De Dude
Petrolhead
Het is ook nog geen woensdagVriendin bemoeit zich daar niet mee, maar het is zeker leuker om alles te laten zien als het netjes is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is ook nog geen woensdagVriendin bemoeit zich daar niet mee, maar het is zeker leuker om alles te laten zien als het netjes is.
Dan heb ik geen tijd voor deuren verven.Het is ook nog geen woensdag
Dat bedoel ik.Vriendin bemoeit zich daar niet mee, maar het is zeker leuker om alles te laten zien als het netjes is.Je hebt nu ook extra motivatie, denk ik?![]()
Deur wind en weer inderdaad.Kan er weer mee deur.![]()
Flink rondje inderdaad, zit je zo aan de 10 km.M’n vrouw wilde een rondje lopen
Dacht .. leuk ga wel mee met de kleine in de kinderwagen
Bijna 3u later weer terug
Tussendoor wel even gestopt voor een wijntje op een terras (zo een 2u effectief gewandeld)
Goedemorgen,Die is denk ik nog een rondje lopen om te zien hoe veel sukkels er in een tent slapen vannacht.![]()
Ik denk voor verder onderzoek, wrak zal inmiddels wel weg zijn, maar ze hebben natuurlijk veel foto’s gemaakt. Voorkant heb ik ook gezien en was helemaal “weg”.Toch snap ik de situatie niet helemaal @JL86 op de foto. Ik neem aan dat het slachtoffer al weg is gehaald door de hulpdiensten, maar het wrak laten ze zo nog achter?
Die heb je er van te voren al afgelopen zeg maar?Net even stukje hardgelopen op een glooiend sintelpad langs een wildstromend riviertje. Een workout van 6,5km in 40 minuten, net geen 10km/u. Voelt goed!
Nu effe bijkomen met een cheesecake...![]()
Deurstoppers, van die losse zware dingen.Ik lees hier vaker dat mensen kunststof kozijnen hebben, wat gebruiken jullie om de achterdeur open te houden?
Dat doe ik ook, maar waait hij dan niet dicht? Heb nu een hordeur en het is niet de bedoeling dat de achterdeur dicht waait en mijn deur sloopt.Ik zet de deur open.
Lijkt me niet fijn, iedere keer met een zware bloempot slepen.Iets tegenaan zetten waar gewicht in zit. Kan ook heel simpel een grote bloempot zijn.
Deze hebben wij ook. Binnen en buiten.Lijkt me niet fijn, iedere keer met een zware bloempot slepen.
![]()
Deurstopper | Action NL
Voorkom dat deuren dichtslaan en bescherm muren met deze deurstopper van roestvrij staal. Voorzien van rubberen anti-slipvoet. | Bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel in Nederland!www.action.com
Ik gebruik die nu 2 jaar, 2 per deur. Hoewel bedoelt voor binnen zien ze er nog als nieuw uit.
Jeetje zeg! Totaal overheen gelezen.Kreeg nog berichtje dat een kennis opgenomen was met een hersentumor....kom je dan achter als je ineens je rechterhand niet meer kunt gebruiken. Bah....net alles op orde en tijd voor genieten en rust heb je dat!
In Friesland wel, in Limburg bijna nooit.Dat doe ik ook, maar waait hij dan niet dicht? Heb nu een hordeur en het is niet de bedoeling dat de achterdeur dicht waait en mijn deur sloopt.
Jeetje zeg! Totaal overheen gelezen.Is er nog behandeling mogelijk?
Toegewijde vader.Ben alweer zo’n 2 uur buiten met de kleine, die heeft z’n beweging ook nodig! Rusten doen we pas als hij vanavond naar bed gaat![]()
Ben je nog boos kijkende hondenbezitters tegen gekomen? Zo ja, ben je er toen bijna kruipend langzaam langs gereden?Ik ben ook weer terug, was met de brommer naar de Reeuwijkse plassen gereden en heb daar een ijsje gegeten.
Flinke rit, 60 km of zo retour.
Viel mee, alleen de "neutrale" zeg maar. Dus noch boos, noch een bedankje. En dat is prima.Ben je nog boos kijkende hondenbezitters tegen gekomen? Zo ja, ben je er toen bijna kruipend langzaam langs gereden?
Zo hoort het! Net even boodschappen gedaan en een klein RC autootje voor de kleine man gekocht, hij is er maar druk mee nuToegewijde vader.
Ah de menselijke snelheidscontrole was uitgeschakeld. Dat is wel blazen danVrouw lag grotendeels te slapen
Ja scheelt een hoop, alleen af en toe was het wel even van is dit wel veilig?!…Ah de menselijke snelheidscontrole was uitgeschakeld. Dat is wel blazen dan
Ik zit al paar weken in één grote stroom aan diarree. Dit is nu m’n modus -zoekt foto’s op-Toch minder leuk dat al het gezeik bij jou terecht komt als eindpunt.