Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Vandaag overdag en vroeg avond nog even de vrienden op bezoek gehad, hij is Amerikaans dus zijn we nog even met de T-Bird gaan rijden en meteen even wat pizza’s voor de gang opgehaald. Vindt hij natuurlijk ook wel leuk ;)

Moser & Cie is ook echt top, de Streamliner is echt een classic, maar ook andere modellen.

Wat Moser als een van de beste doet is de diepte en kleureffecten van de wijzerplaten. Echt ontzettend mooi!

Jup, had ze nooit in rust bekeken en nu wel. Echt heel gaaf idd de wijzerplaten. Ander segment en op het horloge is best wat kritiek maar ik had een Ingenieur (40mm) om en dat beviel ook iets te goed. Even kijken wanneer ik die kan verantwoorden voor mezelf, zie op chrono24 ook wel prima deals langskomen zo nu en dan.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Ik weet echt niet hoe mensen dat doen, van die dure horloges dragen. 1 keer per ongeluk langs een muur of zo en hij is beschadigd.

Jup, had ze nooit in rust bekeken en nu wel. Echt heel gaaf idd de wijzerplaten. Ander segment en op het horloge is best wat kritiek maar ik had een Ingenieur (40mm) om en dat beviel ook iets te goed. Even kijken wanneer ik die kan verantwoorden voor mezelf, zie op chrono24 ook wel prima deals langskomen zo nu en dan.
Ingenieur is ook top, heb er ook eentje gehad, maar die kun je beter niet nieuw kopen.

Gaat de tijd dan sneller?
Weet ik niet… :whistle:
s-l1200.jpg

• Haha
Waarderingen: JL86
Nee in Nederland bij Vaals in de buurt. In het voorjaar hebben we een flinke ronde door Frankrijk gemaakt daarom nu wat dichter bij huis. Maar we gaan ook wel daar waar het redelijk weer is. Om die reden ook een enorme stortbui gehad vandaag... :)
Vaals is ook idd mooie omgeving.
Ben zelf 3x in Gulpen geweest op de camping in een luxe huisje.

Lekker man! Ik heb vandaag voor het eerst in ruim een jaar tijd echt weer buiten op een terrasje gezeten met een Aperol Spritz, ondanks alle pijnlijke lichamelijke ongemakken op dit moment. Voor de meesten misschien iets simpels, maar voor mij echt wel even een lichtpuntje/overwinning. ;)
Dat verbaast mij dan weer, ik heb hier geen moment gehad dat ik buiten wou zitten. Heeft hier de hele dag geregend

Lekker man! Ik heb vandaag voor het eerst in ruim een jaar tijd echt weer buiten op een terrasje gezeten met een Aperol Spritz, ondanks alle pijnlijke lichamelijke ongemakken op dit moment. Voor de meesten misschien iets simpels, maar voor mij echt wel even een lichtpuntje/overwinning. ;)
Wat goed zeg! Ik kan me niet voorstellen hoe fijn dit moet zijn

Hier net een pizzaatje uit de oven gehaald.

Nu al 11 uur bezig met de laatste werkdag voor de vakantie, zo nog wat dingetjes afmaken en hopelijk om 23:00 klaar...
23:00 niet helemaal gelukt, maar wel eindelijk klaar. Altijd leuk als je nog allemaal deadlines hebt de week voor je vakantie en dan op de laatste dag blijkt dat er nóg meer gedaan moet worden, waarvoor je dan ook nog de enige bent die er inhoudelijk echt in zit.

Kleine 15 uur gemaakt vandaag, maar wel vakantie nu :)

Weet je, het gaat hier vaak over leuke auto's en allerlei andere materiële zaken, maar uiteindelijk gaat het om de kleine geluksmomentjes zoals deze.

Als ingenieurs hun berekeningen niet helemaal rond kunnen krijgen, zeggen ze vaak: "Dat vreet 'ie wel op". Dat krijgt bij deze foto een heel andere betekenis.

Deze is eigenlijk nog mooier... de jongeren onder ons zullen hier weinig van begrijpen. Maar er was toen geen navigatie in auto's.

Meurning

Over een uurtje de bus naar werk pakken

Voel me nu wel echt een burger
Had je daar de moto niet voor aangeschaft?

Net alle updates gedraaid en bijgelezen in de teamschat. Zit nog even op het kantelpunt of ik blij ben dat er niets veranderd is in die vier weken of dat ik nog een paar weken extra vrij wil. :ROFLMAO:

Had je daar de moto niet voor aangeschaft?

