Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daarom hou ik dat angstvallig geheim voor de buitenwereldop dit forum zitten is toch al toegeven dat er wat nerd in je zit
[wij allemaal vermoed ik zo]
Wederom bias, maar de subgroep nerd associeer ik echt met software, manga, world of warcraft poppetjes en pokemon. Dat was iig het stereotiepe in de tijd dat ik aan de leerplicht voldeed.op dit forum zitten is toch al toegeven dat er wat nerd in je zit
[wij allemaal vermoed ik zo]
Wederom bias, maar de subgroep nerd associeer ik echt met software, manga, world of warcraft poppetjes en pokemon. Dat was iig het stereotiepe in de tijd dat ik aan de leerplicht voldeed.![]()
Inderdaad. Met veel plezier zitten kijken gisteren. Gaf me echt het gevoel dat ik het graag eens van dichtbij zou willen meemaken.
Ik vind Gert en Frank het altijd zo ongelooflijk leuk doen. Ook dit verslag is weer echt heerlijk om te kijken
Echt hè ! Ik zei ook tegen m’n vrouw dit lijkt me zo leuk om lang weekend met z’n 2en in omgeving te zijn en stukje mee te rijdenInderdaad. Met veel plezier zitten kijken gisteren. Gaf me echt het gevoel dat ik het graag eens van dichtbij zou willen meemaken.
Ik zou ook wel zo'n set tassen willen hoor!Zojuist tassen op maat gekocht voor in mn auto. Is het vrij nerderig als ik er echt naar uit kijk om ze in de auto te zetten met vakantie?![]()
Geeft niet! We krijgen je wel weer uitgewikkeld hoor!Ik ben ingewikkeld,
Ik heb behoorlijk wat interesses waar ik me een beetje in verdiep. Dan ben ik dus een wannebe nerd als ik de defitie zo leesEen nerd is iemand die intellectueel, zeer slim en sterk gefocust is op specifieke interesses (vaak technologie, wetenschap, gamen of fictie), maar sociaal gezien als ietwat onhandig of wereldvreemd wordt ervaren. [1, 2, 3]
Kernmerken en Betekenis
- Intellectuele passie: Een nerd is obsessief bezig met het vergaren van kennis en vaardigheden binnen zijn of haar interessegebied. [1, 2]
- Sociaal stereotype: Het stereotype beeld omvat een introverte persoonlijkheid, een bril, eenvoudige kleding en soms een minder ontwikkeld sociaal of actief leven. [1, 2, 3]
Wij hadden toevallig sowieso nieuwe reistassen nodig, anders had ik het ook zonde van het geld gevonden moet ik eerlijk zeggen.Ik zou ook wel zo'n set tassen willen hoor!
Maar waarschijnlijk zegt de H.M. "Nee".
Zo vaak gaan we toch niet weg en waar laat je ze thuis? Zal haar reactie zijn. Daarnaast nemen wij ook wat eten mee, spelletjes, opladers, JBL etc. Dan is een boodschappenkrat weer handiger.
Op AliE kun je ook tassen los bestellen; dan 2 lange tassen bestellen, die de volle diepte van de kofferbak benutten. Daarnaast dan ruimte voor een boodschappenkrat. Bovenop de tassen dan wat los spul. Mmm, toch ff over nadenken![]()
Ik had gelijk! Ze zei "Nee, niet nodig".Wij hadden toevallig sowieso nieuwe reistassen nodig, anders had ik het ook zonde van het geld gevonden moet ik eerlijk zeggen.
Maar de reviews zijn echt goed en ik heb 1x de fout gemaakt een goedkope reistas te kopen, die ik ook nooit meer. Ding was na 1 vakantie stuk..
Het allergrootste voordeel vind ik -denk ik- dat je nu zes tassen hebt en daar moet het in. Meer plek heb je niet en je weet als het daar in kan, dan past het.
Idee is dat m’n vrouw en ik alletwee een grote hebben, de kinderen alletwee een kleine en dan nog 1 kleine als getaway tas als we 1 overnachting hebben en waar ook de toilet tassen in gaan. De laatste grote tas die overblijft is voor wijn![]()
Wat gaat het wordenDat was een leuke voetbal pot. Nu maar een film kijken op Netflix. Biertje erbij...
Ik kan nog niks leuks vinden om eerlijk te zijn...Wat gaat het worden
ApexIk kan nog niks leuks vinden om eerlijk te zijn...
