Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goed zeg! Het is helemaal niet verkeerd om kinderen iets te leren. Hebben ze later alleen maar profijt van.Ik heb een nieuwe deal thuis; meiden kijken in het weekend voor het eten geen tv meer, maar helpen koken. Hun voorstel, elke week pannenkoeken. Tegenvoorstel, elke week iets met pannenkoek als basis. Dus vanavond onder mijn toeziend oog hebben ze samen in de keuken gestaan. Beslag gemaakt, spinazie opgewarmd (vriezer) en pannenkoeken gebakken. Daarna gevuld met spinazie (opgerold), kaas erover en in de oven.
Lang verhaal kort, eerste keer was geslaagd!
Gisteren hebben ze ook al goed geholpen met de voorbereiding van de BBQ.
Nog steeds zo benauwd? Hier was het overdag wel warm, maar nu is het al best lekker, gaat richting fris. Binnen officieel 24 graden, voelt niet benauwd of zo.Vanmiddag een (heel) uitgebreide lunch gehad in het kader van vaderdag.
Dus avondeten was niet echt meer nodig.
Dan maar een ijsje als laatste opvulling……
Nu achter in de tuin, waar het relatief het meest fris is. Nog steeds stikbenauwd. Dat wordt wat de komende dagen.
Ik denk dat ik gewoon rondjes ga rijden in de auto…..![]()
![]()
Dat duurt wel voordat dat ontwend is ja. De grote fila die we eerst hadden is nu 7 jaar dood, maar toch vergist mijn vrouw zich nog weles dat ze dr hond wil roepen maar de naam van de vorige zegt. Die heette Rocky en deze Caine, dus de klank lijkt ook nog niet eensDoe het je niet na met deze temperaturen. Ik ben net prinsheerlijk in slaap gevallen in de zon. Nu pannenkoeken gemaakt voor m’n twee monsters, zo biefstukje voor madame.
Had weer lekker emo momentje toen ik biefstuk pak openmaakte. Normaliter stond m’n hond direct naast me te smikkelen dus ik keek al opzij, maar helaas da is nie meer. Blijft nu zelfs na 2 maanden nog soms zo onwennig .
Nog steeds zo benauwd? Hier was het overdag wel warm, maar nu is het al best lekker, gaat richting fris. Binnen officieel 24 graden, voelt niet benauwd of zo.
Heel herkenbaar. Mijn boomer is nu bijna 4 jaar dood (19 juli) maar mis haar nog elke dag. Zeker afgelopen periode toen het niet lekker ging,Dat duurt wel voordat dat ontwend is ja. De grote fila die we eerst hadden is nu 7 jaar dood, maar toch vergist mijn vrouw zich nog weles dat ze dr hond wil roepen maar de naam van de vorige zegt. Die heette Rocky en deze Caine, dus de klank lijkt ook nog niet eensDoe het je niet na met deze temperaturen. Ik ben net prinsheerlijk in slaap gevallen in de zon. Nu pannenkoeken gemaakt voor m’n twee monsters, zo biefstukje voor madame.
Had weer lekker emo momentje toen ik biefstuk pak openmaakte. Normaliter stond m’n hond direct naast me te smikkelen dus ik keek al opzij, maar helaas da is nie meer. Blijft nu zelfs na 2 maanden nog soms zo onwennig .
Dst klinkt niet goed. En nu?Ik heb uitgeslapen vandaag! 7u pas eruit
Vanmiddag team event. Ben er verantwoordelijk voor maar heb geen idee eigenlijk wat we gaan doen![]()
Wel op afgetekend
Dst klinkt niet goed. En nu?![]()
Zitten ze zo los dat ze dat niet overleven dan? Ik heb juist daarom voor beneden ritsscreens gekocht. Zitten in de geleider en de rolluiken boven zitten ook mooi vast. Het scheelt echt enorm. Het blijft heet! Maar het scheelt echt 3 tot 4 graden binnen.En nu huis doortochten. 24 graden, valt mee.
Ik durf als ik weg ga nooit mijn zonneschermen naar beneden te laten, 1 flinke onweersbui met een windvlaag en je bent een paar duizend Euro verder. Dan maar iets warmer in huis.
Ik zou het ook niet aandurven hoor. Veiligheid voor alles. Gaat misschien een paar keer goed, maar liever voorkomen dan genezen.Zitten ze zo los dat ze dat niet overleven dan? Ik heb juist daarom voor beneden ritsscreens gekocht. Zitten in de geleider en de rolluiken boven zitten ook mooi vast. Het scheelt echt enorm. Het blijft heet! Maar het scheelt echt 3 tot 4 graden binnen.En nu huis doortochten. 24 graden, valt mee.
Ik durf als ik weg ga nooit mijn zonneschermen naar beneden te laten, 1 flinke onweersbui met een windvlaag en je bent een paar duizend Euro verder. Dan maar iets warmer in huis.
Een screen kan prima. Die heb ik ook voor het grote raam van mijn slaapkamer.Ja een markies zou ik ook niet doen.....
Maar een zonnescherm of een "screen" zoals de jeugd dat tegenwoordig noemt is toch gewoon makkelijk dicht te houden met onweer? Gebeurt echt niks mee.
Kunnen wel, maar ik hou me toch vast aan het plan tot 67 te werken.Kun je niet eerder stoppen?![]()
Ik heb uitklap zonneschermen, die waaien wel degelijk stuk bij harde wind.Ja een markies zou ik ook niet doen.....
