Zo, ik heb even twee hele extreme werkweken achter de rug en de komende tijd zal het niet veel rustiger worden denk ik. De extreme hitte van afgelopen week helpt daar niet aan mee want ik slaap daardoor heel slecht, maar ik kan goed op 4-5 uur slapen door beuken

.
Mijn promotie heeft ook er voor gezorgd dat we het gehele proces mogen herstructuren, wat een super resultaat is, maar dit doe je niet over een nacht ijs. Daarnaast moet je uiteraard ook het top management overtuigen van het nieuwe process en beargumenteren waarom dat de juist werkwijze is, vandaag die sessie daarvoor gehad.
Tegelijkertijd laat je zien dat het huidige process niet correct is en tevens de mensen verantwoordelijk daarvoor in dezelfde call aanwezig zijn, dus daar komt veel politiek bij kijken.
Afgelopen dagen tevens senior management sessies gehad op kantoor, wall to wall druk. In de avond nog even wat tijd aan de kleine thuis geven, tussendoor nog wat werken en mijn vrije avond begint dan pas om 9 uur dan wel 10 uur in de avond.
Ondertussen lopen de projecten in de achtergrond natuurlijk ook gewoon door. De hoge werkdruk kan ik aan dus dat is allemaal prima, alleen ik moet andere dingen even op een lager pitje zetten!
Gisteren nog wel lekker met de T-Bird naar het kantoor gegaan, terug weg lekker in het zonnetje na een drukke dag, helpt met een goede reset, om vervolgens nog ff thuis een paar slides in elkaar te rammen

.
Het WK krijg ik nog maar even half mee, maar ik ga uiteraard er voor de F1 wel even voor zitten

.