S J 1001
Petrolhead
Lijkt mij wel een mooie actie. Zo'n koffie bestellen op een terras en dan met een stalen gezicht "zonder koffie graag"
En maak er een dubbele van
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt mij wel een mooie actie. Zo'n koffie bestellen op een terras en dan met een stalen gezicht "zonder koffie graag"
Altijd als ik weg ben…Gebeuren gevaarlijke dingen hier in het offtopic...
Gebeuren gevaarlijke dingen hier in het offtopic...
Dronken mensen vertellen altijd de waarheid.Heel andere categorie van foute bestelling; hoorde eens iemand die een /rip-ie-aai-ee/ bestelde. Watte? Bedoelde een Ribeye...
Thx!Vervelend van de HRV, @der Magistrat.
Kan reparatie dan nog wel uit?
Ik leef nog.
Beetje last van duim en scheenbeen, maar verder niet echt gehavend.
(Jumbo)kratje heeft het niet overleefd. Morgen maar even naar die tree kijken. Voorlopig is de kelder off-limits voor de kids.
Hier niet gelukt.Ik houd me braaf aan mijn voornemen, geen alcohol tot september.
Is het ook. Ik ben alcoholvrij sinds 6 juli.Hier niet gelukt.
Vind ik prima.![]()
Jij mag dat!Ik wilde nog schrijven, voordat je het weet zit je in een rolstoel. Maar dat kon ik JW niet aan doen.
Ik ben weer begonnen. Gisteren weer eens een großes Bier gehad sinds lange tijd. Maar ja, dat doe ik in Nederland niet.Is het ook. Ik ben alcoholvrij sinds 6 juli.
Hoe dan?Ik zit nu wat bami te eten, had nog niks op sinds 09:00 vanochtend.![]()
Is het ook. Ik ben alcoholvrij sinds 6 juli.
Was een zware werkdag, laten we het daar maar op houden...Ik ben weer begonnen. Gisteren weer eens een großes Bier gehad sinds lange tijd. Maar ja, dat doe ik in Nederland niet.
Hoe dan?![]()
Ik ben blij dat het goed met je gaat. Ik heb dit wel twee keer moeten lezen.Nou, dat was me het avondje weer.
Gezin van de camping gehaald…caravan laten staan, want had geen zin om de zooi in te pakken in de regen.
Dus belangrijkste spul mee in de auto en naar huis.
Thuis wil ik het krat met proviand opruimen in de kelder…..zak ik door de traptree.
Dus met krat en al naar beneden gestort. Nose-dive. Broek achter een kraantje blijven hangen….dus water in de kelder, broek kapot….bloedneus….meeste dingen in het krat nog heel.
Nu even rustig in de stoel….kopje thee.
Morgen halen we de caravan wel
.
Hahahahaha oeps.Die kledingstijl…
Is dat niet de dude?
20wk echo ? GL!Eerst verloskundige, dan boodschappen en dan de rest van de middag bier tappen.
Hahahahaha oeps.
Haar - check
Schoenen - check
Broek - check
Hemd - check (maar nooit zakelijk)
Zonnebril - doorgaans niet zon bril
Bodywarmer - nope heb ik nietvolgens mij jij wel hehe
Overigens zou ik deze kleurencombinatie nooit doen, dit is hoe een Amerikaan denkt dat hij zich netjes moet kleden.
Barbour wel echt een prachtig merk. Ik wil eigenlijk een Beaufort scoren voor deze winter.Mogelijk heb ik wel een finance bro barbour body warmer
En de rest ook behalve de zonnebril idd
Das mooi op tijd. De oudst liep hier gisterav en vannacht wat te spoken. Dat koppie maalt gedurig teveelGoedemorgen. Mijn 2 koters besloten om om 5:30 al elkaar in de haren te vliegen. Na 2x waarschuwen uit elkaar gehaald met het nodige kabaal dus maar beneden gaan zitten zzzz.
Koffie 3 gaat er as we speak in.
Fostex M89 urban camo. Hoef ik niet zuinig op te zijnMogelijk heb ik wel een finance bro barbour body warmer
Waarom denk je dat ik dit gepost had?Mogelijk heb ik wel een finance bro barbour body warmer
Ach. Ondanks dat je je gedachten over de relatie wel eens deelde, toch jammer voor ze.Goedemorgen lief dagboek,
Vanochtend een telefoontje van zoonlief gehad: hij heeft de relatie na 2,5 jaar uit!
OK!...dat zagen we niet aankomen.
Zijn verhaal aangehoord en een hart onder de riem gestoken. Ze woonden net sinds december samen, maar moeten nu ieder eigen woonruimte zoeken. Hij zal nu wel vaker hier komen logeren, dat hebben we hem ook gezegd, dat die op ons terug kan vallen, hij is tenslotte onze zoon.