Maar een zonnescherm of een "screen" zoals de jeugd dat tegenwoordig noemt is toch gewoon makkelijk dicht te houden met onweer? Gebeurt echt niks mee.
Uitklap? Dat ken ik niet, wel knikarm-zonnescherm.Ik heb uitklap zonneschermen, die waaien wel degelijk stuk bij harde wind.
Balen zeg!Ff winkeltje in voor pakje melk net na m'n fietstocht bleek een stom idee; fiets weg.
Goed, ik had m'n fiets na-tuurlijk op slot moeten zetten, maar ik neem m'n slot vaak niet mee als ik een stuk ga fietsen.
De dader staat wel mooi op beeld (ik zette de fiets bewust net voor de camera een beetje in een hoekje). De politie kwam, ik heb door de buurt gereden in de auto... Maar ik kan toch maar mooi op zoek naar een nieuwe fiets.
Het voornaamste probleem daarbij is dat ik een mooie Nederlandse gemiddelde lengte heb; de meeste fietsen hier zijn voor van die kleine mannetjes.![]()
Ja, hoe noem je dat. Zijn inderdaad gewoon knik arm schermen.Uitklap? Dat ken ik niet, wel knikarm-zonnescherm.
Wij hebben in ons nieuwe huis in augustus ook een elektrisch bedienbaar knikarm-zonnescherm nieuw laten installeren. Nu gaat één van die knikarmen niet goed uit; elleboog blijft achter de onderzijde van de behuizing (cassette) zitten en gaat dus scheef uit. Nu is de installateur wezen kijken. Bekend probleem bij de fabrikant. Fabrikant komt nu t.z.t. de knikarm vervangen voor een nieuw beter exemplaar. Tot die tijd even m.b.v. de bezem de 'elleboog' een duwtje omhoog geven zodat die wel uit de cassette komt en zich goed ontvouwt.
En zonnescherm is dus nog geen jaar oud...
Veel goedkoper was van die visuele markeringen in de weg waardoor die smaller gaat ogen naarmate je hogere snelheid hebt…Humor…
Ik woon aan een doorgaande 60 weg, waar ook wel wat harder gereden word dan dat.
Nu heeft de gemeente ivm klachten uit de buurt na renovatie wegdek drie van die straatjuweel slingers aangebracht. Deze zijn vracht en landbouwverkeer vriendelijk, dus ik had zodra dat bekend werd al aangegeven dat het voor auto’s zinloos is. Dat blijkt nu in de praktijkdus er zijn boosdrietige omwonenden.
Wat het echter leuk maakt zijn de suggesties uit de buurt voor andere maatregelen
-flitspaal
-trajectcontrole
-lik op stuk beleid met auto hardrijder afpakken
-30 zone van maken (buitengebied)
-éénrichtingsweg van maken
Ik amuseer me er wel mee![]()
Woon je vlakbij Houston of Kansas City? Wellicht een oranje fan ff langs geweestFf winkeltje in voor pakje melk net na m'n fietstocht bleek een stom idee; fiets weg.
Goed, ik had m'n fiets na-tuurlijk op slot moeten zetten, maar ik neem m'n slot vaak niet mee als ik een stuk ga fietsen.
De dader staat wel mooi op beeld (ik zette de fiets bewust net voor de camera een beetje in een hoekje). De politie kwam, ik heb door de buurt gereden in de auto... Maar ik kan toch maar mooi op zoek naar een nieuwe fiets.
Het voornaamste probleem daarbij is dat ik een mooie Nederlandse gemiddelde lengte heb; de meeste fietsen hier zijn voor van die kleine mannetjes.![]()
Tja, das wel vrij onbeschoft. Hier gaat het meeste 70-75 met savonds wat jong volk die weles echt doortrekken, maar persoonlijk stoort het me niet erg. Binnen bebouwd ben ik dr veel feller op.Veel goedkoper was van die visuele markeringen in de weg waardoor die smaller gaat ogen naarmate je hogere snelheid hebt…
Wij hebben exact zo’n zelfde dingetje. 30 straat maar werd dus rustig 50+ gereden.. heuvels maar ook in het midden veel te diepe uitsparing, iedereen rijdt dus nog net zo hard precies tussendoor…
Bij ons in de straat ook. Het is zo smal dat er geen twee auto’s langs elkaar kunnen, en er ligt geen asfalt maar stenen. Het is in die 26 jaar gelukkig altijd goed gegaan, gelukkig ook in de tijd dat er veel kleine kinderen waren, maar elk slachtoffer is er eentje teveel.Wij hebben exact zo’n zelfde dingetje. 30 straat maar werd dus rustig 50+ gereden..
Ah, Goeiedag Eem!Avond
Jij hebt met een iX3 ook niks te klagen, toch?Ah bon
Bon soir
Uitje was wel geinig
BBQ worksjop
C level kwam ook even langs uit BE
Een x5, GLE en range rover. Die hebben andere leasebudgetten.
Jij hebt met een iX3 ook niks te klagen, toch?
Ik heb niet eens lease!![]()
Jij krijgt te maken met afschrijving…Ik heb niet eens lease!![]()
Tof!BBQ worksjop
C level kwam ook even langs uit BE
Een x5, GLE en range rover. Die hebben andere leasebudgetten.