Rembrandt
Asfaltkampioen
Doosje raketjes dus......oké vrouw boos
blijkbaar was de schaafijs kar teveel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doosje raketjes dus......oké vrouw boos
Kleurt weer heerlijk paars jaWat staat de hei onwijs mooi in bloei zeg
Tot je over een dikke 10 jaar aan zo’n sweet sixteen gebeuren vast zit..met de hele vriendinnengroep naar Ibiza of wat is er nu populair bij de tieners?Schijnbaar was catering al voldoende duur
Ach ze heeft gelijk maar alles is zo leuk
Alweer boos?oké vrouw boos
Ja, hoewel het wel komt door bepaalde modellen. Die van mij is iets beter. Niet goed, maar iets beter...Ik vind deze beter passen
![]()
2 a 3 weken later dan normaal; komt door de droogte voorheen.Wat staat de hei onwijs mooi in bloei zeg
Top!Ik besef net dat het vannacht al 1 september is.
Dan heb ik het gehaald, mijn alcoholvrije periode. 00:01 tijd voor een biertje, of ik wacht nog even tot morgen avond.
Sorry schat, ik heb het huis verkocht.Zelfs al zou ik het geld hebben zou ik het never hier aan uitgeven, maar dit is iets wat ik wel ontiegelijk gaaf vind in een horloge @JL86
https://www.chrono24.nl/jacobco/jac...47174370.htm?searchHash=60f22064_133gdY&pos=2
Waar ben je nu met de camper? Buitenland?Op de camping 'gekookt'. Broodje hamburger met een soepje vooraf. We zijn trots op onszelf, op de camping is ook een restaurant en een snackbar.
Had gekund! Niet aan gedacht.Ik bedoel.. een Bentley was (imho) gaver geweest![]()
Jacob & Co is wel echt scheisse en veel te duur voor wat het is. Die kerel is meer een juwelier dan een horlogemaker. Wordt ook een beetje uitgelachen in de industrie, maar goed het wordt verkocht en hij verdient er veel geld aanZelfs al zou ik het geld hebben zou ik het never hier aan uitgeven, maar dit is iets wat ik wel ontiegelijk gaaf vind in een horloge @JL86
https://www.chrono24.nl/jacobco/jac...47174370.htm?searchHash=60f22064_133gdY&pos=2
Complications op z’n Engels, zal wel weer verkeerd vertaald zijn naar het NederlandsBedoel je niet wat anders? Complicaties zijn niet zo mooi namelijk.![]()
Nee sorry, je had gelijk. Complicaties kende ik niet als zijnde opties op een horloge. Ik kende het woord alleen als in medische complicaties. Mijn fout! Heel ingewikkeld.Complications op z’n Engels, zal wel weer verkeerd vertaald zijn naar het Nederlands
Een ingewikkeld mechanisme, zoiets?![]()
Zelfs al zou ik het geld hebben zou ik het never hier aan uitgeven, maar dit is iets wat ik wel ontiegelijk gaaf vind in een horloge @JL86
Ik ook niet.Hm ben geen fan
Om de winst?Ik kan er uren over praten maar dat vindt de rest hier niet zo leuk, gaat mij niet alleen om de glimmertjes![]()
Haha winst is leuk, maar ik heb er genoeg die ik niet verkoop. Heb nog een leuke (zeker niet de duurste) die uit de collectie van Jean Todt komtOm de winst?![]()
En wat moeten wij met die wetenschap? 2e hypotheek nemen?Haha winst is leuk, maar ik heb er genoeg die ik niet verkoop. Heb nog een leuke (zeker niet de duurste) die uit de collectie van Jean Todt komt![]()
Horloges worden wel ouder dan 50 heMaakt niet uit, maar er zijn dus tig verschillende complicaties, met honderden onderdeeltjes en dat allemaal in een cirkeltje van 4 cm functioneert , om het heel simpel te zeggen. Wat ook nog eens 50 jaar oud kan worden. Ik vind het zelf heel erg fascinerend
IWC heeft vorig jaar een Eternal kalender uitgebracht met een wiskundige nauwkeurigheid van 45 miljoen jaar.
Dat horloge zal dus voor altijd de juiste datum, jaargang, dag en tijd en maanstand kunnen aangeven, incl. schrikkeljaren.
Jij kan koelkasten aan Eskimo's verkopen.Heb je geen hypotheek voor nodig schat, niet alles moet veel geld kosten![]()
Ja nu een speciale kerstactie, moet je wel vandaag beslissenJij kan koelkasten aan Eskimo's verkopen.
Mooi! Uiteraard kunnen ze veel ouder worden, maar leuk om te lezen dat je pa daar zo mooi mee bezig wasHorloges worden wel ouder dan 50 he
Ik meen dat mn pa nog een paar hele oude zakhorloges heeft. Horloge en klokken repareren was zn hobby, nu ivm de leeftijd alleen nog klokken.
Ik ben gewoon gecharmeerd van de W16 uitbeelding. Techniek in een horloge doet me wat minder.
Heb denk ik iets te vaak in de keuken op de vloer gelegen om een tandwieltje ter grootte van een zandkorrel te zoeken voor pa….
Een schoolvriendin van mij heeft jaren geleden een opleiding tot Horlogemaker gedaan in Schoonhoven. Weet niet of ze nog steeds werk daarin doet, maar haar interesse ligt er ook.Mooi! Uiteraard kunnen ze veel ouder worden, maar leuk om te lezen dat je pa daar zo mooi mee bezig was! Heb er nog wel eens over nagedacht om als hobby cursussen in horloge maken te gaan volgen. Maar ik heb al amper tijd om met de oldtimers een rondje te rijden
![]()
Laatste is Parmigiani Fleurier met de Tonda PF GMT. Waarbij de GMT wijzer verstopt is als hij niet gebruikt wordt. GMT functie is om twee tijdzones aan te geven. Geniaal, geen goedkoop horloge maar ziet er gewoon perfect uit door de minimalisatie.
Gelukkig ben ik geen eskimo.Ja nu een speciale kerstactie, moet je wel vandaag beslissen![]()
Dus ik kan jou voor 2 koelkasten noteren?Gelukkig ben ik geen eskimo.
Mooi! Uiteraard kunnen ze veel ouder worden, maar leuk om te lezen dat je pa daar zo mooi mee bezig was! Heb er nog wel eens over nagedacht om als hobby cursussen in horloge maken te gaan volgen. Maar ik heb al amper tijd om met de oldtimers een rondje te rijden
![]()
Moser & Cie is ook echt top, de Streamliner is echt een classic, maar ook andere modellen.Heel fraai inderdaad. Ben zelf ook wel van de horloges en het blijft voor mij ook interessant dat het ene exemplaar me top lijkt op foto's maar me in het echt niets doet en andersom. Laatst een Moser gepast, uit toeval en die raakte me meer dan ik had verwacht.