Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik heb het verschil nu gemerkt, ik zat 10 km hemelsbreed in Italië verwijderd tov vorig jaar. Vorig jaar met de Tesla en dit jaar met de Benz.

Vorig jaar heen 3 keer laden, terug dacht ik 2 keer, maar allemaal wat langer dan dat je zelf nodig hebt en van de snelweg af.

Nu heen 2x 5 min aan de snelweg, ff plassen en weer rijden. Terug 1 keer stoppen en wellicht max 5-10 min ook even plassen en weer door.

Plus op de camping toch kijken waar je kunt laden en of hij dan niet bezet is, dat had ik nu niet.

Afgelopen winter NL - CH was drama, 4 keer stoppen om te laden, toen was ik er eigenlijk helemaal klaar mee :ROFLMAO:

Het zijn de kleine details, waar uiteraard mee te leven valt. Maar ik lever momenteel liever niet in op dat stukje comfort.
Ja als je even door wilt stomen is het niet te vergelijken. Maar goed ik stop om de 3u ook nu met de Bimmer tenzij de kinderen slapen.

Nu zo gepland dat m’n vrouw de eerste 3-4u rijdt. Ff pauze voor Frankfurt en dan blaas ik m hopelijk door tot de Oostenrijkse grens.

• Leuk
Waarderingen: JL86
En inmiddels nog wat verder omhoog. Als je je werk zat bent kun je nog fondsenwerver worden @CarkiIIer :)

Van ons bedrijf uit gaan er binnenkort ook 70 man de Ventoux op, die hebben een carwash actie opgezet. Ik weet van voorgaande jaren het wastempo en dan doneer ik liever zonder die tegenprestatie. Ben iets te zuinig op de auto’s

We zijn gisteren begonnen met seizoen 5, het heeft al een andere lading/insteek vanaf aflevering 1 eigenlijk.

Heren, wat prachtig, super bedankt voor de donaties. Heb mijn zus wel even uitleg gestuurd (al is die sinds 6u met wat anders bezig) maar ik vind het echt top!
We zijn gisteren begonnen met seizoen 5, het heeft al een andere lading/insteek vanaf aflevering 1 eigenlijk.
Wij zijn net begonnen, aflevering 3 geloof ik. Had het al begrepen van de ziekte, eerst het hart, nu dit. Echt naar. Aflevering moet ik dus nog zien.

Elke vorm van K is natuurlijk zeer erg en heeft een ingrijpende impact op.je eigen leven en die van je familie, maar om het iets - nou ja… - te relativeren, prostaat is een tandje minder erg dan pancreas, want dat laatste is een doodvonnis.

Mijn opa had het ook. Al was het niet zijn doodsoorzaak.
Bij mijn opa's wel, helaas.
Van de eerste die overleed zouden we een groot feest hebben vanwege het huwelijk (50 jaar) maar hij werd zo snel ziek dat het is afgelast. Vervolgens tegen kerst overleden. Andere opa ook vlak voor kerst, paar weken. En vervolgens twee dagen voor diezelfde kerst mijn stiefschoonvader in z'n slaap.
Oftewel, kerst is raar voor mij.

En inmiddels nog wat verder omhoog. Als je je werk zat bent kun je nog fondsenwerver worden @CarkiIIer :)

Van ons bedrijf uit gaan er binnenkort ook 70 man de Ventoux op, die hebben een carwash actie opgezet. Ik weet van voorgaande jaren het wastempo en dan doneer ik liever zonder die tegenprestatie. Ben iets te zuinig op de auto’s
Ik heb inmiddels geleerd dat je met bescheidenheid niet ver komt. Magnifieke malloot nu denk ik ook wel, delen dat soort dingen. ALS onderzoek is ontzettend belangrijk.

Zo wij zijn weer thuis, heen en weer vandaag, stond net 35 graden op de teller in de auto… te warm voor ons, dus nu maar ff lekker binnen zitten! Morgen vroeg staat buiten zwemmen op de agenda.
Goed dat je het zegt! Zit al de hele dag binnen met de airco aan, dus geen gevoel van warmte. Ik had er anders echt niet aan gedacht om de airco van de auto zometeen al aan te zetten

• Leuk
Waarderingen: JL86
Een auto (en zeker een cabrio - ja, dat klinkt gek) zonder climate zou ik verwensen, maar thuis hoeft het niet voor mij. Achterafbouw dingen/units vind ik zo giga lelijk in een huis. Moest ik een nieuwbouw zetten zou ik het uiteraard integreren.

Ik heb een benedenwoning met goede zonneschermen. Duurt wel een paar dagen voordat het echt warm binnen is. En alleen als het in de nacht ook niet afkoelt.

Een auto (en zeker een cabrio - ja, dat klinkt gek) zonder climate zou ik verwensen, maar thuis hoeft het niet voor mij. Achterafbouw dingen/units vind ik zo giga lelijk in een huis. Moest ik een nieuwbouw zetten zou ik het uiteraard integreren.

Vind het wel meevallen qua looks

Ik ben net thuis. Airco auto heerlijk en op kantoor hele dag in vrieskist gezeten.

In huis valt het me reuze mee, 22 graden geeft die nu aan. Hebben ook alles potdicht.

Straks denk even naar stad fietsen voor een ijsje en wellicht een glaasje rose

Ik heb thuis geen airco en ook geen behoefte aan, slaap toch wel.
Op het werk gelukkig wel overal airco, weet nog dat ik begon en maar 1 trein materiaal het had. Gemeten in een trein zonder en boven wadls het 53 graden

Wij hebben deze LG artcool gallery, kun je ook eigen afbeelding in doen:

Laatst bewerkt:
zit hier ook in de piek

Kreeg de wind van voren omdat de airfryer niet schoon was gemaakt

waren de vorige keer samen bezig met dat ding :censored:

Ligt nu KO op de bank (?)

Zo, ik ben er effe weer! Robert 69.
Ik kon al 24 uur niet meer inloggen op dit forum, wel gewoon inloggen op de site.
Nu ingelogd op m'n tablet, maar zie niet mijn avatar?? Dus ook veel chats gemist. O.a. van MM en de actie voor ALS. Ik zal kijken of ik ook nog kan doneren.

Normaal ingelogd op mijn Samsung mobiel maar krijg nu foutmelding Oeps...server....probeer het later opnieuw.

Terug
Bovenaan