Sci-fi? Horror? Fantasy? Romcom?Ik kan nog niks leuks vinden om eerlijk te zijn...
Vinden vrouwen vaak wel leuk.Ik zal Apex eens starten.
@Robert: Wat is Romcom...![]()
Al gezien, niet slecht inderdaad. Beetje langdradig...Ik vond Dune en Dune 2 wel een goede (sci-fi) film. Maar weet niet of die op netflix is.
Rom-com = romantische comedyIk zal Apex eens starten.
@Robert: Wat is Romcom...![]()
Ah, nee dank je...Rom-com = romantische comedy
Heb eergisteren voor de minstens 10x Pulp Fiction gekeken, blijft geniaalIk kan nog niks leuks vinden om eerlijk te zijn...
Wat vond je daarvan? Ik vond het wel wat, mijn wederhelft was minder enthousiast.
‘zeg jij ja, dan zegt zij nee en andersom…’Wat vond je daarvan? Ik vond het wel wat, mijn wederhelft was minder enthousiast.
Mn guilty pleasure film thema, maar m’n vrouw vindt het dus niks…Ah, nee dank je...![]()
Moeten m nog kijken , maar hoor veel enthousiaste verhalen erover. Misschien vanavond !Wat vond je daarvan? Ik vond het wel wat, mijn wederhelft was minder enthousiast.
Ik was mijn bed aan het verschonen, lekker zweten nu als je je inspant. Maar het is klaar.Rustig hier! Allemaal naar de kerk ?
Hier mezelf aardig afgebeuld in de sportschool, moest even zitten van mn vrouw omdat ik zwabberend op mn benen binnen kwam. Oeps
Straks lekker het terras op om te vieren dat we jaar zijn getrouwd! Het is buiten wel echt heel drukkend hier in het Westen, gaat denk flink onweren.
Lekker bezig. Hier ook 2 wassen doorheen nu.Ik was mijn bed aan het verschonen, lekker zweten nu als je je inspant. Maar het is klaar.
Moet ook 2 wassen draaien, maar voordeel. Het is zo droog.
Ik heb een 9 kilo trommel in mijn wasmachine, dus kan veel in. Dat is wel handig.
Ik moet nu inderdaad wel om de paar dagen beddengoed wassen, anders krijg ik ruzie.Ah
Zondag wassen
Ma / di drogen
Woensdag gebruiken
Ik snap m!
Eerst naar de tempel geweest inderdaad, daarna de koters weer lekker buiten met hun nieuwe stepjes gespeeld, buiten de zondaglunch (tosti’s) genuttigd en straks wellicht de auto in om een ronder weerribben te toeren.Rustig hier! Allemaal naar de kerk ?
Hier mezelf aardig afgebeuld in de sportschool, moest even zitten van mn vrouw omdat ik zwabberend op mn benen binnen kwam. Oeps
Straks lekker het terras op om te vieren dat we jaar zijn getrouwd! Het is buiten wel echt heel drukkend hier in het Westen, gaat denk flink onweren.
2 dagen drogen? Uurtje buiten nu en het is droog!Ah
Zondag wassen
Ma / di drogen
Woensdag gebruiken
Ik snap m!
Ik blijf die dansscene geweldig vinden!Heb eergisteren voor de minstens 10x Pulp Fiction gekeken, blijft geniaal
Wij zaten in de auto, op weg naar ons 2e bestemming, 175km noordelijker in Salzburgerland. Nu in een groot huis met 9 appartementen.mooi ingericht in Scandinavische stijl: veel hout en steen. Stijlvol ingericht door de eigenaresse.Rustig hier! Allemaal naar de kerk ?![]()
Ja, inderdaad. Eerste helft van de was kan zo alweer de kast in.2 dagen drogen? Uurtje buiten nu en het is droog!
Man wat een film. Tarantino at it’s finest. Samen met de Coen Brothers en Scorsese het beste wat Hollywood heeft voortgebracht .Heb eergisteren voor de minstens 10x Pulp Fiction gekeken, blijft geniaal
Kun je niet eerder stoppen?Nog een lekker weekendje autosport aan het kijken.
Morgen weer werken. Andere jaren met plezier, nu van "nog een jaar en 2 maanden". Hopelijk valt het morgen toch weer mee.
Nou, 182 pagina’s in een jaar en een paar maanden vind ik niet tegenvallen! Ik voorzie nog geen leegloop of sluiting!![]()