Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik bezig nog weleens de uitspraak ‘zoutzuur lost alles op’Jahaha
Jammere is dat ik met klanten te maken hebben die onze rekeningen moeten betalen
En als P&L verantwoordelijke … moet je het afval opruimen.
Moderator
Touwtje om de greep waarmee ie dan aan de muur vast zit. werkt perfect.Ik lees hier vaker dat mensen kunststof kozijnen hebben, wat gebruiken jullie om de achterdeur open te houden?
Daar is ie dan toch, de houtje touwtje oplossing.Touwtje om de greep waarmee ie dan aan de muur vast zit. werkt perfect.
Daar had ik 3 weken geleden ook last van, maar toch anders... Sterkte @ Dude.Ik zit al paar weken in één grote stroom aan diarree. Dit is nu m’n modus -zoekt foto’s op-
Dat heeft een oud collega een keer gedaan toen ie ziek gemeld stond… niet al te snuggerHahahaha denk dat ik dan ‘open to work’ op mn LinkedIn kan zetten
Haha ja hoe is het daar nu meeDaar had ik 3 weken geleden ook last van, maar toch anders... Sterkte @ Dude.
Prima, alleen nog overal schijt aan maar dat is normaal.Haha ja hoe is het daar nu mee
Lijkt me gewoon een vlotte auto, wat was de 0-100 tijd?ik had een 520d e39.. handbak. 136pk.
Snel was hij niet. Ook niet schoon uit de uitlaat.
Maar wat heb ik heerlijk km’s gemaakt in die auto!!
Ik kijk die halfbakken wedstrijden niet meer. Elke keer als ik iets kijk wordt het gelijkspelWordt er ook Fra-Sen gekeken?
Leuke pot! Nog steeds 0-0 na 53 minuten. En de 2 grootste kansen waren voor Senegal notabene.
Deze heeft wel 50 paardjes meer onder de kap dan wat jij had. 186 vs 136.Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.
![]()
Verkoopprijs: € 15.550
Kilometerstand: 202.697 km
Bouwjaar: 01/2017
0-0 is een mooie uitslag voor Senegal en een domper voor Frankrijk.Ik kijk die halfbakken wedstrijden niet meer. Elke keer als ik iets kijk wordt het gelijkspel![]()
Deze heeft wel 50 paardjes meer onder de kap dan wat jij had. 186 vs 136.
Ziet er verder goed uit, mooi kleur interieur.
Maar ik zie er eerder andere klandizie mee wegrijden.
Op het werk?Ja zo kun je het ook zien maar voor de neutrale kijker zijn al die gelijkspelen wel heel saai. Al 8 momenteel…
Ik heb altijd geleerd dat je speelt om te winnen![]()
In het leven.Op het werk?
Kennis van mij had ooit een 1997 E39 525i, qua uiterlijk exact zoals die ooit in CarBase stond.ik had een 520d e39.. handbak. 136pk.
Snel was hij niet. Ook niet schoon uit de uitlaat.
Maar wat heb ik heerlijk km’s gemaakt in die auto!!
Helaas hoort verliezen er ook bij.In het leven.Op het werk?Ja zo kun je het ook zien maar voor de neutrale kijker zijn al die gelijkspelen wel heel saai. Al 8 momenteel…
Ik heb altijd geleerd dat je speelt om te winnen![]()
Ik heb gelukkig enkel de 2de helft gezien die was top. Voetbalgekke zoon houdt me wel op de hoogte als het de moeite is om te kijken.
Wat voor klandizieMaar ik zie er eerder andere klandizie mee wegrijden.
Wat voor klandizie
@S J 1001 Wel prima prijs maar die 520i met N20 motor is wel beruchte - de plastic distributieriem gaat stuk en je blaast je motor ermee op. Heb van kennis gezien wat voor schade het in het blok heeft veroorzaakt haha. Overigens vind ik dat ondanks de lage betrouwbaarheid wél een hele fijne krachtige motor.
Het is wel een mooi exemplaar, maar goed met die velgen en interieur combi ben ik ook wat bevooroordeeld ;-)! Zo te zien wel het stuurtje net opnieuw gespoten.
Is hier ook, geen versiering, vlaggen, spiegelkapjes en andere ongein. Ook amper commerciële acties rond het WK. Vorige keer stuntten de drankproducenten van bier en fris tegen elkaar op, nu bijna niks.Ik heb behalve de openingswedstrijd nog geen 1x het WK gekeken. Het leeft bij ons totaal niet. Niet thuis, niet onder vrienden/familie, niet in de straat.
De vorige kampioenschappen heb ik echt veel buiten gekeken met de buurt, was de hele straat versierd en wel echt gekte eromheen. Veel korte nachtjes![]()
Klandizie in de zin van Nederlanders met een 2e paspoort. Zie ze hier eerst rijden in afgetrapte 1- of 3-series of kleine MB en als ze wat gespaard hebben deze BMW kopen.Wat voor klandizie
@S J 1001 Wel prima prijs maar die 520i met N20 motor is wel beruchte - de plastic distributieriem gaat stuk en je blaast je motor ermee op. Heb van kennis gezien wat voor schade het in het blok heeft veroorzaakt haha. Overigens vind ik dat ondanks de lage betrouwbaarheid wél een hele fijne krachtige motor.
Het is wel een mooi exemplaar, maar goed met die velgen en interieur combi ben ik ook wat bevooroordeeld ;-)! Zo te zien wel het stuurtje net opnieuw gespoten.
Waar is de gehaktbalJemig wat een stilte. Ik ben eten aan het maken nu. Gebakken aardappeltjes met spek en ui, biefstuk en komkommersalade. Kook elke dag, vind het nog leuk ook.
Uuh, de reserve is deel van die 80 liter, je reed op de laatste druppel. Vulhals zal een liter of 2 zijn als je hem tot de rand vol gegooid had. Niet goed voor je brandstofpomp...net even getankt, 80,94 liter in een 80 liter tank, zat dus al in zn reserve. Nu even bij de bank, kluisje leeghalen, tijdens de vakantie eea in gedaan. Zo nog even boodschappen doen, terug naar huis en dan ff lekker buiten spelen met de kleine. Genoeg te doen nog!