Zal wel even een (flinke) aanpassing wezen voor vrouwlief en mij, omdat we ons leven net opnieuw hadden ingericht met een kleiner huis en meer op ons tweeën zijn/waren.
Maar ook daar komen we wel uit.
Vind het vooral k*t voor hem en haar.
Nu gaan we maar wat in de achtertuin rommelen. Door de regen zijn veel hoge bloemen/plantjes gaan hangen; die moeten even met wat bamboe stokjes ondersteund worden.
Best kans dat de vrachtwagen zwaar beladen was. Maar fijn om dan weer thuis te zijn, lijkt me. Hopelijk ben je wel een beetje uitgerust.Zo wij zijn weer thuis, vanochtend op tijd vertrokken want op tijd wakker.
Via de San Bernardino, net voor de voet aansluiten in een colonne naar boven, langzame vrachtwagen voorop 40-50 km/u waar je toch wel 80 km/u mag, irritant want het is een lange weg… even geteld, nog zeker 10 auto’s tussen, oké challenge accepted!
Al slingerend de pas naar boven, iedereen ingehaald, tot ik achter de vrachtwagen zit, even goed kijken is natuurlijk wat tricky, ja een gaatje en gaan! Yes Mission Succesful!
Gas erop lekker rijden, geen verkeer, die vrachtwagen was zo langzaam dat ik echt lang gewoon door kon rijden
Boven aangekomen zegt m’n vrouw ik moet nu toch echt wel even naar de wc hoor, zwanger, dus ik kan niet zeggen wacht maar ff maar dat was even een momentje dat ik wilde schelden
Waarom, omdat we nog niet zo ver van die colonne verwijderd waren en vrouwen pissen niet in 20 seconde!
Dus wij stoppen, vrouw naar de wc, ik met de kleine wachten en ja hoor na enkele minuten rijdt die colonne ons weer voorbij… dus weer achteraan sluiten, maar nu op het noordelijke gedeelte waar inhalen onmogelijk is
Maar goed ongeveer 3 uur gereden dus mogen niet klagen! Nu lekker thuis, wasje doen, boodschappen etc. Morgen komen vrienden op bezoek voor een paar dagen.
Krijg je dan de ruimte voor het inhalen? Ik stel mij zo voor dat zo'n colonne je er tussen moet laten, zeker wanneer de rest achter de vrachtwagen blijft plakken... of prop je de auto er gewoon tussenZo wij zijn weer thuis, vanochtend op tijd vertrokken want op tijd wakker.
Via de San Bernardino, net voor de voet aansluiten in een colonne naar boven, langzame vrachtwagen voorop 40-50 km/u waar je toch wel 80 km/u mag, irritant want het is een lange weg… even geteld, nog zeker 10 auto’s tussen, oké challenge accepted!
Al slingerend de pas naar boven, iedereen ingehaald, tot ik achter de vrachtwagen zit, even goed kijken is natuurlijk wat tricky, ja een gaatje en gaan! Yes Mission Succesful!
Gas erop lekker rijden, geen verkeer, die vrachtwagen was zo langzaam dat ik echt lang gewoon door kon rijden
Boven aangekomen zegt m’n vrouw ik moet nu toch echt wel even naar de wc hoor, zwanger, dus ik kan niet zeggen wacht maar ff maar dat was even een momentje dat ik wilde schelden
Waarom, omdat we nog niet zo ver van die colonne verwijderd waren en vrouwen pissen niet in 20 seconde!
Dus wij stoppen, vrouw naar de wc, ik met de kleine wachten en ja hoor na enkele minuten rijdt die colonne ons weer voorbij… dus weer achteraan sluiten, maar nu op het noordelijke gedeelte waar inhalen onmogelijk is
Maar goed ongeveer 3 uur gereden dus mogen niet klagen! Nu lekker thuis, wasje doen, boodschappen etc. Morgen komen vrienden op bezoek voor een paar dagen.
Oost - West, thuis best!Maar fijn om dan weer thuis te zijn, lijkt me. Hopelijk ben je wel een beetje uitgerust.![]()
Goedemorgen lief dagboek,
Vanochtend een telefoontje van zoonlief gehad: hij heeft de relatie na 2,5 jaar uit!
Zijn verhaal aangehoord en een hart onder de riem gestoken. Ze woonden net sinds december samen, maar moeten nu ieder eigen woonruimte zoeken. Hij zal nu wel vaker hier komen logeren, dat hebben we hem ook gezegd, dat die op ons terug kan vallen, hij is tenslotte onze zoon.
