Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja waarom zou je willen kramperen als je ook gewoon heerlijk fantastisch in een luxe bungalow kunt zitten met airco… mij een raadselKlinkt prima, maar niet naar mij luisteren. JL86 weet het beter.![]()
Niet iedereen kan en/of wil dat betalen, dat speelt ook meeJa waarom zou je willen kramperen als je ook gewoon heerlijk fantastisch in een luxe bungalow kunt zitten met airco… mij een raadsel![]()
Kinderen vinden dat leuk. Maar ja, kan het 10 x schrijven...Ja waarom zou je willen kramperen als je ook gewoon heerlijk fantastisch in een luxe bungalow kunt zitten met airco… mij een raadsel![]()
Praat eens een beetje aardig over je vrouw...Vaatwassertje in de bungalow hier is ook wel handig![]()
We hebben wel airco, maar geen vaatwasser hier. Gewoon met de hand afwassen, dan komen de beste gesprekken...Ja waarom zou je willen kramperen als je ook gewoon heerlijk fantastisch in een luxe bungalow kunt zitten met airco… mij een raadsel![]()
Ik heb er alle vertrouwen in dat je er voor zorgt dat je zoontje het leuk vind, maar smoes na smoes lees ik.Mijn zoontje heeft de beste tijd van z’n leven ook in de bungalow en omdat we niet hoeven te afwassen kunnen we langer op het strand blijven. Al die mensen die vroeg het strand verlaten moeten zeker eerst afwassen? Zo kun je het ook zien.
Zou mooi zijn. Dat het een keer gebeurt geloof ik wel, maar wanneer…![]()
Live | VS en Iran zouden akkoord bereikt hebben, militaire operaties beëindigd
Hallo en welkom in dit liveblog. Hier houden we je op de hoogte van de oorlog in het Midden-Oosten en de gevolgen daarvan voor de rest van de wereld.www.nu.nl
Hopelijk nu een keer echt.
Dat Japan de 2-2 scoorde ?Ik normaal ook niet, maar dit vind ik wel leuk.![]()
Ik ben verder neutraal.Dat Japan de 2-2 scoorde ?![]()
Dat doe ik ook wel, ook met essent. Maar ziggo heeft nu de policy om vanalles in het basispakket te stoppen waar ik niks mee heb en dus ook niet voor wil betalen.Bij Ziggo belden we altijd op dat we een goede aanbieding hadden van KPN, dan ging bij Ziggo er ook ineens 3 tientjes af per maand voor weer een half jaar.
Gewoon bellen met klantenservice en dreigen met andere aanbieding
Wij zijn om die reden ook weggegaan bij Ziggo naar KPN. Elk (half) jaar kwam er wel weer een prijsverhoging. Omdat Ajax zeker een dure aankoop moest doenJa
Dat doe ik ook wel, ook met essent. Maar ziggo heeft nu de policy om vanalles in het basispakket te stoppen waar ik niks mee heb en dus ook niet voor wil betalen.
Je kon de kinderen niet ontlopen?Leuk zo'n kinderverjaardag, maar ik kreeg als cadeau een goede verkoudheid. Loopneus, niezen en hoesten.
zijn te snelJe kon de kinderen niet ontlopen?
Allemaal bij ome Frits zitten, arme jij.zijn te snel
En meer koeling? Ventilator of zoiets?Ik heb dit jaar zo'n schermpje voor in de camper gekocht. De eerste dagen gezeik met de bluetooth verbinding maar na wat updates ging dat goed. Tot vandaag. 32 graden en 'uw telefoon is te warm om naat uw scherm te casten'. Na de vakantie dus eruit met dat ding.
Waterkoeling! Net als de echte gaming pc'sEn meer koeling? Ventilator of zoiets?
Maar ligt het dan niet aan je telefoon? Zo leest het wel althansIk heb dit jaar zo'n schermpje voor in de camper gekocht. De eerste dagen gezeik met de bluetooth verbinding maar na wat updates ging dat goed. Tot vandaag. 32 graden en 'uw telefoon is te warm om naat uw scherm te casten'. Na de vakantie dus eruit met dat ding.
Ja, de telefoon wordt te warm. Maar die ga ik niet inruilen. Dus of via telefoonscherm navigeren of de tomtom weer van zolder halen.Maar ligt het dan niet aan je telefoon? Zo leest het wel althans
Ook de telefoon alleen gaat in donkere modus. Die van mijn vrouw ook. Het is nu ook wel 35+En via usb C naar HDMI? Weet niet wat voor telefoon je hebt, maar bij mijn nieuwe telefoon met usb C kan ik op elke tv gewoon met kabeltje casten. Volgens mij is dat de standaard geworden
I can make you disappear in ChatGPT.Ellende @Janneman. Ik heb vandaag de kleine deur van mijn garage geschilderd. Ga geen foto's plaatsen want ik sta er zelf ook op, in de weerspiegeling van de ruit. Jullie moeten er dus maar van uit gaan dat het gelukt is.![]()
Ja, en dan een killer clown in de weerspiegeling zetten.Kan je zo weghalen in ChatGPT.![]()
Wat je wilt…Ja, en dan een killer clown in de weerspiegeling zetten.![]()
Goed punt.Aangezien ik je nog nooit gezien heb zie ik het verschil toch niet![]()
Nog wat spannends dan in het dorp?Het gaat hier weer nergens over.
……en dat is juist de bedoeling.![]()
Hier gebeurt nooit wat…..
Jij bent dan ook ergens anders…..Spreek voor jezelf, hier gebeurt van alles!
Hier thuis ook. Had net de tweede in minder dan een week.Pizza dieet hier bevalt mij goed!
Je hebt nu ook extra motivatie, denk ik?Ik heb niks spannends, voor het eerst in jaren lukt het om klussen te doen en af te krijgen in mijn vakantie.
20e komt een maat, gaan we samen de tuin aanpakken. En dan is het weer redelijk klaar allemaal.
Vriendin bemoeit zich daar niet mee, maar het is zeker leuker om alles te laten zien als het netjes is.Hier thuis ook. Had net de tweede in minder dan een week.
Je hebt nu ook extra motivatie, denk ik?![]()