Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Veel goeie dingen hier vandaag (behalve een verloren telefoon)!

Mag zelf ook niet klagen. Heerlijk weer, salaris + vakantiegeld én een onverwachte salarisverhoging als blijk van waardering voor inzet en prestatie! Gelijk een flesje bubbels koud gezet om dat vanavond toch maar even te vieren

Gefeliciteerd!

Zoeken ze nog mensen?

Het vakantieseizoen is inderdaad begonnen. Daarom zijn wij vandaag weer thuis. 3000 (ruim) kilometers verder en de camper heeft geen steek laten vallen. Vastrijden in de modder ligt niet aan de camper natuurlijk... Overwegend lekker weer en mooie campings.

Ging dan alles goed? Nee mijn fiets ging kapot. Niks meer op het display maar toen ik het probeerde deed hij het wel, al staat hij nu vast in de maximale ondersteuning. Viel mee te leven. Lastiger was dat door de medicijnen ik erg snel verbrand ook met factor 50. Ik lijk nu op de hond, elk schaduwplekje opzoeken.

En dat was onweersbui 1 van... Redelijk harde regen en wat gerommel, het viel mee.
Die buienradar gaat alle kanten op.
Dan weer wel, dan weer geen regen.
Heb dus toch maar even de tuin gesproeid.

Nu schijnt er toch weer een bui aan te komen. Was maar binnenhalen.;)

@De Dude
20260619-213150.jpg

Ow en ik ben team koken op de camping; twee pits fornuis, gasfles mee, prima! Zeker ook uit eten, maar beetje knooien hoor erbij.
Caravan is niet mijn ding, maar de tent wordt wel een keer vervangen door een vouwwagen denk ik. Scheelt ook weer bagageruimte!

Vandaag actieve dag; eerst 6 km gewandeld, teamdag, veel te warm, maar goed, wel geinige speurtocht. Budget onderwijs...
Daarna in de stad gegeten met het gezin, meiden waren naar de film geweest met m'n schoonmoeder (Toy Story 5!).
Wederhelft kwam op de fiets dus ik dacht; that's a race! Zij met de trein, ik op de fiets, 9 km. Ze moesten nog 10 minuten lopen, dus ik had een mooie voorsprong. Natuurlijk veel te hard gefietst, 24 gemiddeld, in de zon, dus compleet bezweet thuis. Maar wel gewonnen:cool: kwam door m'n digestief, limoncello. Goede brandstof... maar 30 km/u nadat ik uit de stad was, achteraf gekkenwerk, niet eens een racefiets.

Ow en ik ben team koken op de camping; twee pits fornuis, gasfles mee, prima! Zeker ook uit eten, maar beetje knooien hoor erbij.
Caravan is niet mijn ding, maar de tent wordt wel een keer vervangen door een vouwwagen denk ik. Scheelt ook weer bagageruimte!
Je kunt ook gaan voor een bagagewagentje waar je de tent en kampeerspullen inlegt.

Volgende week Defqon, maar blijkbaar nu de soundcheck :) …het rommelt goed buiten en rond de 50mm/u regen momenteel

Overigens is Defqon totaal niet mijn stijl herrie, maar de lucht klinkt net als hun base beat op steroïden

Klopt, maar dat is niet het probleem hoor, waarom we over zouden stappen. Mijn wederhelft is er een beetje klaar mee om op de grond te liggen. Ik vind dat echt prima. Ik wil vooral een betere luifel. First world problems...
Wij vonden de caravan echt een verademing. Uiteindelijk hebben we er twee gehad.

Wij kwamen uit een vouwwagen (zo’n oranje jaren ‘80 Holtkamper). Als je een hectische reis hebt gehad moet je de wagen eerst nog openklappen, opzetten en inrichten, en een caravan zet je na een lange dag op de plek en de voortent of luifel komt morgen wel. Vouwwagen moet je ding zijn. Je ligt weliswaar niet op de grond, maar het blijft een tent. :p

Laatst bewerkt:
Wij vonden de caravan echt een verademing.

Wij kwamen uit een vouwwagen (zo’n oranje jaren ‘80 Holtkamper). Als je een hectische reis hebt gehad moet je de wagen eerst nog openklappen, opzetten en inrichten, en een caravan zet je na een lange dag op de plek en de voortent of luifel komt morgen wel. Vouwwagen moet je ding zijn. Je ligt weliswaar niet op de grond, maar het blijft een tent. :p
Dat heb ik hier vaker gehoord.:unsure:

Anti-tent. Hier is de regen gestopt dus alles open gezet, is een graad of 20 buiten.
En beter ook, had dus een kastje geverfd en die stank mag er best uit.

En er is wind ook.

Laatst bewerkt:
Lang / laat gewerkt deze week dus voor naar mijn normen extreem vroeg gaan slapen.
Zwaar onweer hoorde ik op de radio daarnet maar niks van gemerkt @diep in dromenland. Geen idee wanneer de rest gaan maffen is, maar wel dat ze dat nu nog steeds aan het doen zijn.

Een onrustige nacht gehad met hartkloppingen en hogere hartslag (53/min en normaal 48/min).
Ik was gestopt met de betablokker, dat mocht van de cardioloog, omdat de dosering toch al laag was.
Alleen hij vertelde er niet bij dat na een dag of 8 a 9 je hart een soort ontwennings-verschijnsel optreedt, waarbij je hart extra gevoelig is, reageert op de adrenaline tijdens inspanning (was aan het baantjestrekken in zwembad). Hart ging tekeer met dat krachtig pompen Bom-Bom...Bom-Bom.
Terwijl ik eergisteren zonder last 30 baantjes heb gedaan en gister na 8 was ik stuk.
Gelijk maar weer aan de betablokker begonnen.

Zo'n onrustige nacht heb ik zo eens per maand ook. Rond de 60-70 slagen per minuut en dan val ik dus echt niet in slaap. Volgens de cardioloog prima, "de medicijnen doen hun werk zodat je hart niet op hol slaat".

Zo'n onrustige nacht heb ik zo eens per maand ook. Rond de 60-70 slagen per minuut en dan val ik dus echt niet in slaap. Volgens de cardioloog prima, "de medicijnen doen hun werk zodat je hart niet op hol slaat".
Heel vervelend dus!
Mijn sporthorloge gaf dat dus ook zo aan, met 2 'waardes' buiten het normale (voor mij dan) bereik.
Maar voel me verder wel ok onder.
Ik ga gewoon weer verder met de betablokker, alleen duurt dat weer 1 a 2 dagen eer de (hart)rust is wedergekeerd.

Koop dan gelijk twee. Die andere als investering. :ROFLMAO:
Ik heb al 3 andere Lego-sets geseald op zolder liggen te verjaren zozegd. Totdat Lego ze zelf niet meer verkoopt (na 2 of 3 jaar uit assortiment). Maar dan is het lang wachten tot je de investering terug krijgt. En je bent niet de enige aanbieder. Dus nee dat doe ik niet meer.
In geval van deze Koenigsegg, moet je die NU bij Lego kopen a 450,-, dan krijg je er een bonus replica-Stuurtje bij; Dat wordt wél een duur collectersitem. Maar dan miet je eerst die 450 betalen. En ik zou dan weer het stuurtje houden.

Terug
Bovenaan