Frits79
Petrolhead
Heb ik ook gedaan, heb nu glasvezel internet sneller en goedkoper dan bjj Ziggo. Nu derde jaar en geen enkel probleem op normale tijden.Mijn ouders willen van Ziggo naar KPN…![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik ook gedaan, heb nu glasvezel internet sneller en goedkoper dan bjj Ziggo. Nu derde jaar en geen enkel probleem op normale tijden.Mijn ouders willen van Ziggo naar KPN…![]()
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen ja.
Nice try, maar ik wil graag met één van beide bolides wél makkelijk inparkeren
![]()
Wij zijn sinds de verhuizing (aug 25) ook over van ziggo naar kpn. Geen spijt.Mijn ouders willen van Ziggo naar KPN…![]()
Sinterklaas op een Kreidler…de auto is juist om vlotjes elders te komen.Alsof je met jouw perceel moeite hebt om een plekje te vinden![]()
Sinterklaas op een Kreidler…de auto is juist om vlotjes elders te komen.
Weet je zeker dat je int onderwijs op de juiste plek zit? Of was voorin de klas niet meer vacant?
![]()
Wij wilden juist de mogelijkheid om zenders zelf te kiezen. Kon blijkbaar niet bij Ziggo. Nu weet ik niet of dat bij KPN wel kan, maar goed. Dat is niet aan mij.Ik zit nog steeds bij Ziggo. Als je elk jaar dreigt met opzeggen krijg je veel extra's. Film 1 pakket, dubbele data voor mijn telefoon, extra films on demand en 10 Euro per maand korting. Zit op 65 Euro per maand met internet, tv en vaste telefoon. Hollandsnieuwe leek mij ook wel interessant.
Been there, done that, got the T-shirt.weekendje NYC , jullie zijn er zo!
Druk dagje achter de rug, verder niks te melden.
Die ervaring hebben wij dus ook. Wij krijgen ongevraagd ook zenders die we totaal niet willen. Blokkeren kan, maar wij willen ze gewoon niet.Ik ga sowieso weg bij Ziggo. Zijn ze daar van lotje getikt om mij verplicht mee te laten betalen voor voetbal?
Probleem is dan wel dat je alles opnieuw verbinding moet laten maken met de nieuwe router van bedrijf X. Om dat voor de toekomst te voorkomen dus eerst maar een een losse wifi router kopen die ik aan het ziggo kastje hang en daar alles mee verbinden. Mocht ik in de toekomst dan nog eens switchen hoef ik niet oonieuw alles in te stellen.
Zit nog wel te dubben of ik gewoon de zenders wil of alleen wifi en dan nl-ziet of zo.
Wifi van de buren?Heb al 5? 8? jaar geen tv abonnement meer..
Mis het niet
Wifi van de buren?
Moest het even googlen maar zo'n mesh systeem is denk ik wel iets voor mij.Nee helaas
Eigen wifi
En
Mesh systeem
Ik heb zelf ook alleen de NPO-app en de Kijk-app op mijn iPad. TV-kijken doe ik amper, maar als er al wat is doe ik het op die manier. Het is alleen jammer dat je er geen externe DVD-speler op aan kan sluiten, dat had het wel afgemaakt.Heb al 5? 8? jaar geen tv abonnement meer..
Mis het niet
Niet? Ligt dat aan de TV of werkt dat sowieso niet? Zat er juist over na te denken om binnenkort zoiets ook te gaan doen.Wat ik al aan het typen was voordat de Dude met slecht nieuws kwam...Ik heb op mijn slaapkamer een tv, kijk er bijna nooit op. Dacht dus, waarom niet gebruiken als pc monitor. Laat ik het kort samenvatten, hij staat weer op zijn oude plak, geen succes...
Haha nee hardlopen welteverstaanNaar de kroeg en terug @Dude? Klinkt toch niet helemaal goed...
Ik hoef dat niet te doen, mijn hoofd is al leeg van zichzelf.Haha nee hardlopen welteverstaan
Doe mij ook zo’n hoofd ipv mijn AD(H)D-hoofd…Ik hoef dat niet te doen, mijn hoofd is al leeg van zichzelf.
De oude tv van de slaapkamer gebruik ik al jaren bij m'n pc, wat ging er niet goed dan?Wat ik al aan het typen was voordat de Dude met slecht nieuws kwam...Ik heb op mijn slaapkamer een tv, kijk er bijna nooit op. Dacht dus, waarom niet gebruiken als pc monitor. Laat ik het kort samenvatten, hij staat weer op zijn oude plak, geen succes...
Heb jij het ‘s nachts ook?Lijkt mij ook heerlijk... bij mij is het continu spitsuur![]()
Met perioden. Gelukkig heb ik wel wat trucjes geleerd om mezelf in slaap te krijgen. Maar soms ben ik al snel weer wakker en is het gelijk snelweg daarboven...Heb jij het ‘s nachts ook?![]()
Bij mij ook.Met perioden. Gelukkig heb ik wel wat trucjes geleerd om mezelf in slaap te krijgen. Maar soms ben ik al snel weer wakker en is het gelijk snelweg daarboven...
Dat is ook één van mijn opties; adem 4 tellen in, 4 tellen vast, 4 tellen uit, 4 tellen vast. En dan heel bewust.Bij mij ook.Ik probeer me te focussen op mijn ademhaling, heel diep in, heel diep uit, een aantal keren. Daarvan schijnt je zenuwstelsel tot rust te komen en ga je gapen. Werkt bij mij steeds beter.
I know…, maar we hebben je er graag bij hoor!Ik had het over wat anders dan zorgen maken...
Ik heb ook een tvIk had het over wat anders dan zorgen maken...
Ben ik ook wel benieuwd naar. Geen fijn formaat, geen snelle respons/refresh of iets dergelijks?De oude tv van de slaapkamer gebruik ik al jaren bij m'n pc, wat ging er niet goed dan?
Echt? Dacht dat je hele dagen bij de buizenradio zat...Ik heb ook een tv
We zijn nog wel een beetje met de tijd meegegaan in het Noorden…Echt? Dacht dat je hele dagen bij de buizenradio zat...
Nee, ik heb nog steeds een "normaal" postuur. Nou goed, wat is normaal?Was het een Double Digit XXL shirt van “The Hard Rock Café” dat ook kan dienen als middelgrote circustent![]()
Had jij niet familie in CT? Al eerder in NYC geweest?Ben in Connecticut eind oktober en ook paar dagen NYC !
Nee, ik heb nog steeds een "normaal" postuur. Nou goed, wat is normaal?