Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je die tijd gehaald. De laatste keer dat ik dacht de updates nog even te doen heb ik bijna een half uur zitten wachten voor een geschatte 6 minuten. Dat was eens maar nooit meer.Oeps updates teveel uitgesteld. Laptop: updates worden nu uitgevoerd door uw IT beheer, computer restart. geschatte tijd 10 minuten
Zeker mooi, zoiets is de enige caravan waar ik mezelf in theorie nog wel vakantie zie vieren, maar kom je met zo’n apparaat nog wel een beetje fatsoenlijk weg op de meeste campings?Oók een reden dat ie er voorlopig niet komt.
Maar mooi is het wel!
Eerst had ik de 650PXB Scandinavian Selection als favoriet, maar die is officieel alleen in de Nordics te krijgen. Dit is feitelijk de Europese versie daarvan.
Superieure uitspraken hier.50k voor zo’n zigeuner hut en dan moet je nog steeds de vaat doen?![]()
Dat stapeltje banden maakt het wel af![]()
Geeeeenieten! M’n kinderen zeiden : papa het ruikt hier naar Italië hoe kan dat. Zo leuk om te horen
En nog eentje.Sowieso niet koken op vakantie!
Voor een tandemasser is ie relatief klein. Incl. dissel nog geen 9 meter.Zeker mooi, zoiets is de enige caravan waar ik mezelf in theorie nog wel vakantie zie vieren, maar kom je met zo’n apparaat nog wel een beetje fatsoenlijk weg op de meeste campings?
En de rest van de twee weken dan?En nog eentje.
Ik kan niet eens op vakantie als ik elke dag uit eten ga.
2 dagen zelf wat maken of bestellen, 3e dag uit eten bij een vakantie van 2 weken.
Ik ben ook zo iemand die op het allerlaatst naar het ontbijt buffet gaat bij half pension zodat ik niet hoef te lunchen.
Is een cyclus, herhaalt zich. Maar goed, dat begreep je wel. Plaaggeest.En de rest van de twee weken dan?![]()
Anders zou ik het niet vragen!Is een cyclus, herhaalt zich. Maar goed, dat begreep je wel. Plaaggeest.![]()
Hahaha ergernis van m’n vrouw.. en terecht.. ik moet die velgen nog opknappen maar 0 tijdDat stapeltje banden maakt het wel af![]()
Leg uit wat is daar superieur aan?Superieure uitspraken hier.![]()
Dat snap ik maar schijnbaar is een caravan van 50k normaal maar een optie voor een vaatwasser van 500 euro niet, schiet mij maar lekDit topic is juist bedoeld om niet superieur te zijn aan elkaar.![]()
Hahaha ergernis van m’n vrouw.. en terecht.. ik moet die velgen nog opknappen maar 0 tijd
Zigeuner hut. Dat is best neerbuigend. Maar slechts een mening, ik ben geen Zigeuner en er zullen er weinig mee lezen hier die dat wel zijn. Het dekt wel de lading, en door dat te schrijven ben ik even erg.Leg uit wat is daar superieur aan?
Goed dat jullie er over beginnen, ik heb nog een set van de Tiguan op zolder liggen wat ik maar es te koop zal zetten. Uit het oog = vergeten wordenHier ook bandjes in de tuin en een doorn in het oog van mevr SJ![]()
Misschien kan de vriendin een kastje meenemen, die wel een schilderbeurt kan gebruiken?Ik heb in de tussentijd weer een kastje geverfd. Na alle vorige verfklussen heb ik nu eindelijk de slag te pakken dus erg netjes geworden. En natuurlijk heb ik nu niks meer om te verven. Heb je eindelijk routine...
Hier ook bandjes in de tuin en een doorn in het oog van mevr SJ![]()
Haha mooi dit. Ik schuur ze denk ff goed op, beetje opvullen en opnieuw spuiten. Voor €300 weg prima, kan iemand nog seizoen mee door.Goed dat jullie er over beginnen, ik heb nog een set van de Tiguan op zolder liggen wat ik maar es te koop zal zetten. Uit het oog = vergeten worden
Van mij mag ze, wordt ie wel wit.Misschien kan de vriendin een kastje meenemen, die wel een schilderbeurt kan gebruiken?![]()
De eerste 7 zijn leuk, dus je hebt nog even.Dit weekend trouwens een jaar geleden alweer getrouwd ..! Time flies
Daarna begint het pas!De eerste 7 zijn leuk, dus je hebt nog even.![]()
Klinkt goed.Daarna begint het pas!
Net trouwens twee glutenvrije mangotaartjes gemaakt! Dat wordt smullen vanavond.
Nu eten aan het maken en dan straks weer aan het werk.
Dat betekent weer 2 nadelen , 1 vieze plakkerige uniform weer aan en 2 het ergste, mensen die de term persoonlijk hygiëne niet kennen.
Op de A9 van Nürnberg richting Salzburg zijn in ieder geval die ellenlange Baustellen van 10+km en max 80 al verleden tijd. Nog wel Baustellen her en der maar stukken korter. Na München zo uit mijn hoofd geen meer of hooguit een enkele.M’n vrouw stelde voor om nu zaterdagmiddag rustig te vertrekken, ergens te stoppen bij wurzburg en dan zondagochtend vroeg door naar noord Italië en daar stop ipv zondag ochtend vroeg in 1x naar noord Italië.
Iemand ervaring met hoe de Brenner rond middaguur is ? We zijn daar 19/07 dus niet zwarte zaterdag weekend maar wel 1e weekend dat veel NL-ers vrij zijn.
Zondagochtend vroeg met lege Duitse A6 en A9 is natuurlijk als muziek in de oren voor mij. Nadeel alleen dat de menselijke snelheidslimiter dan nog wel wakker is..![]()
Mag je trots op zijn! Mooie mijlpaalGefeliciteerd! Mijn ouders tikken over twee weken de 40 jaar aan. Gaan we vieren op Texel!![]()
Ja zeker , oef wat is die A9 nu lekker rijden! Echt van Neurenberg tot en met München bijna alleen maar 3 en 4 baans, geen limiet. En vind het zo’n mooi stuk ook om te rijdenOp de A9 van Nürnberg richting Salzburg zijn in ieder geval die ellenlange Baustellen van 10+km en max 80 al verleden tijd. Nog wel Baustellen her en der maar stukken korter. Na München zo uit mijn hoofd geen meer of hooguit een enkele.
Wij hadden overnacht in dorp Lenting, net boven Ingolstadt. En ligt op 1km van de snelweg.
Absoluut. Ben ik ook, en zij helemaal natuurlijk!Mag je trots op zijn! Mooie mijlpaal
Smakelijk, ver van huis deze vrijdagavond?