Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Heinrich heeft een lekker kleurtje voor de bedrijfswagens gekozen...
20260715-125013.jpg
Die kleur komt nog over de grondverf?

Lekkere bak zeg die X7. Is die nou zo bizar lang en langer dan het busje, of lijkt dat zo door groothoek lens?
Als die transplofter de korte wielbasis is zit er krap twee decimeter tussen ten faveure van de X7

De bmw zal wel vertekenen, anders zijn die achterportieren wel heel achterlijk lang

Zo ik had vanmiddag even een aardig bijzonder momentje in de auto.

File vorming en de buitenlandse vrachtwagen achter mij merkte het te laat op.. gelukkig keek ik zelf in m’n spiegel dus als een gek naar links, vrachtwagen half vluchtstrook naar rechts.

Ik keek rechts opzij naar de achteras van de oplegger, de rest van de combinatie was mij dus voorbij geschoten..

Koekoek….

qua achterlichten geef ik je gelijk, maar ik kijk weer apart naar die koplampen, dacht dat ze vd transit meer aan de zijkant ‘lopen’

Die zware crisis qua toiletpapier in de US heeft repercussies tot in Duitsland intussen… Wallmart heeft er alles opgekocht.

Net als de logistiek van winterbanden is ook die van toiletpapier geen makkelijke klus. Lijkt voor de hand te liggen, is het niet, loopt niet altijd op rolletjes ;)

Die zware crisis qua toiletpapier in de US heeft repercussies tot in Duitsland intussen… Wallmart heeft er alles opgekocht.

Net als de logistiek van winterbanden is ook die van toiletpapier geen makkelijke klus. Lijkt voor de hand te liggen, is het niet, loopt niet altijd op rolletjes ;)

Van onze wc rollen blijven ze af die Amerikanen

Ik denk dat Trump bevel heeft gegeven om zelfs de Duitse treinen leeg te halen. :p

Zullen we vanaf morgen een handeltje beginnen dat toiletpapier naar de US exporteert? :ROFLMAO:

Reed net op de A12 en toen zag ik in m’n ooghoek iets in m’n binnenspiegel gebeuren. Ik keek nog snel genoeg omhoog om 300m achter mij het Japanse a-segmentertje na een flinke slip zo linksaf de vangrail in te zien duiken. Hij schoot natuurlijk weer terug de linkerbaan op, maar van de voorkant was weinig meer over.

Ik zag gelukkig mensen direct stoppen, hopelijk is er geen fysiek letsel overgebleven…

Reed net op de A12 en toen zag ik in m’n ooghoek iets in m’n binnenspiegel gebeuren. Ik keek nog snel genoeg omhoog om 300m achter mij het Japanse a-segmentertje na een flinke slip zo linksaf de vangrail in te zien duiken. Hij schoot natuurlijk weer terug de linkerbaan op, maar van de voorkant was weinig meer over.

Ik zag gelukkig mensen direct stoppen, hopelijk is er geen fysiek letsel overgebleven…
Poe hoop dat die er heelhuids uitkomt. Ik vind het echt heel chaotisch nu deze laatste 2 weken op de weg. Erg nerveus verkeer en veel acties waar je echt goed moet opletten.

Poe hoop dat die er heelhuids uitkomt. Ik vind het echt heel chaotisch nu deze laatste 2 weken op de weg. Erg nerveus verkeer en veel acties waar je echt goed moet opletten.
Ja en extreem druk. Ook..!
Ja nerveus en gekke acties sowieso, maar druk was het eigenlijk totaal niet. Van Utrecht naar Den Haag in 40 minuten om 18:00 is wat dat betreft echt een topscore, ondanks afsluitingen op de A20 en A27

Ja nerveus en gekke acties sowieso, maar druk was het eigenlijk totaal niet. Van Utrecht naar Den Haag in 40 minuten om 18:00 is wat dat betreft echt een topscore, ondanks afsluitingen op de A20 en A27

Wow heb van kantoor naar huis wel al 2x gehad ipv 10/12min 40/45min om 17u.. z

Ik gister over 35 km 1u30min ..
Sinds een maandje of twee heb ik er een project in Den Haag bij, waar ik 1x per week op de fiets naartoe kan.

Ik had en heb geen problemen met auto rijden, want ik vind het leuk om te doen, maar sinds ik ook op de fiets naar werk kan besef ik me pas echt waarom mensen graag dicht bij werk wonen.

Heerlijk 10 minuutjes met het zonnetje op het gezicht door de buitenlucht. Geen files, vertragingen of ander gezeur op de weg is eigenlijk echt genieten en pure luxe

Waar zit jij ook al weer, omgeving Epe toch? Mooi daar iig :love:
Ik werk in Epe, woon aan de andere kant A28 tegen de bossen aan. Als we een ruime meter diep graven vind je de oude kustlijn van de Zuiderzee.

@De Dude heel eerlijk mis ik de zee soms wel. Of het er mee te maken heeft dat mn moeder haar roots in Den Haag had geen idee, maar ik kan uren naar het water zitten kijken.

Wat verkeer betreft, ik had eerder de ervaring dat het is Duitsland netjes reed. Ik vond het nu niet geweldig... veel op de middelste baan bij 3-baans, nog even snel inhalen en dan onder een hoek van 50° twee banen naar rechts de afrit pakken, dat soort acties. Veel mijn hoofd geschud, mafketels...

Wat verkeer betreft, ik had eerder de ervaring dat het is Duitsland netjes reed. Ik vond het nu niet geweldig... veel op de middelste baan bij 3-baans, nog even snel inhalen en dan onder een hoek van 50° twee banen naar rechts de afrit pakken, dat soort acties. Veel mijn hoofd geschud, mafketels...
Klopt, mijn ervaring ook vorige week. Zijn opvallend vaak Skoda's die echt niet met het overige verkeer bezig zijn. En er is tegenwoordig een soort van groene brigade met missie ofzo. Heel irritant belerend rijgedrag.

Het kijkt vooral niet en doet maar wat, alleen met zichzelf bezig en dat maakt het op drukkere stukken ronduit gevaarlijk soms. Op rustige stukken trouwens ook want knipper aan is gaan, maakt niet uit of er iemand aankomt of niet. Zeker als je van plan bent een beetje door te rijden waar het mag, let heel goed op, nog meer dan toch al.moet.

Het kijkt vooral niet en doet maar wat, alleen met zichzelf bezig en dat maakt het op drukkere stukken ronduit gevaarlijk soms. Op rustige stukken trouwens ook want knipper aan is gaan, maakt niet uit of er iemand aankomt of niet. Zeker als je van plan bent een beetje door te rijden waar het mag, let heel goed op, nog meer dan toch al.moet
Ja daarom pak ik zoveel mogelijk 3 of meerbaans. Ik ben benieuwd, zaterdag 07:00 gaan we weg, A3 en dan A9. Hoop wel stukje te kunnen kachelen maar zal wel druk zijn.

Zondagochtend 06:00 weg vanaf Ingolstadt in 1 streep naar de grens.

Tja we worden allemaal dommer gemaakt, met al die piepjes en gevarendriehoeken op alle 3-5 schermen in de auto. Volgens mij werkt het allemaal averechts!

Ik zag laatst van 50 meter afstand een Hyundai inparkeren en kon de piepjes horen, I shit you not minimaal 50 meter er vandaan!

Het duurt niet lang meer of de goudvis is slimmer dan de mens ;)

Terug
Bovenaan