Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Die van mij liep gisterenavond al zo zenuwachtig als een tol rond, ze heeft echt de ganse nacht liggen woelen / niet veel geslapen en deze ochtend was het helemaal “kip zonder kop modus aan”.
25ste jaar lesgeven. Maar dat was vorig jaar hetzelfde ritueel. En het jaar daarvoor etc. Ik ben altijd blij als de eerste schooldag op een woe- of nog beter vrijdag valt.

Wat word ik gelukkig van 'onze' basisschool als ik dit zo lees.

Auto's aan beide kanten half op de stoep, who cares, de ouders iig niet. De vuilnisauto laveert er ook tusssendoor. Wonderwel gaat dat al jaren goed.
Trakteren schijnt gezond te moeten volgens het schoolboekje, in de praktijk is het gewoon een leuk zakje snoep, alleen niet overdadig. Iedereen vind het prima.
Je kunt zien wie er verder van school wonen aan de bakfietsen. die van buiten bbk zijn met accu, die uit het dorp zonder.
Je geeft de nieuwe juf of meester een hand, zegt welke ondeugd bij jou hoort vergezeld van de wens 'sterkte met de bende int gareel krijgen' en babbelt buiten nog even over alle dorpse smalltalk. Wat er in de broodkist van ieder kind gaat is nog nooit als interessant gelabeld, dat zoekt ieder maar lekker zelf uit.
Hoe jij jullie school omschrijft, is ook die van ons.

Hetzij wel bakfietsen havercappu etc maar nog wel gewoon normaal met elkaar en weinig met de auto.

School 200m verderop wereld van verschil.

Dat parkeren op de stoep zo asociaal. School had paaltjes geplaatst , parkeert men nu dwars tussen de paaltjes. Echt bizar

Die van mij liep gisterenavond al zo zenuwachtig als een tol rond, ze heeft echt de ganse nacht liggen woelen / niet veel geslapen en deze ochtend was het helemaal “kip zonder kop modus aan”.
25ste jaar lesgeven. Maar dat was vorig jaar hetzelfde ritueel. En het jaar daarvoor etc. Ik ben altijd blij als de eerste schooldag op een woe- of nog beter vrijdag valt.
Ik kan me bij mij niet zo gauw herinneren dat een schooldag na de vakantie op woensdag of vrijdag begon. Ligt dat in België anders of ben ik nou echt zo’n vergiet aan het worden? :unsure::ROFLMAO:

Dat is knap, scholen die beginnen op zondag.
:geek::ROFLMAO:

460903505_3699218996996613_3437899872341631092_n.png

De 5 is in principe haar auto, de audi de mijne. Maar wie welke auto meepakt is afhankelijk van doel/passagiers en afstand. Dus ze rijd zo nu en dan (mee) in de 4

Lekker dan. Parfum besteld, net binnen.. is heel die fles niet goed. Productie fout wat betreft de verstuiver.

Contact met klanten service kan niet want die is dicht na 16:00 en de chat bot vind m’n vraag te moeilijk…

A.I. ook vaak niet. Wat ik eerder schreef. Is dit restaurant geopend? "Ja, het is geopend." En dan de openingstijden. Bel ik met het restaurant, "wegens vakantie zijn we gesloten" Vertel het de A.I., die zegt sorry en ik pas het aan.

5 minuten later vraag ik het weer, kijken of de aanpassing gelukt is.

"Ja, het is geopend" En dan de openingstijden.

Heerlijk die chatbots overal

Je hebt er echt geen kl**t aan :’)
Nee en je komt echt in een loophole terecht. KPN ook zo mooi. De app om je wifi snelheid te verbeteren klapt eruit zodra je de snelheidstest doet (in andere omgeving). Dus dan gooi je die bot aan; doe eerst de wifi verbeteringsmodule, kom daarna terug.

...doet de verbeteringsmodule...

...klapt eruit...

...terug naar de chat...

...Chat weg...

ESTA aanvraag: Your travel authorization is under review because of an immediate determination could not be made. This response does not indicate negative findings..
:ninja:

Gaat overigens wel erg soepel nu met de App van US Customs

Nee en je komt echt in een loophole terecht. KPN ook zo mooi. De app om je wifi snelheid te verbeteren klapt eruit zodra je de snelheidstest doet (in andere omgeving). Dus dan gooi je die bot aan; doe eerst de wifi verbeteringsmodule, kom daarna terug.

...doet de verbeteringsmodule...

...klapt eruit...

...terug naar de chat...

...Chat weg...
Mijn ouders willen van Ziggo naar KPN… :rolleyes:

Mijn ouders willen van Ziggo naar KPN… :rolleyes:
Qua internet stabiliteit ben ik wel echt mega tevreden. Heb al 15j KPN glasvezel , top. Nog nooit uitval gehad

Wat ik minder vind is kosten (moet ik zelf eens fixen) en de router wijzigt soms automatisch de internet instellingen waardoor m’n wifi versterkers van slag zijn en ik een uur bezig ben omdat allemaal weer te fixen.

Terug
Bovenaan