Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zonder gekheid, heb ik gisteren nog zo'n blauwe Impreza met 555 zien rijden in ons voormalig dorp, langs de begraafplaats. Mooi geluid uit de pijpjes komend. Reed een beetje heen-en-weer door de straten.Nog even, dan kan @Carkiller een plaatje uitzoeken voor pagina 555!![]()
Ik wacht wel op pagina 666.Nog even, dan kan @Carkiller een plaatje uitzoeken voor pagina 555!![]()
Had ik niet achter jou gezocht…Ik wacht wel op pagina 666.![]()
Ik heb geen 555 Subaru, wel origineel gevonden overigens.Had ik niet achter jou gezocht…![]()
Dat weet ik. Maar als ik aan Subaru denk, denk ik aan jou.Ik heb geen 555 Subaru, wel origineel gevonden overigens.
JIJ niet alleen JW, ik dacht gisteren dus ook even aan @Carkiller bij het zien en horen van de 555 Impreza.Dat weet ik. Maar als ik aan Subaru denk, denk ik aan jou.![]()
En ik aan lekke koppakkingen.Dat weet ik. Maar als ik aan Subaru denk, denk ik aan jou.![]()
Op Google, als ik Carkiller in tik ben ik de 2e die hij vind...JIJ niet alleen JW, ik dacht gisteren dus ook even aan @Carkiller bij het zien en horen van de 555 Impreza.
Zoek eens op mijOp Google, als ik Carkiller in tik ben ik de 2e die hij vind...
Nummer 1.Zoek eens op mij![]()
Heb ik geen last vanOp Google, als ik Carkiller in tik ben ik de 2e die hij vind...
Je bent duidelijk niet het origineel inderdaad.Heb ik geen last van![]()
Nee, geen OG... maar hij mag wel blijven, niet?Je bent duidelijk niet het origineel inderdaad.
Ik ga daar niet over, maar vaste stamgasten moet je zuinig op zijn...Nee, geen OG... maar hij mag wel blijven, niet?
De goede momenten. Black. Wat een nummer blijft dat. Dwars door je ziel die tekstNu een Duvel in de hand en zittend op het bankje in voortuin.
Luisterend naar Black van Pearl Jam...
Voor de jongeren onder ons: Ook alweer 35 (!)jaar geleden uitgebracht.
Die vind ik ook heel goed.De goede momenten. Black. Wat een nummer blijft dat. Dwars door je ziel die tekst
Zeker intens en diep door Corey. Vind ik ook echt goede zanger en schrijverDit is ook een gedicht.
En zeker als je het verhaal er achter kent.
Dit valt voor mij zeker niet onder gezwets, mooi dat je het deelt!Black heeft nu wat meer betekenis voor mij.
Onze Bastiaan had een maand of drie voor zijn dood de stoute schoenen aangetrokken en een leuk meisje (klasgenootje vwo) vertelt dat hij haar wel heel leuk vond. Heel moedig van hem en ook moeilijk tegelijk vanwege zijn Asperger. Zij vond hem leuk als een vriend niet meer dan dat. Er moet toen ook iets geknakt zijn in hem, iets wat meegespeeld heeft in zijn keuze later.
Met Black denk ik dan even aan het meisje, dat (uiteindelijk) dan niet zijn vriendinnetje werd. Maar zeker met hem wel een "Beautiful life" zou hebben gehad. Hij zou haar op handen hebben gedragen. Nu is zij "Somebody's else his star".
Sorry voor mijn gezwets; vandaag is het 3,5 jaar geleden dat we voor het laatst samen op de bank tv hebben gekeken. De volgende ochtend was hij al aan gene zijde.
Eens met malloot, geen gezwets, maar een herinnering die je bij blijft van dat momentBlack heeft nu wat meer betekenis voor mij.
Onze Bastiaan had een maand of drie voor zijn dood de stoute schoenen aangetrokken en een leuk meisje (klasgenootje vwo) vertelt dat hij haar wel heel leuk vond. Heel moedig van hem en ook moeilijk tegelijk vanwege zijn Asperger. Zij vond hem leuk als een vriend niet meer dan dat. Er moet toen ook iets geknakt zijn in hem, iets wat meegespeeld heeft in zijn keuze later.
Met Black denk ik dan even aan het meisje, dat (uiteindelijk) dan niet zijn vriendinnetje werd. Maar zeker met hem wel een "Beautiful life" zou hebben gehad. Hij zou haar op handen hebben gedragen. Nu is zij "Somebody's else his star".
Sorry voor mijn gezwets; vandaag is het 3,5 jaar geleden dat we voor het laatst samen op de bank tv hebben gekeken. De volgende ochtend was hij al aan gene zijde.
Nee hoor zeker geen gezwets. Ik blijf het geweldig vinden wat muziek blijft betekenen en goed dat je het juist wel deeltBlack heeft nu wat meer betekenis voor mij.
Zie het alsjeblieft niet als gezwets of als belastend.Black heeft nu wat meer betekenis voor mij.
Wilde nog op reageren maar je had m weggehaald vd week idd. Ook jij kan/mag prima zwetsen. Doe je al genoeg op andere onderwerpenIk doe dus aan mantelzorg voor een vrouw die een slecht verleden heeft gehad thuis. Had dit al eerder gepost maar weer weggehaald. Als je confronterende teksten wilt horen, deze band...
Dat is mijn specialiteit.Wilde nog op reageren maar je had m weggehaald vd week idd. Ook jij kan/mag prima zwetsen. Doe je al genoeg op andere onderwerpen![]()
Ik ben juist het offtopic-topic kwijt.
Gevonden!Tweede afslag links, voorbij de ratelslang.
Gegrilde slang?Zet jij de bbq alvast aan?
Ik had ooit iemand die zei, ik ga zeekip eten. Ik weet wat een boomkip is, een leguaan.
Maar een zeekip... En nog steeds geen idee.
Kan hoor, maar ik heb nog nooit iemand dat zo zien noemen. Er zijn inderdaad zoutwater krokodillen...Krokodil
Heb even pauze, om 5.00 terug naar AmsterdamRustig huer
Heb even pauze, om 5.00 terug naar Amsterdam
Is wel lekker. Beetje bbq saus hoppa.Krokodil
Dat telt als nacht.avond