De Dude
Petrolhead
Die bank is lang ook. Zou hier zo in slaap kunnen vallen.Hehe daar zat ik vorige week zondag
Wel fijn dat ze die bank daar links hebben![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die bank is lang ook. Zou hier zo in slaap kunnen vallen.Hehe daar zat ik vorige week zondag
Wel fijn dat ze die bank daar links hebben![]()
Die bank is lang ook. Zou hier zo in slaap kunnen vallen.
Ben met zoonlief zn lego city telekraan aan het voorzien van een gestuurde assen mod. Lastig te zeggen wie meer schik heeftEven naar de stad om gymschoenen te halen voor de kinderen is geëindigd in dat ik nu op de bank bij de pashokjes zit bij de Cotton Club .
Hier gaat iets niet goed.
Op zondagmiddag met die regenachtige weer wil ik vooral een tukkie op de bank doen of een boek lezen![]()
Daar zit ik nu …Bij de costes ernaast hebben ze lounge stoelen waar ik ff m’n ogen had dichtgedaan xd
Is dat niet standaard bij die set?Ben met zoonlief zn lego city telekraan aan het voorzien van een gestuurde assen mod. Lastig te zeggen wie meer schik heeft
![]()
Daar zit ik nu …
Bij city voertuigen meestal niet. Deze is met technic delen wel stuurbaar te makenIs dat niet standaard bij die set?
Dat is nice!Bij city voertuigen meestal niet. Deze is met technic delen wel stuurbaar te maken
Ik zei ook geef me ff headsup volgende keer als je echt wilt shoppen.
Ja dan was je niet meegegaan en kon je niet helpen met of iets staat.
Fair point.
Nou inmiddels thuis. Beentjes omhoog. Fijne zondag nog allen
Ik ga zo met 5 minuten een half uurtje de oogleden van binnen bekijken...Die bank is lang ook. Zou hier zo in slaap kunnen vallen.
Ik ga zo met 5 minuten een half uurtje de oogleden van binnen bekijkenDie bank is lang ook. Zou hier zo in slaap kunnen vallen.
Ik ga zo met 5 minuten een half uurtje de oogleden van binnen bekijken
Zelfs op de satellietbeelden van Elon Musk is dit heel duidelijk te zien...Ben met zoonlief zn lego city telekraan aan het voorzien van een gestuurde assen mod. Lastig te zeggen wie meer schik heeft
![]()
De hele inboedel opgekocht?Net even de shoppinglist van gisteren verrekend. Kids hebben kleedgeld, maar we waren gisteren met z’n allen de stad in, dus heb ik alles voorgeschoten.
Toch knap, €170,- uitgeven bij de Primark.![]()
Ik ga zo met 5 minuten een half uurtje de oogleden van binnen bekijken...
Net even de shoppinglist van gisteren verrekend. Kids hebben kleedgeld, maar we waren gisteren met z’n allen de stad in, dus heb ik alles voorgeschoten.
Toch knap, €170,- uitgeven bij de Primark.![]()
... en hoeveel bij de andere winkels?
Nog niet gemerkt, hoor. Plus dat dat voor die kinderen ook minder erg is. Die groeien er toch uit. Moeten ze weer wat nieuws hebben.De hele inboedel opgekocht?
Kan het fout hebben, maar Primark is toch meer van 3 a 4 keer wassen en dan kun je het weg doen of zit ik nou verkeerd?
Ho ho, €170,- bij de Primark, hè.
Equivalent van een maandsalaris bij de gebruikelijke winkels…..![]()
Ik volg ook, de zijwand van m’n bestuurdersstoel is ook niet de mooiste meer, kan wel wat liefde gebruiken!
Oh dat boeit me niet hoor.Gewoon naar de dealer brengen, zit vast in het gratis pakket! (Excl de uren&materiaal)
(wilde dude z’n topic niet vervuilend
170 euro bij de primark. Zo dan heb je inderdaad wel echt goed huisgehouden daarHo ho, €170,- bij de Primark, hè.
