toe leidt, Die conciërge optie benieuwd hoe dat in de praktijk zou werken.

Maar jongens 4,000 euro per jaar voor een creditcard. Volledig gestoord. Dat ga ik met mijn loontje niet betalen kan ik je zeggen
Een collega van mij heeft dat maar die loopt alleen maar te klagen over de conciërge :ROFLMAO: . Houdt die 4 mille idd lekker in de pocket, al die “extra’s” heb je weinig aan.

Nee valt wel mee! Het liefst ga ik lopend eerlijk gezegd (5 min lopen), alleen als je veel zware dingen mee moet schouwen dan is dat niet optimaal, zeker niet bij deze temperaturen.

Moet zeggen dan is een EV wel de uitkomst, voel me toch een beetje een eikel om een 6 cilinder of 8 cilinder aan te slingeren om even boodschappen te doen, maar ik heb geen andere optie :rolleyes:
En je hebt dan ook een lowrider als de T-Bird zwaar bepakt is. :ROFLMAO:

Goeike, maar let dan wel even op het maximum draaggewicht van die kar. Vaak is dat beperkt tot 100 kg droog aan de haak :ROFLMAO:

Papa is in Schotland in de regen en mama en dochter zitten in Portugal massages te krijgen en naar het strand te gaan

Ergens gaat iets niet goed

Dan op zijn loopfietsje er naast, denk in oplossingen JL86.;)

Dat je naar de supermarkt rijdt is natuurlijk prima, maar als het 5 minuten lopen is sloop je je auto's met zo'n kort stukje rijden. En we zijn hier autoliefhebbers.

Maar misschien rijd je wel om of zo...

Dan op zijn loopfietsje er naast, denk in oplossingen JL86.;)

Dat je naar de supermarkt rijdt is natuurlijk prima, maar als het 5 minuten lopen is sloop je je auto's met zo'n kort stukje rijden. En we zijn hier autoliefhebbers.

Maar misschien rijd je wel om of zo...
Meestal rijdt ik wel een klein stukje om inderdaad, alleen als ik melk pakken, yoghurt, aardappels, pakken sap noem het allemaal maar op als een pakezel te voet moet gaan lopen sjouwen doe ik dat niet natuurlijk;)

Met z’n loopfietsje of skelter komt hij goed mee inderdaad.

En ik ben net terug van een brommerritje, had een grappig gesprek met een agent op de fiets.
Ik stond voor een stoplicht, maar die reageerde niet op mijn brommer. En geen auto achter me want de brug stond open...

Ik wachten, kwam er uit de zijstraat een agent op de fiets aan. Ik zei tegen hem wat moet ik nu, ik mag niet door rood maar het stoplicht reageert niet op mij. De agent zei, wacht tot er een auto komt. Ik zei dan kan ik lang wachten, want de brug is open. Die agent wil een grapje maken, dus zei als de brug open is hoe kom jij hier dan? Ik zei ik zal het eerlijk opbiechten, ik was stiekem doorgereden.:whistle:

Weer terug in dor en warm NL na even een weekje in de bergen in AT te zijn geweest. Daar was het aanmerkelijk aangenamer, zeker op hoogte, en nog zo groen dat het bijna pijn deed aan de ogen.
Eerste keer met de E op reis geweest en dat is een uitstekende reiswagen. Comfortabel, stil, knap snel als het moet en kan ook relatief zuinig zijn. Als ik niet te gek doe, zou het zelfs op 1 tank lukken denk ik, net. Blij mee (y)

Het zijn hier Dorpsfeesten (Zuipfeesten) & kermis letterlijk voor de deur op het plein - straks gaan we zien naar een cover groep van Clouseau, wellicht ook bekend in NL.
Zal wel weer weinig kwaliteit maar dikke ambiance zijn en de nodige dorstige kelen moeten toch altijd gesmeerd worden; morgen een rustig thuis-BBQ dagje... maandag hebben veel mensen vrij genomen want dinsdag is het hier een feestdag.

S. mag zijn Lamine Yamal shirt straks NIET aandoen, grote fans van FCB, maar dit is vandaag even een brug te ver.

Mini zwembadje van m’n zoontje had vandaag een gast (kikker), die heb ik eerst ff moeten vangen en weer uitgezet. Nu weer vers water erin en de kleine vermaakt zich buiten wel. Heb ik de tijd om ff lekker in de keuken te koken :)

Hmmm, “cuisses de grenouilles dans l’ail”, een echte niet zo diervriendelijke Franse delicatesse ;)
Ik eet het niet meer om eerlijk te zijn omwille van die laatste reden.

Weer terug in dor en warm NL na even een weekje in de bergen in AT te zijn geweest. Daar was het aanmerkelijk aangenamer, zeker op hoogte, en nog zo groen dat het bijna pijn deed aan de ogen.
Eerste keer met de E op reis geweest en dat is een uitstekende reiswagen. Comfortabel, stil, knap snel als het moet en kan ook relatief zuinig zijn. Als ik niet te gek doe, zou het zelfs op 1 tank lukken denk ik, net. Blij mee (y)

212 is een geweldige wagen!

Het ging hier pas over lekker dineren in restaurants. Ik heb nog eeb mooie anekdote toen we een paar jaar geleden in New York waren.

We liepen lekker in onze zomerkleding te slenteren toen Twixin ging kijken voor een restaurant. Ze vond een restaurant wat mij Frans in de oren klonk, Le Bernardin was het geloof ik. "Dat wordt een duur grapje", dacht ik nog.

We komen aan bij het restaurant. "Tafeltje voor twee graag." Ze kijken elkaar daar aan met paniek in de ogen. Door onze kleding werden we snel de lounge in geloodst. Daar werden we wel een beetje recalcitrant van. Ze hebben daar een apart menu, dus wij vroegen meteen naar de volledige kaart. Lang verhaal kort, we hebben de chef's testing gekozen, glaasje Barbaresco erbij en ruim 650 dollar later liepen we in onze korte broek weer naar buiten. Was erg lekker en het laat weer zien dat kleding het eten niet beter maakt.

"Kleed je netjes aan, want we gaan lekker eten"
- Youp van 't Hek

Terug
Bovenaan