Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pff, zo raar. Je voertuig is verzekerd, ga ik van uit. Online kunnen ze checken of je rijbewijs ingevorderd is of niet.Dank maar alles al ondersteboven gekeerd en bovendien is die oude nu ongeldig dus kan er niks meer mee en juridisch hetzelfde als niks bij je hebben.
Punt is niet zozeer dat ik bang ben voor een boete (kans en €), ik ben onverzekerd op dit moment.
Vrijdag heb ik m weer.
Als ik op m'n buren moet afgaan moet ik ofwel een set oud speelgoed, wat emmers, een pilon, en wat vuilniszakken vol in mijn tuin zetten.Het enige wat ik niet zelf doe is gras maaien. Dat laat ik doen. Die mannen zijn met een half uurtje klaar. Inclusief hydration break.
Ik heb twee tips voor tuinieren:
- Kijk wat de buren voor planten hebben.
- AI is je beste vriend.
Jullie hebben geen HOA? Bij ons zijn ze redelijk streng. Voordeel is dat het meeste er goed uit ziet.Als ik op m'n buren moet afgaan moet ik ofwel een set oud speelgoed, wat emmers, een pilon, en wat vuilniszakken vol in mijn tuin zetten.
Of het compleet laten overwoekeren (andere kant).
Ik woon inderdaad in goed gezelschap.
Dat is het ook. Ik denk dat deze opzet beter gaat werken. Met het 10 watt paneeltje had ik het vrij slordig aangesloten. Met potentieel 200 watt moet dat wat netter.Klinkt wel als leuk tijdverdrijf
Dat is het ook. Ik denk dat deze opzet beter gaat werken. Met het 10 watt paneeltje had ik het vrij slordig aangesloten. Met potentieel 200 watt moet dat wat netter.
Ik ook. Wij betalen de HOA per jaarNope, voordeel is dat ik beperkte maandelijkse lasten heb.![]()
Wat is dat?Of een TOA![]()
Geen gewonden?Heg geknipt, cabrio gewassen, auto dochter nieuwe ruitenwissers opgezet. Daarna naar de camping en daar gegeten, samen met kleindochter gevallen (zij schrok nog het meeste), disco dansen op de camping. Zo weer naar huis, brood maken, hond uitlaten en slapen.
Technisch onderwijs assistent, die hadden we op de middelbare.Wat is dat?
Vast dan ook duur, die opleiding.Technisch onderwijs assistent, die hadden we op de middelbare.
Bij een SOA wil ik mijn geld terug.Zo lang je niet voor een SOA hoeft te betalen...
Ik niet, maar mooi onderwerp voor een los topic. Misschien dan meer mensen met ervaring in het onderwerp die dan lezen.Iemand ervaring met marterverjager in de auto? Geurblokje, honderharen, zo'n pieper of wat dan ook?
Ga dat nu toch maar doen, gezien er hoogstwaarschijnlijk één in de auto heeft gezeten...
Iemand ervaring met marterverjager in de auto? Geurblokje, honderharen, zo'n pieper of wat dan ook?
Ga dat nu toch maar doen, gezien er hoogstwaarschijnlijk één in de auto heeft gezeten...
Heb er zo een in m’n auto van K&K, zie foto. Tot op heden nog nooit last van gehad maar woon in de randstad dus kans is ook klein.Iemand ervaring met marterverjager in de auto? Geurblokje, honderharen, zo'n pieper of wat dan ook?
Ze hebben een hekel aan menselijke urine, dus iedereen die in Den Haag woont zit wel goed.![]()
![]()
Heb er zo een in m’n auto van K&K, zie foto. Tot op heden nog nooit last van gehad maar woon in de randstad dus kans is ook klein.
Is wel echt heel netjes weggewerkt moet ik zeggen.
Nee, het lukte mij nog net om niet boven op haar te vallen. Even traantjes omdat ze zo geschrokken was en ze wilde even niet in mijn buurt komen. Na 10 minuten was dat wel weer over en hebben we eerst een bakje friet gedeeld en toen weer gespeeld.Geen gewonden?
Zeker dat die volgorde chronologisch correct issamen met kleindochter gevallen (zij schrok nog het meeste), disco dansen op de camping.
Nee de volgorde klopt. Imiddels flink wat spierpijn. Zal van het dansen zijn...Zeker dat die volgorde chronologisch correct is?
Wel hard aan het werk, maar thuis en ik krijg niet uitbetaald; heg snoeien. Denk een derde van het werk nu klaar. Alles bij elkaar vegen en hakselen kost aardig wat tijd. Nu eerst maar even schaften!Iedereen weer hard aan het werk want maandag? Ik ben morgen weer aan de beurt, wekker gaat dan om 5 uur.
Mijn snoeiafval past niet in de groene container. We gebruiken deze enkel voor onkruid en groenafval van eten; nog niet alles kunnen we biologisch kopen of is geschikt voor de compost in nl.Mijn buren zijn afgereisd naar hun “Château” in de Creuze dus hun tuinafval bak heb ik een paar weken in bruikleen gevraagd en zo kan ik per week 240L groenafval wegknikkeren. Dat is best wat.
Dat snoeien en onkruid + dan nog onweerschade in de tuin afgelopen week in de tuin is al vervelend; laat staan om dat dan nog te hakselen. Groenbak in, groenbak buiten en weg ermee.
Hard aant werk is wel heel optimistisch, maar wel heel druk in het hoofdje met een aantal werk en prive zaken die zo onhebbelijk zijn deze week allemaal tegelijk op de planning te staan.Iedereen weer hard aan het werk want maandag? Ik ben morgen weer aan de beurt, wekker gaat dan om 5 uur.
Ik wel hoor!Voor België blijf ik niet wakker.![]()
30 graden? Hier niet hoor, hele dag bewolkt, flinke wind en graadje of 22 max.
Word nog spannend, denk ik.Ik kijk nu voetbal, hopelijk geen verlenging want 23:00 wil ik wel slapen.
Toch nog gelukt!Word nog spannend, denk ik.Ik kijk nu voetbal, hopelijk geen verlenging want 23:00 wil ik wel slapen.![]()