Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

V

Vast wel, maar als zelfs deze halve neanderthaler dat in mekaar kan draaien lukt dat jou toch ook wel?

1. Prinsessen-startpakket (± € 1,90 p.k.) — mijn favoriet qua prijs/effect
Prinses kroontje klein € 0,39 + klaparmband prinses € 0,39 (die klak om je pols vinden 4-jarigen geweldig) + stempel prinses € 0,19 + kleur- en stickerboekje prinses € 0,39 + setje mini-kleurpotloodjes prinses € 0,39. Elk kind loopt gekroond de deur uit — dat is meteen het ludieke moment op het feestje zelf.

2. Zeemeermin/Moana-sfeer (± € 2,00-2,75 p.k.)
Foammasker zeemeermin € 0,59 + zeemeermin-figuurtje klein € 0,79 + klaparmband zeemeermin € 0,39, eventueel aangevuld met glow-in-the-dark zeemeermin € 1,29 of de schelp-uitgraafset € 2,39 (mini "opgraving", heel ludiek maar wat prijziger).

3. Eenhoorn-magie (± € 1,90 p.k.)
Magische groei-eenhoorn in ei € 1,99 (ei in water leggen en er "groeit" een eenhoorn uit — dát is het soort ludiek dat blijft hangen) of de gewone eenhoorn in ei € 0,99 + trapveertje eenhoorn € 0,19 + regenboog-armbandje € 0,69.

4. Fruithapje-plus (jouw idee, aangekleed)
Knijpfruit uit de supermarkt (± € 0,50-0,70 p.st.) met een zelfgeprint wikkel-etiket: "Elsa's toverdrank" of "Moana's power-fruit" — kost bijna niks extra maar maakt het thema af. Combineer met een kroontje (€ 0,39) en een paar Frozen-stickers uit het € 3,99-pad. Kom je op ± € 1,60 p.k. Zo'n etiket kan ik trouwens voor je ontwerpen als printbaar A4'tje.

AI komt hiermee

Oh ja

Heb al een zaaltje gehuurd

Springkussens en andere vermaak zooi geregeld

Catering ook (laatste onderhandeling bezig over een schaafijs kar met bediening, miss die er ook nog bij)

Alleen nu dus met uitdeelcadeau’s bezig

Geen zin om daar ook weer een paar honderd aan uit te geven

Ah vandaar. Kneedgum, zo’n per stuk verpakt hamburgersnoepje en vanillecake en klaar. Zolang er maar snoep in zit vinden ze alles best

Voor de vakantie feestje vd oudste gedaan. Zakje snoep meegekregen bij de indoor afmat toko waar we heen gingen, terug in de bus alles aan de snaai en de grootste schik.

Moraal…na een tijd spelen en druk doen maakt het ze geen moer meer uit, zolang er maar nieuwe energie beschikbaar is

Laatst bewerkt:
Oh ja

Catering ook (laatste onderhandeling bezig over een schaafijs kar met bediening, miss die er ook nog bij)

Was dit nou een kinderfeestje ? :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Zo kids op bed, hun ff naar het hotel, lekker gegeten, biertje erbij. Morgen weer werken maar ze zijn dan ook nog de hele dag over de vloer met m’n vrouw. Geen kaas fondue of flammkuchen. Kids zijn dezelfde leeftijd hebben goed met elkaar gespeeld, altijd fijn als dat goed gaat.

Oh ja

Weet wel dat je een volgende verjaardag weer moet overtreffen! En het jaar daarop weer...enz, enz.
Het moet altijd beter en meer de volgende keer. Kleine meisjes worden groot.

Is dat een Belgische delicatesse? Ik sla ook even over, lust al geen erwtensoep en dan koud met munt…
Was een recept van een Nederlandse kooksite, ik volg er zo wel 'een aantal' - even uitproberen dacht ik en mislukt het... OK, weer iets geleerd dan.

Snert maak ik een paar keer per jaar of als het buiten koud is & we een buitenactiviteit hebben gedaan. Vlees van hammetje en het spek lusten ze allemaal, de rookworst niet - top, dan heb ik daar meer van!

