Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

IMG-1641.jpg%0A
IMG-1640.jpg%0A

Jahaha

Jammere is dat ik met klanten te maken hebben die onze rekeningen moeten betalen

En als P&L verantwoordelijke … moet je het afval opruimen.

Ik vind het een erg handige feature: constant volgas geven en (1) je nummerplaat is nooit herkenbaar @flitsen en (2) geen last van bumperklevers. BMW had dat goed gezien back in the days (y)

ik had een 520d e39.. handbak. 136pk.

Snel was hij niet. Ook niet schoon uit de uitlaat.

Maar wat heb ik heerlijk km’s gemaakt in die auto!!

Wordt er ook Fra-Sen gekeken?
Leuke pot! Nog steeds 0-0 na 53 minuten. En de 2 grootste kansen waren voor Senegal notabene.

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

Verkoopprijs: € 15.550
Kilometerstand: 202.697 km
Bouwjaar: 01/2017
Deze heeft wel 50 paardjes meer onder de kap dan wat jij had. 186 vs 136.
Ziet er verder goed uit, mooi kleur interieur.
Maar ik zie er eerder andere klandizie mee wegrijden.

Deze heeft wel 50 paardjes meer onder de kap dan wat jij had. 186 vs 136.
Ziet er verder goed uit, mooi kleur interieur.

Heb ook 2 f11jes gereden, ik weet dat ze heerlijk rijden

jammer genoeg was er geen 518i

Ja zo kun je het ook zien maar voor de neutrale kijker zijn al die gelijkspelen wel heel saai. Al 8 momenteel…

Ik heb altijd geleerd dat je speelt om te winnen :p

ik had een 520d e39.. handbak. 136pk.

Snel was hij niet. Ook niet schoon uit de uitlaat.

Maar wat heb ik heerlijk km’s gemaakt in die auto!!
Kennis van mij had ooit een 1997 E39 525i, qua uiterlijk exact zoals die ooit in CarBase stond.
Daar kon ik de exacte foto niet vinden, dus heb ‘m nagemaakt in Gemini… Carbonschwartz met Styling 31…
IMG-1098.png

Laatst bewerkt:
Ik heb gelukkig enkel de 2de helft gezien die was top. Voetbalgekke zoon houdt me wel op de hoogte als het de moeite is om te kijken.

Ik heb gelukkig enkel de 2de helft gezien die was top. Voetbalgekke zoon houdt me wel op de hoogte als het de moeite is om te kijken.

Ik had een vergadering, zette de kijkkast net op de 90e minuut aan en dan denk je het loopt op zn eind. Nee hoor, nog ff twee doelpunten erin en nog fraaie ook :)

Wat voor klandizie :ninja:

@S J 1001 Wel prima prijs maar die 520i met N20 motor is wel beruchte - de plastic distributieriem gaat stuk en je blaast je motor ermee op. Heb van kennis gezien wat voor schade het in het blok heeft veroorzaakt haha. Overigens vind ik dat ondanks de lage betrouwbaarheid wél een hele fijne krachtige motor.

Het is wel een mooi exemplaar, maar goed met die velgen en interieur combi ben ik ook wat bevooroordeeld ;-)! Zo te zien wel het stuurtje net opnieuw gespoten.

Ik heb behalve de openingswedstrijd nog geen 1x het WK gekeken. Het leeft bij ons totaal niet. Niet thuis, niet onder vrienden/familie, niet in de straat.

De vorige kampioenschappen heb ik echt veel buiten gekeken met de buurt, was de hele straat versierd en wel echt gekte eromheen. Veel korte nachtjes :p

@S J 1001 Wel prima prijs maar die 520i met N20 motor is wel beruchte - de plastic distributieriem gaat stuk en je blaast je motor ermee op. Heb van kennis gezien wat voor schade het in het blok heeft veroorzaakt haha. Overigens vind ik dat ondanks de lage betrouwbaarheid wél een hele fijne krachtige motor.

Het is wel een mooi exemplaar, maar goed met die velgen en interieur combi ben ik ook wat bevooroordeeld ;-)! Zo te zien wel het stuurtje net opnieuw gespoten.

