Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja precies dat! Gaat bijna altijd fout als je zo speelt.Hele tijd gaan verdedigen na de Goal van Engeland, krijg je dat...
Ook extra verdediger ingebracht.Hele tijd gaan verdedigen na de Goal van Engeland, krijg je dat...
Ik heb zaterdag terug A7 en daarna de 3 gereden, ik hoop voor je dat je minder opstoppingen hebt dan ik tegenkwam aan de andere kant. DE is maar een zooitje tegenwoordig.A3 en dan A9
“Whichever teams scores more goals usually wins.” Michael OwenEen wijs man zei ooit..
Wie zei je?Potverdorie wat staat Pickford goed te keepen !
Inderdaad hoor. Ik vond Frankrijk zo verfrissend in de meivakantie. Reed fantastisch doorIk heb zaterdag terug A7 en daarna de 3 gereden, ik hoop voor je dat je minder opstoppingen hebt dan ik tegenkwam aan de andere kant. DE is maar een zooitje tegenwoordig.
Geen blinde vrachtwagenchauffeurs daar?Inderdaad hoor. Ik vond Frankrijk zo verfrissend in de meivakantie. Reed fantastisch door
Vind dit juist wel hele leuke ventIk kan die vent van Carwow niet uitstaan. Dat accent. "Wo will win" elke keer, en hysterisch doen is hij ook goed in. Maar goed, ieder zijn ding.
A.1 -> ik tank als het lampje aangaat dus nog 100 kmWie is A? Wie is B?
![]()
Tja we worden allemaal dommer gemaakt, met al die piepjes en gevarendriehoeken op alle 3-5 schermen in de auto. Volgens mij werkt het allemaal averechts!
Ik zag laatst van 50 meter afstand een Hyundai inparkeren en kon de piepjes horen, I shit you not minimaal 50 meter er vandaan!
Het duurt niet lang meer of de goudvis is slimmer dan de mens![]()
Ik vind Matt ook leuk als presentator!
En ik ben duidelijk B
Wie is A? Wie is B?
![]()
Of zaten jullie in zijn dode hoek? Heb er al meerdere filmpjes over gezien, maar is soms echt goed opletten wat je vanuit een cabine wel of niet kunt zien.Ow, nog bizarre ervaring over knipperlicht aan en gaan... mijn vriendin zat achter het stuur, 3 banen, wij reden op de middelste. Rechts louter vrachtwagens, we werden links ingehaald met 1 km/u verschil, zelf 130, dat idee.
Vrachtwagen doet het knipperlicht aan en hop naar links. Mijn vriendin had geen mogelijkheid om naar links te gaan dus die was gelijk woest. Ging goed gelukkig, beetje remmen en de banen zijn breed genoeg om ze een beetje te delen, maar wat een volslagen idiote actie. En dan ben je beroepschauffeur...
Nee, we zaten nog schuin achter de vrachtwagen, maar gezien wij 130 reden was het verschil in snelheid groot.Of zaten jullie in zijn dode hoek? Heb er al meerdere filmpjes over gezien, maar is soms echt goed opletten wat je vanuit een cabine wel of niet kunt zien.
Kan een keer maar dit gebeurt zo vaak dat het gewoon een kwestie is van niet kijken en/of niet boeien. En vwb beroepschauffeur, dat zegt niets meer met de chauffeurs uit Roemenië, Albanië en nog verder. Zolang die goedkoop zijn, geen probleem van maken om een maand weg te zijn en 100mtr rechtdoor op een verlaten industrieterrein kunnen rijden, is het allemaal wel best. Auto remt wel, ik ben groter.Of zaten jullie in zijn dode hoek? Heb er al meerdere filmpjes over gezien, maar is soms echt goed opletten wat je vanuit een cabine wel of niet kunt zien.
Een maand is kort, Roemenen en Bulgaren moeten minstens een paar maanden draaien voor ze weer een weekend naar huis mogenKan een keer maar dit gebeurt zo vaak dat het gewoon een kwestie is van niet kijken en/of niet boeien. En vwb beroepschauffeur, dat zegt niets meer met de chauffeurs uit Roemenië, Albanië en nog verder. Zolang die goedkoop zijn, geen probleem van maken om een maand weg te zijn en 100mtr rechtdoor op een verlaten industrieterrein kunnen rijden, is het allemaal wel best. Auto remt wel, ik ben groter.
Nee eens ik zie het elke dag. Container boeren die naar de Maasvlakte halen en links rechts iedereen inhalen zonder te kijken. Het boeit ze echt gewoon nietKan een keer maar dit gebeurt zo vaak dat het gewoon een kwestie is van niet kijken en/of niet boeien. En vwb beroepschauffeur, dat zegt niets meer met de chauffeurs uit Roemenië, Albanië en nog verder. Zolang die goedkoop zijn, geen probleem van maken om een maand weg te zijn en 100mtr rechtdoor op een verlaten industrieterrein kunnen rijden, is het allemaal wel best. Auto remt wel, ik ben groter.
