S J 1001
Petrolhead
Ja precies en de kinderen naar buiten gestuurd. Net vakantie!![]()
Zonder volwassen toezicht?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja precies en de kinderen naar buiten gestuurd. Net vakantie!![]()
Grapje in dit geval. Maar ze gaan weleens naar de speeltuin zonder ons, hier om de hoek. Nooit heel lang, duidelijke afspraken en 1 minuut lopen. Net geen zicht op, maar hoor het wel voor het huis.Zonder volwassen toezicht?
Ik zou die 2.000 mooi op de bank gezet hebben, maar dat is mijn keuze.Dat is nog eens een marathon waarvan ik als ouder denk
Al zouden ze me geld toegeven dan nog niet, mag er niet aan denken. Rara wie er wel zit met een aantal vrienden? Nu ja, hij heeft deze vakantie een kleine 2.000€ netto verdiend met een lastig baantje dus dat kan er wel vanaf.
Wow! 8 films? Man, man, waar je zin in hebt en kunt opbrengen...pff!Dat is nog eens een marathon waarvan ik als ouder denk
Al zouden ze me geld toegeven dan nog niet, mag er niet aan denken. Rara wie er wel zit met een aantal vrienden? Nu ja, hij heeft deze vakantie een kleine 2.000€ netto verdiend met een lastig baantje dus dat kan er wel vanaf.
Was ze geschrokken? Ik probeer als bestuurder met passagiers geen gekke, onverwachte acties uit te halen.Ik heb echt bonje gehad in Italië omdat ik 2 auto’s tegelijk in haalde vlak voor een haarspeldbocht. Ik kon er doorheen kijken dus wist dat er niks aan kwam, maar dat kreeg ik er niet in.
Eindstand was dat ik ben uitgestapt en heb gezegd rijd dan maar zelf
Nee zeker niet want ik zei ik haal in, maar ze vond het gewoon niet verstandig omdat ze het idee had dat ik dit blind deed met gezin in de auto. Dat zou ik overigens ook nooit doen.Was ze geschrokken? Ik probeer als bestuurder met passagiers geen gekke, onverwachte acties uit te halen.
jij bent dus ook met een politieagente getrouwdIk heb echt bonje gehad in Italië omdat ik 2 auto’s tegelijk in haalde vlak voor een haarspeldbocht. Ik kon er doorheen kijken dus wist dat er niks aan kwam, maar dat kreeg ik er niet in.
Ik heb echt bonje gehad in Italië omdat ik 2 auto’s tegelijk in haalde vlak voor een haarspeldbocht. Ik kon er doorheen kijken dus wist dat er niks aan kwam, maar dat kreeg ik er niet in.
Eens! Zij was een wereldvrouw! Ondanks alle roem toch haarzelf gebleven en geen kapsones.Omdat Dolly Parton zelf ook om deze grap zou lachen. Wereldvrouw, ik ga haar missen.
![]()
Dolly Parton zei:It costs a lot of money to look this cheap
Freddy?Ook een wereldvrouw inderdaad. Die mis ik ook.
In 1 videoclip wel.Freddy?
Zo voelen we ons allemaal als we staan te stofzuigen, niet? Aantal koopt het af met een robotstofzuiger...In 1 videoclip wel.
Twee... één beneden, één boven...Aantal koopt het af met een robotstofzuiger...
Twee? Waarom niet gewoon even met zo’n ding naar boven lopen?Twee... één beneden, één boven...
Jij.Je koopt zo'n ding omdat je lui bent.
Daarom hebben wij ook een poetsvrouw, wij zijn ultra lui maar met een robotstofzuiger moet je nog steeds zelf poetsen en dat is al teveel gevraagd![]()
Ik doe het twee keer per week, stofzuigen en poetsen. Scheelt een hoop geld vermoed ik en beweging ook...@S J 1001: Waarom zo boos? Mijn moeder van ruim 60 doet dat meerdere keren per week. Dan kunnen 30/40-plussers dat toch ook?![]()
Daarom doen mijn ouders dat ook zolang het kan. En natuurlijk mag ieder dat voor zich bepalen.Ik doe het twee keer per week, stofzuigen en poetsen. Scheelt een hoop geld vermoed ik en beweging ook...![]()
Selectieve quote, I know.Ik doe het twee keer per week, ieder z'n ding!
De Robot hebben wij ook, vangt echter meer stof stilstaand dan bewegend, volgens mij heb ik de app niet eens meerHeb allebei :’) dagelijks de roby en wekelijks de poetsvrouw
De Robot hebben wij ook, vangt echter meer stof stilstaand dan bewegend, volgens mij heb ik de app niet eens meer![]()
@S J 1001: Waarom zo boos? Mijn moeder van ruim 60 doet dat meerdere keren per week met een slechte heup. Dan kunnen 30/40-plussers dat toch ook?![]()
Je schept gewoon werkgelegenheid, door een poetsvrouw in dienst te nemen!Daarom hebben wij ook een poetsvrouw, wij zijn ultra lui maar met een robotstofzuiger moet je nog steeds zelf poetsen en dat is al teveel gevraagd![]()
Je schept gewoon werkgelegenheid, door een poetsvrouw in dienst te nemen!
Of is het een Filipijnse nanny?
Daar teken ik gelijk voor, 3 weken!Vervelend detail : huidige wachttijd voor een afspraak is 2,5-3 weken.
Nee Braziliaans haha! Mijn vrouw heeft haar uitgezocht, dus niet het Braziliaans wat je verwachtOf is het een Filipijnse nanny?
Ze past niet in de Fiat?Nee Braziliaans haha! Mijn vrouw heeft haar uitgezocht, dus niet het Braziliaans wat je verwacht![]()
Helaas niet en dat is toch wel een minimale vereisteZe past niet in de Fiat?![]()