Weer een leuk weekendje rallycross kijken gehad in Valkenswaard. Alleen vanmiddag naar huis liep weer de voorrem aan. Ach was te verwachten, maar eens een andere remklauw zoeken.

Maar dat duurt nog even, morgen met de camper op pad voor 3 weken. Zin in.

Moet vooral gezellig en leuk voor de kids worden :-) oh ja ook een clown met schmink enzo
Den Belg is aan het multitasken voor het plaatje bij het paginaatje ;)

674.jpg

Laatst bewerkt:
Goeiesmorgens. Vandaag dagje huppelen op de veluwe met collega’s. In de achtertuin van @Rembrandt dus als je nog iemand hoort huilen in de hei ;). Overnachten daar ook.

Beetje irritant want sinds gister voel ik me niet fit wat niet vaak voorkomt. Hopelijk zet het niet door.

Straks maar rustig die kant op. Het begint pas 12:00 maar kan ik daar nog beetje vd natuur genieten (al is het echt slecht weer).

Goeiesmorgens. Vandaag dagje huppelen op de veluwe met collega’s. In de achtertuin van @Rembrandt dus als je nog iemand hoort huilen in de hei ;). Overnachten daar ook.

Beetje irritant want sinds gister voel ik me niet fit wat niet vaak voorkomt. Hopelijk zet het niet door.

Straks maar rustig die kant op. Het begint pas 12:00 maar kan ik daar nog beetje vd natuur genieten (al is het echt slecht weer).
Sterkte. Anders spijbel je vanavond even, heb wel een kruidendrankje staan wat tegen heel veel symptomen heilzaam is
:)

Naar jou toe is nog goede 50 min rijden hehe.

Zit in Otterloo
Bekend terrein, mijn ouderlijk huis staat tussen Lunteren en Wekerom.

Even vanaf Harskamp naar Stroe en dan bij de rotonde rechtsaf naar Kootwijk, één van de mooiste wegen in de buurt om de auto even uit te laten

Het is hier redelijk weer.
Al kan dat heel plaatselijk verschillen, heb ik ook dit weekend weer gemerkt.
Heb je je wolf-fluitje ingepakt? :p
Dat is te merken, een half uur geleden gaven de amateurs van buienradar nog een droge ochtend aan
:rolleyes:

Ik zie met gemak toch liever hetzelfde beleid voor die viervoeters als voor de varkens en herten. De buurman had er pas één achter zich aan hier een paar honderd meter verderop int bos en ik word daar toch wat kriebelig van gezien ik regelmatig met de kinderen daar loop.

Even vanaf Harskamp naar Stroe en dan bij de rotonde rechtsaf naar Kootwijk, één van de mooiste wegen in de buurt om de auto even uit te laten

Het hele gebied tussen Lunteren en wekerom vermoed ik? Km of 8 a 10

Dat was mijn alternatieve woon-werk route. Heerlijk weggetje.

(Ik kom ook uit die buurt, btw)

Dat was mijn alternatieve woon-werk route. Heerlijk weggetje.

(Ik kom ook uit die buurt, btw)
Mijn vrouw (toen verkering) woonde opt Harde, dus je kunt wel nagaan hoe vaak ik daar, en over Staverden/Speuld, via Kootwijkerbroek naar de Valk gereden ben laat op de avond. Met een VR6 int vooronder. Gouden tijd wat dat betreft!

Leuk een oud buurt genoot te treffen!

Ik reed vaak binnendoor van Barneveld naar Apeldoorn via Kootwijkerbroek.
Mis dat stukje soms wel.
Nu ga ik geregeld even een rondje via Assel en Radio Kootwijk naar Hoog Soeren. Dat stukje gebruikt(e) Autoweek ook wel vaak voor filmpjes, geloof ik.

Mijn vader kocht zijn auto's altijd bij een oud-Mazda garage in de Harskamp.

Jep die ken ik goed en net even getest want kwam via A28/A1 ipv de A12 ;-) komen graag in Hoenderloo dus bekend hier.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan