Carkiller
Petrolhead
Dat ga ik mijn visite niet voorschotelen. Vriendin is gek op een goed stukje vlees.Waar is de gehaktbal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat ga ik mijn visite niet voorschotelen. Vriendin is gek op een goed stukje vlees.Waar is de gehaktbal
Ik heb hem bij de eerste klik gestopt dus zal wel meevallen?Uuh, de reserve is deel van die 80 liter, je reed op de laatste druppel. Vulhals zal een liter of 2 zijn als je hem tot de rand vol gegooid had. Niet goed voor je brandstofpomp...
Dit is mij echt nog nooit gelukt. Max wat ik heb gehaald is 66 liter en toen reed ik echt al 15 km op ‘0’ km rangenet even getankt, 80,94 liter in een 80 liter tank, zat dus al in zn reserve. Nu even bij de bank, kluisje leeghalen, tijdens de vakantie eea in gedaan. Zo nog even boodschappen doen, terug naar huis en dan ff lekker buiten spelen met de kleine. Genoeg te doen nog!
Uitstekende taakverdelingDe opkuis NA de BBQ is voor de anderen, ga ik genieten van een glas wijn en het zicht op onze mooie tuin.
Dat ga ik mijn visite niet voorschotelen. Vriendin is gek op een goed stukje vlees.![]()
Dit is mij echt nog nooit gelukt. Max wat ik heb gehaald is 66 liter en toen reed ik echt al 15 km op ‘0’ km range. Bij mij gaat er 70 liter in
Dat heeft u goed gezien ;-) maar dan een 525i.Is dat een 530i?
Volgens Carbase 85 liter.Dan is m’n tank groter denk ik. Hij stond op z’n reserve toen ik vertrok, bereik 40 km, dus dat moet 4-5 liter zijn geweest. 6 km naar het tankstation en toen gaf hij aan nu tanken lol.
Dat heeft u goed gezien ;-) maar dan een 525i.
Dat heeft u goed gezien ;-) maar dan een 525i.
Zo dan. Mooi bochtje is dat wel trouwens. Normaal gesproken gaat een vrachtwagen daar met zo’n 30 km/u doorheen. Ben benieuwd of te hard reed (en verkeerd geladen) of dat hij moest uitwijken![]()
Vrachtwagen valt bovenop auto, bestuurder wonder boven wonder ongedeerd
Het is ongelooflijk maar waar: de bestuurder van de auto die werd verpletterd door een vrachtwagen op de A15 bij Rotterdam, is ongedeerd gebleven. Dat bevestigt de politie. Of de chauffeur van de vrachtwagen gewond is geraakt is bij de politie niet bekend.www.ad.nl
Goede genade. Die heeft het hele elftal van Gabriël op z’n schouders gehad.
Ja ook wel nieuwsgierig hoe dit kan. Ook als die moet uitwijken zou dit niet zomaar moeten kunnen..Zo dan. Mooi bochtje is dat wel trouwens. Normaal gesproken gaat een vrachtwagen daar met zo’n 30 km/u doorheen. Ben benieuwd of te hard reed (en verkeerd geladen) of dat hij moest uitwijken
Zal allemaal wel meevallen danVolgens Carbase 85 liter.
Maar dan nog tank je erg laat met mogelijke schade aan je brandstofpomp tot gevolg.
Bij laatste kwart tanken.
Ik was ook altijd van de laatste drup, maar doe dat ook niet meer idd vanwege de brandstof pompVolgens Carbase 85 liter.
Maar dan nog tank je erg laat met mogelijke schade aan je brandstofpomp tot gevolg.
Bij laatste kwart tanken.
Ik hoop het voor je, ik zou het niet doen.Zal allemaal wel meevallen dan![]()
Dat kun je wel stellen ja![]()
Vrachtwagen valt bovenop auto, bestuurder wonder boven wonder ongedeerd
Het is ongelooflijk maar waar: de bestuurder van de auto die werd verpletterd door een vrachtwagen op de A15 bij Rotterdam, is ongedeerd gebleven. Dat bevestigt de politie. Of de chauffeur van de vrachtwagen gewond is geraakt is bij de politie niet bekend.www.ad.nl
Goede genade. Die heeft het hele elftal van Gabriël op z’n schouders gehad.
Laatste drup niet, maar ik ben wel te lui om bij een kwart al naar de accijnsdrain te gaan. Tegen de tijd dat de range naar 100 km gedaald is zit er nog een liter of 7 in, primaIk was ook altijd van de laatste drup, maar doe dat ook niet meer idd vanwege de brandstof pomp
Komt wel goed, gebeurd een keertje is niet het einde van de wereld en als het kapot gaat dan laten we hem repareren hè, ofwel binnen of wel buiten de garantie om, het is mooi weer, lekker buiten zitten, is veel belangrijkerIk hoop het voor je, ik zou het niet doen.
Een grote 85 liter tank met maar 5 liter er nog in, je remt en trekt op. Brandstofpomp kan mogelijk niks aanzuigen op die momenten dus kan beschadigen. Heb je geen instructieboekje? Staat het vast ook wel in.
Hopelijk volgen ze het AW-forum bij de COMEX edelmetaalbeurs, DIT verklaart dus de rare switch van eligible gold naar allocated gold van vorige week. Die dekselse JL86 tochNu even bij de bank, kluisje leeghalen, tijdens de vakantie eea in gedaan.
Komt wel goed, hij is vol nuJe bent gewaarschuwd JL86, als het geen gewoonte is zal een keer inderdaad wel los lopen. Ik vind het niks, wil in geval van nood niet eerst hoeven tanken. Nu is dat met 3 auto's niet echt een issue, maar kwart tank voor nood is en blijft voor mij het minimum.
Hopelijk volgen ze het AW-forum bij de COMEX edelmetaalbeurs, DIT verklaart dus de rare switch van eligible gold naar allocated gold van vorige week. Die dekselse JL86 toch![]()
Ik heb mijn auto maar weer eens geladen tot 100%. Vanwege wat lange afstanden in het verschiet.
Kom ik tot een whopping 53 kilometer.![]()
Ik heb nog driekwart tank benzine en dus nog zo’n 600 km extra.Matige EV range, deed mn egolf zelfs beter![]()
wow! Das 600km real range! BMW staat op 48% en 160km range.Capri heeft nog 53%, 323 km. Voorlopig geen lange rit, laden kan wel wachten. Zoë nog iets van 250 km, ook geen haast.
Maar ik zal ze niet onder een kwart leegrijden![]()
Ik heb nog driekwart tank benzine en dus nog zo’n 600 km extra.![]()
Ja, zei laatst al, veel zuinige ritjes. Werkverkeer is nu rond de 12,5 kWh/100 km, dat scheelt echt veel. Maar goed, je rijdt niet 100% van de accu, maar 400 km moet kunnen zo. Of 500 als je met 100% vertrekt. Deze zomer richting Tsjechië, dat wordt een mooie proef!wow! Das 600km real range! BMW staat op 48% en 160km range.
Voor de dagelijkse behoefte is EV ook echt wel de uitkomst, het zijn de vakanties die het voor mij de nek om deden. Ligt zeer waarschijnlijk ook natuurlijk aan mijn “idiote” rijstijl, maar zolang dat kan wil ik dat ook blijven doen.
Dat red ik net met een volle 70 liter tank… :/Ik heb nog driekwart tank benzine en dus nog zo’n 600 km extra.![]()
Heb dat eigenlijk nooit echt ervaren moet ik zeggen en had zeker met de Tesla nog ook niet al te beste rijstijlVoor de dagelijkse behoefte is EV ook echt wel de uitkomst, het zijn de vakanties die het voor mij de nek om deden. Ligt zeer waarschijnlijk ook natuurlijk aan mijn “idiote” rijstijl, maar zolang dat kan wil ik dat ook blijven doen.
Zo ik deed ff tuin sproeien, behoorlijk warm!22 graden nog buiten en een luchtvochtigheid van 74%. Ik vrees voor de komende dagen...
Ik heb het verschil nu gemerkt, ik zat 10 km hemelsbreed in Italië verwijderd tov vorig jaar. Vorig jaar met de Tesla en dit jaar met de Benz.Heb dat eigenlijk nooit echt ervaren moet ik zeggen en had zeker met de Tesla nog ook niet al te beste rijstijl![]()
Nu snap ik dat je niet in een tent wilt zitten.Ik heb het verschil nu gemerkt, ik zat 10 km hemelsbreed in Italië verwijderd tov vorig jaar. Vorig jaar met de Tesla en dit jaar met de Benz.
Vorig jaar heen 3 keer laden, terug dacht ik 2 keer, maar allemaal wat langer dan dat je zelf nodig hebt en van de snelweg af.
Nu heen 2x 5 min aan de snelweg, ff plassen en weer rijden. Terug 1 keer stoppen en wellicht max 5-10 min ook even plassen en weer door.
Plus op de camping toch kijken waar je kunt laden en of hij dan niet bezet is, dat had ik nu niet.
Afgelopen winter NL - CH was drama, 4 keer stoppen om te laden, toen was ik er eigenlijk helemaal klaar mee
Het zijn de kleine details, waar uiteraard mee te leven valt. Maar ik lever momenteel liever niet in op dat stukje comfort.
Even gegoogled maar geen echt antwoord gevonden en ik ken niks van astrologie22 graden nog buiten en een luchtvochtigheid van 74%. Ik vrees voor de komende dagen...
Zowel heel warm als een heel hoge luchtvochtigheid. Dat is in de regel benauwd plakweer.Even gegoogled maar geen echt antwoord gevonden en ik ken niks van astrologieOf hoe het ook heet, meteoroliegen of zo? Wat bedoel je precies: veel neerslag, veel kans op zwaar onweer?
Zeker. Hoop rijke mensen hier, niemand die haar wil sponsoren?Overigens gaat m'n zus morgen de Mont Ventoux op, tegen ALS. 34° daar, pfff. Respect!
Zeker respect en veel succes voor je zus!!Overigens gaat m'n zus morgen de Mont Ventoux op, tegen ALS. 34° daar, pfff. Respect!
Leuk, ALS mooi doel. Zelf een keer wat trappen daarvoor gerend in de Johan Cruijff Arena.Voel je vrij
Alleen weet je dan wel wie mijn zus is...
vertrouwen dan maar, dit is ook al openbaar gedeeld op een vrijmarkt bijvoorbeeld!