Carkiller
Petrolhead
Alleen als je ze persoonlijk komt brengen.Dus ik kan jou voor 2 koelkasten noteren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alleen als je ze persoonlijk komt brengen.Dus ik kan jou voor 2 koelkasten noteren?
Klinkt gezellig. En die lui kopen alles, dus grijp je kans.Vandaag overdag en vroeg avond nog even de vrienden op bezoek gehad, hij is Amerikaans dus zijn we nog even met de T-Bird gaan rijden en meteen even wat pizza’s voor de gang opgehaald. Vindt hij natuurlijk ook wel leuk![]()
Eerst investeren, dan incasseren.Was het maar zo’n feest, niet deze Amerikaan, hij is al te lang in Engeland denk ik! Ik heb voor alles betaald dit weekend en vandaag…
Moser & Cie is ook echt top, de Streamliner is echt een classic, maar ook andere modellen.
Wat Moser als een van de beste doet is de diepte en kleureffecten van de wijzerplaten. Echt ontzettend mooi!
Ingenieur is ook top, heb er ook eentje gehad, maar die kun je beter niet nieuw kopen.Jup, had ze nooit in rust bekeken en nu wel. Echt heel gaaf idd de wijzerplaten. Ander segment en op het horloge is best wat kritiek maar ik had een Ingenieur (40mm) om en dat beviel ook iets te goed. Even kijken wanneer ik die kan verantwoorden voor mezelf, zie op chrono24 ook wel prima deals langskomen zo nu en dan.
Nee in Nederland bij Vaals in de buurt. In het voorjaar hebben we een flinke ronde door Frankrijk gemaakt daarom nu wat dichter bij huis. Maar we gaan ook wel daar waar het redelijk weer is. Om die reden ook een enorme stortbui gehad vandaag...Waar ben je nu met de camper? Buitenland?
Tijd voor een nieuw horloge?Tijd gaat trouwens verschrikkelijk langzaam vanavond.![]()
Gaat de tijd dan sneller?Tijd voor een nieuw horloge?![]()
De tijd gaat op een horloge van de action hetzelfde als op een Rolex, echt nooit begrepen wat daar leuk aan is. Misschien omdat ik 50 jaar geen horloge draag. Behalve heel kort een fitbit, toen het bandje sneuvelde weggegooid.Tijd gaat trouwens verschrikkelijk langzaam vanavond.![]()
Je wilt je biertje eigenlijk nu al...Tijd gaat trouwens verschrikkelijk langzaam vanavond.![]()
Vaals is ook idd mooie omgeving.Nee in Nederland bij Vaals in de buurt. In het voorjaar hebben we een flinke ronde door Frankrijk gemaakt daarom nu wat dichter bij huis. Maar we gaan ook wel daar waar het redelijk weer is. Om die reden ook een enorme stortbui gehad vandaag...![]()
Dat laatste telt, hoe het voor de rest is, boeiend!Lekker man! Ik heb vandaag voor het eerst in ruim een jaar tijd echt weer buiten op een terrasje gezeten met een Aperol Spritz, ondanks alle pijnlijke lichamelijke ongemakken op dit moment. Voor de meesten misschien iets simpels, maar voor mij echt wel even een lichtpuntje/overwinning.![]()
Precies.Dat laatste telt, hoe het voor de rest is, boeiend!
Dat verbaast mij dan weer, ik heb hier geen moment gehad dat ik buiten wou zitten. Heeft hier de hele dag geregendLekker man! Ik heb vandaag voor het eerst in ruim een jaar tijd echt weer buiten op een terrasje gezeten met een Aperol Spritz, ondanks alle pijnlijke lichamelijke ongemakken op dit moment. Voor de meesten misschien iets simpels, maar voor mij echt wel even een lichtpuntje/overwinning.![]()
Wij zitten in Duitsland, in de Harz.Dat verbaast mij dan weer, ik heb hier geen moment gehad dat ik buiten wou zitten. Heeft hier de hele dag geregend
Wat goed zeg! Ik kan me niet voorstellen hoe fijn dit moet zijnLekker man! Ik heb vandaag voor het eerst in ruim een jaar tijd echt weer buiten op een terrasje gezeten met een Aperol Spritz, ondanks alle pijnlijke lichamelijke ongemakken op dit moment. Voor de meesten misschien iets simpels, maar voor mij echt wel even een lichtpuntje/overwinning.![]()
23:00 niet helemaal gelukt, maar wel eindelijk klaar. Altijd leuk als je nog allemaal deadlines hebt de week voor je vakantie en dan op de laatste dag blijkt dat er nóg meer gedaan moet worden, waarvoor je dan ook nog de enige bent die er inhoudelijk echt in zit.Hier net een pizzaatje uit de oven gehaald.