Heb ook zat N20 ervaringen gehoord :-( B48 schijnt wel echt beter te zijn inderdaad. 520i g30 dan maar? :p is vgm ook minder zwaar

Ik heb behalve de openingswedstrijd nog geen 1x het WK gekeken. Het leeft bij ons totaal niet. Niet thuis, niet onder vrienden/familie, niet in de straat.

De vorige kampioenschappen heb ik echt veel buiten gekeken met de buurt, was de hele straat versierd en wel echt gekte eromheen. Veel korte nachtjes :p
Is hier ook, geen versiering, vlaggen, spiegelkapjes en andere ongein. Ook amper commerciële acties rond het WK. Vorige keer stuntten de drankproducenten van bier en fris tegen elkaar op, nu bijna niks.

Ik zie 2 redenen: door de uitbreiding naar 48 ploegen teveel ballast. Leuk voor die jongens dat ze op een WK mogen spelen maar brengt buiten hier of daar een kleine verrassing geen toegevoegde waarde. Als zelfs een voetbalanalist moet gaan rondbellen of navragen bij collega’s over ploegen waarvan hij geen enkele speler kent.

Tweede is het tijdsverschil, wie kijkt er hier in W-Europa nog naar matchen die ‘s nachts worden gespeeld?

Je zou ook nog oververzadiging aan voetbal kunnen toevoegen “elke dag voetbal op TV”. En het feit dat de meeste daar op het WK een fractie verdienen van bij hun club dus weinig gemotiveerd zijn en toch nog wat vakantie willen want dadelijk starten de voorrondes van de Europese competities weer. De tijd dat het een eer was om voor je land te mogen spelen ligt al even achter ons.

Klandizie in de zin van Nederlanders met een 2e paspoort. Zie ze hier eerst rijden in afgetrapte 1- of 3-series of kleine MB en als ze wat gespaard hebben deze BMW kopen.
Ik heb een jonge collega die 3 maanden terug een oudere 5-serie kocht voor ongeveer de helft van dat bedrag en alleen maar problemen hoor ik. Hij wilde mijn ODB2-dongle al lenen, maar die kan alleen uitlezen en niet resetten, toen hoefde hij niet meer.

Ik heb dat ooit gedaan met een hele moderne auto, deed niks meer daarna en moest weer helemaal ingeleerd worden. :rolleyes:

Tegen de wegenwacht gezegd dat we geen idee hadden wat er gebeurt was, de dealer heeft hem weer aan de praat gekregen.

Ik ben even stil, omdat ik net een oorlogsmuseum had bezocht. Tussen Italië en Oostenrijk-Hongarije schijnt ook heel hard gevochten te zijn in WW1. Veel slachtoffers om niks eigenlijk.
Straks gaan we uit eten in een restaurant; lekker schnitzel und pommes und bier...mmmm!

net even getankt, 80,94 liter in een 80 liter tank, zat dus al in zn reserve. Nu even bij de bank, kluisje leeghalen, tijdens de vakantie eea in gedaan. Zo nog even boodschappen doen, terug naar huis en dan ff lekker buiten spelen met de kleine. Genoeg te doen nog!

net even getankt, 80,94 liter in een 80 liter tank, zat dus al in zn reserve. Nu even bij de bank, kluisje leeghalen, tijdens de vakantie eea in gedaan. Zo nog even boodschappen doen, terug naar huis en dan ff lekker buiten spelen met de kleine. Genoeg te doen nog!
Uuh, de reserve is deel van die 80 liter, je reed op de laatste druppel. Vulhals zal een liter of 2 zijn als je hem tot de rand vol gegooid had. Niet goed voor je brandstofpomp...

Hier vandaag en morgen BBQ! Tijdens de middagpauze wel al wat voorbereid: lookbroodjes gesmeerd en in alufolie gerold, slaatjes gemaakt, ontbijtspek is nog lekker aan het marineren in een geheime Niseko 8-kruidenmix @ spekfakkels (zijn ze hier compleet zot op), kipfilet met dragon en salie is ook aan het marineren (niet voor de kinderen), krieltjes gekookt.
6 jaar avondles koksschool gedaan, helpt wel wat als er moet gemultitasked moet worden op 45’ :)

De opkuis NA de BBQ is voor de anderen, ga ik genieten van een glas wijn en het zicht op onze mooie tuin.

Terug
Bovenaan