Dat laatste ook absoluut. Iedereen is steeds meer met zichzelf bezig, dus ook op de weg.Een maand is kort, Roemenen en Bulgaren moeten minstens een paar maanden draaien voor ze weer een weekend naar huis mogen
Nare actie van die beroepstoerist. Die moet zeker met zijn gewicht een stuk voorzichtiger zijn. Frustrerende voor die luitjes is wel dat veel automobiel piloten ook nul rekening houden met trucks. van de linkerbaan voor de neus langs naar de uitvoegstrook schuiven, of een truck die twee minuten zn knipper aan heeft er gewoon niet tussen laten om in te kunnen halen. Allemaal een beetje gemoedelijker zou een hoop ellende voorkomen.
Haha ik was altijd echt van de laatste druppel. Maakte er ook een sport van. Maar toen ik een keer had begrepen dat het echt ruk is voor je brandstofpomp doe ik dat niet meer.kort samengevat, ik slinger tussen A en B![]()
In 30 minuten "commute" kom ik 8 langs benzinestations. Ik hoef ook niet "om".Nooit meer ‘om’ om te tanken.
Ohja, containerrijders zijn coureurs van de buitencategorie. A67 met zijn 2 baantjes is daar vaak ook een heerlijk voorbeeld van.Nee eens ik zie het elke dag. Container boeren die naar de Maasvlakte halen en links rechts iedereen inhalen zonder te kijken. Het boeit ze echt gewoon niet
In 30 minuten "commute" kom ik 8 langs benzinestations. Ik hoef ook niet "om".
Ik kom niet op de snelweg tijdens woon-werkverkeer.
Ik hoef ook maar 5 minuten te rijden voor ik bij de snelweg ben, maar denk dat 20% snelweg km's zijn.![]()
Nee dat snap ik als je 350 euro de neus voor eten uitgeeftIk ben niet zo rijk dat we aan de snelweg tanken![]()
Nee dat snap ik als je 350 euro de neus voor eten uitgeeft![]()
Boek je dan eerder ook loon naar de spaar, of kom je deze maand negatief uit?Goedemiddag. Deze maand is VvE-kwartaal-betalen-maand, 440 Euro. Saldo betaalrekening daarna min 26 Euro dus spaargeld op de betaalrekening gestort om eind van de maand te halen.Altijd jammer, maar komende 2 maanden kom ik weer goed uit. En zonder die 440 Euro betalen had ik het wel gered. Is dus wat het is.
Voor mij is de zomer elk jaar weer de duurste periode. Moet ook steeds van mijn spaarrekening terugboeken. Daar heb ik nu een slot opgezet en ik zorg dat ik vanaf nu iets meer over ga houden op de lopende rekening. Nu 73 euro en komende week komt mijn maandelijkse bedrag weer binnen.Goedemiddag. Deze maand is VvE-kwartaal-betalen-maand, 440 Euro. Saldo betaalrekening daarna min 26 Euro dus spaargeld op de betaalrekening gestort om eind van de maand te halen.Altijd jammer, maar komende 2 maanden kom ik weer goed uit. En zonder die 440 Euro betalen had ik het wel gered. Is dus wat het is.
Leuk! Binnen je vakgebied of ga je echt wat anders doen? Meer vrije tijd is echt wel fijn, zeker met opgroeiende kinderen.Maar ik denk dat ik ‘het gros’ zal joinen. Bezig met een andere job. Half uurtje met de bus, nooit naar klanten ivm interne functie.. maar wel veeeeeel meer vrij en vermoed een stuk minder overwerken.
Succes S J 1001 - zelfs als het wat minder geld schuift, een betere work life balance is ook wel wat waard en valt zeker met jongere kinderen lastig in geld uit te drukken.
Niks mis mee. Bij een veranderende levensfase kan heel goed een andere job fijner passen. Mooi als die ‘luxe’ er is.Maar ik denk dat ik ‘het gros’ zal joinen. Bezig met een andere job. Half uurtje met de bus, nooit naar klanten ivm interne functie.. maar wel veeeeeel meer vrij en vermoed een stuk minder overwerken.
Niks mis mee. Bij een veranderende levensfase kan heel goed een andere job fijner passen. Mooi als die ‘luxe’ er is.
Ben van standaard 70 naar nu 32 gegaan, en roep thuis weles gekscherend dat het zomaar kan dat ik internationaal ga als de kids oud genoeg zijn. Dat zijn ook weer forse uren![]()