Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Als het bij ons maandelijks feest is dan loop ik de hele week zo door het huis :ROFLMAO:

3439.jpg

Ja ach soms incasseer je wat meer als je de rust wilt behouden

Soms denk ik 'nee ik heb gewoon gelijk' en dan heb je even een wat minder gezellig dag / dagen :rolleyes:

Geven en nemen en de vrede proberen bewaren.
Mid to late 40s stopt “die cyclus” maar ja dan komen er andere zaken…
Nou, dat gebeuren schijnt ook nog een pré fase te hebben wat rond 40 al kan beginnen, dus dan krijg je het ‘beste’ van twee werelden :)

Geven en nemen en de vrede proberen bewaren.
Mid to late 40s stopt “die cyclus” maar ja dan komen er andere zaken…
Yep! Hiero begonnen met haar 50e. Zit er nu midden in. Het ergste lijkt alweer voorbij zelfs.
En ja "Happy wife is happy life..." :ROFLMAO:

Het is niet al te best… maar dat vind ik van het hele WK tot nu toe, ik heb nog steeds geen team zien winnen :ROFLMAO:

Morgenavond wellicht nog een mooie pot: VS tegen Australië om 21:00. Hebben allebei 1e wedstrijd gewonnen. De Aussies liepen bij de Walk-in te zingen "Trump is a s*xoffender".

Ja, dat heet de perimenopauze. Het slechtste van 2 werelden eerlijk gezegd naar mijn mening.
Een beetje zoals een PHEV dus :p
Sorry aan iedereen met een PHEV hahaha
Ik was ook wat ironisch mbt dat ‘beste’…

Heel eerlijk, ons gebruiksprofiel komt wel echt prima uit met het PHEV systeem. Meer zonnestroom zelf gebruiken en de zescilinder korte ritten besparen. Maar ik vind het wel heel erg fijn dat ik me wat uit kan leven in de sport modus, anders zou ik me er wel mee vervelen

Ja precies die wedstrijden waar teams gewonnen hebben, heb ik dus niet gezien. 6 a 7 wedstrijden in en allemaal gelijkspel… :(

Vanmiddag hier in een rit richting de camping over een steile weg met veel haarspeldbochten een tijdje voor en later achter 2 (Engelse) Ferrari's én een Camaro(?) gezeten. Maar wat een geluid van die laatste. Driftend door de bochten; zwarte strepen trekken. Dat geluid tussen de bergen was mooi . Tot ver te horen.

Terug
Bovenaan