Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Eerst eens deze vakantie afronden en dan nog een lang weekendje of weekje, heb nog genoeg vakantie dagen over.

Ach, Safaritent kan best goed zijn.
Wij hebben er zelfs ooit één gehad in Frankrijk met een Auping-bed. :cool:

Een wigwam bij Slagharen…díe nóóit weer! :poop:

Ja waarom zou je willen kramperen als je ook gewoon heerlijk fantastisch in een luxe bungalow kunt zitten met airco… mij een raadsel :whistle:
We hebben wel airco, maar geen vaatwasser hier. Gewoon met de hand afwassen, dan komen de beste gesprekken...

Tjirp.....tjirp....tjirp (krekels)
Ach na 29 jaar

Mijn zoontje heeft de beste tijd van z’n leven ook in de bungalow en omdat we niet hoeven te afwassen kunnen we langer op het strand blijven. Al die mensen die vroeg het strand verlaten moeten zeker eerst afwassen? Zo kun je het ook zien ;).

ik ben helemaal niet met de vaat bezig op vakantie :ninja: [daar heb je mensen voor]

Nog meer tijd met je vakantiegenoten :p

• Leuk
Waarderingen: JL86
Mijn zoontje heeft de beste tijd van z’n leven ook in de bungalow en omdat we niet hoeven te afwassen kunnen we langer op het strand blijven. Al die mensen die vroeg het strand verlaten moeten zeker eerst afwassen? Zo kun je het ook zien ;).
Ik heb er alle vertrouwen in dat je er voor zorgt dat je zoontje het leuk vind, maar smoes na smoes lees ik.:whistle:

Ja
Bij Ziggo belden we altijd op dat we een goede aanbieding hadden van KPN, dan ging bij Ziggo er ook ineens 3 tientjes af per maand voor weer een half jaar.
Gewoon bellen met klantenservice en dreigen met andere aanbieding
Dat doe ik ook wel, ook met essent. Maar ziggo heeft nu de policy om vanalles in het basispakket te stoppen waar ik niks mee heb en dus ook niet voor wil betalen.

Ja

Dat doe ik ook wel, ook met essent. Maar ziggo heeft nu de policy om vanalles in het basispakket te stoppen waar ik niks mee heb en dus ook niet voor wil betalen.
Wij zijn om die reden ook weggegaan bij Ziggo naar KPN. Elk (half) jaar kwam er wel weer een prijsverhoging. Omdat Ajax zeker een dure aankoop moest doen :unsure:

Ik heb dit jaar zo'n schermpje voor in de camper gekocht. De eerste dagen gezeik met de bluetooth verbinding maar na wat updates ging dat goed. Tot vandaag. 32 graden en 'uw telefoon is te warm om naat uw scherm te casten'. Na de vakantie dus eruit met dat ding.

Ik heb dit jaar zo'n schermpje voor in de camper gekocht. De eerste dagen gezeik met de bluetooth verbinding maar na wat updates ging dat goed. Tot vandaag. 32 graden en 'uw telefoon is te warm om naat uw scherm te casten'. Na de vakantie dus eruit met dat ding.
En meer koeling? Ventilator of zoiets?

Maar ligt het dan niet aan je telefoon? Zo leest het wel althans

En via usb C naar HDMI? Weet niet wat voor telefoon je hebt, maar bij mijn nieuwe telefoon met usb C kan ik op elke tv gewoon met kabeltje casten. Volgens mij is dat de standaard geworden

Ellende @Janneman. Ik heb vandaag de kleine deur van mijn garage geschilderd. Ga geen foto's plaatsen want ik sta er zelf ook op, in de weerspiegeling van de ruit. Jullie moeten er dus maar van uit gaan dat het gelukt is.:whistle:

En via usb C naar HDMI? Weet niet wat voor telefoon je hebt, maar bij mijn nieuwe telefoon met usb C kan ik op elke tv gewoon met kabeltje casten. Volgens mij is dat de standaard geworden
Ook de telefoon alleen gaat in donkere modus. Die van mijn vrouw ook. Het is nu ook wel 35+

Ja, en dan een killer clown in de weerspiegeling zetten.:unsure:
Wat je wilt… :ROFLMAO:
bassie-anp-kippa

Ik heb niks spannends, voor het eerst in jaren lukt het om klussen te doen en af te krijgen in mijn vakantie.
20e komt een maat, gaan we samen de tuin aanpakken. En dan is het weer redelijk klaar allemaal.

Terug
Bovenaan