Robert 69
Asfaltkampioen
Bedankt voor de tip! Het werkt wel.Cookies verwijderen Robert, dan werkt het forum weer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de tip! Het werkt wel.Cookies verwijderen Robert, dan werkt het forum weer.
Kijk, daar is hij weer.Bedankt voor de tip! Het werkt wel.
Eigenlijk het eerste, maar nu besef van ook de 2e hahaha.De mate van tornado of het feit dat de ladies blijkbaar zo’n beetje dezelfde friggin klok gebruiken?
Net de BBQ aan gehad ipv eten te koken, was een goed idee van de directrice. Straks int dorp maar een toetje halen in de vorm van ambachtelijk ijs.
Door het niet schoonmaken van de Airfryer?zit hier ook in de piek
Kreeg de wind van voren omdat de airfryer niet schoon was gemaakt
waren de vorige keer samen bezig met dat ding
Ligt nu KO op de bank (?)
Of door een klap er mee...Door het niet schoonmaken van de Airfryer?
Door het niet schoonmaken van de Airfryer?
Nou, dat gebeuren schijnt ook nog een pré fase te hebben wat rond 40 al kan beginnen, dus dan krijg je het ‘beste’ van twee wereldenGeven en nemen en de vrede proberen bewaren.
Mid to late 40s stopt “die cyclus” maar ja dan komen er andere zaken…
Nou, dat gebeuren schijnt ook nog een pré fase te hebben wat rond 40 al kan beginnen, dus dan krijg je het ‘beste’ van twee werelden![]()
Yep! Hiero begonnen met haar 50e. Zit er nu midden in. Het ergste lijkt alweer voorbij zelfs.Geven en nemen en de vrede proberen bewaren.
Mid to late 40s stopt “die cyclus” maar ja dan komen er andere zaken…
Even de disclaimer dat ik de ballen verstand heb van voetbal, maar Engeland leek me gister aardig op dreefHet is niet al te best… maar dat vind ik van het hele WK tot nu toe, ik heb nog steeds geen team zien winnen![]()
Duitsland?Engeland, Frankrijk, Argentinië...
Die hadden geen tegenstander.Duitsland?
Ja, dat heet de perimenopauze. Het slechtste van 2 werelden eerlijk gezegd naar mijn mening.Nou, dat gebeuren schijnt ook nog een pré fase te hebben wat rond 40 al kan beginnen, dus dan krijg je het ‘beste’ van twee werelden![]()
Ja, dat heet de perimenopauze. Het slechtste van 2 werelden eerlijk gezegd naar mijn mening.
Een beetje zoals een PHEV dus
Sorry aan iedereen met een PHEV hahaha
En hun Prins Andrew...Morgenavond wellicht nog een mooie pot: VS tegen Australië om 21:00. Hebben allebei 1e wedstrijd gewonnen. De Aussies liepen bij de Walk-in te zingen "Trump is a s*xoffender".
Ik was ook wat ironisch mbt dat ‘beste’…Ja, dat heet de perimenopauze. Het slechtste van 2 werelden eerlijk gezegd naar mijn mening.
Een beetje zoals een PHEV dus
Sorry aan iedereen met een PHEV hahaha
Zwitserland dus de eerste winnende pot voor jouJa precies die wedstrijden waar teams gewonnen hebben, heb ik dus niet gezien. 6 a 7 wedstrijden in en allemaal gelijkspel…![]()
Je loopt voor en ze zijn al klaar?Zwitserland dus de eerste winnende pot voor jou
Ja m’n maagdelijkheid dit toernooi eindelijk verlorenZwitserland dus de eerste winnende pot voor jou
Ik heb een glazen bol!Je loopt voor en ze zijn al klaar?![]()
Overloper.Hopp Schwiiz!
Ik ben gewoon nog voor Nederland, maar ik vind het ook leuk om CH te kijkenOverloper.![]()
Groot gelijk. Was ook maar een grapje.Ik ben gewoon nog voor Nederland, maar ik vind het ook leuk om CH te kijken![]()
Neenoem je de ix3 nu saai
:-(
Heel goed. 3x omhoog, 150 km en dat bij 30+ graden... echt respect!Net ook mijn donatie gedaan voor ALS @Magnifieke malloot .
Hoe heeft je zus het gedaan vandaag?
Heel goed. 3x omhoog, 150 km en dat bij 30+ graden... echt respect!
16:15 was ze klaar
Ik lees even alles terug...
Hier ook die fase van de maand. Ze gaan synchroniseren! Dat betekent dat wij eens per maand een heel weekend moeten meeten denk in![]()
Zeker in de periode rondom de Tour de France, echt verschrikkelijk. Mijn (overleden) broertje ging dan altijd uit het raam hangen van de auto en roepen: ‘Lance Armstrong!’Wielrennen sla ik over, kom al genoeg van die wannabe’s tegen.