Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Ik zit nog steeds bij Ziggo. Als je elk jaar dreigt met opzeggen krijg je veel extra's. Film 1 pakket, dubbele data voor mijn telefoon, extra films on demand en 10 Euro per maand korting. Zit op 65 Euro per maand met internet, tv en vaste telefoon. Hollandsnieuwe leek mij ook wel interessant.

Sinterklaas op een Kreidler…de auto is juist om vlotjes elders te komen.
:rolleyes:

Weet je zeker dat je int onderwijs op de juiste plek zit? Of was voorin de klas niet meer vacant?
:)

*denkt aan een AI plaatje met de X5 die stapelt op een Daihatsu Move

Past altijd :D

Voor de klas.. nee dank u

Iemand ook klant bij EasyEnergy?
Ik snap geen fl**ker van hun facturen!
Volgens mij betaal ik veelste veel.
Sinds april of mei hebben ze nog maar één totaal factuur voor gas en licht. Daarvoor kreeg je altijd 2 aparte facturen; was beter te volgen met het verrekenen van de al geïnde voorschotten. Ik verbruik altijd minder dan wat ze in voorschot nemen, dus zou geld terug moeten krijgen. Maar het bedrag wat ik terug zou moeten krijgen, brengen ze bij de volgende aanslag nog eens in rekening...
Alsof ze in de facturering het 'minnetje' voor mijn tegoed vergeten zijn zodat het er niet afgetrokken wordt, maar juist opgetelt.
Maar geen zin om klantenservice te bellen, is net als Ziggo of KPN ook ruk

Zit al een aantal jaar bij Engie, maar de facturatie en eindafrekening is daar goed te controleren. Het bedrijf wat je noemt ken ik ook niet, maar wel eens met SJ dat er een hoop cowboys tussen zitten

Ik zit nog steeds bij Ziggo. Als je elk jaar dreigt met opzeggen krijg je veel extra's. Film 1 pakket, dubbele data voor mijn telefoon, extra films on demand en 10 Euro per maand korting. Zit op 65 Euro per maand met internet, tv en vaste telefoon. Hollandsnieuwe leek mij ook wel interessant.
Wij wilden juist de mogelijkheid om zenders zelf te kiezen. Kon blijkbaar niet bij Ziggo. Nu weet ik niet of dat bij KPN wel kan, maar goed. Dat is niet aan mij. :ROFLMAO:

Was het een Double Digit XXL shirt van “The Hard Rock Café” dat ook kan dienen als middelgrote circustent :ROFLMAO:

Ik ga sowieso weg bij Ziggo. Zijn ze daar van lotje getikt om mij verplicht mee te laten betalen voor voetbal?

Probleem is dan wel dat je alles opnieuw verbinding moet laten maken met de nieuwe router van bedrijf X. Om dat voor de toekomst te voorkomen dus eerst maar een een losse wifi router kopen die ik aan het ziggo kastje hang en daar alles mee verbinden. Mocht ik in de toekomst dan nog eens switchen hoef ik niet oonieuw alles in te stellen.

Zit nog wel te dubben of ik gewoon de zenders wil of alleen wifi en dan nl-ziet of zo.

Ik ga sowieso weg bij Ziggo. Zijn ze daar van lotje getikt om mij verplicht mee te laten betalen voor voetbal?

Probleem is dan wel dat je alles opnieuw verbinding moet laten maken met de nieuwe router van bedrijf X. Om dat voor de toekomst te voorkomen dus eerst maar een een losse wifi router kopen die ik aan het ziggo kastje hang en daar alles mee verbinden. Mocht ik in de toekomst dan nog eens switchen hoef ik niet oonieuw alles in te stellen.

Zit nog wel te dubben of ik gewoon de zenders wil of alleen wifi en dan nl-ziet of zo.
Die ervaring hebben wij dus ook. Wij krijgen ongevraagd ook zenders die we totaal niet willen. Blokkeren kan, maar wij willen ze gewoon niet. ;)

10 km gelopen. Hoofd moest even leeg. Zwaar want zoveel heb ik niet geslapen vannacht. Was wel weer lekker.

Het wordt nu wel echt snel donker en zonder lampje lopen in de stad is tricky

Wat ik al aan het typen was voordat de Dude met slecht nieuws kwam... ;) Ik heb op mijn slaapkamer een tv, kijk er bijna nooit op. Dacht dus, waarom niet gebruiken als pc monitor. Laat ik het kort samenvatten, hij staat weer op zijn oude plak, geen succes...

Heb al 5? 8? jaar geen tv abonnement meer..

Mis het niet
Ik heb zelf ook alleen de NPO-app en de Kijk-app op mijn iPad. TV-kijken doe ik amper, maar als er al wat is doe ik het op die manier. Het is alleen jammer dat je er geen externe DVD-speler op aan kan sluiten, dat had het wel afgemaakt.

Wat ik al aan het typen was voordat de Dude met slecht nieuws kwam... ;) Ik heb op mijn slaapkamer een tv, kijk er bijna nooit op. Dacht dus, waarom niet gebruiken als pc monitor. Laat ik het kort samenvatten, hij staat weer op zijn oude plak, geen succes...
Niet? Ligt dat aan de TV of werkt dat sowieso niet? Zat er juist over na te denken om binnenkort zoiets ook te gaan doen.

De oude tv van de slaapkamer gebruik ik al jaren bij m'n pc, wat ging er niet goed dan?

Met perioden. Gelukkig heb ik wel wat trucjes geleerd om mezelf in slaap te krijgen. Maar soms ben ik al snel weer wakker en is het gelijk snelweg daarboven...
Bij mij ook. ;) Ik probeer me te focussen op mijn ademhaling, heel diep in, heel diep uit, een aantal keren. Daarvan schijnt je zenuwstelsel tot rust te komen en ga je gapen. Werkt bij mij steeds beter.

Bij mij ook. ;) Ik probeer me te focussen op mijn ademhaling, heel diep in, heel diep uit, een aantal keren. Daarvan schijnt je zenuwstelsel tot rust te komen en ga je gapen. Werkt bij mij steeds beter.
Dat is ook één van mijn opties; adem 4 tellen in, 4 tellen vast, 4 tellen uit, 4 tellen vast. En dan heel bewust.
Ach ja, het heeft ook voordelen. Ik kan mijn kinderen direct handelen als ze om 7u beginnen met levensvragen :ROFLMAO:

Net nog even een lekker ritje met de Subaru gemaakt, hij is nog steeds erg snel... Maar hij heeft me niet laten vallen, deed wat hij moest doen.

Terug
Bovenaan