Net alle updates gedraaid en bijgelezen in de teamschat. Zit nog even op het kantelpunt of ik blij ben dat er niets veranderd is in die vier weken of dat ik nog een paar weken extra vrij wil. :ROFLMAO:

Jawel maar op zo een eerste dag met helm en Motorpak aankomen vind ik ook zo :ROFLMAO:

Zeker omdat ik in het begin nog m’n plekje moet vinden en mensen met me moeten kunnen werken (heb geen onaardige positie bemachtigd nml, gaat uiteraard weer veel om politiek)

Vaals is ook idd mooie omgeving.
Ben zelf 3x in Gulpen geweest op de camping in een luxe huisje.
Daar hebben we ook al een paar keer op een camping gestaan. Als het weer goed blijft misschien nog een leuk fietstochtje om daar op het plein een ijscoupe te gaan eten.

Anekdote, wij hebben bij dat plein eens met een bevriend stel een hotelletje gedaan. Onze vrienden hadden de kamer aan de voorkant. We zaten daar beneden en ze hadden de lamp aangelaten. Rode gordijnen dus al snel ging het over 'red light district'. Zeker 15 jaar geleden maar soms het bij een gezellige avond weer te sprake.

Weet je, het gaat hier vaak over leuke auto's en allerlei andere materiële zaken, maar uiteindelijk gaat het om de kleine geluksmomentjes zoals deze.
Sterker nog: wij zijn dan vakantie aan het vieren in de Harz, Duitsland. We moesten gisteren na het bezoek van een leuke stad, op de terugweg naar ons vakantiehuisje, keren voor een ernstig (dodelijk) ongeval. We werden op tijd staande gehouden door hulpverleners, dus we hebben er niks van gezien. Maar waren we daar een half uur eerder dan had ik het nu niet na kunnen vertellen. :rolleyes:

Nee in Nederland bij Vaals in de buurt.

Inderdaad een erg mooie streek, wij waren er met vakantie in augustus 2020 toen de Corona maatregelen even versoepeld waren (en in NL trouwens veel meer mocht dan hier). Vlakbij het drielandenpunt met BE en DUI, bewust gekozen want in een wip weer in eigen land moest de boel weer verstrengd worden.
Was een Landal vakantiepark in Hoog Vaals. Daar is trouwens een geweldige outdoor karting in de buurt. Die heeft me toen best wat geld gekost :whistle:

Leuk stuk over de basisschoolouders!
De scholen zijn weer begonnen, dus ook weer de bakfietsen en gezonde broodtrommels.

Leuk stuk over de basisschoolouders!
De scholen zijn weer begonnen, dus ook weer de bakfietsen en gezonde broodtrommels.
Wat word ik gelukkig van 'onze' basisschool als ik dit zo lees.

Auto's aan beide kanten half op de stoep, who cares, de ouders iig niet. De vuilnisauto laveert er ook tusssendoor. Wonderwel gaat dat al jaren goed.
Trakteren schijnt gezond te moeten volgens het schoolboekje, in de praktijk is het gewoon een leuk zakje snoep, alleen niet overdadig. Iedereen vind het prima.
Je kunt zien wie er verder van school wonen aan de bakfietsen. die van buiten bbk zijn met accu, die uit het dorp zonder.
Je geeft de nieuwe juf of meester een hand, zegt welke ondeugd bij jou hoort vergezeld van de wens 'sterkte met de bende int gareel krijgen' en babbelt buiten nog even over alle dorpse smalltalk. Wat er in de broodkist van ieder kind gaat is nog nooit als interessant gelabeld, dat zoekt ieder maar lekker zelf uit.

Och, we kregen bij het feestje van zoonlief van een paar ouders te horen dat de kinderen het enerzijds een beetje jammer vonden dat we naar de binnenspeeltuin gingen ipv bij ons thuis 'want bij ***** thuis kun je zo leuk spelen'

Dan denk je ze een plezier te doen met een uitje... :censored:

Je geeft de nieuwe juf of meester een hand, zegt welke ondeugd bij jou hoort vergezeld van de wens 'sterkte met de bende int gareel krijgen' en babbelt buiten nog even over alle dorpse smalltalk. Wat er in de broodkist van ieder kind gaat is nog nooit als interessant gelabeld, dat zoekt ieder maar lekker zelf uit.
Zou wat voor mij kunnen zijn! :ROFLMAO:

Och, we kregen bij het feestje van zoonlief van een paar ouders te horen dat de kinderen het enerzijds een beetje jammer vonden dat we naar de binnenspeeltuin gingen ipv bij ons thuis 'want bij ***** thuis kun je zo leuk spelen'

Dan denk je ze een plezier te doen met een uitje... :censored:
Een kinderhand is gauw gevuld... ;)

Terug
Bovenaan