Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik gebruik Waze, mag dat ook van Niek? Is wel beetje google toch?
Waze en Flitsmeister mag je niet in alle EU landen gebruiken of zelfs als app op je mobiel hebben. Wel checken voor vertrek.
Zo zijn er meer dingen of regels in landen als F of E. In F mag je alleen bezig zijn met sturen en niks anders. Eten, drinken, peuk roken achter stuur is boete. In E mag je niet met een arm uit het raam hangen of slippers gebruiken.

Waze en Flitsmeister mag je niet in alle EU landen gebruiken of zelfs als app op je mobiel hebben. Wel checken voor vertrek.
Zo zijn er meer dingen of regels in landen als F of E. In F mag je alleen bezig zijn met sturen en niks anders. Eten, drinken, peuk roken achter stuur is boete. In E mag je niet met een arm uit het raam hangen of slippers gebruiken.
Ik heb zo’n fysiek Flitsmeister kastje maar altijd risico maar op de koop toegenomen.

Slippers snap ik wel. Ik doe ze uit en rijd dan met blote voeten. Vind m’n vrouw ook wat van, maar met maat 45 heb ik meer cm2 oppervlakte dan zijzelf met schoenen aan :p

Flitsmeister gebruik ik sowieso niet, verschrikkelijke app. Waze wel, eigenlijk altijd wel meedraaien en indien nodig actief als navi. Wat bepaalde landen daarvan vinden boeit me niet zo heel erg eigenlijk.

Haha nee maar is oprecht zo, ik vind Spanjaarden een leuk volkje en over de Fransen houdt ik maar m’n mond anders krijg ik een ban :censored: :ROFLMAO:

Maar de realiteit is natuurlijk wel dat Frankrijk gewoon het beste team heeft.

Engeland zonder Bellingham was er 2 rondes geleden al uitgevlogen, die zie ik eerlijk gezegd geen kampioen worden maar ik hoop wel dat ze van Vargentinie winnen.

Finale Europees! :cool:

Haha nee maar is oprecht zo, ik vind Spanjaarden een leuk volkje en over de Fransen houdt ik maar m’n mond anders krijg ik een ban :censored: :ROFLMAO:
Charles is te druk op autoblog joh. Uit gewoon je gevoel :p

Engeland zonder Bellingham was er 2 rondes geleden al uitgevlogen, die zie ik eerlijk gezegd geen kampioen worden maar ik hoop wel dat ze van Vargentinie winnen.
Eens. Bellingham goud.

Maar de realiteit is natuurlijk wel dat Frankrijk gewoon het beste team heeft.

Finale Europees! :cool:
Wat ik van de landen vind staat los van de teams, vind de fransen dit toernooi wel aardig sportief spelen, daarom mijn vote :)

Wat ik toch bijzonder vind... hoop racisme, wanneer je naar de teams kijkt, heeft de helft van de spelers een donkere huidskleur. Oftewel buitenlandse roots. En je moet twee keer zo goed je best doen :confused:

Ja dat is helaas zo en met de huidige “extremere” politieke partijen in Europa gaat het op korte termijn denk ik alleen maar erger worden.

Laatst bewerkt:
Wat ik toch bijzonder vind... hoop racisme, wanneer je naar de teams kijkt, heeft de helft van de spelers een donkere huidskleur. Oftewel buitenlandse roots. En je moet twee keer zo goed je best doen :confused:
Wat bedoel je dan? Die Spaanse oud minister en die Paraguayaanse ‘dame’ of nog wat anders?

Ik kijk letterlijk enkel de wk wedstrijden en krijg normaliter niets mee van voetbal of commentaar programma’s dus ook niet van gezeik over huidstint

Ik ook hoor, maar eerlijk is eerlijk toen ik als expat in Nyon werkte was ik altijd blij als er Franse collega’s waren die me uitnodigden om iets te gaan eten, een terrasje doen of me gewoon bij hen thuis uitnodigden voor een hapje. Deden de Zwitsers eigenlijk niet.
Helpt wel dat mijn kennis van het Frans iets beter is dan mijn “Zwitsers” ;)

Zwitserse mensen zijn heel gesloten inderdaad, wij hebben op kantoor denk ik wel 20 verschillende nationaliteiten van de ca 40 mensen op kantoor en dat vind ik juist wel leuk maar daar zit geen echte Franse tussen volgens mij.