Zal wel even een (flinke) aanpassing wezen voor vrouwlief en mij, omdat we ons leven net opnieuw hadden ingericht met een kleiner huis en meer op ons tweeën zijn/waren.
Nu gaan we maar wat in de achtertuin rommelen. Door de regen zijn veel hoge bloemen/plantjes gaan hangen; die moeten even met wat bamboe stokjes ondersteund worden.
De tegenliggers kan je goed spotten omdat je eerst naar boven kijkt dus al verder kijkt dan de bocht voor uit. Met de Mercedes is inhalen een appeltje en een eitje en als er 40-50 km/u gereden wordt waar 80 toegestaan is heb je niet eens zoveel overspeed nodig om in te halen. Eigenlijk niks gevaarlijks aan. Als er al de toegestane snelheid gereden wordt moet je niet gaan inhalen natuurlijk want dat is dan wel levensgevaarlijk.Ik ben met de jaren en ervaring wat voorzichtiger geworden met zulke inhaalacties. Met de moto is dat qua power een fluitje van een cent, maar je zal er maar 1 hebben in de colonne die gewoon zit te kijken of er tegenliggers komen, wachtend op een gaatje en niet denkt aan inhalend verkeer dat 100km/h harder gaat dan de colonne.
Tja, je kunt niet meer doen dan wat helpen en, als hij dat wil, veel praten. Sterkte.Goedemorgen lief dagboek,
Geslachtsecho.20wk echo ? GL!
Haal je dan per één auto tegelijk in? Of ook een serie van 2 of 3? Wat als nummer 3 vooraan ook wil of gaat inhalen en niet eerst in de spiegel achteruit kijkt of die niet toevallig ingehaald wordt en er voor gaat?De tegenliggers kan je goed spotten omdat je eerst naar boven kijkt dus al verder kijkt dan de bocht voor uit. Met de Mercedes is inhalen een appeltje en een eitje en als er 40-50 km/u gereden wordt waar 80 toegestaan is heb je niet eens zoveel overspeed nodig om in te halen. Eigenlijk niks gevaarlijks aan. Als er al de toegestane snelheid gereden wordt moet je niet gaan inhalen natuurlijk want dat is dan wel levensgevaarlijk.
Jij gaat daar in zodat je een beetje rust hebt?Mallotina is het weekend weg (motor, cursus in Zeeland) dus met de kinderen lijstje gemaakt wat we allemaal dan doen. Hut maken, check:
![]()
Beter, hier is het 4 seizoenen op een dag. Ok, vooruit, geen winter. Maar de rest wel.Op 5 min fietsen is er hier een foodtruck festival, allemaal speelgoed ook voor kids en entertainment (verhalenverteller en theater).
Dus ik zit op een stoeltje in de zon te chillen met een drankje en de kleine is aan het ravotten
Heerlijk weer!
Ja precies en de kinderen naar buiten gestuurd. Net vakantie!Jij gaat daar in zodat je een beetje rust hebt?
En daar vanavond ook allemaal slapen op een matrasje! Vroeger ook vaak genoeg gedaan toen de boys nog klein waren. Alle knuffels (wel 30+) mee en dan was het een ziekenhuis en gingen we de knuffels verplegen met verband, pleisters of mitella. Veel ranja en wat popcornMallotina is het weekend weg (motor, cursus in Zeeland) dus met de kinderen lijstje gemaakt wat we allemaal dan doen. Hut maken, check:
![]()
1 a 2 auto’s en het is daar opzich vrij breed en zo hard gaat het niet dus je kunt anders nog prima remmen en erachter duiken. Het is geen smal bergweggetje en er zijn zelfs stukken die gemaakt zijn om 2 auto’s naast elkaar te zetten.Haal je dan per één auto tegelijk in? Of ook een serie van 2 of 3? Wat als nummer 3 vooraan ook wil of gaat inhalen en niet eerst in de spiegel achteruit kijkt of die niet toevallig ingehaald wordt en er voor gaat?
Ik doe het ook lekker rustig aan, in een ontspannende modus zoveel mogelijk. Of ik nu in 45 minuten op werk of thuis ben of het wordt 50+ minuten zal me echt jeuken. Blijf al vaak op de rechterbaan in een meer constante tempo, dan op linker baan met een jo-jo-snelheid 110-60-85-70-110-85 etc. Als de linkerbaan echt vrij is, dan haal ik wel wat in totdat er weer een bus achterop komt.@Robert69
Vroeger : zoveel mogelijk in 1 keer inhalen.
Nu : verstandiger & het snelheidsverschil wat binnen het redelijke houden en goed kijken waar ik veilig weer kan invoegen in de colonne als nodig.
Op een bergpas zijn er natuurlijk geen echte zijwegen dus daar moet je al geen rekening mee houden.