Equivalent van een maandsalaris bij de gebruikelijke winkels…..![]()
Ik KEN wel een dealer redelijk bij jou in buurt die dat klusje zeker NYet zal weigerenGewoon naar de dealer brengen, zit vast in het gratis pakket! (Excl de uren&materiaal)
Fijn wel deze waardevolle tips op de zondagavond… ik ga maar ff in de keuken staan, bezoek komt zo, ze zijn al geland!
Beste zuiderbuur, je houd er toch wel rekening mee dat als je op een meeting verschijnt we er nu serieus vanuit gaan dat je gereedschappen en ingrediënten voor een zwelgfestijn a la een zeker Gallisch dorpje meezeult he?Geniet ervan! Een hartige Zwitserse kaasfondue met een royaal aantal Side Dishes om te prikken en in die borrelende pot gesmolten Gruyère en Emmenthal (geaffineerd met veel Kirsch) te doppen smaakt een stel hongerige Britten altijd.
Mij ook trouwens, alleen is de rest hier er zo niet fan van helaas.
Echt hoor !!Beste zuiderbuur, je houd er toch wel rekening mee dat als je op een meeting verschijnt we er nu serieus vanuit gaan dat je gereedschappen en ingrediënten voor een zwelgfestijn a la een zeker Gallisch dorpje meezeult he?
Altijd maar die culinaire suggesties, ik heb het eten net op en ik krijg alweer trek van dit soort opmerkingen
![]()
Kaasfondue eet je niet in de zomer haha!Geniet ervan! Een hartige Zwitserse kaasfondue met een royaal aantal Side Dishes om te prikken en in die borrelende pot gesmolten Gruyère en Emmenthal (geaffineerd met veel Kirsch) te doppen smaakt een stel hongerige Britten altijd.
Mij ook trouwens, alleen is de rest hier er zo niet fan van helaas.
Echt wel! Snert ook als het kan.Kaasfondue eet je niet in de zomer haha!
Kun je geen testredacteur Amerika worden bij AutoWeek?Ha neu. We fiksen tegen dan wel weer een andere huurwagen.
Ik rijd zo in nog best wat verschillende auto’s dit jaar. De teller staat al op acht.
Vind dat best een flink verschil, ook als je het omrekent. Maar misschien is dat ook wel normaal, geen idee eigenlijk. Bij mij maakt het het meeste uit of er een beetje doorgereden kan worden of steeds moet wisselen in snelheid/afremmen/optrekken. Zowel de E als de Mondeo doen gemiddeld ong 1:10, de 325i is dan nog de 'zuinigste' van het stel maar daar wil ik de orijs per gereden km dan weer niet van wetenWe hadden het gisteren over verbruik. Ik had redelijk wind tegen op de heenweg en terug mee. Al was het niet pal tegen de wind in, wel duidelijk verschil. Maar goed, zijn meer variabelen...
(90 km) ochtend; 16,7 kWh/100 km
(90 km) middag; 13,9 kWh/100 km
Gemiddeld over de 180 km dus 15,3 kWh/100 km. Terug iets warmer en minder vaak een buitje, maar geen groot verschil. Denk redelijk verwaarloosbaar.
Aanzienlijk verschil dus in verbruik, zo'n 20% meer, maar zou ik het omrekenen naar een ICE:
5 l/100 km gemiddeld, dan zou ik heen 5,5 l/100 km verbruiken en terug 4,5 l/100 km. Vind ik niet heel onrealistische gegevens, wel?
Vast wel, maar als zelfs deze halve neanderthaler dat in mekaar kan draaien lukt dat jou toch ook wel?Kun je ook een partyplanner inhuren voor een kinderfeestje
Koude erwtensoep met munt is ook best lekker als alternatief voor gazpachoEcht wel! Snert ook als het kan.![]()
Koude erwtensoep met munt