Nu al 11 uur bezig met de laatste werkdag voor de vakantie, zo nog wat dingetjes afmaken en hopelijk om 23:00 klaar...
Weet je, het gaat hier vaak over leuke auto's en allerlei andere materiële zaken, maar uiteindelijk gaat het om de kleine geluksmomentjes zoals deze.Lekker man! Ik heb vandaag voor het eerst in ruim een jaar tijd echt weer buiten op een terrasje gezeten met een Aperol Spritz, ondanks alle pijnlijke lichamelijke ongemakken op dit moment. Voor de meesten misschien iets simpels, maar voor mij echt wel even een lichtpuntje/overwinning.![]()
Had je daar de moto niet voor aangeschaft?Meurning
Over een uurtje de bus naar werk pakken
Voel me nu wel echt een burger
Precies ditIk maak nog wel eens subtiele verwijzingen naar Youp van 't Hek... dan komt 'ie vanzelf wel in de feed voorbij.
Heerlijk!Dan gooi ik kamperen van De Vis erin... feest van herkenning voor een aantal hier, niet?![]()
Had je daar de moto niet voor aangeschaft?
Net alle updates gedraaid en bijgelezen in de teamschat. Zit nog even op het kantelpunt of ik blij ben dat er niets veranderd is in die vier weken of dat ik nog een paar weken extra vrij wil.![]()
Daar hebben we ook al een paar keer op een camping gestaan. Als het weer goed blijft misschien nog een leuk fietstochtje om daar op het plein een ijscoupe te gaan eten.Vaals is ook idd mooie omgeving.
Ben zelf 3x in Gulpen geweest op de camping in een luxe huisje.
Sterker nog: wij zijn dan vakantie aan het vieren in de Harz, Duitsland. We moesten gisteren na het bezoek van een leuke stad, op de terugweg naar ons vakantiehuisje, keren voor een ernstig (dodelijk) ongeval. We werden op tijd staande gehouden door hulpverleners, dus we hebben er niks van gezien. Maar waren we daar een half uur eerder dan had ik het nu niet na kunnen vertellen.Weet je, het gaat hier vaak over leuke auto's en allerlei andere materiële zaken, maar uiteindelijk gaat het om de kleine geluksmomentjes zoals deze.
Nee in Nederland bij Vaals in de buurt.
Had je reactie over het hoofd gezien. Ik kijk er, ondanks alle prikkels waar ik ook weer aan moet wennen, echt met een fijn gevoel op terug.Wat goed zeg! Ik kan me niet voorstellen hoe fijn dit moet zijn
Wat word ik gelukkig van 'onze' basisschool als ik dit zo lees.Leuk stuk over de basisschoolouders!![]()
#bewustouderschap | Teun de Vries | 198 comments
De oudermaffia is weer terug. De scholen zijn weer begonnen. En daarmee is een bijzondere Nederlandse diersoort terug: de basisschoolouder. Vanaf 08.15 uur verzamelen ze zich voor basisschool De Regenboog. Gewapend met bakfietsen, havercappuccino’s, gezonde broodtrommeltjes en een mening over...lnkd.in
De scholen zijn weer begonnen, dus ook weer de bakfietsen en gezonde broodtrommels.
Zou wat voor mij kunnen zijn!Je geeft de nieuwe juf of meester een hand, zegt welke ondeugd bij jou hoort vergezeld van de wens 'sterkte met de bende int gareel krijgen' en babbelt buiten nog even over alle dorpse smalltalk. Wat er in de broodkist van ieder kind gaat is nog nooit als interessant gelabeld, dat zoekt ieder maar lekker zelf uit.
Een kinderhand is gauw gevuld...Och, we kregen bij het feestje van zoonlief van een paar ouders te horen dat de kinderen het enerzijds een beetje jammer vonden dat we naar de binnenspeeltuin gingen ipv bij ons thuis 'want bij ***** thuis kun je zo leuk spelen'
Dan denk je ze een plezier te doen met een uitje...![]()