Het voordeel (is niet voor iedereen) is dat je in Zwitserland wel veel privacy hebt, ook een van de redenen waarom er behoorlijk wat beroemdheden graag komen en tevens wonen. Ze hoeven hier niet met Bodyguard over straat, heb Brad Pitt met Ines al een keer gespot (voorbij gelopen) in Genève. Tina Turner in Zürich etc. zonder dat er een grote heisa om die mensen heen gebeurd.

Laatst bewerkt:
Michael Schumacher en zijn gezin hebben er ook jááren gewoond. Die zijn inmiddels alweer een tijdje woonachtig in Spanje lees ik net.

Ik heb een raadseltje voor jullie, gebeurde gisteren op mijn werk. Wij gebruiken filters, lijkt een beetje op een benzinefilter qua vorm. Een vrij nieuwe collega vroeg, waarom staat er eigenlijk "wolf" op zo'n filter.
We hebben de installatie onmiddellijk gestopt.

Wie weet waarom?;)

President Trump op zijn eigen social media kanaal :

"And I said right away: where is this coming from? Because under my administration, we had the cleanest stomachs. The best digestion in our country's history. People ate a hamburger, they ate a steak—beautiful meat—and nothing happened. Everything stayed down perfectly. We had total control.

But now? You take one bite of a piece of lettuce—and by the way, who eats lettuce? Not me. I love McDonald's; everyone knows that. Very clean, very safe. But the fake news media promote those salads. And now it’s everywhere. In Michigan, in Ohio. People are running to the bathroom. It’s total chaos.

And do you know who’s doing this? Iran. It’s Iran. Absolutely. They couldn’t beat us with their missiles—because we have the most beautiful missiles, we’ve built walls of missiles—so now they’re sending us this. It’s a biological attack on our plumbing infrastructure. They’re sending those little... those little parasites. They’re tiny—you can’t even see them—but they’re very nasty. The troublemakers in Teheran are laughing their heads off. They’re looking at our toilets and laughing.

But we’re going to fix it. We’re going to come down hard on them. Harder than anyone ever has. We’re going to make toilets great again, believe me!"

:ROFLMAO: <edit> dit is AI gegenereerde satire

Laatst bewerkt:
tijd voor een CAPA
Die hebben we zeker, maar dat heeft weinig nut voor een probleem waar wij zelf geen invloed op hebben. Ervaren krachten zien het meteen, nieuwe mensen iets later maar meestal nog steeds op tijd. De trainers moeten er dus meer aandacht aan geven, daar hebben we geen CAPA voor nodig.

President Trump op zijn eigen social media kanaal :

"And I said right away: where is this coming from? Because under my administration, we had the cleanest stomachs. The best digestion in our country's history. People ate a hamburger, they ate a steak—beautiful meat—and nothing happened. Everything stayed down perfectly. We had total control.

But now? You take one bite of a piece of lettuce—and by the way, who eats lettuce? Not me. I love McDonald's; everyone knows that. Very clean, very safe. But the fake news media promote those salads. And now it’s everywhere. In Michigan, in Ohio. People are running to the bathroom. It’s total chaos.

And do you know who’s doing this? Iran. It’s Iran. Absolutely. They couldn’t beat us with their missiles—because we have the most beautiful missiles, we’ve built walls of missiles—so now they’re sending us this. It’s a biological attack on our plumbing infrastructure. They’re sending those little... those little parasites. They’re tiny—you can’t even see them—but they’re very nasty. The troublemakers in Teheran are laughing their heads off. They’re looking at our toilets and laughing.

But we’re going to fix it. We’re going to come down hard on them. Harder than anyone ever has. We’re going to make toilets great again, believe me!"

:ROFLMAO:

weet je dat ik serieus niet meer weet of dit satire is of serieus...

@Twix @der Magistrat houden jullie wc's het nog een beetje vol?
Het komt wellicht door de sla, las ik?
Gelukkig eet ik niet voldoende groenten. :ROFLMAO:

Heinrich heeft een lekker kleurtje voor de bedrijfswagens gekozen...
20260715-125013.jpg

Terug
Bovenaan