Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Je hebt nu ook extra motivatie, denk ik? :p
Vriendin bemoeit zich daar niet mee, maar het is zeker leuker om alles te laten zien als het netjes is.
Dat bedoel ik. ;)

original

Sneu, gezien de schade en het veilige automerk verbaasd het me dat hij het niet overleefd heeft.
Maar wellicht droeg hij de gordel niet...

Ik zou een hele rij oorzaken kunnen bedenken, maar niet fijn dit. Iemand van mijn leeftijd. Hoe moet je je kinderen vertellen dat papa niet meer thuiskomt? :cry:

Toch snap ik de situatie niet helemaal @JL86 op de foto. Ik neem aan dat het slachtoffer al weg is gehaald door de hulpdiensten, maar het wrak laten ze zo nog achter?

M’n vrouw wilde een rondje lopen

Dacht .. leuk ga wel mee met de kleine in de kinderwagen

Bijna 3u later weer terug o_O

Tussendoor wel even gestopt voor een wijntje op een terras (zo een 2u effectief gewandeld)

Die is denk ik nog een rondje lopen om te zien hoe veel sukkels er in een tent slapen vannacht.:unsure:
Goedemorgen,
Deze sukkel heeft anders wel goed geslapen in een tent.
Zo even ontbijten en 2x pleur. Daarna wat hardlopen voordat het te warm wordt (28gr.C).
Daarna wil de H.M. naar een stadje, om te shoppen. Leuke route er naar toe met veel haarspeldbochten. En later weer terug natuurlijk.

Toch snap ik de situatie niet helemaal @JL86 op de foto. Ik neem aan dat het slachtoffer al weg is gehaald door de hulpdiensten, maar het wrak laten ze zo nog achter?
Ik denk voor verder onderzoek, wrak zal inmiddels wel weg zijn, maar ze hebben natuurlijk veel foto’s gemaakt. Voorkant heb ik ook gezien en was helemaal “weg”.

Iets tegenaan zetten waar gewicht in zit. Kan ook heel simpel een grote bloempot zijn.
Lijkt me niet fijn, iedere keer met een zware bloempot slepen.

Ik gebruik die nu 2 jaar, 2 per deur. Hoewel bedoelt voor binnen zien ze er nog als nieuw uit.

Lijkt me niet fijn, iedere keer met een zware bloempot slepen.

Ik gebruik die nu 2 jaar, 2 per deur. Hoewel bedoelt voor binnen zien ze er nog als nieuw uit.
Deze hebben wij ook. Binnen en buiten.

Ik heb nog zo'n ouderwetse schoenleest. Zwaar ding van gietijzer. Die schuiven er met de voet voor als de deur openstaat. Daar hebben we nog wel een openschuivend hor om de vliegen buiten te houden.

Officieel zijn het ook tuindeuren dus er is nog een helft die open kan, maar dat gebruiken we maar weinig.

Kreeg nog berichtje dat een kennis opgenomen was met een hersentumor....kom je dan achter als je ineens je rechterhand niet meer kunt gebruiken. Bah....net alles op orde en tijd voor genieten en rust heb je dat!
Jeetje zeg! Totaal overheen gelezen. :rolleyes::confused: Is er nog behandeling mogelijk?

Wij zijn weer thuis, vandaag in zo’n 7 uurtjes terug gereden, 1 keer onderweg ff 10 minuten gestopt. Eerste stint van 4.5 uur ging goed, de snelweg blijft mooi in Italië! Ik denk dat mijn grootlicht een onderhoudsbeurt kan gebruiken nu! Ff file gehad bij Verona en omdat er zo’n 30 minuten bij de Gotthard stond via de San Bernardino terug gereden. De Benz is echt een fantastische auto, wereldverschil met de Tesla, op elk vlak. Vrouw lag grotendeels te slapen en de kleine vermaakte zichzelf daarom de eerste 4.5 uur (aan de voet van de San Bernardino) past gestopt. Fingers crossed dat ik niet geflitst ben, maar dat zien we de komende weken wel ;)

Ben alweer zo’n 2 uur buiten met de kleine, die heeft z’n beweging ook nodig! Rusten doen we pas als hij vanavond naar bed gaat ;)

Avond.

Vandaag 6.9km gereden naar een klant. En daarna weer naar huis. Wat escalaties aan het behandelen. Toch minder leuk dat al het gezeik bij jou terecht komt als eindpunt.

Terug
Bovenaan