der Magistrat
Asfaltkampioen
Veel te lang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben 1m93
Jep en Jep ! 2018 was ik voor het laatst in NYC.Had jij niet familie in CT? Al eerder in NYC geweest?
Eig zouden we cu moeten wetenLang of breed?
Ik heb met je te doen.#bushalte
#wattedoendekomende30min
Heb ik ook gedaan, heb nu glasvezel internet sneller en goedkoper dan bjj Ziggo. Nu derde jaar en geen enkel probleem op normale tijden.
Ben benieuwd hoe ze dat bevalt, mooie sport.Mijlpaal: Kinderen ingeschreven voor hun eerste sport. Rugby.
Voorbij zijn de rustige zaterdagen. Wel zin in
Ja zeker echt hele fijne sportieve sport. Het is ook echt een fijne club. Ze hebben alletwee al keertje meegedraaid via een school toernooi die daar werd georganiseerd en vonden het fantastisch.Ben benieuwd hoe ze dat bevalt, mooie sport.
Hier vind de oudste dat hij op voetbal wil, ook maar eens aanmelden.
Maar waarom een woord als “tas”
gebruiken als je ook gewoon duidelijker en correct kunt zijn met mok? Of ga je ook naar Albert-Heijn en stop je je boodschappen daarna in een mok?
Ik heb met je te doen.
OV maak ik veel gebruik van, maar de bus weiger ik pertinent. Ik ga nog liever lopen of een OV fiets
Ik ook sedert ik mijn leasebak heb ingeleverd. Werkgerelateerd neem ik vaak de trein en als we in het weekend naar de stad moeten nemen we vaak de bus. Beide zijn waar ik woon erg goed geregeld voor een klein landelijk dorp met 6.000 inwoners.OV maak ik veel gebruik van, maar de bus weiger ik pertinent. Ik ga nog liever lopen of een OV fiets
Ik heb lang in Gent gestudeerd en nadien gewoond en ga de discussie nog een beetje ingewikkelder maken - daar zeggen ze “tes een schuun mokke” - vertaald : dat is een knap meisjegebruiken als je ook gewoon duidelijker en correct kunt zijn met mok? Of ga je ook naar Albert-Heijn en stop je je boodschappen daarna in een mok?
Hier betekent die eerste zin = veel ervaring hebben in de liefdeIn het zuiden betekent bijvoorbeeld 'veel geneuk hebben' dat je het hoog in je bol hebt. En in Zeeland zeggen ze 'het neukt van de tafel' en dan bedoelen ze dat er iets van tafel valt.![]()
Koffer… Waarom de Nederlandse taal zo verkrachten? Echt zondeIk heb lang in Gent gestudeerd en nadien gewoond en ga de discussie nog een beetje ingewikkelder maken - daar zeggen ze “tes een schuun mokke” - vertaald : dat is een knap meisje
De boodschappen van de Appie gaan in de kar en dan in de koffer.
Koffer… Waarom de Nederlandse taal zo verkrachten? Echt zonde![]()
Ik heb lang in Gent gestudeerd en nadien gewoond en ga de discussie nog een beetje ingewikkelder maken - daar zeggen ze “tes een schuun mokke” - vertaald : dat is een knap meisje
De boodschappen van de Appie gaan in de kar en dan in de koffer.
Oei, sterkte. Wat jij beschrijft herken ik ook wel van mezelf. Al kende ik de term ‘oogmigraine’ niet. Veel stress gehad afgelopen tijd? Sinds ik gestopt ben met werken (of eigenlijk afgekeurd ben…) heb ik het niet meer gehad.En dat was een bezoekje aan de huisarts. Zag opeens vlekken, oogmigraine. Het gaat nu langzaam weer beter.
2e keer van mijn leven, vorige keer is een aantal jaar geleden. En gelukkig voel ik er niks van, waar sommige mensen vergaan van de pijn.
Koffer… Waarom de Nederlandse taal zo verkrachten? Echt zonde![]()
Maar de laatste jaren ook echt ‘verloederd’, als ik het zo mag noemen. Sowieso merk ik het al bij ons in Friesland, daar spreken de meesten echt geen ABN door invloed van de Friese ‘taal’ als ‘memmetaal’/moedertaal, (‘Friesisme’) maar ook door het ‘verengelsen’ van bepaalde woorden en dan nog de ‘straattaal’ die inmiddels ook ver buiten de grote steden gebruikt wordt. Ik ben zelf ook totaal niet perfect, maar jammer vind ik het wel. Komt ook denk ik deels door games en social media.
Eigenlijk voor een ander (Taalneuzelaars-)topic, maar vandaag zag ik op LinkedIn wel weer een heel tranentrekkend voorbeeld.Maar de laatste jaren ook echt ‘verloederd’, als ik het zo mag noemen.
Zeker mee eens, maar dat was ook gewoon ‘Nederlandsch’. Nu is de taal echt een mengeling geworden van Nederlands, Engels, Arabisch, Berbers, Surinaams (Sranantongo), Turks en weet ik het wat allemaal. Dat was in de tijd die jij noemt nog niet zo sterk als nu.in 1980 en 1950 en 1930 was de taal ook heel anders.. hoort er gewoon bij, zeker met de mondialisering
Dat bedoel ik dus! Dan krijg je dat soort dingen.Eigenlijk voor een ander (Taalneuzelaars-)topic, maar vandaag zag ik op LinkedIn wel weer een heel tranentrekkend voorbeeld.
Daar vertelde iemand bloedserieus over "skilled-based HR", waarbij het gaat om "skills en vaardigheden".
![]()
Subaru was 190 Euro, alleen apk, olie en filter.Dat is wel flink, maar een jaar extra garantie is ook wat waard. Krijg je volgens mij ook niet overal. Wat wij dan konden krijgen bij de dealer was jaarlijks een verlenging van Peugeot Assistance voor pechhulp.
Dit is tegenwoordig een pleonasmeLinkedIn (…) een heel tranentrekkend
Dat is wel flink,
Hier zou ik voor tekenen lolschade is 333 Euro. APK en kleine beurt
Met de verhalen die ik soms van mijn vader hoor lijkt het wel alsof sommigen LinkedIn tegenwoordig ook als een soort Facebook gebruiken.Dit is tegenwoordig een pleonasme![]()
BMW is inderdaad nog weer van een andere categorie inderdaad. Al helemaal bij de dealer…Hier zou ik voor tekenen lol
Ik vind het echt een afschuwelijk platform geworden. Staat zoveel troep of zelfverheerlijking op.Met de verhalen die ik soms van mijn vader hoor lijkt het wel alsof sommigen LinkedIn ook als een soort Facebook gebruiken.