JL86
Petrolhead
Idem hier gedoneerd, is m’n NLse rekening nog ergens goed voorVoel je vrij
Alleen weet je dan wel wie mijn zus is...
vertrouwen dan maar, dit is ook al openbaar gedeeld op een vrijmarkt bijvoorbeeld!
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idem hier gedoneerd, is m’n NLse rekening nog ergens goed voorVoel je vrij
vertrouwen dan maar, dit is ook al openbaar gedeeld op een vrijmarkt bijvoorbeeld!
Ja als je even door wilt stomen is het niet te vergelijken. Maar goed ik stop om de 3u ook nu met de Bimmer tenzij de kinderen slapen.Ik heb het verschil nu gemerkt, ik zat 10 km hemelsbreed in Italië verwijderd tov vorig jaar. Vorig jaar met de Tesla en dit jaar met de Benz.
Vorig jaar heen 3 keer laden, terug dacht ik 2 keer, maar allemaal wat langer dan dat je zelf nodig hebt en van de snelweg af.
Nu heen 2x 5 min aan de snelweg, ff plassen en weer rijden. Terug 1 keer stoppen en wellicht max 5-10 min ook even plassen en weer door.
Plus op de camping toch kijken waar je kunt laden en of hij dan niet bezet is, dat had ik nu niet.
Afgelopen winter NL - CH was drama, 4 keer stoppen om te laden, toen was ik er eigenlijk helemaal klaar mee
Het zijn de kleine details, waar uiteraard mee te leven valt. Maar ik lever momenteel liever niet in op dat stukje comfort.
Haha lekkere omschrijving erbij ook alletweeIdem hier, is m’n NLse rekening nog ergens goed voor![]()
Haha ik zag die van jouw en ik dacht ik match hem evenHaha lekkere omschrijving erbij ook alletwee![]()
Je bent al 75 Euro verder inmiddels, je zus dan. Had je eerder moeten delen man.Voel je vrij
Ja, hij waarschuwde er zelf al voor. Zijn ziekte.Zo de laatste 2 afleveringen van een simpele boerderij serie waren zwaarder dan ik dacht.
@Clarksons Farm
Je bent al 75 Euro verder inmiddels, je zus dan. Had je eerder moeten delen man.![]()
Ja ik zag z’n aankondiging op Instagram waar die ook al behoorlijk emotioneel werd. Moet de nieuwe serie nog kijkenZo de laatste 2 afleveringen van een simpele boerderij serie waren zwaarder dan ik dacht.
@Clarksons Farm
Wij zijn net begonnen, aflevering 3 geloof ik. Had het al begrepen van de ziekte, eerst het hart, nu dit. Echt naar. Aflevering moet ik dus nog zien.We zijn gisteren begonnen met seizoen 5, het heeft al een andere lading/insteek vanaf aflevering 1 eigenlijk.
Mijn opa had het ook. Al was het niet zijn doodsoorzaak.Mijn beide opa's had prostaatkanker. Meeste mensen die ik heb verloren, komt door die ziekte. Verschrikkelijke dingen, vooral wanneer het op jonge leeftijd is. Heb nog één oma, mijn vriendin ook, beide in de 90. Genieten van de achterkleinkinderen!
Bij mijn opa's wel, helaas.Mijn opa had het ook. Al was het niet zijn doodsoorzaak.
Ik heb inmiddels geleerd dat je met bescheidenheid niet ver komt. Magnifieke malloot nu denk ik ook wel, delen dat soort dingen. ALS onderzoek is ontzettend belangrijk.En inmiddels nog wat verder omhoog. Als je je werk zat bent kun je nog fondsenwerver worden @CarkiIIer
Van ons bedrijf uit gaan er binnenkort ook 70 man de Ventoux op, die hebben een carwash actie opgezet. Ik weet van voorgaande jaren het wastempo en dan doneer ik liever zonder die tegenprestatie. Ben iets te zuinig op de auto’s
Goed dat je het zegt! Zit al de hele dag binnen met de airco aan, dus geen gevoel van warmte. Ik had er anders echt niet aan gedacht om de airco van de auto zometeen al aan te zettenZo wij zijn weer thuis, heen en weer vandaag, stond net 35 graden op de teller in de auto… te warm voor ons, dus nu maar ff lekker binnen zitten! Morgen vroeg staat buiten zwemmen op de agenda.
Goed dat je het zegt! Zit al de hele dag binnen met de airco aan, dus geen gevoel van warmte. Ik had er anders echt niet aan gedacht om de airco van de auto zometeen al aan te zetten
Geen ijsje en rose heeft de baas net besloten hier.Straks denk even naar stad fietsen voor een ijsjeen wellicht een glaasje rose
Wij hebben deze LG artcool gallery, kun je ook eigen afbeelding in doen:Een auto (en zeker een cabrio - ja, dat klinkt gek) zonder climate zou ik verwensen, maar thuis hoeft het niet voor mij. Achterafbouw dingen/units vind ik zo giga lelijk in een huis. Moest ik een nieuwbouw zetten zou ik het uiteraard integreren.
Geen ijsje en rose heeft de baas net besloten hier.Ja het is dat moment weer van de maand, zoek dekking
Sterkte, ik heb het net weer overleefd, de directrice zit weer in stijgende lijnGeen ijsje en rose heeft de baas net besloten hier.Ja het is dat moment weer van de maand, zoek dekking
Echte autogek. Zelfs de airco is van Mitsubishi.
Sterkte, ik heb het net weer overleefd, de directrice zit weer in stijgende lijn
Echt niet te filmen dit.zit hier ook in de piek
Kreeg de wind van voren omdat de airfryer niet schoon was gemaakt
waren de vorige keer samen bezig met dat ding
Ligt nu KO op de bank (?)
Ik heb bier in huis en logeerbed staat klaar @Dude.Echt niet te filmen dit.
De mate van tornado of het feit dat de ladies blijkbaar zo’n beetje dezelfde friggin klok gebruiken?Echt niet te filmen dit.