Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Wederom bias, maar de subgroep nerd associeer ik echt met software, manga, world of warcraft poppetjes en pokemon. Dat was iig het stereotiepe in de tijd dat ik aan de leerplicht voldeed. :)

Een nerd is iemand die intellectueel, zeer slim en sterk gefocust is op specifieke interesses (vaak technologie, wetenschap, gamen of fictie), maar sociaal gezien als ietwat onhandig of wereldvreemd wordt ervaren. [1, 2, 3]

Kernmerken en Betekenis
  • Intellectuele passie: Een nerd is obsessief bezig met het vergaren van kennis en vaardigheden binnen zijn of haar interessegebied. [1, 2]
  • Sociaal stereotype: Het stereotype beeld omvat een introverte persoonlijkheid, een bril, eenvoudige kleding en soms een minder ontwikkeld sociaal of actief leven. [1, 2, 3]

• Van scheldwoord tot geuzennaam: Vroeger werd de term vooral denigrerend gebruikt (als pesterij of scheldwoord). Tegenwoordig wordt het door velen met trots gedragen als synoniem voor 'expert' of 'liefhebber'. [1, 2]

Zojuist tassen op maat gekocht voor in mn auto. Is het vrij nerderig als ik er echt naar uit kijk om ze in de auto te zetten met vakantie? :ninja:
Ik zou ook wel zo'n set tassen willen hoor!
Maar waarschijnlijk zegt de H.M. "Nee".
Zo vaak gaan we toch niet weg en waar laat je ze thuis? Zal haar reactie zijn. Daarnaast nemen wij ook wat eten mee, spelletjes, opladers, JBL etc. Dan is een boodschappenkrat weer handiger.
Op AliE kun je ook tassen los bestellen; dan 2 lange tassen bestellen, die de volle diepte van de kofferbak benutten. Daarnaast dan ruimte voor een boodschappenkrat. Bovenop de tassen dan wat los spul. Mmm, toch ff over nadenken :unsure:

Een nerd is iemand die intellectueel, zeer slim en sterk gefocust is op specifieke interesses (vaak technologie, wetenschap, gamen of fictie), maar sociaal gezien als ietwat onhandig of wereldvreemd wordt ervaren. [1, 2, 3]

Kernmerken en Betekenis
  • Intellectuele passie: Een nerd is obsessief bezig met het vergaren van kennis en vaardigheden binnen zijn of haar interessegebied. [1, 2]
  • Sociaal stereotype: Het stereotype beeld omvat een introverte persoonlijkheid, een bril, eenvoudige kleding en soms een minder ontwikkeld sociaal of actief leven. [1, 2, 3]

• Van scheldwoord tot geuzennaam: Vroeger werd de term vooral denigrerend gebruikt (als pesterij of scheldwoord). Tegenwoordig wordt het door velen met trots gedragen als synoniem voor 'expert' of 'liefhebber'. [1, 2]
Ik heb behoorlijk wat interesses waar ik me een beetje in verdiep. Dan ben ik dus een wannebe nerd als ik de defitie zo lees :)

Ik zou ook wel zo'n set tassen willen hoor!
Maar waarschijnlijk zegt de H.M. "Nee".
Zo vaak gaan we toch niet weg en waar laat je ze thuis? Zal haar reactie zijn. Daarnaast nemen wij ook wat eten mee, spelletjes, opladers, JBL etc. Dan is een boodschappenkrat weer handiger.
Op AliE kun je ook tassen los bestellen; dan 2 lange tassen bestellen, die de volle diepte van de kofferbak benutten. Daarnaast dan ruimte voor een boodschappenkrat. Bovenop de tassen dan wat los spul. Mmm, toch ff over nadenken :unsure:
Wij hadden toevallig sowieso nieuwe reistassen nodig, anders had ik het ook zonde van het geld gevonden moet ik eerlijk zeggen.

Maar de reviews zijn echt goed en ik heb 1x de fout gemaakt een goedkope reistas te kopen, die ik ook nooit meer. Ding was na 1 vakantie stuk..

Het allergrootste voordeel vind ik -denk ik- dat je nu zes tassen hebt en daar moet het in. Meer plek heb je niet en je weet als het daar in kan, dan past het.

Idee is dat m’n vrouw en ik alletwee een grote hebben, de kinderen alletwee een kleine en dan nog 1 kleine als getaway tas als we 1 overnachting hebben en waar ook de toilet tassen in gaan. De laatste grote tas die overblijft is voor wijn :p

Wij hadden toevallig sowieso nieuwe reistassen nodig, anders had ik het ook zonde van het geld gevonden moet ik eerlijk zeggen.

Maar de reviews zijn echt goed en ik heb 1x de fout gemaakt een goedkope reistas te kopen, die ik ook nooit meer. Ding was na 1 vakantie stuk..

Het allergrootste voordeel vind ik -denk ik- dat je nu zes tassen hebt en daar moet het in. Meer plek heb je niet en je weet als het daar in kan, dan past het.

Idee is dat m’n vrouw en ik alletwee een grote hebben, de kinderen alletwee een kleine en dan nog 1 kleine als getaway tas als we 1 overnachting hebben en waar ook de toilet tassen in gaan. De laatste grote tas die overblijft is voor wijn :p
Ik had gelijk! Ze zei "Nee, niet nodig".

Rustig hier! Allemaal naar de kerk ? ;)

Hier mezelf aardig afgebeuld in de sportschool, moest even zitten van mn vrouw omdat ik zwabberend op mn benen binnen kwam. Oeps :p

Straks lekker het terras op om te vieren dat we jaar zijn getrouwd! Het is buiten wel echt heel drukkend hier in het Westen, gaat denk flink onweren.

Gister pas om 1u thuis van het uit eten in ams

Was echt een toptent (@De Dude vanoost, zeker een keer gaan)

Vanmorgen wezen sporten

Nu wachtend op mevr SJ, we moeten over 10min de deur uit maar gok niet dat we dat gaan redden

De lunchplek is een papa dag verrassing

#liefdagboek

Hier mezelf aardig afgebeuld in de sportschool, moest even zitten van mn vrouw omdat ik zwabberend op mn benen binnen kwam. Oeps :p

Straks lekker het terras op om te vieren dat we jaar zijn getrouwd! Het is buiten wel echt heel drukkend hier in het Westen, gaat denk flink onweren.
Ik was mijn bed aan het verschonen, lekker zweten nu als je je inspant. Maar het is klaar.

Moet ook 2 wassen draaien, maar voordeel. Het is zo droog.

Ik wilde mijn bed opmaken, maar had het vorige beddengoed nog niet eens gewassen. Beddengoed genoeg, maar op een gegeven moment zit alles in de wasmand en heb je niks meer...

Eerst naar de tempel geweest inderdaad, daarna de koters weer lekker buiten met hun nieuwe stepjes gespeeld, buiten de zondaglunch (tosti’s) genuttigd en straks wellicht de auto in om een ronder weerribben te toeren.

Nog een lekker weekendje autosport aan het kijken.

Morgen weer werken. Andere jaren met plezier, nu van "nog een jaar en 2 maanden". Hopelijk valt het morgen toch weer mee.
Kun je niet eerder stoppen? ;)

Hebben we dit jaar meer vrije tijd gekregen of hebben we meer te ouwehoeren? Onderstaande post is van 2 juli 2025… :p
Nou, 182 pagina’s in een jaar en een paar maanden vind ik niet tegenvallen! Ik voorzie nog geen leegloop of sluiting! :p

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan